- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik mag dus ook niet voor Federer of Kramer(schaatsen) zijn? En als ik dat nou net de sporters vind met de beste techniek? Moet ik voor 1 of andere vage Rus zijn of zo, voordat je geen succes-supporter meer wordt genoemd?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Sfeer in het stadion is ook geen onbelangrijke factor. Woudenstein of De Kuip. Zit toch wel wat verschil tussen. Dat was in ieder geval voor mij de reden om naast Excelsior ook Feyenoord te gaan supporteren. En volle Kuip met een zingend Vak S. Dat vond ik prachtig. Had toen nog geen idee over de successen.
Heeft (in)direct toch ook weer met succes te maken. En alsof groter altijd beter is. Het gaat er gewoon om dat wanneer je een supporter bent dat je je kunt identificeren met de club en de supporters. Alsof je als Ajacied zijnde gelijk een gloryhunter bent. Beetje misselijkmakend dat soort suggesties.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Thanks Mikoz, dat was ik bijna vergeten. Toch maar ff kijken....
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wordt er nog wat gedaan door jullie voor die man van de harde kern die beschoten is rep?
Ouders hebben besloten de apparaten uit te zetten, dus hij zal nu wel overleden zijn?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Sven is overleden ja, afgelopen wedstrijden hingen er al doeken(wat onenigheden had veroorzaakt omdat een paar mensen last hadden van het opwaaiende doek). Zal verder niet veel gebeuren, behalve het herdenken d.m.v. doekjes en probably een grote opkomst bij de begrafenis/crematie.
Hij is trouwens degene van dit bekende filmpje die een Feyenoorder zijn shirt uit laat doen in de ArenA. Hij was denk ik heel aardig... 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hoe ik het lees noemt hij veel Ajax supporters successupporters maar dat ze minder supporters hebben zegt hij toch nergens?
Waarschijnlijk begint Ajax vanaf vorig seizoen weer van voren af aan met het opbouwen van een fanbase ja, daarvoor zaten er inderdaad jarenlang maar 3 man in de Arena 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Is er ergens een streampje van Barca - Real?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Rojadirecta.es - sitin-ch04 ik zit het weer via Rojadirecta te kijken. Kwaliteit laat soms te wensen over, maar het is volgbaar en het hapert niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heeft (in)direct toch ook weer met succes te maken. En alsof groter altijd beter is. Het gaat er gewoon om dat wanneer je een supporter bent dat je je kunt identificeren met de club en de supporters. Alsof je als Ajacied zijnde gelijk een gloryhunter bent. Beetje misselijkmakend dat soort suggesties.
Is geen suggestie maar een feit. Er zijn zelfs mensen die er uren in de trein voor gaan zitten elke week. Pure gloriejagers. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je was dus niet voor Feyenoord geweest als je ergens anders had gewoond reinbo?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hij was denk ik heel aardig...
Ja Karma is a Bitch 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Die link werkt niet hoor?
Bij mij wel, anders gewoon rojadirecta op google intikken, bovenste link en dan deze wedstrijd uitzoeken. Meer dan genoeg linkjes om uit te kiezen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Je was dus niet voor Feyenoord geweest als je ergens anders had gewoond reinbo?
100% zeker, hij support alleen de locals. Hij is daarom ook een paar jaar Ajacied geweest omdat hij in Amsterdam heeft gewoond 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Thanks Mikoz, dat was ik bijna vergeten. Toch maar ff kijken....
Ja, het blijft het beste potje wat er hedendaags op de voetbalvelden te zien is 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die confrontaties beginnen me juist ernstig te vervelen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Inderdaad, het is juist leuk als ze een keertje zijn. Nu zie ik al weer voor de 6e keer dit jaar deze wedstrijd. Het moet wel bijzonder blijven.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Gruwelijke Eriksen(hehe) steekbal van Messi, heerlijk afgemaakt door Iniesta ook 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3883 stemmen
Hij is trouwens degene van dit bekende filmpje die een Feyenoorder zijn shirt uit laat doen in de ArenA.
(embed)
Malloot
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dit blijft gewoon elke keer smullen al was hij elke dag.
En nog een stuk leuker dan die eerste ontmoetingen ( op die 5-0 na ) omdat Real nu meer van eigen kracht probeert uit te gaan.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Misschien zeg ik iets heel vreemds, maar wordt het misschien niet eens tijd voor een trainerswissel bij Arsenal? Ik volg het niet zo goed als jullie (NW & Respekked) maar ik kan me zo voorstellen dat een frisse wind mogelijk voor verandering kan zorgen (in de vorm van prijzen).
Lastige kwestie. Betere trainers dan Wenger zijn op 1 hand te tellen. Maar eindigt dit seizoen weer in mineur dan zijn Le Professeur's dagen bij de club geteld.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Krijg net een advertentie in mn beeld 
Wie was het?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Volgens geen Ronaldo, ondanks dat hij wel werd bedankt. Hij stond dacht ik ook in buitenspelpositie.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Robben heel belangrijk voor Bayern en Maaskant heeft een kleine stap richting CL gemaakt. Genk heeft nog uitzicht op de CL, want ze hebben een goede uitgangpositie met een 2-1 uitnederlaag.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Rojadirecta.es - sitin-ch04 ik zit het weer via Rojadirecta te kijken. Kwaliteit laat soms te wensen over, maar het is volgbaar en het hapert niet.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
SOpcast spaced hem ook heel vaak bij mij, onbetrouwbaar zooitje vol virussen. HD kwaliteit zal lastig worden, aangezien alles wordt gestreamt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3883 stemmen
Sopcast kanaal 6816 doet het perfect bij mij
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
ROjadirecta, en dan de link van alajhazeeraa of iets dergelijks, is tot nu toe de beste van rojadirecta
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Messi
.
Sport1 doet het ook prima
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.