• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.539 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.464 gebruikers
  • 9.405.554 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

j0enne

• 9611 berichten
  • 3787 stemmen

Reinbo schreef:

Maar wel 3 ounten, dus dat is erg jammer.

Gelukkig maar, anders werd ik echt helemaal gek!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Hoppa de eerste drie punten zijn binnen. Het was genieten van de weergaloze één tweetjes, het prachtige combinatievoetbal en de talloze gecreerde kansen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Feyenoord kan het zich niet veroorloven om hem te behouden als Twente 2.5 of 3 miljoen biedt. Van Geel kan wel een spelletje willen spelen, Munsterman gaat dat spelletje winnen

Keep on dreaming. Voor dat bedrag houden we hem en doen we 'm in de winterstop wel weg (naar PSV) Twente raakt Rui` kwijt en zal alle zeilen bij moeten zetten om niet achterop te raken. Instorten van het stadion was slechts een voorbode.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Douglas terecht Man Of The Match

Dan moet het wel erg slecht zijn geweest.

en tsja Ruiz......
Ja dat ie nog in de Veste speelt.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Instorten van het stadion was slechts een voorbode.

Wel een nieuw clublied erbij!

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Jerson Cabral

Hele mooie wedstrijd, jammer dat de vierde er niet in zat en als Ajax morgen punten verspeelt kan mijn weekend niet meer kapot!

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Schaam me echt kapot voor dit PSV, verschrikkelijk zeg

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Wel een nieuw clublied erbij!

Triest figuur !!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuke van de onderhandelingen over Fer is dat zowel Munsterman al Van Geel weten dat Twente de eerste club is die Feyenoord straks weer moet inhalen om bij de top 3 te gaan horen. Beide zullen de andere club geen cent meer gunnen dan noodzakelijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Triest figuur !!

'Boem, Boem, Boem met de Veste.

Lalala boem met de Veste!'

Boem! Met de Veste!

Lalala boem met de Veste.

Boem Met de Veeeeeste.

Lalala boem met de Veste.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

'Boem, Boem, Boem met de Veste.

Lalala boem met de Veste!'

Van jou verwacht ik niets anders. Jij zit na 10 jaar natuurlijk ook nog vuurwerk geluidjes te maken

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Was ik eigenlijk alweer vergeten, maar het geeft de tekst wel een soort poetische kwaliteit.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Big-T schreef:

Jerson Cabral

Hele mooie wedstrijd, jammer dat de vierde er niet in zat en als Ajax morgen punten verspeelt kan mijn weekend niet meer kapot!

Jammer dat Cisse de bal er niet in legde inderdaad, Goede prestatie van de mannen, nog een paar van deze wedstrijden en het vertrouwen zal snel groeien!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

heerlijk, eindelijk weer een toffe avond gehad in de Kuip. Goede inzet en had nog hoger moeten uitvallen die uitslag. Clasie was weer prima en een lekker goaltje van Cabral, deed-ie vorig seizoen ook al een keer alleen toen met rechts dacht ik

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Triest figuur !!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijk avondje de Kuip. Toch wel content met het spel. Cabral blijft vol lef, en groeit per geslaagde actie. De potentie is er, nu nog doseren en consequentie aanbrengen maar o zo dreigend. El Ahmadi ook weer sterk (betaalt mijn vertrouwen uit ) en natuurlijk Clasie, die echt de toon zet qua inzet. Een jong Bosveltje. Collectief ook erg goed en leuk voor Dani. Hopelijk zit er nog meer rek in.

Manmanman, dat PSV, genant. Nog genanter is dat publiek. Dat het vaak muisstil/sing when you're winning publiek is tot daar aan toe maar dan ook nu al zo'n constant fluitconcert geven. PSV boft maar met zo'n twaalfde man (of tiende man) .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Nou dat was weer een verheffend stukje voetbal.

Met dichtgeknepen billen en gepaste schaamte de wedstrijd uitgekeken.

En natuurlijk was het niet best en de onvrede van het publiek vanavond was terecht maar er zit zoveel negativiteit in het Philips Stadion nog van vorig seizoen dat ik bang ben dat dit niet lang goed gaat. Heb ook niet het gevoel dat het team beter gaat spelen van de reacties, integendeel.

Wat er aan te veranderen? Isaksson en Manolev kunnen in de ogen van het publiek geen goed meer doen. Het is beter afscheid te nemen van beiden.En hoewel er nog veel fout ging in de eerste helft was het enthousiasme en de inzet toen wel van de spelers af te zien, waar het dan precies fout ging in de tweede helft? Geen idee.

Enige pluspunten van de avond: Zoet en 5 zelf opgeleide spelers van PSV op het veld (maar ja, je wint met 1-0 van RKC dus wat heb je eraan?)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat zanik je nou. 3 punten zijn binnen, is het enige dat telt aan het eind van het seizoen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Reinbo schreef:

Wat zanik je nou. 3 punten zijn binnen, is het enige dat teldt aan het eind van het seizoen.

Omdat als je zo blijft spelen er niet veel 3 punten meer bij gaan komen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Reinbo schreef:

is het enige dat teldt aan het eind van het seizoen.

Episch!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mwah, gewoon een speltfoutje na hel veel beir.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heerlijk avondje de Kuip. Toch wel content met het spel. Cabral blijft vol lef, en groeit per geslaagde actie. De potentie is er, nu nog doseren en consequentie aanbrengen maar o zo dreigend. El Ahmadi ook weer sterk (betaalt mijn vertrouwen uit ) en natuurlijk Clasie, die echt de toon zet qua inzet. Een jong Bosveltje. Collectief ook erg goed en leuk voor Dani. Hopelijk zit er nog meer rek in.

Manmanman, dat PSV, genant. Nog genanter is dat publiek.p Dat het vaak muisstil/sing when you're winning publiek is tot daar aan toe maar dan ook nu al zo'n constant fluitconcert geven. PSV boft maar met zo'n twaalfde man (of tiende man) .

Klopt. El Ahmadi speelde weergaloos. Hij zit, zo te zien, erg lekker in zijn vel. Erg mooi om te zien. Nu maar hopen dat hij het volhoudt... Misschien zijn rammedan maar verlengen.

Leuk avondje. Cabral zie ik nog wel een paar van dit soort wedstrijdjes spelen, maar heel veel potentie vind ik 'm niet hebben. Andere lichtpuntjes waren Clasie en de terugkeer van D. Fernandez. A.u.b. nooit geen Leerdam meer. Die kan er echt geen pepernoot van. Verder is een nieuwe spits een must. En Fer moet blijven, ook al biedt twente 3 meloen. Volgend jaar gratis Vormer afhalen als vervanger.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Naomi Watts schreef:

en leuk voor Dani.

zeker, bijna 2 jaar ana de kant gestaan met blessures

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Nicolage Rico schreef:

. En Fer moet blijven, ook al biedt twente 3 meloen. Volgend jaar gratis Vormer afhalen als vervanger.

Doen we er toch nog een kilo appelen bij

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Twente zal de hoofdprijs wel moeten betalen, als Fer een goed seizoen draait zit er ook nog eens de kans in dat hij helemaal niet naar Fc Twente gaat.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In ieder geval nog twee weekjes wachten zodat die mee kan doet gegen Heracles en Heerenveen. Hebben we straks 12 uit 4.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Reinbo schreef:

In ieder geval nog twee weekjes wachten zodat die mee kan doet gegen Heracles en Heerenveen. Hebben we straks 12 uit 4.

Reinbo, heb je koorts? Je begint namelijk een beetje arrogant te doen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Klopt. El Ahmadi speelde weergaloos. Hij zit, zo te zien, erg lekker in zijn vel. Erg mooi om te zien. Nu maar hopen dat hij het volhoudt... Misschien zijn rammedan maar verlengen.

Rico, wat zeg je nu? Iets positiefs over Karim . Nu hopen dat ie het consequent volhoudt inderdaad.

Leuk avondje. Cabral zie ik nog wel een paar van dit soort wedstrijdjes spelen, maar heel veel potentie vind ik 'm niet hebben.

Hij overtuigt je nog wel. Wel erg grillig, maar denk dat ie met ervaring een erg gevaarlijke flankspeler kan gaan worden.

nooit geen Leerdam meer. Die kan er echt geen pepernoot van.

Eens. Krijg er ook pijn in de ogen van. Dramatisch idd.

Verder is een nieuwe spits een must.

Dat ontbeert er nog aan. Als je een echte goalgetter hebt kan je echt schade aanrichten. Leuk ballen kunnen ze zeker.

En Fer moet blijven, ook al biedt twente 3 meloen.

Dat vind ik ook, maar van Geel heeft daar wel de juiste opvattingen over. Die doet ook ehct geen gekke dingen.

Volgend jaar gratis Vormer afhalen als vervanger.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Reinbo, heb je koorts? Je begint namelijk een beetje arrogant te doen

Van de eerste 9 wedstrijden is enkel AZ uit een erg lastige. Rest moet je eigenlijk gewoon kunnen winnen. Heb vertrouwen in het tactisch inzicht van Koeman en ze moeten natuurlijk wel hun stinkende best doen. Maar als ze volgende week bij Heracles zouden winnen, krijgen ze vast vleugels. Verliezen ze daar, dan wordt het een ander verhaal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.