- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Japan is een heerlijk land. Zou daar ook graag willen spelen. (Maar ik ben te oud en stram
)
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Net of Calvin daar de hele competitie gaat domineren, vind je hem zo goed of de Japanse competitie zo slecht?
Het lijkt mij in ieder geval een geweldige ervaring.
Nee, ik vind hem niet goed maar ook niet zo heel slecht. Had dit gewoon niet verwacht en het nieuwtje viel me op. De Nederlandse competitie is wel wat beter dan Japan. Ja misschien is dit een leuke ervaring voor hem, moet die zelf weten.
AZ is bezig een 19-jarige Mattias Johansson aan te trekken van Kalmar FF. Een verdediger.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Japan is een heerlijk land. Zou daar ook graag willen spelen. (Maar ik ben te oud en stram
)
Meen je dat nou? Zou best kunnen. Korea is ook wel interessant.
Ik voetbal bij amateurs maar wie weet voetbal ik later wel ff voor een tijdje bij een hoogste club in het buitenland, zal dat niet erg vinden. Ookal ben ik dan al wat ouder. Ik bedoel als een rebellenleider in Suriname meekan doen in de 40 kan ik het ook wel, weet niet of ik daar wat verdien en hoeveel dat daar betekent maar zou te proberen zijn. Ik meen dit serieus, een speler van de Hoofdklasse of misschien 1e klasse enzo in Nederland kan makkelijk spelen bij een club op de Antillen of Suriname voor hoogste divisie. Of in Amerika''s 2e divisie. Zie de club Dayton Dutch Lions waar nederlandse amateurs nu prof contract hebben, waar Oscar Moens ook nog voor speelde. Misschien ook in andere landen in Zuid-Amerika of Afrika ( maar dat lijkt me te moeilijk of te gevaarlijk).
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Is traag, kan niet combineren, kan niet passeren, heeft geen steekpass, heeft geen techniek. Niks.
Afgezien van een niveauverschilletje allemaal zaken waar je Huntelaar ook op kunt afserveren. Maar dat was een held. Ach ja..
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ryo is geen goalgetter hoor. Loopt er niemand rond bij de beloftes die in de punt van de aanval kan spelen? Wie weet heeft Feyenoord nog zo'n Castaignos in zijn gelederen.
Ja Achahbar (dat wordt een leuke supporterssong
) maar die is er nog niet klaar voor. Lopen best veel goede jongens rond met wie een aantal een contract is afgesloten (dat max 3 jaar mag duren)
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Hey rep_robert, heb jij zoiets al?
Hoe rijk denk je dat ik ben? 
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Laat Feyenoord mij gewoon halen, ik heb ook wel eens spits gespeeld hoor en 1 jaar bij Excelsior jeugd 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Zijn er overigens meer mensen die het raar vinden dat er geen uitpubliek bij Twente-AZ aanwezig mocht zijn(en misschien nog meer competitiewedstrijden niet) en vervolgens een halve week later zie je wel een paar honderd Benfica supporters in het stadion. Wat een vuile huichelaars bij de KNVB en Twente zeg!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Laat Feyenoord mij gewoon halen, ik heb ook wel eens spits gespeeld hoor en 1 jaar bij Excelsior jeugd
dat kun je vergeten, Leo is al weg 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Zijn er overigens meer mensen die het raar vinden dat er geen uitpubliek bij Twente-AZ aanwezig mocht zijn(en misschien nog meer competitiewedstrijden niet) en vervolgens een halve week later zie je wel een paar honderd Benfica supporters in het stadion. Wat een vuile huichelaars bij de KNVB en Twente zeg!
Misschien mee te maken dat in de verkoop minder kaarten voor Twente beschikbaar zijn gesteld, wat inde competitie niet kon. Anders zou het inderdaad wel vaag zijn
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
dat kun je vergeten, Leo is al weg
Haha, hoe bedoel je dat precies?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Nou, hij heeft het bij Excelsior goed gedaan, Fernandez is ook wel wat sneller en beter dan Denneboom. Het maakt niet uit of die ze tegen RKC scoort, als die het maar doet. En waarom zal Fernandez niet tegen een Sc Heerenveen, Utrecht of Den Haag kunnen scoren? Ik begrijp dat er niet word verwacht dat hij opeens makkelijk scoort tegen Twente, AZ, PSV of Ajax maargoed. Feyenoord heeft snelle aanvallers, een echte sterker afmaker moet er gewoon nog bij het liefst, als dat Guidetti is is dat Guidetti, proberen zeg ik dus.
Tjemig. Ik bedoelde niet Denneboom, maar Schaken. 
Denneboom hoort in hetzelfde rijtje thuis, trouwens.
Fernandez is gewoon een bijzonder matige voetballer, die met zijn snelheid 1 wapen heeft. Maar zo snel is hij ook weer niet. Denk wel dat hij aan de 12 goals kan komen dit seizoen (als er geen andere spitsen bijkomen).
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Feyenoord heeft gewoon versterking nodig, daar is iedereen van Feyenoord het over eens. Proberen = proberen gewoon. Ik zie Feyenoord heus wel meedoen in het linkerrijtje, moet ook wel. Een plek bij de eerste 8 moet gebeuren aangezien het vorige seizoen. Wie weet is en word de groep nu hechter enzo. Er zit heus wel inzet in deze keer, met een versterking erbij is alles mogelijk. Die mensen vertrouwen een Van Gastel en Van Bronckhorst die ze al langer kennen. Van Gastel maakt jonge spelers beter, en Koeman geeft betere trainingen dan Mario Been. Bovendien vind ik dat Feyenoord een van de beste middenveld heeft van de Eredivisie, of dat kan sowieso nog worden. Je zult zien dat El Ahmadi het goed gaat doen, die speler heeft echt zoveel techniek.. Door Been werd die gewoon niet goed gebruikt. Met spelers als Clasie erbij is het voor El Ahmadi ook veel fijner. Clasie toont inzet en hij en El Ahmadi kunnen ballen veroveren en snel kort passen. Van Haaren heeft ook goede techniek en gaat ook meer spelen en beter worden, net als Cabral. Plus wat geluk erbij en misschien een verassing in de winterstop, en de prachtige thuiswedstrijden , zie ik niet in waarom Feyenoord dit seizoen niet bij de eerste 5 kan eindigen.
Als Fer blijft en Feyenoord haalt Guidetti dan zijn ze aan hun stand verplicht om bij de eerste 8 te eindigen. Eerste zes is dan zeker mogelijk, al heeft Feyenoord wel een smalle selectie. Als de Vrij en/of Vlaar wegvalt/wegvallen, dan heeft Feyenoord al een erg groot probleem.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Daar heb je gelijk in. Daarom zeg ik. Feyenoord mij laten halen. Ik ben 16, best groot en sterk. goede conditie. Snel. Speel verdediger/middenvelder en kan ook wel aardig vrije trap doen. Heb ook wel tijd rechtsbuiten of spits gelopen. Doe het beter dan Søren Larsen... En ik doe het allemaal gratis. Ik heb ooit 1 jaar bij Excelsior jeugd gevoetbald en 1 jaar bij Sc Feyenoord. Ik ben dan ook in Rotterdam geboren. Gewoon mij bij selectie doen, ik zeg doen! Ik stem voor 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2378 stemmen
Ben jij de Suk van Feyenoord? Gewoon een bal op het trainingsveld trappen. Zo gaat dat bij Ajax ook.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Nee dat nou weer net niet, maar kan jullie helaas niks garanderen en verzekeren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ik blijf het ook belachelijk vinden ja, kan je in de competitie misschien meer kaarten verkopen, je hoort ook rekening te houden met het uitpubliek. Die hebben dacht ik recht op 5% van de stadioncapaciteit. Dat het dak is ingestort heeft er verder niets mee te maken, de uitspelende ploeg heeft alsnog recht op die 5%. Dan maar minder thuissupporters.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Als de tukkers niet uitkijken word Twente straks een hele enge club net als Ajax.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Je bedoelt succesvol
Die club uit R'zuid voorbij streven is wat dat betreft niet erg lastig 
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Nou, succesvoller dan Ajax en PSV wel. Dan Feyenoord ook maar Feyenoord blijft de grootste, mooiste club met de mooiste stadion en supporters en mooiste stad en spelers zoals Coen Moulijn hebben. En binnen paar jaar is Feyenoord weer gezond, pakt het af en toe weer een KNVB Beker finaletje en speelt het weer mee in de top 5. De club die nooit verloren gaat en never stopt. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Al aan een cabaret carrière gedacht?
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Nopes. Kom op het is wel waar wat ik nu zeg. Jij bent zeker voor Ajax? Ik zie bij jou woonplaats Groningen. Jij bent supporter geworden in de tijd dat het toevallig goed ging met Ajax. maar Ajacieden en PSVers zitten met domme witte doekjes te zwaaien als het 2 wedstrijden minder gaat. Dat clubs als Excelsior, ADO Den Haag en FC Utrecht ook een hekel hebben aan Ajax is geen toeval, veels te arrogante uitstraling enzo. Zal nooit veranderen. Of wil jij me nou wijs maken dat Ajax trouwere en hardere supporters heeft dan Feyenoord? Algemeen bekend dat hier ook het mooiste stadion van Nederland staat. Feyenoord supporters zijn de beste van Nederland, dat bleek vorig jaar maar weer eens.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
*proest*²
Ik ga waarschijnlijk naar meer wedstrijden dan jij dus houd je mond maar.
Bedoel je overigens diezelfde supporters die zichzelf afgelopen weekend voor lul hebben gezet met die doodskist en hun kanker gescheld om niets(om vervolgens de polonaise te lopen na een 3-0 overwinning)?
Daarnaast zijn Utrecht en Den Haag tokkie clubs, net zoals Feyenoord. Logisch dat ze Ajax haten. Dat Excelsior ons haat wist ik niet, maar ik wist ook niet eens dat Excelsior bestond 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Kom op het is wel waar wat ik nu zeg.

Ajax zal altijd de grootste zijn. Waarom? Ajax heeft de beste spelers voortgebracht, de meeste prijzen gewonnen en bovenal, de wijze van spelen (vroeger). Dat is wat de meeste mensen aanspreekt, de Ajax-filosofie, niet omdat ze toevallig veel winnen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Jij bent hier zeker nieuw? Dat soort gelul horen we nu al tot vermoeiens toe af en aan
De meeste oudere users komen hier na verloop van tijd gelukkig niet meer mee.
Ajax heeft overigens de grootste fanbase in Nederland en staat wat betreft andere zaken ook met afstand aan kop. Daar doen wat van die zielige haters uit de provincie niks aan. En arrogantie? Zeg dan gewoon dat je de hoofdstad haat en het succes misgunt.. dat is wel zo eerlijk.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik denk dat ze er met Guidetti echt wel beter op worden. Omdat het een goalgetter is, en die heeft Feyenoord nog niet. Met een goalgetter, Fer die blijft, zeg ik zelfs top 5. En verwacht dat zijn salariseisen niet zo hoog zijn, prima om die jongen een seizoen te huren.
Ik denk ook dat Feyenoord een goede worp kan doen naar de top 6.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar mijn pappie is de sterkste van allemaal!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik moet er altijd wel om gniffelen. De frustratie druipt ervan af.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.