• 16.186 nieuwsartikelen
  • 179.544 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.587 acteurs
  • 199.470 gebruikers
  • 9.405.919 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Hey rep_robert, heb jij zoiets al?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax zou elke speler die een tatoeage zet moeten beboeten...

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Guidetti huren, als het niks is in de winterstop een andere spits erbij huren of kopen zal ik doen. Wat als Fernandez geblesseerd raakt ineens? Ken geen betere die dan in de spits bij Feyenoord moet. Er moet er eindelijk eentje komen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

NEC: "Tweede bod Ajax bedroeg 2,1 miljoen"

Jasper Cillessen lijkt nog wel even bij NEC te blijven. Een akkoord tussen Ajax en de Nijmegenaren is ver weg, vertelt directeur Jacco Swart op de clubsite.

Ajax bood reeds twee keer op Cillessen, maar de aanbiedingen kwamen absoluut niet in de buurt van de door NEC gewenste vraagprijs. "Overal staat te lezen dat Ajax naar verluidt in een tweede bieding drie miljoen euro zou hebben geboden", weet Aalbers.

"Feit is dat het tweede bod van Ajax op Cillessen een bedrag van 2,1 miljoen euro inhield. Wij hebben nogmaals aan Ajax laten weten welke kaders wij in gedachten hebben om daadwerkelijk de onderhandelingen over het al dan niet transfereren van Jasper naar Ajax te kunnen starten", besluit de algemeen directeur.

Als ik Ajax was zou ik ophouden met onderhandelen, dit heeft toch geen nut.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Insignificance schreef:

Hey rep_robert, heb jij zoiets al?

Wacht maar totdat ie oud en gerimpeld is, hahaha.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Inmiddels is ook Tyton gepresenteerd bij PSV. Het is vrij laat maar de vernieuwde selectie begint langzaam vorm te krijgen. Hopen dat Pieters nog verkocht wordt en dat mede van dat bedrag Matavz en een linksbenige verdediger gehaald kunnen worden.

Idealiter zouden Bakkal, Engelaar en Isaksson nog een nieuwe club weten te vinden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Ajax zou elke speler die een tatoeage zet moeten beboeten...

Vind het bij Greg wel passen. Mooi toch dat hij de drie sterren titel als een persoonlijk hoogtepunt ziet

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Poepon, je moet het maar willen .

Heeft Charisteas alweer een club? Anders....

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Feyenoord wijst vier miljoen euro voor Fer af, Munsterman strijdbaar

Dinsdag, 16 augustus 2011 om 19:31

FC Twente heeft vier miljoen euro geboden op Leroy Fer, maar opnieuw ligt Feyenoord dwars. Technisch directeur Martin van Geel wil de sterspeler, die nog een contract heeft voor een seizoen, absoluut niet kwijt. Feyenoord heeft het bod van de Tukkers dan ook opnieuw afgewezen.

Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente, blijft echter strijdbaar. “We leggen ons er niet bij neer”, verzekert de preses in TC/Tubantia. Voor Munsterman is het zaak om Van Geel aan zijn zijde te krijgen, want de Raad van Commissarissen en de Vrienden van Feyenoord wilden de vier miljoen wel accepteren.

Van Geel liet in een eerder stadium weten de middenvelder echt niet kwijt te willen. “Het is simpel: wij denken mét Fer sterker te zijn dan zonder Fer. Daarom blijf ik bij mijn standpunt dat we Fer pas verkopen als er een bod komt dat we écht niet kunnen weigeren”, zei de sportbestuurder in Voetbal International.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Van Geel is nu al een kleine held.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Van Geel speelt blufpoker en hoopt op een hoger bod. Als Twente slim is laten ze het hierbij en halen ze hem van de zomer gratis op. Benieuwd of van Geel dan nog een held is.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Is gewoon een spelletje van twee onderhandelaars waarbij nog 2 weken de tijd is. Munsterman gaat vast nog wel bieden zo graag wil hij hem volgens mij hebben en zeker als ze CL halen en Ruiz eventueel nog kwijt raken.

En zo niet dan lekker niet, speelt Fer nog bij ons en heb je nog een winter transferperiode.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoeveel wil Feyenoord wel voor Fer hebben dan?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

In de media ging dacht ik 5 mln rond maar ja je weet nooit wat ze allemaal bespreken

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Van Geel . Minimaal 5 en een bonus, anders houde we Fer lekker en draaien we een goed seizoen. Dat is ook veel waard.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Is gewoon een spelletje van twee onderhandelaars waarbij nog 2 weken de tijd is. Munsterman gaat vast nog wel bieden zo graag wil hij hem volgens mij hebben en zeker als ze CL halen en Ruiz eventueel nog kwijt raken.

En zo niet dan lekker niet, speelt Fer nog bij ons en heb je nog een winter transferperiode.

Ik zie Twente de CL niet bereiken eerlijk gezegd. Kans dat Ruiz vertrekt zit er wel in. Snap overigens niet dat hij Tottenham als echte verbetering ziet. Volgens mij kan hij na een nieuw topseizoen ook nog wel naar de echte top.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoeveel wil Feyenoord wel voor Fer hebben dan?

Bij een bod vanaf 6,5 miljoen zal hij wel weg mogen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zou dan eerder 5 miljoen bieden en nog eens een miljoen als Twente CL haalt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Geel speelt blufpoker en hoopt op een hoger bod. Als Twente slim is laten ze het hierbij en halen ze hem van de zomer gratis op. Benieuwd of van Geel dan nog een held is.

Tuurlijk is hij dan een held. Alsof Fer volgend jaar bij Twente dat zonder Fer en Ruis gewoon 4e wordt beter af is dan bij Feyenoord dat 5e is geworden en weer mag investeren.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tuurlijk is hij dan een held. Alsof Fer volgend jaar bij Twente dat zonder Fer en Ruis gewoon 4e wordt beter af is dan bij Feyenoord dat 5e is geworden en weer mag investeren.

Bovendien is het nog niet eens zeker dat hij na dit seizoen naar Twente gaat, hij is dan transfervrij en zal dan voor meer clubs aantrekkelijk zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alleen verdient Feyenoord er dan geen ruk meer aan. Zou maar niet teveel eisen stellen als Feyenoord zijnde en vinden jullie Fer nou echt zo goed?

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Haha 4e? Ik acht de kans groot dat ze bij de 1e twee of drie komen de komende jaren. En als spelers verkocht worden dan kopen ze weer goede namen terug. Zoals ze al jaren doen. Twente kwam ook de verkopen van Elia en Arnautovic goed te boven.

En dit Feyenoord, ook met Fer, wordt geen 5e. Misschien 9e als het meezit. Ik zie al dat men weer alles heel zonnig inziet door 6 punten.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Bovendien is het nog niet eens zeker dat hij na dit seizoen naar Twente gaat, hij is dan transfervrij en zal dan voor meer clubs aantrekkelijk zijn.

Exact, stel hij wordt niet verkocht (wat ik niet verwacht) en hij blijft een seizoen goed draaien, is hij ouder en wil hij misschien wel naar het buitenland. Wil Munsterman dat risico nemen, of gooit hij er nog wat bovenop.

Wordt net gedaan of alleen Feyenoord een risicio neemt, maar zij zijn nog altijd de verkopende partij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Van Geel .

We moeten ook niet verkopen natuurlijk. Twente zonder Ruiz, en Feyenoord met Fer, dan eindigen we gewoon boven die tukkers. Dan wil Leroy echt niet meer naar Enschede hoor .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vergeet ook niet dat we als voor 8 mjn verkocht hebben. Het blijft geen feest. Alsof we de hele selectie plots moeten verkopen... En ik zie dit Feyenoord met Fer en een goede spits (en een beetje geluk) prima 5e worden. Hele Eredivisie middenmoot stelt geen ruk voor. Verschil tussen en nummer 5 en 12 is gewoon extreem klein.

En ik heb het al vaker gezegd, Twente krijgt dit seizoen gewoon een terugslag. Let maar op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoppa en dat wordt 7 miljoen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Schitterende goal van Luuk de Jong!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lekker kooltje idd.

Fer zou bij dit Twente denk ik trouwens gewoon op de bank zitten (en terecht). Lichtelijk hilarisch verder hoe al die Feyenoord non-talenten worden overschat. Twee gewonnen potjes en ze zijn helemaal in de war, het is dan toch geen louter hoofdstedelijke geestesziekte.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Fer zou bij dit Twente denk ik trouwens gewoon op de bank zitten (en terecht). Lichtelijk hilarisch verder hoe al die Feyenoord non-talenten worden overschat. Twee gewonnen potjes en ze zijn helemaal in de war, het is dan toch geen louter hoofdstedelijke geestesziekte.

Zijn we het na hele lange tijd toch weer eens eens over iets. Op dat laatste stukje van je slotregel na dan

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

otherfool schreef:

Lekker kooltje idd.

euh het zijn nog altijd een Twenteclub en een Psv-Club die 4/5 miljoen over hebben voor die 'non-talenten' met een contract van slechts een jaar. Zijn geen Feyenoordsupporters.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.