- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat lijkt mij ook een prima bod...... Nog een miljoentje erbij en minimaal 25% van de doorverkoopsom. En je hebt een deal.
Vergeet niet dat het voor Feyenoord een enorme verzwakking zou zijn. Resultaat boeken is belangrijk voor het vertrouwen en de ontwikkeling van de jonge spelers. Van nog een rampjaar wordt iedereen enkel slechter. Gaat het goed, wordt iedereen beter. Dat is ook veel waard.
Ben blij dat Beenhakker weg is, die had vast op 2 mjn al ja gezegd....Ik hoor het 'm zo zeggen: (Zucht)"Als zo'n jonge weg wil, (Zucht)moet je 'm gewoon laten gaan(Zucht)(Zucht), dat hou je toch niet tegen in de moderne (Zucht) voetballerij. Dat hoef ik jullie toch niet uit te leggen.(Zucht)(Zucht)(Zucht) "
Maar moeten we niet eerst de schuld wegwerken?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dan blijft die toch lekker nog een jaartje bij ons. Als Ruis straks weg is, zijn we niets minder dan Twente.
Nog mooier, verdien je er 0,0 aan.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Netjes? Dat is zelfs belachelijk hoog voor een beperkte speler met nog maar een éénjarig contract.
Bah, wat een rotdag vandaag. Tyton voor het schamele bedrag van 2,5 miljoen naar PSV. Ongelooflijk wat een wanbeleid. Elke andere club vraagt hoge bedragen voor hun spelers, en dan heb ik het niet over topclubs maar over clubs als NEC en VVV. Genk krijgt voor zijn keepertje zelfs 9 miljoen. En bij Roda loopt alles ofwel gratis, ofwel voor een appel en een ei de deur uit.
Ben echt blij dat ik mijn seizoenskaart heb opgezegd, anders had ik hem vandaag wel aan flarden gescheurd.
Ja, Roda bakt er niks van met verkopen.
Tyton, Willem Janssen, Hadouir en ga maar door. Vreemd. Zeker voor die 1e 2 had je toch 5 miljoen PP minimaal moeten vragen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor, met Fer draaien we een goed seizoem, wordt iedereen beter. Bovendien levert het ook meer goodwill op bij sponsors en publiek. Sjaaltjes, mutsen, petten, halve seizoenskaarten en wie weet europees voetbal... En dan is er ook nog de winterstop. Nee lekeer houden die gast. Of de hoofdprijs vangen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit lijkt me anders een behoorlijke hoofdprijs.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja er worden vast nog veel shirtjes van Fer verkocht nadat hij bijna smeekte om naar Twente te mogen. Daar compenseer je wel die 4 miljoen mee.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Reinbo bedoeld natuurlijk niet (alleen) shirts met de naam Fer. En trouwens, wat dan nog, je weet hoe naief de gemiddelde supporter is. Als ie de komende 2 wedstrijden nog steeds zo lekker speelt is het hem al vergeven.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het zou apart zijn..een speler eerst een eigen rouwkaart sturen en dan zijn shirtje met naam kopen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nee hoor, met Fer draaien we een goed seizoem, wordt iedereen beter. Bovendien levert het ook meer goodwill op bij sponsors en publiek. Sjaaltjes, mutsen, petten, halve seizoenskaarten en wie weet europees voetbal... En dan is er ook nog de winterstop. Nee lekeer houden die gast. Of de hoofdprijs vangen.
Ik ben het met je eens hoor, maar 4 miljoen plus bonussen voor een spelers met een 1jarig contract is volgens mij een lekkere prijs. Zeker als je bezig bent met saneren. Volgens Derksen net wilde ze bij de RvC en de VvF wel over die prijs nadenken. En dat kan ik me heel goed voorstellen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Lekker slim dat die verdeeldheid nu bekend is
die Munsterman gaat nou nooit meer omhoog met de prijs.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Het zou apart zijn..een speler eerst een eigen rouwkaart sturen en dan zijn shirtje met naam kopen.
Ik denk dat die gasten die dat doen uberhaupt niet in een Feyenoord shirt lopen.
Lekker slim dat die verdeeldheid nu bekend is
die Munsterman gaat nou nooit meer omhoog met de prijs.
Wie denk je dat dat bekend maakt?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
slaat nergens op, is een eenling geweest
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vorm schijnt erg goed te keepen tegen Man City. Nog altijd 0-0. Toch goed dat de 2e keeper van Oranje ook in een topcompetitie nu keept.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is dit niet om aan te gluren. City toch.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat is dit niet om aan te gluren. City toch.
Niet zo gek gezien de opstelling. Ik zie bij City toch weer 3 defensieve middenvelders opgesteld
Die Mancini spoort niet. Prutser.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet zo gek gezien de opstelling. Ik zie bij City toch weer 3 defensieve middenvelders opgesteld
Die Mancini spoort niet. Prutser.
Gaat weer nergens over. En ja Dzeko, vind het niet veel.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kraak je nu mij of Mancini af? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kraak je nu mij of Mancini af?
Mancini uiteraard
. Raak je er zo gewend aan dat ik het niet eens ben met je
.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha we zouden niet voor de eerste keer op voetbalgebied botsen 
Mooi trouwens dat VI begon en nu eindigt met een stuk over Korbach. Je merkt dat zeker Gijp en Derksen best emotioneel over Korbach praten, was echt een topgozer voor hun.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vond het ook wel mooi ja. Wist niet dat Frits zo groot was.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En dan is er ook nog de winterstop. Nee lekeer houden die gast. Of de hoofdprijs vangen.
Eens, dit seizoen moet je een redelijk elkftal houden anders zak je steeds verder weg en wordt het moeilijker om andere spelers te houden en nieuwe spelers aan te trekken. Het gaat om de balans tussen saneren en sportieve resultaten, niet alles moet in het teken van het eerste staan.
Vervelende alleen is dat er belangenverstrengelingen zijn. De RvC willen hun geld terug en er is een directielid die in de talentpool van Fer zit, what about that... die hebben belang bij een spoedige verkoop.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik denk dat die gasten die dat doen uberhaupt niet in een Feyenoord shirt lopen.
Wie denk je dat dat bekend maakt?
goede vraag 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Haha we zouden niet voor de eerste keer op voetbalgebied botsen 
Mooi trouwens dat VI begon en nu eindigt met een stuk over Korbach. Je merkt dat zeker Gijp en Derksen best emotioneel over Korbach praten, was echt een topgozer voor hun.
ja nu moet je het steeds meer doen met schooljongetjes als Koeman met het blos op de wangen en leraarfiguren als Co (om Dijkshoorn vrij te citeren) 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Voetbalzone - Keane zet carrière voort bij LA Galaxy: ?Ben gekomen om te scoren?
Galaxy worden nu gewoon kampioen. Klaar.
Keane is een uitstekende vervanger voor Juan Pablo Angel die met veel verwachtingen werd binnengehaald maar na meer dan 20 wedstrijden pas 3 doelpunten heeft en nu dus beter kan dumpen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
ja nu moet je het steeds meer doen met schooljongetjes als Koeman met het blos op de wangen en leraarfiguren als Co (om Dijkshoorn vrij te citeren)
Daarom koester ik aparte trainers als van Gaal ook. Zelfs Mourinho vind ik prachtig, ondanks dat ik het een randdebiel 1e klas vind.
Ook GJ Verbeek is op dat gebied wel leuk, blijft altijd lekker zichzelf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En de sleutel is weer eens de enorm ondergewaardeerde Johnson. Wat een heerlijk spelertje en door hem werd het pas dreigend. En een typische Dzeko goal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Columbus Crew!
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Marcel Brands een kleine twee maanden geleden. Blijft amusant.
'Koopclub' PSV over nieuwe boeg om in top te blijven
(....)
Jarenlang mikte PSV net iets hoger dan de eigen mogelijkheden, maar die tijd is voorbij. Wakker geschud door financiële rampspoed voert realisme de boventoon in Eindhoven. Technisch directeur Marcel Brands zet bij de club een nieuwe koers uit. Koopzucht maakt plaats voor het koesteren van de eigen jeugdopleiding.
'PSV was altijd een kopende club, maar dat moet veranderen', zegt Brands. 'Wij hebben veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, daar moeten we de vruchten van plukken.'
(...)
Hoop voor jeugd
Jarenlang dachten die groeibriljantjes dat de ambitie om het eerste elftal van PSV te halen een streven naar het onmogelijke was. Er werd toch steeds een gearriveerde voetballer voor hun positie gekocht. 'Je moet een jochie van twaalf jaar dat bij PSV komt, perspectief kunnen bieden. Hij moet zien dat het écht mogelijk is om het eerste te halen. Het gebeurt al, met Zakaria Labyad, Género Zeefuik en Stijn Wuytens. Nu gaan jongens als Memphis Depay en Marcel Ritzmaier heel hard. Het is belangrijk dat zij een opening zien naar het eerste elftal.'
(...)
'Het is aan mij om te zorgen voor een positieve balans op de transferrekening.'
En dan halen ze Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en vast nog één of twee spelers. Van Wuytens, Zeefuik en Labyad horen we daarnaast vrij weinig, de enige daarvan die misschien een serieuze kans krijgt is Labyad.
Idd belachelijk waar PSV mee bezig is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.