- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Janko is geweldig. Kunnen ze die niet ruilen met Fer
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Janko is geweldig. Kunnen ze die niet ruilen met Fer
.
Voor Feyenoord zou Janko een nuttige speler zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor Feyenoord zou Janko een nuttige speler zijn.
Denk ik ook. Voor de rest wel met je eens. Janko kan afmaken, meer niet. Voor de rest een a-voetballer natuurlijk.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
@A&L1
Tja, Janko is nou eenmaal de penalty nemer. Suarez zn gemiddele zou ook drastisch naar beneden gaan wanneer je hier niet naar kijkt. Om maar een voorbeeld te noemen.
Vorige seizoen 14x gescoord en loopt ook nu weer gewoon 1 op 1 (inderdaad er zijn nog maar twee wedstrijden gespeeld, maar toch). Ik ben het met je eens dat De Jong de betere spits is, maar om Janko nou meteen als afschuwelijk slecht te bestempelen gaat me wat ver.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
@A&L1
Tja, Janko is nou eenmaal de penalty nemer. Suarez zn gemiddele zou ook drastisch naar beneden gaan wanneer je hier niet naar kijkt. Om maar een voorbeeld te noemen.
Vorige seizoen 14x gescoord en loopt ook nu weer gewoon 1 op 1 (inderdaad er zijn nog maar twee wedstrijden gespeeld, maar toch). Ik ben het met je eens dat De Jong de betere spits is, maar om Janko nou meteen als afschuwelijk slecht te bestempelen gaat me wat ver.
Zoveel penalty's heeft Ajax de laatste jaren niet gehad hoor. Denk dat 90+% van Suarez gewoon goals veldgoals (of vrije trappen) waren.
Twente heeft er vorig jaar wel een stel gehad, bijna allemaal ook benut door Janko. En Janko heeft 14x gescoord ja, maar ik weet nog dat hij er 4+2 in de eerste 2 duels na de winter heeft gemaakt. Houdt dus in dat hij er in 32 duels maar 8 heeft gezet. Gewoon niet best.
En buiten de goals laat hij Twente slechter spelen omdat hij zelf niks kan. Hij kan geen bal vasthouden, waardoor Twente vaker dan gewenst de bal kwijt is.
Weet je waar Janko goed zou passen? In de Championship van Engeland. Daar spelen ze geen voetbal, maar poffen ze elke bal van achteruit naar de spits toe. Daar zal hij vaak kopgoals kunnen maken.
Conclusie: ik vind Janko dus echt afschuwelijk slecht. Blamage dat hij bij een op zich fraai voetballende ploeg als Twente zit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Daar spelen ze vaak nog het ouderwetse kick & rush ja
. Janko bij Millwall, prachtige club, fanatieke achterban. Ja, dat gaat helemaal werken.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat Millwall heb ik vorige week in Engeland nog hun wijk zien verdedigen tegen relschoppers 
Apart volk, ene week slopen ze alles en de andere week beschermen ze het 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Aha, tja duidelijke conclusie. Ik ben het ook met je eens, maar vind hem alleen niet 'afschuwelijk slecht'.
En btw,
Hij heeft 29 wedstrijden gespeeld. Dus 8 in 27 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Aha, tja duidelijke conclusie. Ik ben het ook met je eens, maar vind hem alleen niet 'afschuwelijk slecht'.
En btw,
Hij heeft 29 wedstrijden gespeeld. Dus 8 in 27
Ah, ik kende niet zijn statts. 8 in 27 is ook niet geweldig, helemaal als je weet dat waarschijnlijk de helft een strafschop was 
Ik hoop dat Co Janko op blijft stellen. Krijgt hij vast 10 goals voor terug, maar verder ook slecht veldspel en een machteloze voorhoede in de lastige duels.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Heb dat ook gezien ja. Mooie beelden.
Krijg overigens meteen zin om Hooligans weer eens te zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat Millwall heb ik vorige week in Engeland nog hun wijk zien verdedigen tegen relschoppers 
Apart volk, ene week slopen ze alles en de andere week beschermen ze het
Elke mogelijkheid om te knokken grijpen ze aan, dat zijn de echte
.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ah, ik kende niet zijn statts. 8 in 27 is ook niet geweldig, helemaal als je weet dat waarschijnlijk de helft een strafschop was 
Ik hoop dat Co Janko op blijft stellen. Krijgt hij vast 10 goals voor terug, maar verder ook slecht veldspel en een machteloze voorhoede in de lastige duels.
Even opgezocht hoor 
Tja, gisteren bleek al dat Co in de zogenaamde lastige duels kiest voor De Jong. Dus zet daat maar uit je hoofd 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Even opgezocht hoor 
Tja, gisteren bleek al dat Co in de zogenaamde lastige duels kiest voor De Jong. Dus zet daat maar uit je hoofd
Op zich wel grappig. Janko werd niet opgesteld omdat hij tegen die reuzen van Benfica weinig uit zou kunnen richten (denk ik ook), maar die dwerg Ruiz kopt dan wel de 2-2 raak 
Luuk de Jong is gewoon goed. Scoorde vorig jaar ook veel belangrijke goals, zeker ook in de CL en EL.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Luuk is zeker goed. Meest talentvolle Nederlandse spits momenteel denk ik van zijn leeftijdscategorie.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Luuk is zeker goed. Meest talentvolle Nederlandse spits momenteel denk ik van zijn leeftijdscategorie.
Zeker weten. Al geeft het ook wel wat aan, want LdJ is nog verre van Europese top. Achter van Persie, Huntelaar, Kuijt en een voetbalbejaarde v Nistelrooij zit momenteel weinig.
Castagnois, van Wolfswinkel en Luuk de Jong zijn nog wel de betere opties. En wie weet broertje Siem nog. Zou fijn zijn voor Oranje als die 1e 2 in het buitenland veel aan spelen toekomen en dat de De Jongetjes zich door blijven ontwikkelen.
Moet je nagaan hoe het 5-10 jaar terug was. Kluivert, v Nistelrooij, Makaay, Hasselbaink...iemand als Kuijt hoefde toen niet eens aan Oranje te denken. Het is snel opgedroogd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
die dwerg Ruiz kopt dan wel de 2-2 raak
Hij is langer dan (ik noem eens iemand) Kennis Vermeer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hij is langer dan (ik noem eens iemand) Kennis Vermeer.
Ik overdreef wat, omdat Janko normaal door zijn lengte kopsterk is (1.96, Ruiz 1.86).
Beetje jammer dat je weer onnodig zit te provoceren. Dat is geloof ik werkelijk het enige wat je kan hé? Ook totaal niet relevant wat de lengte van een keeper met deze discussie te maken heeft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kan me nog je rode blosjes van opwinding herinneren toen ik Kennis een dwerg noemde, vandaar.
Weet je waar Janko goed zou passen? In de Championship van Engeland. Daar spelen ze geen voetbal, maar poffen ze elke bal van achteruit naar de spits toe.
Het door jou zo bewierookte Martin Jol voetbal zeg maar
(of provoceer ik?)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Transfer van Nasri naar City bijna rond
. Reactie Respekked? Ik voel een transferverzoek van van Persie aankomen
. 28 Miljoen voor een speler die nog een eenjarig contract heeft, ga dat maar eens weigeren. Gezien hoe het moet Joop?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gisteren zag ik van Persie geloof ik bij RTL Boulevard of zo en hij is heel erg gelukkig bij Arsenal. Zal er wel net zo lang blijven als Bergkamp.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was Aguero ook een week voordat zijn transfer rond was. Allemaal kul reacties natuurlijk, reken maar dat ie pissed is dat hun beste spelers verkocht worden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Ja dat dit ging gebeuren is nu al een week redelijk concreet. Heb er al 'vrede' mee gesloten, het is een enorme bak geld. Maar sportief een ramp. Vorig jaar heeft Nasri mijn hart gestolen, maar dit doet wel pijn. Maar niet zoveel als het zien van Fabregas die het logo van Barca kust. Het zijn roerige tijden in (Noord) Londen..
Wenger heeft nu 14 dagen om Mata, Hazard en Cahill/Jagielka/Samba/Dunn te kopen voor 60 miljoen pond. En als het even kan nog een stand-in voor Van Persie, want met Chamakh gaan we niet naar het Miljoenenbal. En een ijzervreter als Scott Parker zou ook zeer welkom zijn.
Ik denk overigens niet dat Van Persie een transferverzoek indient, in ieder geval nog niet (aanvoerderschap). Als er geen versterkingen worden gehaald, zie ik het in de winterstop gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kan me nog je rode blosjes van opwinding herinneren toen ik Kennis een dwerg noemde, vandaar.
Het door jou zo bewierookte Martin Jol voetbal zeg maar
(of provoceer ik?)
Zijn naam is Kenneth Vermeer. Zolang je dat weigert te typen ga ik ook niet serieus met je in gesprek.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat was Aguero ook een week voordat zijn transfer rond was. Allemaal kul reacties natuurlijk, reken maar dat ie pissed is dat hun beste spelers verkocht worden.
Inderdaad. Ik zou me als topspeler flink in de zeik genomen vinden door de club als spelers als Fabregas en Nasri vertrekken. Hij is nog de enige van wereldklasse die daar nu nog over is gebleven. Treurig. Wenger maakt er een potje van. In plaats van weer investeren in een 18 jarig talent zou hij eens een paar gevestigde namen moeten halen. Ik denk dat veel topspelers daar graag zouden spelen gezien het aantrekkelijke voetbal. Maar er moet wel een goed perspectief op hoofdprijzen winnen zijn.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Het is natuurlijk geen donderslag bij heldere hemel deze transfers, maar zonder adequate vervanging zou ik, als ik Van Persie was, ook wel even goed nadenken of ik voor de 5e plek van de EPL wil strijden. Met Szczesny, Vermaelen, Wilshere, Van Persie, staat er wel een veelbelovende kern, maar daar omheen is het zo mager nu Cesc en Nasri de deur uit zijn/gaan.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Ik zie een club uit Manchester kampioen worden. Weet nog niet welke.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Moeten we dit serieus nemen? Calvin Jong-a-Pin die bij Heerenveen speelde en transervrij was en vroeger nog in Jong Oranje speelde, naar een club uit Japan.. Je zal het maar willen, net als Mateja Kezman die nu in Hong-Kong speelt..
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Moeten we dit serieus nemen? Calvin Jong-a-Pin die bij Heerenveen speelde en transervrij was en vroeger nog in Jong Oranje speelde, naar een club uit Japan.. Je zal het maar willen, net als Mateja Kezman die nu in Hong-Kong speelt..
Net of Calvin daar de hele competitie gaat domineren, vind je hem zo goed of de Japanse competitie zo slecht?
Het lijkt mij in ieder geval een geweldige ervaring.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.