• 16.187 nieuwsartikelen
  • 179.548 films
  • 12.337 series
  • 34.207 seizoenen
  • 650.621 acteurs
  • 199.473 gebruikers
  • 9.406.470 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

*proest*² Ik ga waarschijnlijk naar meer wedstrijden dan jij dus houd je mond maar.

haha wat heeft wedstrijdbezoek er nou mee te maken, mag jij dan niks zeggen van mij met je 23 jaar oud

PS 'om niets' dan weet je duidelijk niet waar je over praat

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Respekked schreef:

Ja dat dit ging gebeuren is nu al een week redelijk concreet. Heb er al 'vrede' mee gesloten, het is een enorme bak geld. Maar sportief een ramp. Vorig jaar heeft Nasri mijn hart gestolen, maar dit doet wel pijn. Maar niet zoveel als het zien van Fabregas die het logo van Barca kust. Het zijn roerige tijden in (Noord) Londen..

Wenger heeft nu 14 dagen om Mata, Hazard en Cahill/Jagielka/Samba/Dunn te kopen voor 60 miljoen pond. En als het even kan nog een stand-in voor Van Persie, want met Chamakh gaan we niet naar het Miljoenenbal. En een ijzervreter als Scott Parker zou ook zeer welkom zijn.

Ik denk overigens niet dat Van Persie een transferverzoek indient, in ieder geval nog niet (aanvoerderschap). Als er geen versterkingen worden gehaald, zie ik het in de winterstop gebeuren.

Misschien zeg ik iets heel vreemds, maar wordt het misschien niet eens tijd voor een trainerswissel bij Arsenal? Ik volg het niet zo goed als jullie (NW & Respekked) maar ik kan me zo voorstellen dat een frisse wind mogelijk voor verandering kan zorgen (in de vorm van prijzen).

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax is toch veel groter en succesvoller dan Feyenoord. Dat daar nog discussie over kan zijn, ongelooflijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, maar zij hebben een mooier stadion en dat telt mee in punten

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

Japan is een heerlijk land. Zou daar ook graag willen spelen. (Maar ik ben te oud en stram )

Reinbo, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind die Japanse vrouwen maar niks.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

haha wat heeft wedstrijdbezoek er nou mee te maken, mag jij dan niks zeggen van mij met je 23 jaar oud

PS 'om niets' dan weet je duidelijk niet waar je over praat

Als iemand zo'n grote bek geeft mag ie wat mij betreft ook wel elke week (uit en thuis) aanwezig zijn om mij af te bekken. Zelfde geldt ook voor veel Groningen supporters/collega's hier. Beetje grote mond geven maar zelf nooit een wedstrijd bezoeken. Wat een lef zeg. Van jou kan ik het wel hebben bijvoorbeeld

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nomak schreef:

Ajax is toch veel groter en succesvoller dan Feyenoord. Dat daar nog discussie over kan zijn, ongelooflijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

Ik blijf het ook belachelijk vinden ja, kan je in de competitie misschien meer kaarten verkopen, je hoort ook rekening te houden met het uitpubliek.

Zal Vascago wel weten maar volgens mij zitten er voor de competitie alleen maar SCC houders die je niet kunt weigeren.

Maar goed dan zou het alsnog beter zijn naar een ander stadion uit te wijken ofzo.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

ik vind die Japanse vrouwen maar niks.

Godinnen zijn het!

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Enkel de Feyenoorders zelf willen dat niet geloven, over arrogantie gesproken zeg

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

rep_robert schreef:

*proest*² Ik ga waarschijnlijk naar meer wedstrijden dan jij dus houd je mond maar.

Bedoel je overigens diezelfde supporters die zichzelf afgelopen weekend voor lul hebben gezet met die doodskist en hun kanker gescheld om niets(om vervolgens de polonaise te lopen na een 3-0 overwinning)?

Daarnaast zijn Utrecht en Den Haag tokkie clubs, net zoals Feyenoord. Logisch dat ze Ajax haten. Dat Excelsior ons haat wist ik niet, maar ik wist ook niet eens dat Excelsior bestond

Laat ze feest vieren, ze verdienen het. Beter ''tokkies'' die voorzich zelf opkomen dan nepsupporters. En nee ik ben tot nu toe naar alle wedstrijden geweest, en vorig seizoen ook alle thuiswedstrijden + uit tegen Excelsior. En ja heb ik seizoenskaarten al heel me leven en Eredivisie Live, iets wat jij je niet kan veroorloven PSV heeft ook een hekel aan Ajax, ja ook aan Feyenoord maar dat boeit niet. En je wist wel dat Excelsior bestaat, dat is even natrappen naar mijn stad wat je nu doet. Ik weet niet wat je praat over tokkie clubs maar waar woon jij dan, in Groningen. Weet niet of je de stad of de provincie bedoelt maar voor mij en al die ''tokkie'' clubs blijf je die man met grasspriet in je mond die zn gras maait, en in tractor rijd. Dus wie moet hier z'n mond houden, ik gaf alleen mijn mening waar duizenden anderen het met me over eens zijn, hoe jij reageert geef maar eens het beeld van een Ajax fan weer.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Zal Vascago wel weten maar volgens mij zitten er voor de competitie alleen maar SCC houders die je niet kunt weigeren.

Maar goed dan zou het alsnog beter zijn naar een ander stadion uit te wijken ofzo.

Het uitvak is verhuist(zucht) naar de tweede ring, evenals vele nieuwe seizoenkaarthouders(die ook nog geen wedstrijd kunnen bezoeken daardoor). Dan kunnen die paar honderd van het oude uitvak er ook wel bij en kan je die gewoon nog aan uitsupporters verkopen. Daar gaat de goede reputatie van het Twente uitvak.

FelixTheCat schreef:

(quote)

Laat ze feest vieren, ze verdienen het. Beter ''tokkies'' die voorzich zelf opkomen dan nepsupporters. En nee ik ben tot nu toe naar alle wedstrijden geweest, en vorig seizoen ook alle thuiswedstrijden + uit tegen Excelsior. En ja heb ik seizoenskaarten al heel me leven en Eredivisie Live, iets wat jij je niet kan veroorloven PSV heeft ook een hekel aan Ajax, ja ook aan Feyenoord maar dat boeit niet. En je wist wel dat Excelsior bestaat, dat is even natrappen naar mijn stad wat je nu doet. Ik weet niet wat je praat over tokkie clubs maar waar woon jij dan, in Groningen. Weet niet of je de stad of de provincie bedoelt maar voor mij en al die ''tokkie'' clubs blijf je die man met grasspriet in je mond die zn gras maait, en in tractor rijd. Dus wie moet hier z'n mond houden, ik gaf alleen mijn mening waar duizenden anderen het met me over eens zijn, hoe jij reageert geef maar eens het beeld van een Ajax fan weer.

Die arrogante Ajacieden toch ook Vraag me af waarom jij niet bij Excelsior op de tribune zit en wel bij Feyenoord. Excelsior is toch veeeeeel mooier....

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Hij doet echt een gooi naar de leukste thuis rep

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Charmides schreef:

Ik weet niet wat je praat over tokkie clubs maar waar woon jij dan, in Groningen. Weet niet of je de stad of de provincie bedoelt maar voor mij en al die ''tokkie'' clubs blijf je die man met grasspriet in je mond die zn gras maait, en in tractor rijd. Dus wie moet hier z'n mond houden, ik gaf alleen mijn mening waar duizenden anderen het met me over eens zijn, hoe jij reageert geef maar eens het beeld van een Ajax fan weer.

Zeker veel lange ballen weggekopt in de jeugd van Excelsior

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Had je nog zo ver doorgelezen otherfool?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jazeker, heerlijk leesmateriaal. Ik verslikte me prompt in m'n grasspriet...

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ik prefereer toch een rietstengel.

Was overigens ook weer triest gesteld met de Utrecht supporters afgelopen zondag op Utrecht centraal(wedstrijden waren tegelijk afgelopen). Heb wel minstens 50x kankerjoden gehoord.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

reppies vader kon niet trotser zijn

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Villareal verloren, altijd hetzelfde met die spaanse sup-toppers, verneuken altijd je toto

Zometeen nog El Classico, een gelukje dan nog op deze late avond....

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als iemand zo'n grote bek geeft mag ie wat mij betreft ook wel elke week (uit en thuis) aanwezig zijn om mij af te bekken. Zelfde geldt ook voor veel Groningen supporters/collega's hier. Beetje grote mond geven maar zelf nooit een wedstrijd bezoeken. Wat een lef zeg. Van jou kan ik het wel hebben bijvoorbeeld

ja we hebben nog wel wat gemeen

Ohja FelixTheCat in een post en passant ook nog otherfool op de boerenkast jagen gheghe

timbo_

• 13116 berichten
  • 3883 stemmen

orbit schreef:

Ajax heeft overigens de grootste fanbase in Nederland en staat wat betreft andere zaken ook met afstand aan kop. Daar doen wat van die zielige haters uit de provincie niks aan. En arrogantie? Zeg dan gewoon dat je de hoofdstad haat en het succes misgunt.. dat is wel zo eerlijk.

Hoe ik het lees noemt hij veel Ajax supporters successupporters maar dat ze minder supporters hebben zegt hij toch nergens?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Standaard argumentje lijkt me, vraag me af wat er zoveel meer mensen naar Feyenoord trekt ipv Sparta of Excelsior. Zal het succes uit het verleden vast NIETS mee te maken hebben Beetje een kulargument lijkt me, vooral van een Feyenoorder.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik vraag me eigenlijk af hoe hij de hardheid van de supporters heeft gemeten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Ik vraag me eigenlijk af hoe hij de hardheid van de supporters heeft gemeten.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Het uitvak is verhuist(zucht) naar de tweede ring, evenals vele nieuwe seizoenkaarthouders(die ook nog geen wedstrijd kunnen bezoeken daardoor). Dan kunnen die paar honderd van het oude uitvak er ook wel bij en kan je die gewoon nog aan uitsupporters verkopen. Daar gaat de goede reputatie van het Twente uitvak.

En zal me niet verbazen als het nog een tijdje gaat duren. Dan hebben wij nog geluk dat we pas in maart en april op bezoek gaan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Standaard argumentje lijkt me, vraag me af wat er zoveel meer mensen naar Feyenoord trekt ipv Sparta of Excelsior. Zal het succes uit het verleden vast NIETS mee te maken hebben Beetje een kulargument lijkt me, vooral van een Feyenoorder.

Sfeer in het stadion is ook geen onbelangrijke factor. Woudenstein of De Kuip. Zit toch wel wat verschil tussen. Dat was in ieder geval voor mij de reden om naast Excelsior ook Feyenoord te gaan supporteren. En volle Kuip met een zingend Vak S. Dat vond ik prachtig. Had toen nog geen idee over de successen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3883 stemmen

Zeg ook niet dat ik het er mee eens ben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.