- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat je zo'n anti persoontje loopt te verdedigen is al erg genoeg, maar veel zoekplezier hoor

Daarnaast waren die 2 die jij noemt gewoon vieze etterbakjes in hun PSV periode, dus dan mogen ze ook zo genoemd worden
Er is verder niks mis met Boerrigter.p.s.
don't worry, be happy!
Dus als het in jouw ogen etterbakjes zijn is het niet nodig om een correcte spelling te handhaven, reb_ropert?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
In deze discussie niet
Sowieso hoort iemand met zo'n display als meneertje chucky hierboven niet thuis in dit topic, dus daar ga ik al helemaal niet serieus op reageren.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Dat je zo'n anti persoontje loopt te verdedigen is al erg genoeg, maar veel zoekplezier hoor

Daarnaast waren die 2 die jij noemt gewoon vieze etterbakjes in hun PSV periode, dus dan mogen ze ook zo genoemd worden
Er is verder niks mis met Boerrigter.p.s.
don't worry, be happy!
Etterbakje? Lol. Sorry hoor, maar ik kan niet alle namen van Ajacieden goed schrijven. Dat zou jij bijvoorbeeld ook niet kunnen van FC Utrecht of AZ of welke club dan ook.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Sterker nog, ik zou niet eens 1 speler van Utrecht op kunnen noemen 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Dat zegt misschien meer over jou, dan over Utrecht. 
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Wat een schande voor Rodney Sneijder, en dat noemt zich een supporter?
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Ik moet ook nog ergens "ik rem niet voor een ajacied" hebben, maar laat ik het maar bij mijn huidige avater houden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke bumpersticker, kom helaas iets te regelmatig in Amsterdam om zo'n sticker te nemen
.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik heb een sticker van Ajax in mijn toiletpot geplakt, zodat ik er dagelijks overheen kan schijten. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Leuke bumpersticker, kom helaas iets te regelmatig in Amsterdam om zo'n sticker te nemen
.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
GVD, er blijft Ajax momenteel ook niks bespaard zeg.
Voetbalzone - Ajax in restant kalenderjaar zonder Sigthórsson
Er zit wel 1 klein voordeel aan, hopelijk zet Frank Siem de Jong in de spits zodat Janssen eens doorgeschoven wordt naar een aanvallende rol.
Siem heeft het de laatste 2 jaar natuurlijk regelmatig prima gedaan als spits. Als middenvelder is hij te zwak. Je merkte bij Sigthorsson al het hele seizoen dat hij niet fit was. Misschien is het zo maar het beste, dan kan hij na de winter als 100% fitte speler nog een half jaartje vlammen voor Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Zo, dat is wel een flinke aderlating.
Voor de rest hebben ze niet zoveel pech hoor. Jammer van Boilessen, maar redelijk makkelijk op te vangen. Sulejmani was maar een paar wedstrijden afwezig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo, dat is wel een flinke aderlating.
Voor de rest hebben ze niet zoveel pech hoor. Jammer van Boilessen, maar redelijk makkelijk op te vangen. Sulejmani was maar een paar wedstrijden afwezig.
Niet zoveel pech?
Vertonghen ontbrak de eerste wedstrijden.
Alderweireld nu geblesseerd.
Boilesen lag er 6 weken uit (nu nog een paar weken).
Sigthorsson tot de winter geblesseerd.
Serero regelmatig niet fit.
Sulejmani tegen PSV gemist.
Het gaat knap bagger met al die blessures.
Ik zie de Boer er nog voor aan om Bulykin in de basis te zetten en Siem gewoon op het middenveld te laten. Als hij dat doet geef ik de titel op 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Valt dus wel mee, dat is gewoon erg doorsnee hoor.
Alleen van Sigthorsson is erg vervelend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Valt dus wel mee, dat is gewoon erg doorsnee hoor.
Alleen van Sigthorsson is erg vervelend.
Ja, over een heel seizoen. Nu zijn er 8 speelronden gespeeld en heeft Ajax al die shit al gehad. Da's toch wel erg veel weer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Was te verwachten. De selectie oogt al weken niet fris en De Boers opmerking over het zware programma - 'zie ik nu pas' - zei wat dat betreft genoeg. Normaal stem je je trainingen daarop af, De Boer bleek pas later te beseffen dat ze een ontzettend zwaar programma hadden in september en oktober, en heeft bij zijn trainingen dus niet wat gas teruggenomen. Gevolg: een kwakkelende selectie (die sowieso al te dun was voor de start van de competitie), waarbij bovendien enkele spelers bijna geen vakantie hebben gehad en al langer kwakkelden (Sightorsson, Boilesen).
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Wie is heel die Serero dan?
Vertonghen maar 2 wedstrijdjes, Suljemani mist 2 wedstrijdjes. Kom op, zoiets gebeurt bij iedere club.
Daarnaast moet een titelkandidaat daar vervangers voor hebben. Zo onmisbaar zijn een Alderweireld, Boilesen en een Serero niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wie is heel die Serero dan?
Vertonghen maar 2 wedstrijdjes, Suljemani mist 2 wedstrijdjes. Kom op, zoiets gebeurt bij iedere club.
Daarnaast moet een titelkandidaat daar vervangers voor hebben. Zo onmisbaar zijn een Alderweireld, Boilesen en een Serero niet.
Makkelijk praten.
Alderweireld en Boilesen zijn wel onmisbaar. Alderweireld is al jaren basisspeler en Boilesen was zo ongeveer de enige goed linksback. Blind is een ramp en Anita een noodoplossing.
Als bij jullie Vlaar uitvalt klaag je ook neem ik aan. Dat doen wij met Alderweireld. Die jongen valt nooit zo op, maar is de beste verdediger die we hebben. (let op, puur als verdediger bedoel ik).
Serero valt op zich wel te missen, maar ik hoop dat hij eens kansen krijgt want het is echt een goede speler.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Probleem bij deze blessures is ook dat de spelers die ze krijgen al niet de beste zijn, maar wat erachter zit vaak ronduit matig is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was te verwachten. De selectie oogt al weken niet fris en De Boers opmerking over het zware programma - 'zie ik nu pas' - zei wat dat betreft genoeg. Normaal stem je je trainingen daarop af, De Boer bleek pas later te beseffen dat ze een ontzettend zwaar programma hadden in september en oktober, en heeft bij zijn trainingen dus niet wat gas teruggenomen. Gevolg: een kwakkelende selectie (die sowieso al te dun was voor de start van de competitie), waarbij bovendien enkele spelers bijna geen vakantie hebben gehad en al langer kwakkelden (Sightorsson, Boilesen).
Ehm, Sigthorsson en Boilesen hebben gewoon hun 3 weken vakantie gehad hoor. Beiden sloten veel later aan door dat jeugd EK en kregen gewoon 3 weken vrij.
En de Boer zijn trainingen hebben weinig te maken met Sigthorssons klachten. Die heeft hij namelijk al vanaf dat hij bij Ajax begon. Hij is gewoon met een blessure begonnen, die werd erger en is nu helaas langdurig geworden. Boilesen was gewoon pech, scheurde wat af in een sprint.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Feyenoord heeft een groot probleem als Vlaar wegvalt, aangezien we voor de rest geen verdedigers hebben en Vlaar een bepalende rol heeft. Als Ooijer speelt, merk je weinig aan de absentie van Alderweireld.
En er zijn zoveel spelers die 2 wedstrijdjes in de competitie missen. Niks bijzonders aan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Probleem bij deze blessures is ook dat de spelers die ze krijgen al niet de beste zijn, maar wat erachter zit vaak ronduit matig is.
?
Sigthorsson doet het geweldig, ook op 80% fit. Boilesen deed het ook heel aardig. Nu doe je het weer, constant maar weer alles omlaag schrijven. Haal je daar genot uit ofzo?
Feyenoord heeft een groot probleem als Vlaar wegvalt, aangezien we voor de rest geen verdedigers hebben en Vlaar een bepalende rol heeft. Als Ooijer speelt, merk je weinig aan de absentie van Alderweireld.
En er zijn zoveel spelers die 2 wedstrijdjes in de competitie missen. Niks bijzonders aan.
Haha meen je dat serieus? Ooijer voor Alderweireld is geen verzwakking? 
Onze 2 centrale Belgen zijn hartstikke bepalend voor dit Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Zo goed is Alderweireld niet nee. Geen enorme verzwakking in ieder geval.
Je doet net of Ajax nu zo ontzettend zielig is. Dat valt allemaal wel mee. Alleen nogmaals, is het gemis van Sightorsson een aderlating, omdat je verder geen goede spitsen meer hebt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo goed is Alderweireld niet nee. Geen enorme verzwakking in ieder geval.
Je doet net of Ajax nu zo ontzettend zielig is. Dat valt allemaal wel mee. Alleen nogmaals, een enorme aderlating van Sightorsson, omdat je verder geen goede spitsen meer hebt.
Conclusie, je kijkt dus nooit naar Ajax anders zou je niet zulke flauwekul typen.
En Ajax is zeker niet zielig, maar het valt nu even allemaal verkeerd. Ajax uit vorm, paar bepalende jongens kort en langdurig geblesseerd...gewoon zonde.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2369 stemmen
Haha, omdat ik Alderweireld niet zo geweldig vind als jij, kijk ik nooit naar Ajax. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Precies wat ik zei dus, een vermoeidsheidbreuk is hét toonbeeld van te weinig rust en te veel 'werk'. Ook hamstringblessures zie je dan vaak.
Met het gebrek/verlies aan kwaliteit doelde ik ook eerder op de blessures van anderen dan Sightorsson. Zelfs Boilesen is echt nog niet ver genoeg om een heel jaar vaste back te zijn. Heeft verdedigend last van het Van der Wiel light syndroom.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha, omdat ik Alderweireld niet zo geweldig vind als jij, kijk ik nooit naar Ajax.
Nee, je zegt dat hij niet zo belangrijk is. Dan ben je echt enorm blind of kijk je nooit naar Ajax. Hij is geen sterspeler, maar wel een onmisbare schakel achterin. Wat jullie met die Vlaar hebben, dat geldt bij ons net zo hard voor Alderweireld.
Sowieso is Ooijer alleen nog maar nuttig voor korte invalbeurten, niet voor hele wedstrijden en al helemaal niet tegen ploegen als AZ of Zagreb.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.