- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tiendalli kon er ook niks van, maar zit ook niet op de bank. Sprlers van Feyenoord zijn juist veel beter dan gedacht. Zie ook Dereijk naar PSV. Het wordt onder Koeman en van Geel eindelijk eens tijd dat het talent er ook eens in de Kuip uit komt. Een goede as met Vlaar en Fer is crusiaal daarin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@BN
Ik doelde dan ook meer op de 'gedachte' (drank?) dat Feyenoord boven Twente kan eindigen.
En je hebt gelijk, PSV is knettergek om voor Wijnaldum 5 miljoen te betalen. Dat zijn er 6 te veel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mooi geplaatst schot!
Vond wel dat-ie er wat lullig in ging bij Michailov... Fout van Brama zeg, dat was Fer niet overkomen 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Prima goal, jammer voor Twente.
Als Twente vanavond niet ruim wint (ik zei eerst 2-0, maar dat kan niet meer. Dan dus 3-1) dan vliegen ze er daar gewoon uit.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is jammer, wordt het max 5 mjn.
Gewoon 0 euro en een jaartje wachten 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vond wel dat-ie er wat lullig in ging bij Michailov...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@BN
Ik doelde dan ook meer op de 'gedachte' (drank?) dat Feyenoord boven Twente kan eindigen.
Ach, er was ook vast niemand die dacht dat het stadion in zou storten kan ook zo met de club gebeuren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ben voor! We hebben in een jaar nu 38 miljoen schuld weggewerkt. Heft echt niet per se 43 te worden. Verder gaat het er nu vooral om dat het huishoudboekje op orde komt. Restant van de schuld kan ook over een paar jaar nog worden weggewerkt. Eerst maar sportief weer de weg omhoog inslaan.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En je hebt gelijk, PSV is knettergek om voor Wijnaldum 5 miljoen te betalen. Dat zijn er 6 te veel.

Hier moest ik oprecht om lachen 
5 voor Wijnaldum is ook zeer bezopen. Net zoals 5 (zelfs 4) ruim teveel voor Fer is. Wat dat betreft maakt van Geel zijn naam waar. Belabberde inkoper, maar een zeer goede verkoper.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vond wel dat-ie er wat lullig in ging bij Michailov... Fout van Brama zeg, dat was Fer niet overkomen
En vergeet die vreselijke breedtebal van Landzaat niet. Twente had Benfica vast staan en hij geeft die bal minimaal 20 meter achter Tiendalli. Onvergefelijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Twente valt tegen. Wat moet dat worden straks zonder Douglas en Ruis? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
@BN
Mja ik zie Feyenoord niet boven Twente eindigen, wordt eerder strijden om plek 7-9 of 6-10 ofzo, kan er nog geen zinnig woord over zeggen.
Maar zo slecht als jij Mr. Wisselvalligheid vindt vind ik hem nog niet maar ik lach me nog wel een bult om 5 miljoen voor het afkopen van dat contractje.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Er komt nog wel een Ruiz momentje met een goal daaruit. Elke keer als ze hem hard nodig hebben dan staat hij er vaak en doet hij wat briljants.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Twente valt tegen. Wat moet dat worden straks zonder Douglas en Ruis?
Vond ze tot de 1-1 erg aardig spelen. En de naam is Ruiz met een z.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
haha jaartje wachten misschien loopt ie met hetzelfde gemak dan naar Psv of het buitenland, die garantie heeft Munsterman niet 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
haha jaartje wachten misschien loopt ie met hetzelfde gemak dan naar Psv of het buitenland, die garantie heeft Munsterman niet
De enige garantie die er dan is dat is dat Feyenoord er geen cent meer aan zal verdienen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
De enige garantie die er dan is dat is dat Feyenoord er geen cent meer aan zal verdienen.
die situatie zal zich om voornoemde redenen niet voordoen 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Mocht Jopie de 5 miljoen alsnog aftikken, dan verdient van Geel een compliment. Maar voorlopig speelt hij blufpoker. Denk dat hij Fer graag wil verkopen, maar tevens wel een statement wil maken dat niet Twente maar Feyenoord de baas is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je snapt het echt niet he....
Nou en als we er een beter seizoen door draaien levert dat ook geld op. Gelukkig denk Van Geel minder kortzichtig dan jij.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Nou en als we er een beter seizoen door draaien levert dat ook geld op. Gelukkig denk Van Geel minder kortzichtig dan jij.
Welnee. Zelfs als je je voor de EL kwalificeert vang je er in totaliteit geen 4 miljoen winst mee. Vandaag kwam uit wat de NLse EL en CL deelnemers er aan verdiend hebben. De EL is echt bedroevend op dat vlak.
En 1-2. Dag Twente.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Doei Twente. Modale club op de weg naar beneden. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jaja, dat gaat wel eventjes wat sneller dan in de Mickey Mouse Liga...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Had Twente graag door zien gaan, maar in dit soort gevallen vergoeden de extra miljoenen voor Ajax natuurlijk een hoop.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Kans is groot dat Ajax dus al het CL televisiegeld voor Nederland gaat vangen, paar miljoen extra dus voor Ajax als Twente eruit gaat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Welnee. Zelfs als je je voor de EL kwalificeert vang je er in totaliteit geen 4 miljoen winst mee. Vandaag kwam uit wat de NLse EL en CL deelnemers er aan verdiend hebben. De EL is echt
Wat ik zeg. Kortzichtig.
Als Feyenoord beter presteert gaat iedereen er achter staan. Krijgen alle spelers meer vertrouwen, worden ze allemaal beter en meer waard. Tel daarbij op extra seizoenskaarten, kaartverkoop, extra rondes beker voetbal, competitiepremie, Sponorinteresse (Shirtsponsordeal loopt af), seizoenskaartverkoop volgend jaar, omzet merchandise..... etc. En dan heb je het zo over 4 mjn verschil. Dus nog zonder eventueel Europees voetbal.
Nee, dat prijskaartje van Fer is zo terugverdient als het goed uitpakt.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3713 stemmen
Volgens mij wil Ruiz niet weg, zie hem nergens.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Mocht Jopie de 5 miljoen alsnog aftikken, dan verdient van Geel een compliment. Maar voorlopig speelt hij blufpoker. Denk dat hij Fer graag wil verkopen, maar tevens wel een statement wil maken dat niet Twente maar Feyenoord de baas is.
Van Geel wil zeggen, dat Feyenoord zijn beste speler niet wil verkopen en mocht een club geintresseerd zijn zullen ze de hoofdprijs er voor neer moeten leggen. Aangezien Wijnaldum al verkocht is stijgt meteen de waarde van Fer, daarom denk ik dat V. Geel pas het bod zal accepteren als het bedrag iets van 6,5 miljoen is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.