- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
2,5 miljoen is misschien niet te duur voor Tyton. Het benadrukt daarentegen wel het wanbeleid van PSV om met drie keepers op de loonlijst nog niet de juiste in huis te hebben. Ze zijn Ajax aardig naar de kroon aan het steken qua geld over de balk smijten.
Het wordt nu toch ook al snel duidelijk dat 20 miljoen voor de drie jonkies ook gewoon over betaald is.
Stop je er zomaar 2 miljoen bij alsof het niks is?
Die gasten gaan dat geld zeker nog wel opbrengen samen. Minstens. Wel hadden er voor dat geld spelers gehaald kunnen worden die verder, en dus voorlopig beter, zijn dan deze jonkies.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Even terugkomend op Studio voetbal:
Ik erger me toch behoorlijk aan de kwaliteit van het programma.
Allereerst vind ik de regie knap waardeloos (camera's die te laat inzoomen als er eens een reactie uit een andere hoek komt) en een foto van Michaylov op de achtergrond terwijl je het over Douglas hebt (Ik dacht even dat de Bulgaarse keeper de nederlandse nationaliteit zou krijgen!).
Daarnaast is Van Gelder het gesprek niet meer aan het sturen, maar aan het dicteren. Vermeulen noemt even Matavz als kandidaat voor het predikaat "Beste voetballer van de eredivisie" en Van Gelder kapt hem af met: "Nee we hebben het nu over deze wedstrijd", doelend op Twente - AZ.
En waarom is er zo weinig aandacht voor de minder grote clubs? Heerenveen had misschien wel de mooiste goal van het weekend, FC Groningen imponeert met een fantastisch duo, FC Utrecht heeft die topspits Mulenga weer terug etc.
Nee mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar VI, al is in het land der blinden eenoog koning.
Meeste fans zijn voor Ajax, Feyenoord, PSV en Twente. Om die kijkertjes vast te houden zal het dus voornamelijk over deze clubs gaan. Het volk regeert zeg maar. Ik wil als Ajax-fan ook wel meer over de mindere clubs weten hoor, dus ben het met je eens, maar de kijkcijfers zal het vooral om gaan. Bij de commerciële ligt dit anders en kan alles aan bod komen.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Dat slaat echt nergens op. Alsof het bij de commerciëlen niet om kijkcijfers gaat....
Juist door een breed aanbod en alles te bespreken in plaats van beperkt de grote clubs waar iedereen toch ales al van weet, krijg je meer kijkers. Zie VI.
Wie wil er nou alleen maar Studio Topclub zien.
.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Je wil een geheel voetbaloverzicht maar zegt later in je betoog dat 50 minuten te kort is!?
Ze hebben, meestal, een wedstrijd van de week en besteden daar het meeste aandacht aan, ditmaal Twente - AZ, eerste uitzending was dat Ajax - Twente. Daarnaast is het natuurlijk onmogelijk om alle clubs in een uitzending te persen dus moet daar een selectie in gemaakt worden. Gisteravond vond ik ze daar redelijk in geslaagd, hoe fans van pak 'm beet Excelsior en Heracles over denken weet ik niet.
Maar zie mij nou, Studio Ajax verdedigen tegenover een Ajacied!
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wordt bij VI wel een beetje moe van elke aflevering weer minstens een kwartier besteden aan dat saaie gedoe intern bij Ajax.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat slaat echt nergens op. Alsof het bij de commerciëlen niet om kijkcijfers gaat....
Juist door een breed aanbod en alles te bespreken in plaats van beperkt de grote clubs waar iedereen toch ales al van weet, krijg je meer kijkers. Zie VI.
Wie wil er nou alleen maar Studio Topclub zien.
.
VI scoort beter, omdat het veel vermakelijker is. Niet omdat er meerdere spelers of clubs aan bod komen. SV is echt een oudelullen-programma geworden. En haal die Waterreus aub bij die tafel weg. Nog nooit iets nieuws of zinnigs horen zeggen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
VI scoort beter, omdat het veel vermakelijker is. Niet omdat er meerdere spelers of clubs aan bod komen. SV is echt een oudelullen-programma geworden. En haal die Waterreus aub bij die tafel weg. Nog nooit iets nieuws of zinnigs horen zeggen.
Waterreus is goed ingevoerd binnen PSV en krijgt daar ook nog wel eens wat binnen.
Daarnaast is het de enige vaste gast die überhaupt iets schijnt te weten van PSV en niet alleen reageert vanuit de onderbuik.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kom op aub, Waterreus is de reclamezuil van PSV en kan ik daardoor niet meer serieus nemen.
Gisteren voor het eerst eens wat negatiefs uit zijn mond horen komen, aangezien hij nu niet anders kon. PSV leek nergens op, maar goed dat hebben we allemaal al kunnen zien. Hoor weinig inside-informatie van die man.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Tyton verrassend goedkoop.
2,5 miljoen voor Tyton is een schijntje.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
VI scoort beter? Sinds wanneer?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nam aan dat de info van kos op waarheid gestoeld was. VI scoort dus minder?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Kom op aub, Waterreus is de reclamezuil van PSV en kan ik daardoor niet meer serieus nemen.
Gisteren voor het eerst eens wat negatiefs uit zijn mond horen komen, aangezien hij nu niet anders kon. PSV leek nergens op, maar goed dat hebben we allemaal al kunnen zien. Hoor weinig inside-informatie van die man.
Brand oa Isaksson en Marcelo de laatste weken af en ook vorig seizoen was z'n kritiek niet mals.
En mogen we aub dan één 'reclamezuil' aan tafel hebben tegenover al die anderen die er al namens/voor andere clubs zitten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind dat Jack zich al tijden afzijdig houdt betreffende Ajax. Gisteren was hij toch ook behoorlijk kritisch t.o.v. Cruyff? Het ging gister misschien 5 minuten over Ajax. Ruiz, Ruiz en nog eens Ruiz was gisteren wat de klok sloeg.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Nam aan dat de info van kos op waarheid gestoeld was. VI scoort dus minder?
Tot 1 of 2 jaar terug had studio voetbal dubbele kijkcijfers tegenover VI. Komt natuurlijk vooral omdat SV de serieuze kijkers trekt en het op zondag wordt uitgezonden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Brand oa Isaksson en Marcelo de laatste weken af en ook vorig seizoen was z'n kritiek niet mals.
En mogen we aub dan één 'reclamezuil' aan tafel hebben tegenover al die anderen die er al namens/voor andere clubs zitten.
Van Halst is een Twente-reclamezuil en Yuri M ook hoor..
Dus de top3 is ongeveer gelijk verdeeld aan tafel. Alhoewel je Jack amper ooit meer op iets positiefs voor Ajax kunt betrappen.. maargoed, dan is er meestal wel een gast die iets met de club heeft. Dat de kleinere clubs slecht bediend worden is duidelijk, maar dat is eigenlijk bij alle programma's wel zo. Je kunt moeilijk de helft van de tijd over VVV gaan zitten lullen. Dan is Barca-Real natuurlijk wel wat boeiender 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gisteren was hij toch ook behoorlijk kritisch t.o.v. Cruyff?
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Zelfde als Youri over Twente en bvb een Molenaar etc over Ajax.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
@ Quido: Klopt. Tyton is momenteel de beste keeper op de Nederlandse velden.
Vind je hem ook beter dan Mihaylov?
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Vind je hem ook beter dan Mihaylov?
Vorig seizoen zeker. Ook meer potentie. Tyton zie ik nog wel naar de PL gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Vind Mihaylov de beste keeper op de Nederlandse velden.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Fans van Borussia Dortmund konden afgelopen zaterdag maar weinig indruk maken. De normaal zo luidruchtige aanhang was op bezoek bij TSG Hoffenheim relatief gezien doodstil.
Inmiddels lijkt duidelijk te zijn waarom het gezang zaterdag achterwege bleef. Supporters van Hoffenheim zouden onder het uitvak een apparaat hebben neergelegd dat voor een hoge piep zorgt. Daardoor werd het gehang uit het uitvak onhoorbaar in de rest van het stadion, meldt Bild.
Op foto's die in Duitsland circuleren is inmiddels te zien dat er inderdaad een zender onder de tribune lag. Hoffenheim zegt van niets te weten, maar enkele supporters van Dortmund laten het er niet bij zitten. Zij zijn inmiddels naar de politie gestapt om een aanklacht in te dienen.

@Quido: Ik ook
.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Over keepers gesproke, ik snap echt niet waarom Man Utd Steek niet heeft gehaald. Die de Gea heeft weer een blunder gemaakt gister.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Sinds VI oranje scoort VI beter.
Ze scoren ongeveer geloof ik rond de 700.000 kijkers op maandag en op vrijdag meestal rondt de 400.000 kijkers op RTL7 is dat gigantisch veel .
Als VI bijwijze van op de zender van Jack Van gelder word uitgezonden zouden ze omgerekent rondt de 2 of 1,7 mil kijkers zijn.
Daarom is Jack stik jaloers op VI.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Studio Voetbal zit normaliter rond de 800.000 kijkers.
Gisteren zelfs ruim 1,1 miljoen...
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Over keepers gesproke, ik snap echt niet waarom Man Utd Steek niet heeft gehaald. Die de Gea heeft weer een blunder gemaakt gister.
Alsof Stekelenburg meteen zonder foute volledig aangepast zou zijn aan de Premier League...
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Precies. Al begrijp ik overigens ook niet waarom Man United niet gewoon Stekelenburg gehaald heeft.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Je kan niet van een 21-jarig broekie verwachten dat hij zomaar even v/d Sar doet vergeten. Bij Man Utd heb je geen tijd om fouten te maken, daar wordt je gelijk op afgerekend. Man Utd is ook gebaat bij spelers die er meteen staan. Stekelenburg heeft al een keer bewezen dat hij v/d Sar kan doen vergeten. Ook heeft Stekelenburg veel meer ervaring dan de Gea.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Was ook erg verrast toen ik hoorde hoe jong hij was. Inderdaad onbegrijpelijke keuze.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Ruiz word waarschijnlijk verkocht aan Tottenham. Dan koopt Twente Fer, en Feyenoord gaat misschien de Zweed Guidetti van Manchester City huren. Overigens schat ik dat Juventus hoog gaat eindigen in de Italiaanse top, eindelijk 
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Had Stekelenburg ook liever naar Manchester United zien gaan, mooie club. Maar AS Roma is ook wel goed en wie weet gaat hij ooit nog naar een betere Italiaanse club of Engelse club 
Als ik dat Ajax was gewoon Vermeer een kans geven, die kan ook een geniale keeper zijn, vond ik al toen die in Jong Oranje speelde ofzo. Vind het goed dat PSV Tyton haalt maar zag hem liever naar Feyenoord gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.