- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Dat zo'n uitgeverij denkt: 'goh, er is nu wel erg veel werkloosheid, misschien moeten we wat dagelijkse voetbalkranten beginnen!. hebben de mensen wat te doen, die zijn namelijk onze ideale doelgroep want die hebben ook het meeste geld om naar cafe's te gaan en kranten te kopen, vinden onze adverteerders ook vast wel'
echt.
. man o man.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Kan me ook voorstellen dat Ajacieden op dat moment stemmen. De rest niet.
Ik ook niet hoor, maar daar ging het niet over. Ook niet Ajacieden mogen best erkennen dat het wel een opvallend sportmoment van 2011 was. Ik zou er als niet-Ajacied ook niet op stemmen nee;)
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Het is inderdaad een cultuurverschil. In cafe's zitten staat niet gelijk aan werkloos zijn. Dat is een misvatting van je. Er wordt gewoonweg meer tijd gemaakt, ook tijdens werk, om even bij te komen met een glaasje wijn, kopje koffie en een sportkrantje erbij. Ondenkbaar hier waar je je broodje en melk in 30 min binnen moet zien te krijgen. Pauzes duren in Portugal gewoon 2 uur, dan maar 's avonds een uurtje langer doorwerken als het moet. Lekker eten en drinken is een fundamenteel onderdeel van je dag.
Heeft naast het cultuurverschil ook met het klimaat te maken. In Nederland word je meer geleefd, dat zeker.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zie net die schwalbe van Robben. Schandalig. Zelfs Ronaldo zie ik niet zo opzichtig vallen. Nederlandse spelers nemen steeds mee maniertjes over van zuid-europeanen. Het heeft nog wel wat bijschaving nodig, want dit is natuurlijk niet om aan te zien.
Alleen Robben, uitzondering. Die vent is qua gedrag toch al een echte Duitser, dus het verbaast niet. Was wel een treurige vertoning inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dat zo'n uitgeverij denkt: 'goh, er is nu wel erg veel werkloosheid, misschien moeten we wat dagelijkse voetbalkranten beginnen!. hebben de mensen wat te doen, die zijn namelijk onze ideale doelgroep want die hebben ook het meeste geld om naar cafe's te gaan en kranten te kopen, vinden onze adverteerders ook vast wel'
echt.
. man o man.
Haha je bent vast gepraat en nu ga je maar weer op de cynische toer? 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ik heb het over werkstress en beetje in cafe hangen. Niet over werkloosheid. Wat werkloosheid te maken heeft met de uitgave van een krant ontgaat me namelijk volledig.
Mij ook, maar je had het over toen er nog niet zo'n werkloosheid was, vroeg me af wanneer dat voor het laatst was
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Haha je bent vast gepraat en nu ga je maar weer op de cynische toer?
Vastgepraat hoe? 
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Mij ook, maar je had het over toen er nog niet zo'n werkloosheid was, vroeg me af wanneer dat voor het laatst was
De werkloosheid is natuurlijk minimaal verdubbeld sinds een aantal jaren.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8317 stemmen
Ik ook niet hoor, maar daar ging het niet over. Ook niet Ajacieden mogen best erkennen dat het wel een opvallend sportmoment van 2011 was. Ik zou er als niet-Ajacied ook niet op stemmen nee;)
Ik zou op de Honkballers stemmen, dat is toch het speciaalst en nog nooit gebeurd.
Het kampioenschap van Ajax is ongeveer net zo bijzonder als de ATP-titel van Haase.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Heeft naast het cultuurverschil ook met het klimaat te maken. In Nederland word je meer geleefd, dat zeker.
Ach in Duitsland of België zie je al een wereld van verschil. Hier wordt gewoon veel binnenshuis geleefd en op kantoor.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8317 stemmen
World's hardest-working countries - Business - CBC News
Hebben we dat ook weer gehad.
Back to voetbal, daar hebben jullie (bij vlagen) wat meer verstand van.
Alsof zo'n onderzoek wat zegt.
De tien hardst werkende landen ter wereld - NINE TO FIVE - 925.nl
Zelfde soort onderzoek, totaal andere uitslag. Geen Italie en Griekenland meer.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
@ dutchtaga: In België ook wel hoor.
Overigens zitten ook in Nederland een hoop cafés vol op een doordeweekse avond.
Als ik in een mooie natuur, met veel meer ruimte zou leven, zou ik ook wat vaker buiten komen. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou op de Honkballers stemmen, dat is toch het speciaalst en nog nooit gebeurd.
Het kampioenschap van Ajax is ongeveer net zo bijzonder als de ATP-titel van Haase.
Het maakt echt niks uit wie op wat stemt, maar je mag best erkennen dat Ajax-Twente door de omstandigheden erg bijzonder was. Of je het het sportmoment vh jaar vind, dat moet je zelf weten. Ik volg te weinig andere sporten om dat te kunnen beoordelen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
De werkloosheid is er al heel lang een stuk hoger, is niet iets van de laatste 3 jaar ofzo.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Alsof zo'n onderzoek wat zegt.
De tien hardst werkende landen ter wereld - NINE TO FIVE - 925.nl
Zelfde soort onderzoek, totaal andere uitslag. Geen Italie en Griekenland meer.
Tja die titels van de artikelen kloppen sowieso al niet, alsof meer werkuren gelijk staat aan harder werken. Hard werken is hetzelfde werk kunnen doen in minder tijd. Ik hou ermee op want ben weinig productief als ik op dit forum zit 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8317 stemmen
Het maakt echt niks uit wie op wat stemt, maar je mag best erkennen dat Ajax-Twente door de omstandigheden erg bijzonder was. Of je het het sportmoment vh jaar vind, dat moet je zelf weten. Ik volg te weinig andere sporten om dat te kunnen beoordelen.
De omstandigheden waren bijzonder ja, de titel dan weer niet. Ik vind het ook zeker niet het slechtst geselecteerde moment hoor. Maar dat van de Honkballers vind ik wel bijzonder.
Met schaatsen en wielrennen bij de vrouwen worden we zowat ieder jaar kampioen, dus dat is ook niet zo bijzonder.
Die ATP-titel voor Haase is de eerste titel die een Nederlander wint sinds 2004, vandaar de vergelijking met Ajax. 
Maar goed iedereen is vrij om te stemmen natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het gaat dan ook om de omstandigheden. Dat heb ik nu al een paar keer verteld.
Het meest opvallende sportmoment is denk ik het honkbal goud ja.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Beckham naar PSG
en gaat veel te veel verdienen
Zag ook net de schwalbe van Robben, ronduit belachelijk 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8317 stemmen
Tja die titels van de artikelen kloppen sowieso al niet, alsof meer werkuren gelijk staat aan harder werken. Hard werken is hetzelfde werk kunnen doen in minder tijd. Ik hou ermee op want ben weinig productief als ik op dit forum zit
Precies. Het is maar net hoe je iets meet en wat je er neerzet. Terug aan het werk jij! 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jammer, zo'n held en legende naar zo'n schijtclub die weer eens overgenomen is. Had hem een waardiger slot gegund. Had hij niet als wissel naar Man Utd kunnen terugkeren? Daar kunnen ze nu Sar en Scholes gestopt zijn wel wat routine gebruiken.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
800.000 euro per maand voor iemand die alleen maar vrije trappen kan nemen
Wat een idiote aankoop zeg, amper te verklaren.
kos
-
- 46752 berichten
- 8898 stemmen
Wie heeft het over productiviteit
. Die ligt per definitie al hoger in meer geindustrialiseerde en met name kapitaalintensieve productie. Heeft niets met werknemermoeite an sich te maken.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
800.000 euro per maand voor iemand die alleen maar vrije trappen kan nemen
Wat een idiote aankoop zeg, amper te verklaren.
Die Beckham heeft een balcontrole waar drie kwart van de Portugese ploeg een puntje nog aan kan zuigen.
happie
-
- 6257 berichten
- 426 stemmen
De omstandigheden waren bijzonder ja, de titel dan weer niet. Ik vind het ook zeker niet het slechtst geselecteerde moment hoor. Maar dat van de Honkballers vind ik wel bijzonder.
Met schaatsen en wielrennen bij de vrouwen worden we zowat ieder jaar kampioen, dus dat is ook niet zo bijzonder.
Die ATP-titel voor Haase is de eerste titel die een Nederlander wint sinds 2004, vandaar de vergelijking met Ajax. 
Maar goed iedereen is vrij om te stemmen natuurlijk.
De honkballers verdienen hem voor mij ook en misschien ook wel de winst van Epke Zonderland op het EK.
Onderhond
-
- 87646 berichten
- 12946 stemmen
lol @ Robben. Hoog tijd dat ze voor zulke fases eens rood geven ipv halve kopstootjes en wat gebikkel tussen twee venten onderling.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Die Beckham heeft een balcontrole waar drie kwart van de Portugese ploeg een puntje nog aan kan zuigen.
Toch is het bullshit om zoveel te betalen voor een speler die over zijn top is. Hoewel je geld terug kunt verdienen met merchandising
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Daarom, doet Real ook met Ronaldo. En Beckham heeft een leuk salaris, maar wat is 8 ton per maand nou voor zo'n stinkend rijke club. In Azie zullen ze er weer veel kijkers bij krijgen, daar heerst een Beckham gekte.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
Jammer, zo'n held en legende naar zo'n schijtclub die weer eens overgenomen is. Had hem een waardiger slot gegund.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beckham een legende? In welk universum?
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Bij Man. United toch wel een kleine legende. Daarnaast ook één van de bekendste voetballers ter wereld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.