- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
stinissen (crew films & series)
-
- 23580 berichten
- 77128 stemmen
Eriksen niet Ajax waardig?
Beste, meest getalenteerde speler die er op dit moment rondloopt. De Jong heeft daarnaast al zó vaak bewezen een nuttige speler te zijn voor dit Ajax, nee.. onzin dus.
Op zijn positie moet Janssen spelen , Erikson moet minimaal 15 keer scoren op die positie en die Ebecilio moeten ze gratis weg doen naar Top Oss
-
- 23580 berichten
- 77128 stemmen

Maar jij vond Silva ook beter dan Van der Wiel en Enoh en Anita niet goed genoeg voor Cambuur...
Enoh en Anita zijn ook geen basis spelers met de opmerking dat Anita wel nutig kan zijn.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Benschop speelt bij wijze van uitzondering. Beerens zal daar gaan spelen (als hij komt), Gudmundsson kan daar spelen, ook aan de linkerkant. Falkenburg is het lievelingetje van Verbeek zo lijkt het, want elke AZ fan had natuurlijk Maher, of desnoods Messaoud, daar neergezet. Iedereen ziet dat die jongen op dit moment te kort komt, vooral in handelingssnelheid. Boymans is gehaald als vervanger voor Pellè, dus als stand in. Altidore is eerste spits, maar komt net terug van een blessure. Wernbloom is geen spelverdeler, maar een verdedigende middenvelder. Marcellis en Viergever zijn gewoon goede spelers, zeker voor de Nederlandse competitie.
Met andere woorden, hoeveel meer lulkoek ga je nog verkondigen en noem mij eens de teams die je beter inschat dan AZ? Feyenoord? Haha.
Haha, blijkbaar zit er een hoop frustratie in je.
AZ heeft een middelmatige ploeg. Maar in deze competitie met matige teams zullen ze wel meespelen om plaats 4 ja.
Net of ik niet weet dat Wernbloom geen spelverdeler is. Was uiteraard een vorm van cynisme, omdat Otherfool een bloedhekel moet hebben aan spelers als Wernbloom.
Noem eens spelers bovengemiddeld zijn. Misschien Altidore - hij heeft alvast zijn doelpuntenaantal verdubbeld van de laatste 3 jaar (?) AZ heeft best veel nuttige spelers en als collectief kunnen ze het best ver (Ben)schoppen. Beerens zou nog een speler zijn die bovengemiddeld is. Zou een goede zet zijn.
PSV heeft een betere selectie dan AZ.
-
- 23580 berichten
- 77128 stemmen
Die linksbuiten Oussama Assaidi zou op 10 bij Ajax een sensatie zijn. En veel en veel beter zijn als Eikson.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Het is Eriksen, niet Erikson.
En Janssen zou prima in de aanvallende rol kunnen spelen samen met Eriksen met Anita daarachter.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2263 stemmen
Met Koeman ga je echt niet in rechterrijtje eindigen. Koeman is in Nederland garantie voor succes. AZ is uitzondering die de regel bevestigt.
Absoluut. Koemand is de slechtste trainer die altijd prijzen pakt. Ik denk dat Feyenoord ons dit seizoen positief gaat verrassen, maar Ajax is nog steeds een maatje te groot. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2263 stemmen
Ajax is dit jaar helaas veel te sterk en Twente en PSV te veel verzwakt. Ajax wordt makkelijk kampioen, dit gaat weer een moeilijk jaar voor me worden.
Geef je graag gelijk, maar we moeten het eerst maar weer even afwachten. Het is niet de eerste keer dat Ajax een seizoen goed begint, maar het er halverwege weer bij laat zitten...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Absoluut. Koemand is de slechtste trainer die altijd prijzen pakt. Ik denk dat Feyenoord ons dit seizoen positief gaat verrassen
Ik denk dat dat een beetje opportunistisch is o.b.v. 1 wedstrijd
Een week geleden was het spel nog dramatisch, en zo zal het nog wel wisselvallig blijven.
Vind het wel positief dat nu een goede inzet is te zien en spelers die opbloeien zoals El Ahmadi en Cabral, en niet meer het te krampachtig vast willen blijven houden aan 'goed positiespel' zoals vorig jaar (dat slechts een paar keer goed uitpakte over een hele wedstrijd zoals Twente-uit).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, ben ook wel blij met de enorme inzet die er tot nu toe te zien is. Lang geleden. Clasie maakt het helemaal bont op dat gebied
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Inderdaad, ben ook wel blij met de enorme inzet die er tot nu toe te zien is. Lang geleden. Clasie maakt het helemaal bont op dat gebied
.
Ja die kleine jaagt overal op en ik heb 'em gisteren bijna geen foute pass zien afleveren 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Zijn balbehandeling is ook erg goed. Dan maakt het niet zoveel uit dat je 1 meter 20 bent.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Die linksbuiten Oussama Assaidi zou op 10 bij Ajax een sensatie zijn. En veel en veel beter zijn als Eikson.
Ajax speelt niet eens met een 10..
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb wel genoten van Ajax vanmiddag. Het eerste uur was het spel goed en dreigend, al duurde het even voor er echt grote kansen kwamen. Alle zes de goals in de ArenA waren vandaag erg fraai, met die van Alderweireld en Sulejmani als mooiste op indivisueel vlak. Die 1-1 van Dost kwam ook uit een briljante aanval.
Ik heb geen uitblinker gezien. De ploeg was vandaag de uitblinker. Er werd lekker gecombineerd en het zag er fris en vermakelijk uit. Komende week graag weer Boilesen en Vertonghen erbij. De achterhoede was toch wat matig op sommige momenten.
En haal Siem de Jong nou eens uit de ploeg. Daar hoort gewoon een Serero voor te spelen. Prachtig hoe hij die 5-1 nog voorbereidde.
PS: Nog even heel droevig nieuws; Fritz Korbach is vandaag overleden las ik zonet. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
De Jong en Erikson zijn beide niet Ajax waardig , De Jong is een houthakker en Erikson kan per wedstijd wel twee doelpunten maken maar die maakt hij helaas maar per seizoen.
Boerrigter is de beste aankoop sinds jaren.
Eriksen is de naam en als je dit meent dan heb je echt weinig voetbalverstand. Ik neem aan dat dit een mislukte grap is?
Eriksen had vandaag ook weer een fraaie assist. Hij moet alleen eens wat beter op goal schieten.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Eriksen is de naam en als je dit meent dan heb je echt weinig voetbalverstand. Ik neem aan dat dit een mislukte grap is?
Eriksen had vandaag ook weer een fraaie assist. Hij moet alleen eens wat beter op goal schieten.
Zullen we het ergens in het midden houden? Stinissen vindt hem niks, maar jij doet net of hij de nieuwe Messi is.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zullen we het ergens in het midden houden? Stinissen vindt hem niks, maar jij doet net of hij de nieuwe Messi is.
Eriksen is een fenomeen aan het worden. Speelt niet elke week briljant, maar is wel bijna elke week aanwezig met een prachtige actie die bepalend is. Alweer 2 assists op zijn naam na 2 duels. Het enige wat wel gebeuren kan is een vormdip, wat veel jonge spelers hebben. Maar het slaat nergens op Eriksen niet goed genoeg voor Ajax te vinden. Behoort tot de 5 beste Eredivisie spelers.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
In potentie zeker, maar hij laat het nog veel te weinig zien. Kan en moet nog veel meer aanwezig/bepalend zijn.
Wat een belachelijke penalty trouwens bij Heracles - NAC.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Inderdaad. Hij is het nog niet, wel in potentie. Behoort met dit spel ook niet tot de 5 beste Eredivisiespelers.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Matavz wel, wat een balbehandeling weer
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nooit meer papegaaiensoep...
'ik ben pas kleurloos tussen zes planken'
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Ik heb geen uitblinker gezien.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Hij is het nog niet, wel in potentie. Behoort met dit spel ook niet tot de 5 beste Eredivisiespelers.
Zijn steekpass vanmiddag liet weer een genialiteit zien die slechts weinigen in deze competitie kennen. Behoort zeker tot de 5 beste spelers. Niet de 5 meest constante spelers.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Eriksen
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Welnee. Was niet zijn beste wedstrijd, maar speelde best verdienstelijk en zijn assist was fraai.
Siem de Jong was vandaag de zwakste.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2263 stemmen
Ik weet bijna zeker dat Eriksen gaat uitgroeien tot een grote speler.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Mwa siem had weinig tot geen balverlies kan ik van Eriksen niet zeggen helaas.
God Theo was echt fc ing goed gewoon echt niet normaal heb me daar toch wel in vergist.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Ik weet bijna zeker dat Eriksen gaat uitgroeien tot een grote speler.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.