- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
De jong was zwak inderdaad. Uitblinker was toch Toby, won veel duels en een Toby pegel,wat wil je nog meer...
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Eriksen heeft toch wel elke week een beslissende steekbal a la xavi. Moet alleen zwaar aan zijn schot werken, maar hij is nog erg jong.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Toby maakte ook nog te veel foutjes hoor. Waar was ie overigens bij de 1-1? Janssen voetbalde ook nog twee tempo's te laag, maar die staat er wel als het echt moet.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Mee eens, bij de 1-1 zat hij fout. Maar gelukkig compenseerde hij dat meteen met die schitterende 2-1 
Alderweireld is trouwens altijd veel sterker als Vertonghen naast hem speelt. Vertonghen maakt sowieso de ploeg sterker. Komende week bij VVV verwacht ik opnieuw een goede prestatie.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Toch wel imponerend wat van der Wiel allemaal doet. Bespeelt zo ongeveer in z'n eentje de hele rechterkant, altijd breed aanspeelbaar, veel balcontacten, zorgt voor heel wat aanvoer met dribbels en voorzetten, creëert ruimte voor schoten en vandaag stond ie ook nog 2x af te ronden in de 16. In een wedstrijd met Assaidi als directe tegenstander. Knap.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
De jong was zwak inderdaad. Uitblinker was toch Toby, won veel duels en een Toby pegel,wat wil je nog meer...
Als hij zo blijft spelen word het een zware concurrent van de Jong en van Bommel.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Trouwens Ajax was gewoon goed al beter als alle wedstrijden van verleden seizoen wbt de competitie.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Janssen is me idd niet zo opgevallen,behalve dat hij wel erg vaak achterin te vinden was.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Geen balverlies aantal keren bal veroverd geeft ballen op stropdassen als broodjes en hij was idd alleen achterin te vinden. Het laatste half uur ging hij wat meer naar voren maar dat was niet opvallend nee.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Voetbalzone - ?Defour en Mangala verruilen Standard Luik voor vijf jaar FC Porto?
Waarom lukken Nederlandse clubs dit niet.
Het is zeker betaalbaar ik schat de Nederlandse comp hoger in dan de Belgische,vreemd.
Defour gaat daar zeker geen basisplek veroveren net als Mangala.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Omdat voor spelers als Defour en Mangala de Eredivisie geen stap omhoog is. En waarom zou Defour daar geen basisplek veroveren? En Mangala is pas 19 jaar.
Belgische competitie verliest de laatste tijd wel heel erg veel kwaliteit. Boussoufa, Lukaku, Perisic, Witsel, Courtois, Defour, Mangala, en dan vergeet ik misschien nog iemand.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En vergeet al die belgen van Roda niet, Nomak (sorry, kon het niet laten
)
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Vormer was trouwens foutloos tegen Feyenoord.
Charmides
-
- 414 berichten
- 1305 stemmen
Zal niet erg vinden als die volgend seizoen naar Feyenoord komt.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Fucking hel, gewoon 25min. lang over fc twente hebben. Eindelijk Ajax nu hehe. Hoop dat ze de 5 minuten halen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Omdat voor spelers als Defour en Mangala de Eredivisie geen stap omhoog is. En waarom zou Defour daar geen basisplek veroveren? En Mangala is pas 19 jaar.
Belgische competitie verliest de laatste tijd wel heel erg veel kwaliteit. Boussoufa, Lukaku, Perisic, Witsel, Courtois, Defour, Mangala, en dan vergeet ik misschien nog iemand.
Op termijn zou Mangala wel een basisplek veroveren.
Defour wordt het een moeilijk verhaal heel mischien voor Moutinho. Aleen heeft Defour de pech dat ze in portugal weg van hem zijn.
Zeker niet voor de geweldenaar Guarin.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Fucking hel, gewoon 25min. lang over fc twente hebben. Eindelijk Ajax nu hehe. Hoop dat ze de 5 minuten halen.
Dodelijk saaie aflevering. En niet door de onderwerpen, maar door de boring figuren. Wim Kieft en Arno Vermeulen. Boooooring.
Van Halst had bij EL moeten blijven, met de piero werken. Als persoon die zijn mening over clubs en spelers moet geven is hij nutteloos omdat hij dat niet doet.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zal kos weer aan het vloeken zijn? Barcelona scoort tegen Real 2 goals uit 2 kansen 
Jack van Gelder haat Real Madrid zegt hij net. Mmm, moet je dat op tv zeggen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een lul die Van Gelder. Met z'n haat richting Real. Kan die zijn eigen mening niet gewoon lekker voor zich houden. En dan nog klagen over gekocht zooitje...Alsof het bij Ajax of Barca anders is. Echt treurig mannetje.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Merendeel van Ajax is gewoon zelfopgeleid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Onzin. Hoeveel Amstedamse jochies zitten er bij de eerste 11?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Blablabla, Ajax speelt al jaren met minstens de helft vh elftal dat uit de eigen jeugd komt. Dat ze niet uit A'dam komen zal me een rotzorg wezen, ze komen toch uit heel het land bij die scoutingsdagen e.d. Net zoals bij jouw clubbie.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Slaat weer nergens op wat je zegt. Zelf opgeleid is zelf opgeleid, maar uiteraard probeer je het weer zo te verdraaien dat je zogenaamd je punt kan maken. Of je nu uit de Jordaan komt of 100 km daar vandaan interesseert niet.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Blablabla, Ajax speelt al jaren met minstens de helft vh elftal dat uit de eigen jeugd komt. Dat ze niet uit A'dam komen zal me een rotzorg wezen, ze komen toch uit heel het land bij die scoutingsdagen e.d. Net zoals bij jouw clubbie Blablabla, Ajax speelt al jaren met minstens de helft vh elftal dat uit de eigen jeugd komt. Dat ze niet uit A'dam komen zal me een rotzorg wezen, ze komen toch uit heel het land bij die scoutingsdagen e.d. Net zoals bij jouw clubbie
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Wat een lul die Van Gelder. Met z'n haat richting Real. Kan die zijn eigen mening niet gewoon lekker voor zich houden. En dan nog klagen over gekocht zooitje...Alsof het bij Ajax of Barca anders is. Echt treurig mannetje.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Rare telefoon die mijn teksten verdubbeld 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blablabla, Ajax speelt al jaren met minstens de helft vh elftal dat uit de eigen jeugd komt. Dat ze niet uit A'dam komen zal me een rotzorg wezen, ze komen toch uit heel het land bij die scoutingsdagen e.d. Net zoals bij jouw clubbie.
Noem ze maar eens op dan, de jongens die van voor hun 14e bij ajax zaten en in de selectie zitten. Ajax is gewoon een koopclub hoor. Eriksen, Janssen, Stighorn, Sulemanie, El
Ham, Vertonghen, Boelinger, etc. allemaal gekocht of met vette contracten ingelijfd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Omdat Van Gelder in een Ajax pyjama slaapt.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
AFC 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Noem ze maar eens op dan, de jongens die van voor hun 14e bij ajax zaten en in de selectie zitten. Ajax is gewoon een koopclub hoor. Eriksen, Janssen, Stighorn, Sulemanie, El
Ham, Vertonghen, Boelinger, etc. allemaal gekocht of met vette contracten ingelijfd.
Probeer je ze nu echt allemaal expres foutief te spellen?
En als dat jouw definitie van eigen jeugd is, dan kan je ook wel zeggen dat bv Wijnaldum niet uit jullie jeugd komt. Is weggehaald bij Sparta.
Eigen jeugd is gewoon eigen jeugd. Volgens mij had VI een tijd terug nog een overzicht van clubs met de meeste spelers uit eigen jeugd in de selectie. Ajax stond ruim op 1.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.