• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.550 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.763 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ik dacht trouwens eerst toen Dost scoorde vanmiddag en zn shirt uitrok dat er een foto van hem was in een Heerenveen Pyama.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Probeer je ze nu echt allemaal expres foutief te spellen?

3,5 uit 7 kan slechter.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
nee nee nee hij is niet voor Ajax.

AFC

Dat is zijn nep excuus AFC doet er helemaal niet toe. Hij is gewoon een vette schijnheilige Ajacied.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
3,5 uit 7 kan slechter.

Da's de helft. Daarmee zou je op school een onvoldoende scoren

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Probeer je ze nu echt allemaal expres foutief te spellen?

En als dat jouw definitie van eigen jeugd is, dan kan je ook wel zeggen dat bv Wijnaldum niet uit jullie jeugd komt. Is weggehaald bij Sparta.

Eigen jeugd is gewoon eigen jeugd. Volgens mij had VI een tijd terug nog een overzicht van clubs met de meeste spelers uit eigen jeugd in de selectie. Ajax stond ruim op 1.

Klopt Wijnaldum is weggelokt bij Sparta. En ik heb echt geen idee hoe ik die spelersnamen moet schrijven. Zap altijd op tijd weg.

Weet zeker dat Ajax ook op 1 staat bij de lijst welke club het meest koopt.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Noem ze maar eens op dan, de jongens die van voor hun 14e bij ajax zaten en in de selectie zitten. Ajax is gewoon een koopclub hoor. Eriksen, Janssen, Stighorn, Sulemanie, El

Ham, Vertonghen, Boelinger, etc. allemaal gekocht of met vette contracten ingelijfd.

Anita, Blind, Vd Wiel, Ozbiliz, Vermeer, Verhoeven haha(komt uit Ajax jeugd) en dan heb je nog een zooi die niet aan 'jouw' eisen voldoen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)
Anita, Blind, Vd Wiel, Ozbiliz, Vermeer, Verhoeven haha(komt uit Ajax jeugd) en dan heb je nog een zooi die niet aan 'jouw' eisen voldoen.

Ooijer, Boerrigter, tot 2 weken terug Stekelenburg, Ebecilio en ga maar door.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Studio Ajax op Veronica, gelukkig nog wat Ajax na dat sv gezwets.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Weet zeker dat Ajax ook op 1 staat bij de lijst welke club het meest koopt.

Kwa uitgaven zullen ze wel in de top staan idd maar betwijfel of ze ook de meeste spelers halen.

edit. hoewel ik me kan herinneren dat er in 98 11 spelers werden gehaald.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Studio Ajax op Veronica, gelukkig nog wat Ajax na dat sv gezwets.

Heb het straks op AT5 al gezien. Niet zo interessant dit maal. Wel leuk dat Huntelaar er te gast was. Blijf het een mooi figuur vinden. Geeft ook oprecht om Ajax.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Zag hem al in het stadion, zo zijn veel van die ex spelers van de laatste jaren, spot ze vaak op de tribune. Ajax blijft mooi :d btw, ebecilio komt ook bij AZ weg.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Heb trouwens het idee dat na de voorondes van de CL Ruiz pas weggaat.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Zag hem al in het stadion, zo zijn veel van die ex spelers van de laatste jaren, spot ze vaak op de tribune. Ajax blijft mooi :d btw, ebecilio komt ook bij AZ weg.

Weet ik. Daar heeft hij als pubertje een hartstilstand gekregen. AZ wilde hem toen niet meer, Ajax nam hem. Dat reken ik gewoon als eigen jeugd. Kwam ergens op zijn 14e of 15e ofzo.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Der Hunter zit wel vaker in de AreNa als Ajax speelt.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die Cheque van Gelder toch, wat laat-ie zich weer kennen

Abba-fascinatie, Wilders-adoratie, Ajax-pyama, alles is ook goedkoop en nep aan deze man.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Hij deed toch ook te land, ter zee en in de lucht vroeger?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Spel Zonder Grenzen deed ie

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

TL TZ en in de L ook iig.

Daar had hij ook beter kunnen blijven.

Op radio langs de lijn vind ik hm wel goed.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

De Tros is dan ook een prima omroep voor deze extreem domme en enge meneer.

In zijn huidige NOS-functie dient hij per direct ontslagen te worden. Deze staatsruifvreter avant la lettre dient zijn voorkeuren voor Wilders, Ajax en Barcelona lekker voor zich te houden en zich al helemaal niet te goed te doen aan opmerkingen over het 'haten' (hoe oud ben je dan?) van een eender welke club. Helaas waren toppers als Borst (ocharme kom alsjeblieft terug) en Jan er niet om dit nare ettertje stante pede met de grond gelijk te maken.

Nu Kesler en Jol er niet meer zijn zonder meer de Kwal van de Voetballerij

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vanavond was het bewijs dat Real niet verdedigend hoeft te voetballen tegen Barça.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Het moet toch niet gekker worden als de Ajacieden nu al gaan klagen dat er te weinig Ajax in SV voorkomt.

Meteen toen Van Gelder de tussenstand van Barca - Real ging aankondigen was het duidelijk dat Barca voor stond. En in welke hoedanigheid zit Van Halst daar trouwens? Als AD van Twente of als voetbalanalist? Ik neem aan als analist wat als AD van Twente zegt hij niks, maar waarom vragen denk ik dan?

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Haha, nu wil PSV ook Tyton en Matavz. Ze kopen echt de beste spelers van de (evt.) concurrentie weg om daar maar in ieder geval boven te eindigen. Nu lijken me dit overigens twee aankopen die wél logisch zijn.

(over het geld zullen we het maar niet meer hebben, maar het wordt mijns inziens steeds pijnlijker)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat zouden idd 2 prima aankopen zijn. Matavz is een topper en Tyton verrassend goedkoop.

Wijnaldum volgende week al bankzitter? Kan de snelst afgeserveerde miskoop aller tijden worden.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Dit is nou precies waarom ik dat transferwindow tot september echt compleet bezopen en competitievervalsend vind. Gaat echt nergens over .

Laat Ajax trouwens ook even kappen met dat Cillessen verhaal. Of je betaalt wat ie kost of je rot op. Niet dat gedoe de hele tijd om spelers gek te maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(over het geld zullen we het maar niet meer hebben, maar het wordt mijns inziens steeds pijnlijker)

De centjes komen ditmaal uit Newcastle dat 7,9 miljoen veil zou hebben voor Erikje Pieters

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik kan me niet voorstellen dat Matavz in het door PSV gewenste salarishuis past, maargoed dat zal men wel gaan aanpassen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Quido schreef:

Haha, nu wil PSV ook Tyton en Matavz. Ze kopen echt de beste spelers van de (evt.) concurrentie weg om daar maar in ieder geval boven te eindigen. Nu lijken me dit overigens twee aankopen die wél logisch zijn.

Is vooral heel erg dat zo'n Matavz er eerst drie in moet schoppen voordat ze bij PSV denken die moeten we kopen.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Als PSV Tyton en Matavz koopt is het opeens wel weer echt een kampioenskandidaat (Iets wat ik met het huidige elftal, en vertoonde spel niet zie gebeuren).

Dan zijn namelijk de posities die vorig jaar zwak waren wel versterkt. Derijck centraal scoort elke wedstrijd wel een voldoende.

Tyton is 3 klassen beter dan Isaksson en Matavz is een uitstekende spits.

Voor nu is Ajax gewoon de belangrijkste kandidaat voor de schaal, maar (alleen zolang Ruiz blijft) sluit ik Twente ook niet uit.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

otherfool schreef:

In zijn huidige NOS-functie dient hij per direct ontslagen te worden. Deze staatsruifvreter avant la lettre dient zijn voorkeuren voor Wilders, (...)

Als dat al zo zou zijn (waar ik niks van geloof), dan zou Jack nog verfrissend zijn in het medialandschap. De rest, inclusief de snor, steekt zijn Wildershaat niet bepaald onder stoelen of banken.

Ik heb trouwens meer problemen met z'n Ajaxpyjama, maar dat terzijde.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

otherfool schreef:

De centjes komen ditmaal uit Newcastle dat 7,9 miljoen veil zou hebben voor Erikje Pieters

Strik erom heen en weg ermee. Zoals Derksen vrijdag al zei ligt dit meer aan Newcastle dan aan de kwaliteiten van Pieters, aangezien die club louter miskopen doet (heb even geen zin om de statistieken erbij te pakken, maar qua begroting horen ze al zeker 15 jaar bij de grootmachten in Engeland, met een schamel Intertoto Cupje als enige resultaat).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.