- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Het moet toch niet gekker worden als de Ajacieden nu al gaan klagen dat er te weinig Ajax in SV voorkomt. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ajax had een goede pot gespeeld, dan kijk ik sowieso altijd. Maar dat was valse hoop.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Dus nu hebben we Studio Ajax op NL en op Veronica?
.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ajax had een goede pot gespeeld, dan kijk ik sowieso altijd. Maar dat was valse hoop.
Dus eigenlijk kijk je naar zo'n programma om te controleren of de complimenten wel eerlijk verdeeld worden?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Of ik wil gewoon de beelden zien van fraaie goals van Sulejmani en vd Wiel. Helaas zijn ook de samenvattingen in sv behoorlijk bout en hebben ze de mooiste goals vh weekend gewoon niet eens laten zien.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
1 aflevering die niet geheel in het teken stond van Ajax en gelijk is er wat te zeuren.
Ik vind het juist goed dat ze de traditionele top 3 + Twente ongeveer evenveel aandacht proberen te geven. En volgende week is Ajax vast wel weer het hoofdonderwerp.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Of ik wil gewoon de beelden zien van fraaie goals van Sulejmani en vd Wiel. Helaas zijn ook de samenvattingen in sv behoorlijk bout en hebben ze de mooiste goals vh weekend gewoon niet eens laten zien.
Inderdaad, ik had die aanval van Heerenveen en de bal van Ruiz ook nog wel wat vaker willen zien. En de hattrick van Matavz.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Indeed, ik verwacht op zn minst alle beelden te zien bij een nos voetbal programma. Kan meneer kitler hierboven wel lacherig doen, maar ik mis de 7u uitzending altijd omdat ik dan nog in de trein zit dus ik stoor me er extra aan. Toch raar dat we er wekelijks over klagen en meneertjes als hij nog anders durven te beweren.
Apollinisch
-
- 21300 berichten
- 0 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Inderdaad, ik kijk veel en dan hoef ik niet nog eens zondagavond alle doelpunten te zien in een praatprogramma. En trouwens eredivisie live heeft ook een internetsite waarop je alles nog een keer terug kunt zien.
Gisteravond erg tevreden over studio voetbal. Gebalanceerde uitzending met aandacht voor alle topclubs.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dit is nou precies waarom ik dat transferwindow tot september echt compleet bezopen en competitievervalsend vind. Gaat echt nergens over
.
Laat Ajax trouwens ook even kappen met dat Cillessen verhaal. Of je betaalt wat ie kost of je rot op. Niet dat gedoe de hele tijd om spelers gek te maken.
Ben ik helemaal met je eens, belachelijk dat je na de competitiestart nog spelers bij elkaar kan wegkopen.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
De hele nacht worden er herhalingen uitgezonden op NL.3.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben ik helemaal met je eens, belachelijk dat je na de competitiestart nog spelers bij elkaar kan wegkopen.
Je wil als club toch nog even een paar wedstrijden van een speler in het nieuwe seizoen gezien hebben voor je er weer een zooi miljoenen tegenaan gooit lijkt me. De vorm kan totaal weg zijn bijvoorbeeld. Er kan in een vakantieperiode ook wat gebeuren met een speler, waardoor je meteen aan kapitaalvernietiging doet.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Je wil als club toch nog even een paar wedstrijden van een speler in het nieuwe seizoen gezien hebben voor je er weer een zooi miljoenen tegenaan gooit lijkt me. De vorm kan totaal weg zijn bijvoorbeeld. Er kan in een vakantieperiode ook wat gebeuren met een speler, waardoor je meteen aan kapitaalvernietiging doet.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Laat Ajax trouwens ook even kappen met dat Cillessen verhaal.
Tja je kan nou niet zeggen dat Ajax op dit moment breed in de keepers zit wel dik maar dat is wat anders.
Mag toch wel onderhandelen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als het voor iedereen geldt is het toch geen competitievervalsing?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen

Of je nou tegen Twente speelt met Ruiz of zonder is maar 1 voorbeeld.
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Tja je kan nou niet zeggen dat Ajax op dit moment breed in de keepers zit wel dik maar dat is wat anders.
Mag toch wel onderhandelen.
Waarom niet? het is niet alsof ze hem per se willen verkopen of zo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen

Of je nou tegen Twente speelt met Ruiz of zonder is maar 1 voorbeeld.
Ja dat is waar.
Maar het is niet heel makkelijk om alles op elkaar af te stemmen. Wij zijn al een aantal wedstrijden onderweg maar in Italie duurt het nog even. Scandinavië en Rusland hebben weer een compleet ander programma. Zie dan maar eens een andere datum te vinden om de transfermarkt af te sluiten.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Niet zo moeilijk begint ergens een competitie dan is het daar niet meer mogelijk om iemand te halen en voor die clubs ook niet uit andere landen en eigen land.
Edit. Het is eigenlijk al erg genoeg dat je iemand kan halen in de voorbereiding.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Waarom niet? het is niet alsof ze hem per se willen verkopen of zo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Niet zo moeilijk begint ergens een competitie dan is het daar niet meer mogelijk om iemand te halen en voor die clubs ook niet uit andere landen.
Dan wordt het toch 'competitievervalsing' in de Europa en Champions League?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
En goed presteren in je eigen competitie i snog altijd het belagrijkst.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Niet zo moeilijk begint ergens een competitie dan is het daar niet meer mogelijk om iemand te halen en voor die clubs ook niet uit andere landen en eigen land.
Dan kunnen clubs uit Rusland dus nooit een speler uit Europa halen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Inderdaad, ik kijk veel en dan hoef ik niet nog eens zondagavond alle doelpunten te zien in een praatprogramma. En trouwens eredivisie live heeft ook een internetsite waarop je alles nog een keer terug kunt zien.
Gisteravond erg tevreden over studio voetbal. Gebalanceerde uitzending met aandacht voor alle topclubs.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Even terugkomend op Studio voetbal:
Ik erger me toch behoorlijk aan de kwaliteit van het programma.
Allereerst vind ik de regie knap waardeloos (camera's die te laat inzoomen als er eens een reactie uit een andere hoek komt) en een foto van Michaylov op de achtergrond terwijl je het over Douglas hebt (Ik dacht even dat de Bulgaarse keeper de nederlandse nationaliteit zou krijgen!).
Daarnaast is Van Gelder het gesprek niet meer aan het sturen, maar aan het dicteren. Vermeulen noemt even Matavz als kandidaat voor het predikaat "Beste voetballer van de eredivisie" en Van Gelder kapt hem af met: "Nee we hebben het nu over deze wedstrijd", doelend op Twente - AZ.
En waarom is er zo weinig aandacht voor de minder grote clubs? Heerenveen had misschien wel de mooiste goal van het weekend, FC Groningen imponeert met een fantastisch duo, FC Utrecht heeft die topspits Mulenga weer terug etc.
Nee mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar VI, al is in het land der blinden eenoog koning.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
2,5 miljoen voor Tyton is een schijntje. Sowieso vreemd dat Ajax hem niet wilde hebben (aangezien Cillessen te duur blijkt).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
2,5 miljoen is misschien niet te duur voor Tyton. Het benadrukt daarentegen wel het wanbeleid van PSV om met drie keepers op de loonlijst nog niet de juiste in huis te hebben. Ze zijn Ajax aardig naar de kroon aan het steken qua geld over de balk smijten.
Het wordt nu toch ook al snel duidelijk dat 20 miljoen voor de drie jonkies ook gewoon over betaald is.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
@ Quido: Klopt. Tyton is momenteel de beste keeper op de Nederlandse velden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.