- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gelukkig heeft Ajax met jongens als Eyong 'klaar voor de top' Enoh, Lorenzo 'groot talent' Ebicilio en Vurnon 'voor 15 miljoen naar de Premier League' Anita een goede bank om alles op te vangen, dus waar zou je je druk om maken?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Klinkt misschien raar maar denk dat dit Ajax juist een hele grote dienst gaat bewijzen. De Jong gaat nu door na de spits en Janssen gaat dieper spelen en ineens gaat alles lopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klinkt misschien raar maar denk dat dit Ajax juist een hele grote dienst gaat bewijzen. De Jong gaat nu door na de spits en Janssen gaat dieper spelen en ineens gaat alles lopen.
Of het doemscenario dat hij alles laat staan zoals het is en Bulykin op gaat stellen in de basis. Dan kan je PSV beter meteen de schaal maar overhandigen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Geloof er niets van dat De Boer Bulykin zal verkiezen boven De Jong in de spits. Nee let maar op Ajax gaat hier zeker aanvallend en op het middenveld sterker van worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig heeft Ajax met jongens als Eyong 'klaar voor de top' Enoh, Lorenzo 'groot talent' Ebicilio en Vurnon 'voor 15 miljoen naar de Premier League' Anita een goede bank om alles op te vangen, dus waar zou je je druk om maken?
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
De Boer maakt doorgaans begrijpelijke keuzes, ik neem aan dat Bulykin gewoon breekijzer blijft en geen basisplaats krijgt. Janssen komt wellicht (zoals timbo) al aangaf op een positie die hem beter ligt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Vind je die uitgekauwde, tientallen keren herkauwde grapjes nog steeds leuk? Het is dan droevig gesteld hier.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Toch heeft ie in essentie gelijk, heb het een aantal posts erboven ook al aangekaart. De selectie is (kwalitatief) erg dun. En zelfs in de eerste elf lopen spelers rond die ik er liever niet wekelijks in zie staan of die (hopelijk) beter zouden presteren als er directe concurrentie was. Een Van der Wiel en Sulejmani mogen wekelijks falen, omdat datgene wat op de bank zit dat hen kan vervangen gewoonweg geen niveau heeft.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Tja, hij is wel erg treffend, A&L. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind je die uitgekauwde, tientallen keren herkauwde grapjes nog steeds leuk? Het is dan droevig gesteld hier.
Het is hier inderdaad droevig gesteld maar de humor van otherfool is dat er niet één van. Herhaling maakt het des te leuker. Bovendien maakt ie wel gewoon een punt, als we jullie moeten geloven kan er geen probleem zijn. Beter dan die onleuke FC Knudde posts die jij hier altijd neer mietert
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is hier inderdaad droevig gesteld maar de humor van otherfool is dat er niet één van. Herhaling maakt het des te leuker. Bovendien maakt ie wel gewoon een punt, als we jullie moeten geloven kan er geen probleem zijn. Beter dan die onleuke FC Knudde posts die jij hier altijd neer mietert
.
Ach, om nog altijd met jaren oude quotes hier aan te komen is wel wat treurig aan het worden. Dat trollgedrag heb ik nu wel weer gezien.
PS: Knudde plaats ik hier eigenlijk nooit meer
, eigenlijk vanaf Been met Feyenoord vorig jaar een uitwedstrijd won hehe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die goeie ouwe tijd 

Voetbalzone - Santos-coach stemt toe met plek in selectie op WK voor legende Pelé
Dit zou wel geniaal zijn 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het lijkt mij nou juist wenselijk om Janssen meer ballen te geven.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hij krijgt genoeg ballen maar dan moet hij er wel wat mee kunnen doen, als iedereen statisch stil blijft staan houd het op, in het begin ging het nog wel met Boerrigter maar zoals een Suljemani doet niks en dan heb ik het nog niet over Eriksen en de Jong die dan ook diep zouden moeten gaan.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Valt dus wel mee, dat is gewoon erg doorsnee hoor.
Alleen van Sigthorsson is erg vervelend.
Je mist dus sowieso al vd wiel, Alderweireld en Sigthorsson volgende week. Nu krijgen we zo'n fantasie opstelling achterin.
Vermeer
Anita Ooijer Vertonghen Blind
Janssen
De Jong Eriksen
Sulejmani Bulykin Boerrigter
Of de Jong in de spits en dan Enoh voor Janssen, waarbij Janssen doorschuift.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
It's all in zhe game.
(dat van Tweety wist ik overigens niet. Ook niet zo'n gemis, hoewel het met Blind in je basiselftal wel huiveren is).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoezo wat is er mis met Daley Blind?
Blind is een meer dan uitstekende vervanger, probleem opgelost!
Daley Blind 
Want Daley kan er zelf natuurlijk geen zak van. Haha, ongelooflijk, wat heb je weinig visie zeg. Ik wil wel wedden met je dat Blind het Nederlands Elftal nog gaat halen.
Ik kon Jol vaak best volgen, maar zijn hetze tegen Daley Blind was gewoon onzinnig. Prima speler.
Die gast heeft meer talent in zijn linker knobbel dan heel MovieMeter hier bij elkaar
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
x 3.
(toch mooi dat dit soort teksten bewaard worden i.p.v. dat ze in de vergetelheid raken).
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat is daar grappig aan? Blind voetbalt bij Ajax, verdient tonnen per jaar en hij heeft alsnog meer talent in zijn linkerknobbel dan heel MovieMeter hier bij elkaar(of zitten hier verborgen profs?). Zelfde zou ook gelden voor een speler van Heracles o.i.d.
We kunnen lacherig over ze doen(vooral otherfool), maar ze zijn rijker dan de meesten hier ooit zullen worden en zijn dus gewoon binnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rijkdom gelijk stellen aan talent? Wow, vraag me af waar die oscar voor Paris Hilton blijft. Het argument hij kan beter voetballen dan jullie is werkelijk lachwekkend. Totaal niet relevant.
Ik sluit me aan bij Rico, lachuh.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Net of otherfool alles goed voorspelt...
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8247 stemmen
Otherfool. 
grappig die stukjes tekst terughalen. A&L kan geen kant meer op.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Rijkdom gelijk stellen aan talent? Wow, vraag me af waar die oscar voor Paris Hilton blijft. Het argument hij kan beter voetballen dan jullie is werkelijk lachwekkend. Totaal niet relevant.
Inderdaad. Tim de Cler verdiende 3x zoveel als Blind, was hij ook 3 x zo goed?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Bij Groningen was Blind een prima back. Ik weet niet van wanneer die quotes zijn, maar ik schat toch dat het van de tijd was dat Blind bij Groningen speelde. En ja, toen vond men (o.a. voetbalanalitici) het onbegrijpelijk dat Ajax Blind verhuurd had aan Groningen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat is daar grappig aan? Blind voetbalt bij Ajax, verdient tonnen per jaar en hij heeft alsnog meer talent in zijn linkerknobbel dan heel MovieMeter hier bij elkaar(of zitten hier verborgen profs?). Zelfde zou ook gelden voor een speler van Heracles o.i.d.
We kunnen lacherig over ze doen(vooral otherfool), maar ze zijn rijker dan de meesten hier ooit zullen worden en zijn dus gewoon binnen.
Waar slaat dat nou weer op? Dus omdat hij beter kan voetballen dan ons mogen wij geen kritiek hebben op hem?
Dan kunnen we dit topic wel sluiten. VI en Studio Voetbal stoppen met uitzenden, Cruijff niets zeggen over het beleid van Ajax en Mourinho opstappen als coach van Real Madrid. Ze kunnen zelf immers niet (meer) zo goed voetballen en mogen dus geen kritiek hebben over voetballers.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nee, maar otherfool haalt een quote van mij terug en ik snap eigenlijk niet waarom. Aangezien die quote die hij plaatst ook betrekking heeft met de rest die in dit topic actief is. Dus logisch dat ik nu die vergelijking maak toch. Als je de hele jeugd bij Ajax hebt doorstaan en gewoon bij Ajax 1 speelt heb je gewoon meer talent in je linkerknobbel dan iedereen hier. EN als dat niet zo is, waarom speelt hij wel bij de kampioen van Nederland en zitten wij hier nu zielig te doen i.p.v. spelen bij een topclub.
Ik sluit me aan bij Rico, lachuh.
Daarnaast kan je ook gewoon wel voetballen als je bij Ajax speelt. Je bent dan heus niet een of andere koekenbakker hoor. Wat een onzin zeg.
Inderdaad. Tim de Cler verdiende 3x zoveel als Blind, was hij ook 3 x zo goed?
Tim de Cler is een betere voetballer dan iedereen in dit topic ooit zal worden ja. Dat klopt. Tuurlijk kunnen we vaak genoeg twijfels over hun kwaliteit hebben over het spel bij hun club, maar dat maakt ze vooralsnog bovengemiddeld goed, aangezien ze gewoon carriere in de voetballerij aan het maken zijn.
Voetballend is Blind overigens een prima speler en dat heeft hij vaak genoeg laten zien, alleen verdedigend kan het beter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.