- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hoop dat Matavz niet naar PSV gaat
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk tandem Agüero en Silva
. 3-0.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Columbus Crew!
Ik ben al verrast dat een Nederlander ook maar één club (buiten NY Red Bulls, en la Galaxy) uit de MLS weet op te noemen. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben al verrast dat een Nederlander ook maar één club (buiten NY Red Bulls, en la Galaxy) weet op te noemen.
Ajax speelde nog in de zomer tegen DC United 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3404 stemmen
Heerlijk tandem Agüero en Silva
. 3-0.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Klopt ja, en ze hadden toch ook een potje tegen die houthakkers??
Portland Timbers.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja ook tegen hen. Die zagen geloof ik een plak boomstam af bij iedere goal die ze maken 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Daarom koester ik aparte trainers als van Gaal ook. Zelfs Mourinho vind ik prachtig, ondanks dat ik het een randdebiel 1e klas vind.
Ook GJ Verbeek is op dat gebied wel leuk, blijft altijd lekker zichzelf.
gelukkig hebben we Alex Pastoor nog
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Haha ja ook tegen hen. Die zagen geloof ik een plak boomstam af bij iedere goal die ze maken
Timber Joey Slices a Goal - YouTube
Inderdaad. De doelpuntenmaker krijgt hem dan ook nog mee naar huis volgensmij..
Je zou daar maar topscorder zijn, heb je een aardig kissie brandhout. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vorm maakt een enorm goedei ndruk. Mooie reddingen en echt fouten vond ik het niet van Vorm. Veel PL lcubs zullen denken, hoe komt Swansea aan zo'n goede keeper.
Die zal al snel bij een subtopper te zien zijn denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben al verrast dat een Nederlander ook maar één club (buiten NY Red Bulls, en la Galaxy) uit de MLS weet op te noemen.
MLS volg ik wel, wel erg ondergewaardeerde league.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hoop dat Matavz niet naar PSV gaat
Hoop het wel. Heb ze als kampioen getipt en met Matavz moet dat zeker lukken. Hoewel ik overigens niets met PSV heb.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
MLS volg ik wel, wel erg ondergewaardeerde league.
Vind ik ook ja.. Zonet ook weer een Johan Derksen die zonder dat hij de speler kent meteen niet veel vertrouwen heeft in de mogelijke opvolger van Ruiz bij Twente genaamd Pappa omdat hij in MLS speelt.
Door de ervaren spelers is de leaugue qua niveau echt heel erg omhoog gegaan.
Buiten dat zitten er ook echt wel talentjes tussen (Gonzalez, Ream, Rodgers,Shea,Agudelo).
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hoop het wel. Heb ze als kampioen getipt en met Matavz moet dat zeker lukken. Hoewel ik overigens niets met PSV heb.
Zolang je Manolev en Marcelo op blijft stellen en Rutten met zijn inspiratieloze gebrabbel de ploeg moet motiveren zie ik PSV geen titel pakken.
Al zou Matavz PSV wel enorm helpen. Maar het blijft bezopen dat PSV in 1 zomer het geld vind voor Mertens, Strootman, Wijnaldum, Tyton en Matavz gezien hun financiële positie een tijdje terug.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Word te vaak onterecht lacherig gedaan over de Amerikaanse league. Veel leuke spelers inderdaad. Amerikaanse voetbal maakt echt enorme stappen. Ook hou ik wel van het Amerikaanse competitie systeem.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Nou, na talloze gemiste kansen toch nog Platje 2x
.
op zich niet onaardig gespeeld, met name eerste helft.
Schone wel weer stuntelend als vanouds
. Hoop dat ze die jonge Foor voor hem in de basis zetten.
Die van de Velden vind ik voorlopig ook niet veel.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nou, na talloze gemiste kansen toch nog Kos 2x
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kun, Kun, Kun
. 2 goals, 1 assist. Vanaf de bank. Nuff said.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Maar het blijft bezopen dat PSV in 1 zomer het geld vind voor Mertens, Strootman, Wijnaldum, Tyton en Matavz gezien hun financiële positie een tijdje terug.
Tja, maar zo zit toch heel de voetbalwereld in elkaar. Al had Ajax in die situatie gezeten had je er niet om gekraaid waarschijnlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gaat het niet echt om. Als je clubs zo streng monitored door financieel wanbeleid is dit wel heel vreemd en onverantwoord.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Tja, maar zo zit toch heel de voetbalwereld in elkaar. Al had Ajax in die situatie gezeten had je er niet om gekraaid waarschijnlijk.
Ik heb liever dat clubs zichzelf gewoon redden. Had PSV maar gewoon het budget moeten verminderen voor komende seizoenen. Ik vind heel dat PSV gedoe een forse vorm van competitievervalsing. Maar goed, deze discussie is vaker gevoerd, dus ik pas er verder maar voor.
Maar voordat Matavz er is zijn we wel een tijdje verder. Vraag het me af of hij echt haalbaar is.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Toch lullig voor Vorm, schijnbaar erg goed gekeept maar toch 4-0 verloren. Dan heb je er weinig aan. City is er na de rust wel overheen geknald zeg.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Maar voordat Matavz er is zijn we wel een tijdje verder. Vraag het me af of hij echt haalbaar is.
Matavz heeft nog een contract voor 2 jaar, Groningen moet aan dit bewezen grote talent een enorme prijskaart hangen en de poot stijf houden. Als bij Cilissen al 6 miljoen de vraagprijs is haha
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Klopt laten we die maar niet voeren.
Al hoop ik gewoon voor de competitie dat ie komt.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik heb liever dat clubs zichzelf gewoon redden. Had PSV maar gewoon het budget moeten verminderen voor komende seizoenen. Ik vind heel dat PSV gedoe een forse vorm van competitievervalsing. Maar goed, deze discussie is vaker gevoerd, dus ik pas er verder maar voor.
Je past voor de discussie maar dat laat je niet weerhouden om toch te spreken van competitievervalsing? Belachelijk.
PSV heeft zichzelf gered door grond te verkopen die het in bezit had.
Ander onderwerp
Ook Joey Barton is onder de indruk van Vorm: "Good game this, passing for fun on both sides. New Swansea keeper looks sharp, couple of great saves already."
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Wist niet dat je veel uitwedstrijden bezocht. Anders had je er toch 17 op EL kunnen kijken.
Maar ieder geval vind ik 90 Minutes altijd wel aardig.
Niet veel meer, te duur allemaal en veel te veel onnodige combi's en zo. Maar kijk ze ook niet altijd thuis, vaak ook bij vrienden en zo. VInd het ook al overbodig om EL enkel voor uitwedstrijden aan te schaffen.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Vorm wel z'n visitekaartje afgegeven, erg knap! VI was mooi gister, het verhaal wat Gijp vertelde over Korbach en die toupet, haha!
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Tja, die Korbach, balen dat die man overleden is maar naar mijn mening toch meer een slechte persiflage van een trainer dan wat een goede coach hoort te ziijn.
Qua persoonlijkheid en karakter zou hij perfect gepast hebben bij het t.v. programma Voetbal Insite, spannende leuke t.v. met net als René van der Gijp iemand die het voetbalwereldje niet al te serieus neemt.
De coach Korbach ga ik zeker niet missen maar de persoon zelf zeker wel, R.I.P., en voor wat het waard is over 100 jaar spreken ze nog steeds over het Korbach effect als een net aangestelde trainer zijn nieuwe club verrassend laat presteren.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Het is echt te gek voor woorden dat NEC 6 miljoen wil hebben voor Cilissen, terwijl ze de topscorer van de Eredivisie vorig jaar voor 3,3 miljoen verkopen (wat volgens mij ook een recordbedrag is voor NEC). Ik hoop ook dat Ajax Cilissen niet haalt voor meer dan 1 miljoen, meer is hij namelijk niet waard.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.