• 16.180 nieuwsartikelen
  • 179.544 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.586 acteurs
  • 199.470 gebruikers
  • 9.405.881 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

*proest*

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vind jij dat Cilissen wel 6 miljoen waard is dan?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

6 miljoen vragen is gewoon hetzelfde als dat ie niet te koop is. Als NEC dringend geld nodig zou hebben waren ze echt wel tot een overeenkomst gekomen. Maar ze hoeven hem niet kwijt en geef ze geen ongelijk. Hoop dat ie sowieso nog een jaar blijft en dan vang je er misschien nog wel meer voor. Gisteren heeft ie zich ook al weer keurig onderscheiden.

En vind hem sowieso wel een paar miljoen waard. 6 nog niet, maar wie weet over een jaar. Enorm veel potentie.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Niet veel meer, te duur allemaal en veel te veel onnodige combi's en zo. Maar kijk ze ook niet altijd thuis, vaak ook bij vrienden en zo. VInd het ook al overbodig om EL enkel voor uitwedstrijden aan te schaffen.

Tip: ga naar de Kruidvat en koop drie Nivea producten (ook nog eens drie voor de prijs van twee), hierbij krijg je een tweede kassabon met hierop een code waarmee je gratis twee maanden Eredivisie Live op internet kan kijken (op de Eredivisie Live site zelf en dus geen brakke streams). Heb het afgelopen voetbalweekend via de site zitten kijken en werkt perfect (en als je HDMI kabel hebt kan je het ook gewoon doorsturen naar je tv natuurlijk).

De Telegraaf actie kon ik niet invullen aangezien je daarvoor zes maanden geen Eredivisie Live gehad moet hebben.

De Kruidvat/Nivea actie loopt tot begin september geloof ik dus dan vul ik gewoon weer een code in met een andere email.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Jol: "Ik wil er voorin nog wat bij"

De Engelse Premier League is intussen op gang getrapt, maar Martin Jol vindt dat het huiswerk van Fulham nog niet af is. De Nederlandse oefenmeester wil vooral in de voorste linie nog versterking.

“Ik wil er voorin nog wat bij”, bevestigt de Nederlander tegenover verschillende Engelse kranten. “We gaan nog wat proberen op de transfermarkt. We kunnen niet concurreren met de echte topclubs, maar we doen ons best.”

Namen noemde Jol niet, maar het is een publiek geheim dat Fulham de situatie rond Ajacied Mounir El Hamdaoui op de voet volgt. De aanvaller zou bij Fulham de concurrentie moeten aangaan met Bobby Zamora en Andrew Johnson.

Hopen dat ze voor Mounir gaan .

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'Feyenoord concreet voor leenbeurt Guidetti'

Feyenoord heeft naar verluidt een bod gedaan om John Guidetti voor een seizoen te huren van Manchester City. De jonge Zweed is mogelijk de nieuwe aanvalsleider van de Rotterdammers.

Guidetti is een gewild talent, waar ook Premier League-nieuwkomer Queens Park Rangers voor in de markt is. Volgens Sky Sports maakt Feyenoord echter de beste kans op de diensten van de 'Wayne Rooney van Zweden'. City zou momenteel overwegen om de spits aan Feyenoord uit te lenen.

De negentienjarige Guidetti vergaarde naamsbekendheid, toen FC Twente een voorcontract met de transfervrije aanvaller tekende. De jeugdinternational kwam later op zijn schreden terug en verlengde alsnog bij The Citizens.

Manager Roberto Mancini bleek toch toekomst in Guidetti te zien. Het is nu aan de Italiaan om te bepalen of hij hem in het Etihad Stadium wil houden of ervaring wil laten opdoen bij een andere club.

Kan Feyenoord zijn salaris wel ophoesten?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Beerens: 'Transfer naar AZ is stap omhoog'

AZ maakt dinsdag de komst van Roy Beerens officieel, de aanvaller wordt overgenomen van sc Heerenveen. Beerens tekent in Alkmaar een contract van vier seizoenen en kost de club naar verluidt 1,6 miljoen euro.

Beerens heeft bewust gekozen voor AZ, want er was meer interesse. "Er was ook concrete belangstelling van Standard Luik, Wigan Athletic en Nottingham Forrest en interesse van FC Twente als vervanger van de mogelijk vertrekkende Bryan Ruiz. Maar AZ was vanaf het begin mijn eerste keus", aldus Beerens in gesprek met De Telegraaf.

De eenmalig international werd maandagmiddag al gekeurd, daarna werd hij welkom geheten door algemeen directeur Toon Gerbrands. De medische keuring verliep dan ook zonder problemen. "Om twaalf uur begon de medische keuring en tegen half vier was ik al klaar. Ik ben kerngezond."

De trainer van AZ, Gertjan Verbeek, gaf de doorslag voor de keuze van de club. "Ik heb twee jaar met hem bij SC Heerenveen gewerkt en kijk daar met heel veel plezier op terug. Ik wist in Friesland in eerste instantie niet wat ik meemaakte. Hij liet ons keihard trainen, maar ik werd topfit en sterk. En dat heb ik toch nodig. Daarnaast gaf mijnheer Verbeek me veel vertrouwen, waardoor ik mijn beste periode beleefde. Er was een klik. Die moet ik hebben met een trainer, maar ontbrak de laatste tijd bij Heerenveen."

Even leek Beerens zich op een andere club te richten. "Omdat de onderhandelingen tussen AZ en Heerenveen heel stroef verliepen, moest mijn zaakwaarnemer andere opties onderzoeken en is hij gesprekken aangegaan met de eerder genoemde clubs. En eigenlijk was het perspectief bij FC Twente, Wigan, Standard en Nottingham ook heel goed. Net toen ik in overleg met mijn zaakwaarnemer Karel van Burik, zijn zoon Dick en mijn vader moeilijke knopen moest doorhakken, kwam de deal alsnog in een stroomversnelling en kon ik toch naar AZ."

Welkom Roy. En geen verkeerde prijs ook trouwens. Lijkt er op dat die Stewart toch niet zo'n kluivenduiker is als ik altijd dacht.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Ze berekenen dat heel anders,kijk....

SV scoorde eerst redelijk omdat ze voor of achter boer zoekt vrouw stonden geprogrameert en tel daar je winst uit maar uit.

Als VI achter een vrachtwagen programma zit. Zowiezo over alles genomen kijken er meer mensen naar Ned 1,2,3 dan rtl7.

Dus je moet dat anders uitrekenen en uit ondezoek bleek dat VI op Ned,1,2 of 3 1,7 tot 2 mil mensen zouden kijken dus veel meer dan SV !!

Nu scoort SV nog wel redelijk omdat er 2,3 mil mensen Samenvattingen kijken waar ook weer reclamen wordt gemaakt voor SV. Waar SV ook weer mazzel heeft dat er zondag niks op tv is bijna geen concurrentie !

Over alles genomen scoort SV matig.

Cijfers zijn cijfers. En je kunt er nog zo'n interessante berekeningen op loslaten (dat onderzoek zou ik trouwens graag zien want heb zo mijn twijfels daarover) SV scoort gewoon effectief meer kijkers. Bovendien doet het dat al jarenlang. Het bestaat dan ook niet voor niks nog steeds in de huidige vorm. Dat Boer zoekt Vrouw argument is dus ook onzin want SV bestond al drie jaar voor Boer Zoekt Vrouw en had daarvoor ook al gewoon uitstekende kijkcijfers.

Overigens zie ik je concurrentie argument nu ook niet echt want als ik even de gids bekijk heeft VI nauwelijks concurrentie momenteel op de maandag terwijl SV bijvoorbeeld wel tegenover een goed bekeken programma als Zomergasten geprogrameerd staat. Die concurrentiepostie wisselt door het jaar heen dus regelmatig.

Die reclame redenering is helemaal raar. Als er één programma veel reclame maakt is het VI wel. Alleen al in het veelverkochte blad en op de miljoenen keren bezochte site wordt constant reclame gemaakt. SV reclame zie ik alleen zondags even.

Kortom beide programma's scoren gewoon uitstekend en staan deze week netjes in de top 10 van best bekeken programma's op die dag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Wel ophoesten? Juist heel veel ruimte in het salarisbudget.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

FillumGek schreef:

6 miljoen vragen is gewoon hetzelfde als dat ie niet te koop is. Als NEC dringend geld nodig zou hebben waren ze echt wel tot een overeenkomst gekomen. Maar ze hoeven hem niet kwijt en geef ze geen ongelijk. Hoop dat ie sowieso nog een jaar blijft en dan vang je er misschien nog wel meer voor. Gisteren heeft ie zich ook al weer keurig onderscheiden.

En vind hem sowieso wel een paar miljoen waard. 6 nog niet, maar wie weet over een jaar. Enorm veel potentie.

Sowieso weer een blunder om Tyton niet te halen, die had ik vorig jaar al gekocht

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Anders zouden ze geen bod doen he.

Verder is Van Geel natuurlijk niet gek en is er wat ruimte in het salarisbudget. Hopen dat die komt en dan ook Fer lekker houden. Zonder Ruis is Twente ook geen top meer.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

FillumGek schreef:

Dat dus. Bovendien heeft het weinig met Vleminckx te maken die door investeerders was gehaald en nog maar 1 jaar vast lag.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Anders zouden ze geen bod doen he.

Verder is Van Geel natuurlijk niet gek en is er wat ruimte in het salarisbudget. Hopen dat die komt en dan ook Fer lekker houden. Zonder Ruis is Twente ook geen top meer.

Ben bang dat Fer vertrekt. 4 miljoen gaat Feyenoord niet weigeren. Voor Twente een mooi bedrag; over 2 jaar is hij zeker het dubbele waard.

Mocht Fer vertrekken, ben ik (heel erg) bang dat Leerdam op zijn plaats speelt, en dan is alle verzamelde hoop weer met een grote zucht weggeblazen. Zucht.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Vind Leerdam op het middenveld best degelijk, maar voegt natuurlijk weinig toe.

Gelukkig hebben we Van Haaren en mokotjo ook nog.

Alleen geen één daarvan heeft de power (en scorend vermogen) dat Fer heeft.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ben bang dat Fer vertrekt. 4 miljoen gaat Feyenoord niet weigeren. Voor Twente een mooi bedrag; over 2 jaar is hij zeker het dubbele waard.

Zit er hyperinflatie aan te komen?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

timbo_ schreef:

Cijfers zijn cijfers. En je kunt er nog zo'n interessante berekeningen op loslaten (dat onderzoek zou ik trouwens graag zien want heb zo mijn twijfels daarover) SV scoort gewoon effectief meer kijkers.

Maar relatief gezien echt een stuk minder, kijkend naar de marktaandelen van Ned 1 en RTL 7. Denk dat ze bij RTL blijer zijn met de cijfers van VI dan bij de PO met de cijfers van SV.

Studio Voetbal is een PSV dat 3e wordt en VI is een Heracles dat 6e wordt.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar relatief gezien echt een stuk minder, kijkend naar de marktaandelen van Ned 1 en RTL 7. Denk dat ze bij RTL blijer zijn met de cijfers van VI dan bij de PO met de cijfers van SV.

Studio Voetbal is een PSV dat 3e wordt en VI is een Heracles dat 6e wordt.

Vind SV meer een Bert van Marwijk, die met een strak en serieus gezicht door het leven gaat en VI meer een soort Mourinho, die samen met Materazzi huilend en tongend in een donker steegje gevonden wordt. Wel een stuk vermakelijker dus (hoewel ik vrouwen prefereer uiteraard...)

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Zonder Kraaij dan want dat wordt onderhand echt te gespeeld en geforceerd.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zit er hyperinflatie aan te komen?

Wie weet, maar ik denk niet dat Fer daar de aanleiding voor zal zijn. Hij weet niet eens wat het is...

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Feyenoord heeft nu de 27-jarige Brazilliaanse spits André Alves van Videoton FC uit Hongarije in het vizier..Vanaf 2005 speelt hij in Hongarije en vanaf het seizoen 2008/2009 bij Videoton FC, waar hij in 78 wedstrijden tot nu toe 45 goals scoorde..

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ik hoorde het ja. Lijkt me een typische Feyenoordmislukking, maar we zullen het zien. Of niet...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Charmides schreef:

Feyenoord heeft nu de 27-jarige Brazilliaanse spits André Alves van Videoton FC uit Hongarije in het vizier..Vanaf 2005 speelt hij in Hongarije en vanaf het seizoen 2008/2009 bij Videoton FC, waar hij in 78 wedstrijden tot nu toe 45 goals scoorde..

Ja nou het zal wat zijn, jarenlang in Hongarije gespeeld dan liever een speler even huren dan weer risico nemen door te kopen (en een vrij oude spits nog wel)

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Laat een paar aardige dingen zien in het filmpje. Maar dat is natuurlijk wel de Hongaarse competitie. Simon deed het daar ook goed, maar bij Feyenoord presteerde hij niks.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

otherfool schreef:

Absoluut. VI is goud waard voor RTL7.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Braziliaan + 27 jaar + voetbalt nog in Hongarije = niet doen.

Kun je beter kijken of je niet Poepon kunt oppikken ofzo.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Alleen gratis ophalen. Anders niet doen, inderdaad. Hoewel een nieuwe spits een must is voor Feyenoord dit seizoen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Kai schreef:

Braziliaan + 27 jaar + voetbalt nog in Hongarije = niet doen.

Kun je beter kijken of je niet Poepon kunt oppikken ofzo.

Poepon heb ik ookal over zitten denken. Heeft er nu toch alweer 2 of 3 inliggen volgensmij,en doet iniedergeval niet onder voor Fernandez.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Poepon, je moet het maar willen .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Poepon, je moet het maar willen .

Inderdaad aub geen Poepon.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Poepon geen gewilde gast hier .

Maakt niet uit wie het is maar Feyenoord moet wel een redelijke spits zien binnen te halen, met Fernandez denk ik niet dat je het gaat redden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.