- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Sport1 doet het ook prima
.
Vorige keer bij de Classico zo'n link voor een wedstrijd gekocht, heel die kutsite overbelast, doe dat nooit meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vorige keer bij de Classico zo'n link voor een wedstrijd gekocht, heel die kutsite overbelast, doe dat nooit meer.
Begrijp ik, risico is te groot voor de streams maar heb dan Sport 1 in mijn digitale pakket. Ideaal.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Heb dankzij die slome streams in totaal wel 2x gratis een Sport 1 live abbonement gehad, ik klaag niet.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Begrijp ik, risico is te groot voor de streams maar heb dan Sport 1 in mijn digitale pakket. Ideaal.
Dat geloof ik. Maar dat kan toch niet bij ieder pakket? Dacht alleen in combinatie met upc of iets dergelijks? M.a.w. ik heb digitenne, kan het daar ook bij?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat geloof ik. Maar dat kan toch niet bij ieder pakket? Dacht alleen in combinatie met upc of iets dergelijks? M.a.w. ik heb digitenne, kan het daar ook bij?
Volgens mij wel.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Messi
.
Sport1 doet het ook prima
.
Messi 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! haha, schitterend die commentatoren!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Barca - Real met Sierd de Vos, kan niet beter 
Wat een goal weer. Die stiftballetjes lukken ook altijd bij hun 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Vos is wel de meest fijne commentator die je kan hebben ja
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3404 stemmen
Held ja. Maar geniaal hakballetje van Pique ook, en natuurlijk maakt Messi hem dan af, en hoe 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
De Vos is wel de meest fijne commentator die je kan hebben ja
.
De Vos is ontzettend partijdig, misschien niet erg wanneer je fan bent van Barcelona, maar als commentator mag je gewoon niet partijdig zijn. Tenzij je werkt bij Rijnmond of i.d.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
De Vos is ontzettend partijdig, misschien niet erg wanneer je fan bent van Barcelona, maar als commentator mag je gewoon niet partijdig zijn. Tenzij je werkt bij Rijnmond of i.d.
Hij vind Real tot nu toe beter, dat vind ik eigenlijk wel meevallen....
Beiden hebben ze hun momenten gehad.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Al moet ik wel zeggen dat Real wel een paar grotere kansen meer heeft gehad dan Barca. Laatste minuten voelde je weer een Barca goal aan komen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hij is trouwens degene van dit bekende filmpje die een Feyenoorder zijn shirt uit laat doen in de ArenA. Hij was denk ik heel aardig... 
(embed)
Hij zal gemist worden...

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik kijk de wedstrijd nu niet, althans niet met Sierd, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Sierd Neerlandsch grooste Barca fan is.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ach ja, het blijft wel een HK lid natuurlijk he
Die doen zowel positieve als negatieve dingen voor een club.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maakt voor mij niet uit. Laat 'm lekker fan zijn als ie maar wel juiste waarnemingen doet. Hou vooral van zijn knowhow en liefde voor het Spaanse voetbal.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3404 stemmen
Ik kijk de wedstrijd nu niet, althans niet met Sierd, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Sierd Neerlandsch grooste Barca fan is.

Als ik niet voor Barca was zou ik me er misschien ook wel aan ergeren. Maar vooral zijn feitjes over het Spaanse voetbal zijn erg leuk om naar te luisteren.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Alles beter dan Jack van Gelder natuurlijk 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

De context was dat er dan een verlenning zou komen en we hier om 2 uur nog zaten 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Sowieso, wie bedenkt die idiote tijden in Spanje ook.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3404 stemmen
De context was dat er dan een verlenning zou komen en we hier om 2 uur nog zaten
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sowieso, wie bedenkt die idiote tijden in Spanje ook.
Dat denken hun van die tijden hier.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Denk dat niemand elf uur 's avonds normaal kan vinden hoor
Daarnaast worden bij ons dit soort duels rond 8 uur gehouden, lijkt me een stuk schappelijker. Neem aan dat Spanjaarden ook gewoon moeten werken en zo? Of zitten ze daarom zo in de stress de laatste tijd.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Duidenlijk te horen die aapgeluiden van de tribune jegens Marcelo ...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.