• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.541 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.575 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.768 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

depri83 schreef:

Het moet toch niet gekker worden als de Ajacieden nu al gaan klagen dat er te weinig Ajax in SV voorkomt.

En toch is het elke week zo en krijgen we elke week dezelfde reacties van ons en blijkbaar dezelfde tegenreacties van mensen die nog denken dat het een Ajax show is. Die Twente polonaise daar vind ik nog schrijnender, met als dieptepunt de 1e 25 minuten gisteren.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

En toch kijken, hè..

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Ajax had een goede pot gespeeld, dan kijk ik sowieso altijd. Maar dat was valse hoop.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Dus nu hebben we Studio Ajax op NL en op Veronica? .

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

rep_robert schreef:

Ajax had een goede pot gespeeld, dan kijk ik sowieso altijd. Maar dat was valse hoop.

Dus eigenlijk kijk je naar zo'n programma om te controleren of de complimenten wel eerlijk verdeeld worden?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Of ik wil gewoon de beelden zien van fraaie goals van Sulejmani en vd Wiel. Helaas zijn ook de samenvattingen in sv behoorlijk bout en hebben ze de mooiste goals vh weekend gewoon niet eens laten zien.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

1 aflevering die niet geheel in het teken stond van Ajax en gelijk is er wat te zeuren. Ik vind het juist goed dat ze de traditionele top 3 + Twente ongeveer evenveel aandacht proberen te geven. En volgende week is Ajax vast wel weer het hoofdonderwerp.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

rep_robert schreef:

Of ik wil gewoon de beelden zien van fraaie goals van Sulejmani en vd Wiel. Helaas zijn ook de samenvattingen in sv behoorlijk bout en hebben ze de mooiste goals vh weekend gewoon niet eens laten zien.

Inderdaad, ik had die aanval van Heerenveen en de bal van Ruiz ook nog wel wat vaker willen zien. En de hattrick van Matavz.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Indeed, ik verwacht op zn minst alle beelden te zien bij een nos voetbal programma. Kan meneer kitler hierboven wel lacherig doen, maar ik mis de 7u uitzending altijd omdat ik dan nog in de trein zit dus ik stoor me er extra aan. Toch raar dat we er wekelijks over klagen en meneertjes als hij nog anders durven te beweren.

Apollinisch

• 21300 berichten
  • 0 stemmen

ik mis de 7u uitzending altijd omdat ik dan nog in de trein zit
Dat is jouw probleem. Studio Voetbal is een praatprogramma, geen herhaling van de 19u-uitzending.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Inderdaad, ik kijk veel en dan hoef ik niet nog eens zondagavond alle doelpunten te zien in een praatprogramma. En trouwens eredivisie live heeft ook een internetsite waarop je alles nog een keer terug kunt zien.

Gisteravond erg tevreden over studio voetbal. Gebalanceerde uitzending met aandacht voor alle topclubs.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Dit is nou precies waarom ik dat transferwindow tot september echt compleet bezopen en competitievervalsend vind. Gaat echt nergens over .

Laat Ajax trouwens ook even kappen met dat Cillessen verhaal. Of je betaalt wat ie kost of je rot op. Niet dat gedoe de hele tijd om spelers gek te maken.

Ben ik helemaal met je eens, belachelijk dat je na de competitiestart nog spelers bij elkaar kan wegkopen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

De hele nacht worden er herhalingen uitgezonden op NL.3.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ben ik helemaal met je eens, belachelijk dat je na de competitiestart nog spelers bij elkaar kan wegkopen.

Je wil als club toch nog even een paar wedstrijden van een speler in het nieuwe seizoen gezien hebben voor je er weer een zooi miljoenen tegenaan gooit lijkt me. De vorm kan totaal weg zijn bijvoorbeeld. Er kan in een vakantieperiode ook wat gebeuren met een speler, waardoor je meteen aan kapitaalvernietiging doet.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Je wil als club toch nog even een paar wedstrijden van een speler in het nieuwe seizoen gezien hebben voor je er weer een zooi miljoenen tegenaan gooit lijkt me. De vorm kan totaal weg zijn bijvoorbeeld. Er kan in een vakantieperiode ook wat gebeuren met een speler, waardoor je meteen aan kapitaalvernietiging doet.

Wat een onzin of die paar wedstrijdjes je keuze moet bepalen, is gewoon competitie vervalsing van hier tot sint juttemus.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Laat Ajax trouwens ook even kappen met dat Cillessen verhaal.

Tja je kan nou niet zeggen dat Ajax op dit moment breed in de keepers zit wel dik maar dat is wat anders.

Of je betaalt wat ie kost of je rot op.

Mag toch wel onderhandelen.

Niet dat gedoe de hele tijd om spelers gek te maken.
Tja als NEC nou wat water bij de wijn doet 6 milj. gaat ook nergens over natuurlijk.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Wat een onzin of die paar wedstrijdjes je keuze moet bepalen, is gewoon competitie vervalsing van hier tot sint juttemus.

Als het voor iedereen geldt is het toch geen competitievervalsing?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Als het voor iedereen geldt is het toch geen competitievervalsing?

Of je nou tegen Twente speelt met Ruiz of zonder is maar 1 voorbeeld.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Tja je kan nou niet zeggen dat Ajax op dit moment breed in de keepers zit wel dik maar dat is wat anders.

(quote)

Mag toch wel onderhandelen.

(quote)
Tja als NEC nou wat water bij de wijn doet 6 milj. gaat ook nergens over natuurlijk.

Waarom niet? het is niet alsof ze hem per se willen verkopen of zo.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Of je nou tegen Twente speelt met Ruiz of zonder is maar 1 voorbeeld.

Ja dat is waar.

Maar het is niet heel makkelijk om alles op elkaar af te stemmen. Wij zijn al een aantal wedstrijden onderweg maar in Italie duurt het nog even. Scandinavië en Rusland hebben weer een compleet ander programma. Zie dan maar eens een andere datum te vinden om de transfermarkt af te sluiten.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Niet zo moeilijk begint ergens een competitie dan is het daar niet meer mogelijk om iemand te halen en voor die clubs ook niet uit andere landen en eigen land.

Edit. Het is eigenlijk al erg genoeg dat je iemand kan halen in de voorbereiding.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

(quote)

Waarom niet? het is niet alsof ze hem per se willen verkopen of zo.

Ok dan zouden ze 20 milj. moeten vragen ben je overal vanaf.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

stfuympos schreef:

Niet zo moeilijk begint ergens een competitie dan is het daar niet meer mogelijk om iemand te halen en voor die clubs ook niet uit andere landen.

Dan wordt het toch 'competitievervalsing' in de Europa en Champions League?

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dan wordt het toch 'competitievervalsing' in de Europa en Champions League?

Dat is toch al zo met al dat geld.

En goed presteren in je eigen competitie i snog altijd het belagrijkst.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

Niet zo moeilijk begint ergens een competitie dan is het daar niet meer mogelijk om iemand te halen en voor die clubs ook niet uit andere landen en eigen land.

Dan kunnen clubs uit Rusland dus nooit een speler uit Europa halen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

depri83 schreef:

Inderdaad, ik kijk veel en dan hoef ik niet nog eens zondagavond alle doelpunten te zien in een praatprogramma. En trouwens eredivisie live heeft ook een internetsite waarop je alles nog een keer terug kunt zien.

Gisteravond erg tevreden over studio voetbal. Gebalanceerde uitzending met aandacht voor alle topclubs.

Onzin in het kwadraat. Bij een voetbaloverzicht horen gewoon alle goals, klaar! Niet een selectie ervan, en dan laten ze ook nog is niet eens 2 fantastische goals zien. Zo lastig is het niet om even alle goals te laten zien. Schrap dat onderdeel dan maar helemaal. Daarnaast zijn er ook mensen die WEL naar het stadion gaan en niet alles kunnen zien. Hoe kan je een uitzending in godsnaam gebalanceerd noemen als ze het 20 minuten over 1 wedstrijd/ploeg hebben en alle andere onderwerpen er in 1 minuut doorheen jassen.. Doe die oogkleppen is af meneer! Het programma is met 50 minuten per week gewoon veel te kort en dan kan je op voorhand al geen kwaliteit leveren. Mijn pc is overigens kapot, dus kan het ook niet online terug kijken....

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Even terugkomend op Studio voetbal:

Ik erger me toch behoorlijk aan de kwaliteit van het programma.

Allereerst vind ik de regie knap waardeloos (camera's die te laat inzoomen als er eens een reactie uit een andere hoek komt) en een foto van Michaylov op de achtergrond terwijl je het over Douglas hebt (Ik dacht even dat de Bulgaarse keeper de nederlandse nationaliteit zou krijgen!).

Daarnaast is Van Gelder het gesprek niet meer aan het sturen, maar aan het dicteren. Vermeulen noemt even Matavz als kandidaat voor het predikaat "Beste voetballer van de eredivisie" en Van Gelder kapt hem af met: "Nee we hebben het nu over deze wedstrijd", doelend op Twente - AZ.

En waarom is er zo weinig aandacht voor de minder grote clubs? Heerenveen had misschien wel de mooiste goal van het weekend, FC Groningen imponeert met een fantastisch duo, FC Utrecht heeft die topspits Mulenga weer terug etc.

Nee mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar VI, al is in het land der blinden eenoog koning.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

2,5 miljoen voor Tyton is een schijntje. Sowieso vreemd dat Ajax hem niet wilde hebben (aangezien Cillessen te duur blijkt).

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

2,5 miljoen is misschien niet te duur voor Tyton. Het benadrukt daarentegen wel het wanbeleid van PSV om met drie keepers op de loonlijst nog niet de juiste in huis te hebben. Ze zijn Ajax aardig naar de kroon aan het steken qua geld over de balk smijten.

Het wordt nu toch ook al snel duidelijk dat 20 miljoen voor de drie jonkies ook gewoon over betaald is.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

@ Quido: Klopt. Tyton is momenteel de beste keeper op de Nederlandse velden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.