• 16.175 nieuwsartikelen
  • 179.544 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.582 acteurs
  • 199.467 gebruikers
  • 9.405.811 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Studio Voetbal zit normaliter rond de 800.000 kijkers.

Gisteren zelfs ruim 1,1 miljoen...

Daarom draait VI veel beter ! Als VI op de zender van Jack zit dan heeft VI rondt de 1,7 mil kijkers dus veel meer omgerekent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

Over keepers gesproke, ik snap echt niet waarom Man Utd Steek niet heeft gehaald. Die de Gea heeft weer een blunder gemaakt gister.

Hij is nog jong en qua potentie tien keer veelbelovender dan Stekelenburg. Vooral logisch dat ze De Gea gehaald hebben. Opvolger van Casillas (al hoop ik stiekem nog op Asenjo).

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Wordt bij VI wel een beetje moe van elke aflevering weer minstens een kwartier besteden aan dat saaie gedoe intern bij Ajax.

Ben ik met je eens hoor. Nogal vermoeiend dat daar elke week over gesproken wordt. Beter praten ze eens wat meer over de gespeelde wedstrijden. Mag aannemen dat er vanavond een positief verhaal over Ajax volgt, dat lekker in vorm is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Indeed, ik verwacht op zn minst alle beelden te zien bij een nos voetbal programma. Kan meneer kitler hierboven wel lacherig doen, maar ik mis de 7u uitzending altijd omdat ik dan nog in de trein zit dus ik stoor me er extra aan. Toch raar dat we er wekelijks over klagen en meneertjes als hij nog anders durven te beweren.

Eredivisie Live heeft zondags om half 9 het programma 90 Minutes, krijg je alle samenvattingen nog eens te zien. Prettig om te kijken, hoef je niet meer naar de NOS te zappen.

Natuurlijk moet Studio Voetbal niet alle goals nog eens tonen. Dan blijft er geen zendtijd meer over. Studio Voetbal is een beschouwingsprogramma, geen samenvattingenshow.

Vind SV wel pijnlijk slecht de laatste jaren. Gister was het ook weer bedroevend. Die gasten voegen 1 voor 1 echt niks toe. En de enige die ik wel fijn vind (van Halst) die zit daar in een rol (bij EL met de pierro spelen, nu bij SV moet hij clubs en spelers beoordelen) die hij niet kan doen als medewerker van Twente.

Vanavond weer lekker VI, nu al zin in.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ben ik met je eens hoor. Nogal vermoeiend dat daar elke week over gesproken wordt. Beter praten ze eens wat meer over de gespeelde wedstrijden. Mag aannemen dat er vanavond een positief verhaal over Ajax volgt, dat lekker in vorm is.

Goh, je kan het ook overdrijven. Vorige week was het kut, nu heel goed. Ja, dan ben je echt in vorm .

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

VI blijft leuk door v/d Gijp. Genieten man.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Goh, je kan het ook overdrijven. Vorige week was het kut, nu heel goed. Ja, dan ben je echt in vorm .

Ik was vorige week niet negatief over Ajax hoor. Vond ze toen op het begin na ook wel behoorlijk spelen. Gister was Ajax ook overtuigend en tegen Twente speelden ze ondanks het verlies sterk.

Komende weken VVV, Vitesse en Heracles, waarna PSV volgt. Goede kans dat we met 15 uit 5 gaan starten, al moet je ze natuurlijk nog wel effe winnen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Charmides schreef:

VI blijft leuk door v/d Gijp. Genieten man.

Denk dat Rene niet zo in een goed humeur is aangezien zijn maatje Korbach overleden is.

Charmides

• 414 berichten
  • 1305 stemmen

Ah, volgende aflevering is die weer de ouwe sowieso

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

%%%%%% schreef:

Sinds VI oranje scoort VI beter.

Er is nog nooit één week geweest waarin VI meer kijkers had dan SV.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Beerens trouwens naar AZ !!

We hebben een zeer gevaarlijke voorhoede nu met

.....................Altidore........................

Holman.........Martens.......Beerens.

.............Wernbloom.....Elm..........

Ziet er toch netjes uit !

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

moviemafketel schreef:

Meeste fans zijn voor Ajax, Feyenoord, PSV en Twente. Om die kijkertjes vast te houden zal het dus voornamelijk over deze clubs gaan. Het volk regeert zeg maar. Ik wil als Ajax-fan ook wel meer over de mindere clubs weten hoor, dus ben het met je eens, maar de kijkcijfers zal het vooral om gaan. Bij de commerciële ligt dit anders en kan alles aan bod komen.

Raarste redenering ooit aangezien het nu exact andersom is. Publieke omroep is er voor iedereen en mag daarom zelfs programma's maken die nauwelijks bekeken worden. Commerciele omroepen worden afgerekend op kijkcijfers en zullen daarom juist eerder aan populistische kant gaan zitten.

Dat de topclubs minder worden besproken in VI is dan ook een fabeltje. Het enige verschil is dat VI iedere week 3 uur moet vullen en in EL weken zelfs nog meer en daardoor gewoon veel meer tijd hebben om eventjes vijf minuutjes aan Heerenveen te besteden.

Maar zal het voor de zekerheid eens even in de gaten houden vanavond.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Marcel Brands een kleine twee maanden geleden. Blijft amusant.

'Koopclub' PSV over nieuwe boeg om in top te blijven

(....)

Jarenlang mikte PSV net iets hoger dan de eigen mogelijkheden, maar die tijd is voorbij. Wakker geschud door financiële rampspoed voert realisme de boventoon in Eindhoven. Technisch directeur Marcel Brands zet bij de club een nieuwe koers uit. Koopzucht maakt plaats voor het koesteren van de eigen jeugdopleiding.

'PSV was altijd een kopende club, maar dat moet veranderen', zegt Brands. 'Wij hebben veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, daar moeten we de vruchten van plukken.'

(...)

Hoop voor jeugd

Jarenlang dachten die groeibriljantjes dat de ambitie om het eerste elftal van PSV te halen een streven naar het onmogelijke was. Er werd toch steeds een gearriveerde voetballer voor hun positie gekocht. 'Je moet een jochie van twaalf jaar dat bij PSV komt, perspectief kunnen bieden. Hij moet zien dat het écht mogelijk is om het eerste te halen. Het gebeurt al, met Zakaria Labyad, Género Zeefuik en Stijn Wuytens. Nu gaan jongens als Memphis Depay en Marcel Ritzmaier heel hard. Het is belangrijk dat zij een opening zien naar het eerste elftal.'

(...)

'Het is aan mij om te zorgen voor een positieve balans op de transferrekening.'

En dan halen ze Tyton, Derijck, Wijnaldum, Strootman, Mertens en vast nog één of twee spelers. Van Wuytens, Zeefuik en Labyad horen we daarnaast vrij weinig, de enige daarvan die misschien een serieuze kans krijgt is Labyad.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Er is nog nooit één week geweest waarin VI meer kijkers had dan SV.

Ze berekenen dat heel anders,kijk....

SV scoorde eerst redelijk omdat ze voor of achter boer zoekt vrouw stonden geprogrameert en tel daar je winst uit maar uit.

Als VI achter een vrachtwagen programma zit. Zowiezo over alles genomen kijken er meer mensen naar Ned 1,2,3 dan rtl7.

Dus je moet dat anders uitrekenen en uit ondezoek bleek dat VI op Ned,1,2 of 3 1,7 tot 2 mil mensen zouden kijken dus veel meer dan SV !!

Nu scoort SV nog wel redelijk omdat er 2,3 mil mensen Samenvattingen kijken waar ook weer reclamen wordt gemaakt voor SV. Waar SV ook weer mazzel heeft dat er zondag niks op tv is bijna geen concurrentie !

Over alles genomen scoort SV matig.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha inderdaad hilarisch. PSV blijft gewoon een koopclubje. Al het geld rammen ze er gewoon weer doorheen. Lach me de ballen uit de broek als ze weer de CL mis gaan lopen.

%%%%%% schreef:

Beerens trouwens naar AZ !!

We hebben een zeer gevaarlijke voorhoede nu met

.....................Altidore........................

Holman.........Martens.......Beerens.

.............Wernbloom.....Elm..........

Ziet er toch netjes uit !

AZ heeft sowieso een goede ploeg. Beerens zou een prima versterking zijn. Eigenlijk heeft AZ ook nog een linksbuiten nodig, want Holman is dat natuurlijk niet. Holman kan beter op de plek van Wernbloom spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Agüero in de basis bij City . Ik zeg 5-0. Michel Vorm kan lekker gaan vissen vanavond.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

City heeft echt een belachelijk goede selectie. Nu zijn er geen excuses meer en moeten ze tot het einde gewoon om de titel spelen. Plek bij de 1e 3 mag je eisen.

Alleen die laffe coach eens dumpen, dan zou City pas echt gevaarlijk zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Soms vind ik 'm laf maar op momenten ook weer niet. Al mag je wel een aanvallendere coach hebben inderdaad. En waarschijnlijk weer Balotelli in de basis. Dat moet ook eens afgelopen zijn. Die is totaal niet gemotiveerd.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

CIty gaat ook gewoon de titel pakken dit jaar.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Eredivisie Live heeft zondags om half 9 het programma 90 Minutes, krijg je alle samenvattingen nog eens te zien. Prettig om te kijken, hoef je niet meer naar de NOS te zappen.

Natuurlijk moet Studio Voetbal niet alle goals nog eens tonen. Dan blijft er geen zendtijd meer over. Studio Voetbal is een beschouwingsprogramma, geen samenvattingenshow.

Vind SV wel pijnlijk slecht de laatste jaren. Gister was het ook weer bedroevend. Die gasten voegen 1 voor 1 echt niks toe. En de enige die ik wel fijn vind (van Halst) die zit daar in een rol (bij EL met de pierro spelen, nu bij SV moet hij clubs en spelers beoordelen) die hij niet kan doen als medewerker van Twente.

Vanavond weer lekker VI, nu al zin in.

Ik heb geen EL, beetje zonde om aan te schaffen voor die enkele uitwedstrijden. Daarnaast zijn alle goals snel laten iets anders dan uitgebreide samenvattingen. Zoals ik al zei, als je een voetbaloverzicht maakt van het weekend zou ik wel graag alles willen zien en niet zo'n waardeloze selectie van momentjes.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik heb geen EL, beetje zonde om aan te schaffen voor die enkele uitwedstrijden.

Wist niet dat je veel uitwedstrijden bezocht. Anders had je er toch 17 op EL kunnen kijken.

Maar ieder geval vind ik 90 Minutes altijd wel aardig.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

4 mill + een extra bedrag als er sportief succes wordt geboekt. Lijkt me wel een uitermate goed bod voor Feyenoord. Die zijn echt gek als ze Fer nu niet van de hand doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat lijkt mij ook een prima bod...... Nog een miljoentje erbij en minimaal 25% van de doorverkoopsom. En je hebt een deal.

Vergeet niet dat het voor Feyenoord een enorme verzwakking zou zijn. Resultaat boeken is belangrijk voor het vertrouwen en de ontwikkeling van de jonge spelers. Van nog een rampjaar wordt iedereen enkel slechter. Gaat het goed, wordt iedereen beter. Dat is ook veel waard.

Ben blij dat Beenhakker weg is, die had vast op 2 mjn al ja gezegd....Ik hoor het 'm zo zeggen: (Zucht)"Als zo'n jonge weg wil, (Zucht)moet je 'm gewoon laten gaan(Zucht)(Zucht), dat hou je toch niet tegen in de moderne (Zucht) voetballerij. Dat hoef ik jullie toch niet uit te leggen.(Zucht)(Zucht)(Zucht) "

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ja hoor, Twente tikt 5 miljoen en 25% doorverkoop af. Zit je aan de sterke drank ofzo?

4 miljoen zonder extra bonussen lijkt me heel netjes.

Agüero in de basis bij City . Ik zeg 5-0. Michel Vorm kan lekker gaan vissen vanavond.

Effe hierop terugkomen...Aguero op de bank dus

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klote Sky Sports met hun line-ups .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3288 stemmen

%%%%%% schreef:

Dus je moet dat anders uitrekenen en uit ondezoek bleek dat VI op Ned,1,2 of 3 1,7 tot 2 mil mensen zouden kijken dus veel meer dan SV !!

Maar dat is dus niet zo...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

4 miljoen zonder extra bonussen lijkt me heel netjes.

Netjes? Dat is zelfs belachelijk hoog voor een beperkte speler met nog maar een éénjarig contract.

Bah, wat een rotdag vandaag. Tyton voor het schamele bedrag van 2,5 miljoen naar PSV. Ongelooflijk wat een wanbeleid. Elke andere club vraagt hoge bedragen voor hun spelers, en dan heb ik het niet over topclubs maar over clubs als NEC en VVV. Genk krijgt voor zijn keepertje zelfs 9 miljoen. En bij Roda loopt alles ofwel gratis, ofwel voor een appel en een ei de deur uit.

Ben echt blij dat ik mijn seizoenskaart heb opgezegd, anders had ik hem vandaag wel aan flarden gescheurd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Falcao waarschijnlijk naar Atletico. Magistrale aankoop, nu de laatste plooitjes glad strijken .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Netjes? Dat is zelfs belachelijk hoog voor een beperkte speler met nog maar een éénjarig contract.

Dan blijft die toch lekker nog een jaartje bij ons. Als Ruis straks weg is, zijn we niets minder dan Twente.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verwacht het niet, RvC zal besluiten tot verkoop. Terecht ook wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.