• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.465 gebruikers
  • 9.405.652 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Won RKC een jaar of 10 terug niet eens z'n eerste 5 wedstrijden om vervolgens maar net de nacompetitie te ontlopen? Feyenoord moet de 6 punten koesteren, maar gaat gewoon rechterrijtje eindigen natuurlijk. Cabral raakt op z'n Biseswar's voor het eerst van zijn leven een paar ballen goed en zal de komende 6 jaar wel als 'enorm talent' door het leven gaan.

PSV is verder lachwekkend, zouden ze daar inmiddels al doorhebben dat ze 20 miljoen hebben betaald voor 3 doorsnee huistuinenkeukenvoetballers? Gaan zonder spits buiten de top 3 eindigen, daar komt AZ meer voor in aanmerking. En een schitterende kool weer van Ruiz, wanneer wordt-ie eens opgehaald?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Doen we er toch nog een kilo appelen bij

dat zal Munsterman vast bedoelen ja met een substantiële verhoging

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Won RKC een jaar of 10 terug niet eens z'n eerste 5 wedstrijden om vervolgens maar net de nacompetitie te ontlopen?

Geen idee, ik volg RKC niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Onder Martin 'de pet' Jol, ja.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

Won RKC een jaar of 10 terug niet eens z'n eerste 5 wedstrijden om vervolgens maar net de nacompetitie te ontlopen? Feyenoord moet de 6 punten koesteren, maar gaat gewoon rechterrijtje eindigen natuurlijk. Cabral raakt op z'n Biseswar's voor het eerst van zijn leven een paar ballen goed en zal de komende 6 jaar wel als 'enorm talent' door het leven gaan.

PSV is verder lachwekkend, zouden ze daar inmiddels al doorhebben dat ze 20 miljoen hebben betaald voor 3 doorsnee huistuinenkeukenvoetballers? Gaan zonder spits buiten de top 3 eindigen, daar komt AZ meer voor in aanmerking. En een schitterende kool weer van Ruiz, wanneer wordt-ie eens opgehaald?

Ik ga toch stiekem uit van het linkerrijtje en wel plaats 8 . Vertrouwen kan soms vleugels geven, helemaal bij die jonkies.

Ik denk dat Ruiz rond gaat komen met de Spurs en anders is hij in de winterstop wel weg. Ik hoop voor Twente en het Nederlands voetbal het laatste, kunnen we nog iets langer van hem genieten .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Zowel Toivonen als Lens kunnen prima in de spits functioneren. Probleem van PSV ligt eerder achterin. Maar ze investeerden liever 20 miljoen in linies waar de spoeling vrij breed was.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

otherfool schreef:

maar gaat gewoon rechterrijtje eindigen natuurlijk.

Met Koeman ga je echt niet in rechterrijtje eindigen. Koeman is in Nederland garantie voor succes. AZ is uitzondering die de regel bevestigt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

otherfool schreef:

Ja en dan hebben ze nu Derijck gehaald

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Helemaal niet zo'n verkeerde keuze.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'El Hamdaoui wil bij PSV 1,8 miljoen verdienen'

PSV kan zich na het aantrekken van Timothy Derijck volledig richten op de zoektocht naar een spits. Mounir El Hamdaoui is nog altijd één van de kandidaten.

Grootste struikelblok is het salaris dat El Hamdaoui wil opstrijken, meldt Voetbal International via de onofficiële kanalen. De bij Ajax overbodige spits verdient momenteel zo'n 1,8 miljoen euro en wil daar geen cent van inleveren.

Echter, ook El Hamdaoui is op zoek naar een oplossing. De Rotterdammer lijkt onder Frank de Boer niet aan spelen toe te komen. Hij moet dan ook binnen twee weken een nieuwe werkgever hebben gevonden. Zo niet, dan speelt El Hamdaoui zijn wedstrijden dit seizoen in de beloftecompetitie.

Die gaat dus niet naar PSV.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Naomi Watts schreef:

Rico, wat zeg je nu? Iets positiefs over Karim . Nu hopen dat ie het consequent volhoudt inderdaad.

Ik was mijn vertrouwen in hem totaal verloren op basis van de jaren dat hij bij Feyenoord speelt. Gisteren was hij echt sterk. Mocht hij op deze manier blijven spelen, dan kan hij weleens de belangrijkste speler van Feyenoord worden. Dat hij techniek heeft, wist ik natuurlijk al, maar als hij dat combineert met inzicht en weinig balverlies dan kunnen we echt veel plezier aan hem beleven.

Hij overtuigt je nog wel. Wel erg grillig, maar denk dat ie met ervaring een erg gevaarlijke flankspeler kan gaan worden.

Hij overtuigt zeker, maar ik zie verder niet zo heel veel rek meer in Cabral. In de toekomst kan hij inderdaad minder grillig worden. Gewoon een leuk spelertje, en hopelijk speelt hij nog een aantal van dit soort wedstrijden. In ieder geval goed om hem erbij te hebben. Zeker mocht Biseswar naar de Rangers vertrekken.

Eens. Krijg er ook pijn in de ogen van. Dramatisch idd.

Ik kan er met m'n pet niet bij waarom hij op het veld staat. Ga met een lege bus naar een amateurclub in de regio en je komt met een volle bus van zulke speler terug. Inzicht 0, veel te veel tijd nodig bij balaanname en vervolg en daarnaast geen techniek - op geen enkele manier. Enkel verdedigend kan hij nog wat teweeg brengen. Gelukkig hebben we Vlaar en de Vrij centraal achterin. Echt een heerlijke gedachte. De Vrij was ook weer foutloos.

Dat ontbeert er nog aan. Als je een echte goalgetter hebt kan je echt schade aanrichten. Leuk ballen kunnen ze zeker.

Fernandez komt tekort. Leuk om achter de hand te hebben voor uitwedstrijden, en dan in de 65e minuut. Cissé is ook veel te grillig en geen echte spits. Jammer dat Castaignos niet nog een jaartje is gebleven.

Dat vind ik ook, maar van Geel heeft daar wel de juiste opvattingen over. Die doet ook ehct geen gekke dingen.

Klopt. Van Geel is goed bezig. Maar een bod van 3,5 of 4 miljoen zal hij niet weigeren. Zou echt een aderlating zijn. Krijgen we straks Leerdam op zijn plek.

Voor de rest nog lang geen Hosanna hoor. Genoeg zwakke plekken. Daarnaast is de selectie veel te smal. En genoeg jonge spelers die nog wel een terugval krijgen. Daarnaast, we weten nog niet hoe ze om zullen gaan met tegenslagen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

otherfool schreef:

Cabral raakt op z'n Biseswar's voor het eerst van zijn leven een paar ballen goed en zal de komende 6 jaar wel als 'enorm talent' door het leven gaan.

Ik weet dat je de Eredivisie niet volgt, maar dat heeft Cabral wel vaker gedaan, hoor.

Verder vind ik hem geen enorm talent. Gewoon een leuk voetballertje, die mooie dingen kan laten zien in deze matige competitie.

otherfool schreef:

Gaan zonder spits buiten de top 3 eindigen, daar komt AZ meer voor in aanmerking.

AZ heeft een aardig colleftief, maar als je naar de selectie kijkt, is het alleen maar degelijk. Of vind je Benschop en Boymans wel van die supertalenten? En Falkenburg is natuurlijk de toekomstige Bergkamp? Wernbloom is zeker een superspelverdeler en beter dan Nigel de Jong? Of Marcellis en Viergever zijn 5-sterren verdedigers? Enkel Martens onstijgt de middelmaat.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Die gaat dus niet naar PSV.

Ik hoop dat die gast helemaal geen club gaat vinden.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat hebben de mensen hier allemaal tegen Leerdam? Vond hem helemaal niet slecht spelen gisteren, laat staan vorige seizoenshelft.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Heb je met een aardappelzak over je hoofd voor de televisie gezeten Big-T?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Nac bestolen van minimaal een punt.

Wat een dramatisch niveau weer, laat gvd die 4e man de herhaling/beelden bekijken

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik hoop dat die gast helemaal geen club gaat vinden.

Laat 'm maar lekker bij Ajax op de loonlijst blijven.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Pff Toby doet het weer .

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Toby

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik weet dat je de Eredivisie niet volgt, maar dat heeft Cabral wel vaker gedaan, hoor.

Verder vind ik hem geen enorm talent. Gewoon een leuk voetballertje, die mooie dingen kan laten zien in deze matige competitie.

(quote)

AZ heeft een aardig colleftief, maar als je naar de selectie kijkt, is het alleen maar degelijk. Of vind je Benschop en Boymans wel van die supertalenten? En Falkenburg is natuurlijk de toekomstige Bergkamp? Wernbloom is zeker een superspelverdeler en beter dan Nigel de Jong? Of Marcellis en Viergever zijn 5-sterren verdedigers? Enkel Martens onstijgt de middelmaat.

Benschop speelt bij wijze van uitzondering. Beerens zal daar gaan spelen (als hij komt), Gudmundsson kan daar spelen, ook aan de linkerkant. Falkenburg is het lievelingetje van Verbeek zo lijkt het, want elke AZ fan had natuurlijk Maher, of desnoods Messaoud, daar neergezet. Iedereen ziet dat die jongen op dit moment te kort komt, vooral in handelingssnelheid. Boymans is gehaald als vervanger voor Pellè, dus als stand in. Altidore is eerste spits, maar komt net terug van een blessure. Wernbloom is geen spelverdeler, maar een verdedigende middenvelder. Marcellis en Viergever zijn gewoon goede spelers, zeker voor de Nederlandse competitie.

Met andere woorden, hoeveel meer lulkoek ga je nog verkondigen en noem mij eens de teams die je beter inschat dan AZ? Feyenoord? Haha.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Boerrichter

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een verademing die Boerrigter ten opzichte van Ebicillio.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die kan z'n plekje vaarwel zwaaien ja. Dreigender, sneller, betere voorzet, betere afmaker.. alles is beter aan die man.

En alwéér lat Ajax zoals het hoort oppermachtig!

stinissen (crew films & series)

• 23580 berichten
  • 77128 stemmen

De Jong en Erikson zijn beide niet Ajax waardig , De Jong is een houthakker en Erikson kan per wedstijd wel twee doelpunten maken maar die maakt hij helaas maar per seizoen.

Boerrigter is de beste aankoop sinds jaren.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Eriksen niet Ajax waardig? Beste, meest getalenteerde speler die er op dit moment rondloopt. De Jong heeft daarnaast al zó vaak bewezen een nuttige speler te zijn voor dit Ajax, nee.. onzin dus.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ajax is dit jaar helaas veel te sterk en Twente en PSV te veel verzwakt. Ajax wordt makkelijk kampioen, dit gaat weer een moeilijk jaar voor me worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Utrecht . Wat gaan die een rampzalig seizoen tegemoet. Otherfool's slechtste speler vd eredivisie protege knalt zo even de beslissing binnen .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Utrecht . Wat gaan die een rampzalig seizoen tegemoet.

lol niet als het aan Mulenga ligt...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oh ja natuurlijk, de slager van Zambia is er ook nog . Dit soort dingen roepen worden altijd bestraft. Utreg mag me bedanken .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stinissen schreef:

De Jong en Erikson.

Maar jij vond Silva ook beter dan Van der Wiel en Enoh en Anita niet goed genoeg voor Cambuur...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.