- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan is het woord legende wel flink aan inflatie onderhevig.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dan is het woord legende wel flink aan inflatie onderhevig.
Beckham is de voetballer met de beste voorzet ooit. Zijn voorzetten waren vernieuwend. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
[quote]kos schreef:
[quote]Bottleneck schreef:
Je komt aan met een of ander artikeltje over "hardest working" countries als reactie op werkloosheid om te bewijzen dat.. ja wat eigenlijk.. Trouwens ook niet gek dat het gemiddelde aantal uur hier lager ligt, vanwege parttimers en hogere arbeidsparticipatiedutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Daarom, doet Real ook met Ronaldo. En Beckham heeft een leuk salaris, maar wat is 8 ton per maand nou voor zo'n stinkend rijke club. In Azie zullen ze er weer veel kijkers bij krijgen, daar heerst een Beckham gekte.
Ronaldo zit ook alleen maar bij Real om die zaken
Beckhams balcontrole zal wel prachtig zijn, maar daar word je geen kampioen mee.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Net als het 'fenomeen' Guidetti.
of held Manolev
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net als het 'fenomeen' Guidetti.
Klopt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ronaldo zit ook alleen maar bij Real om die zaken
Beckhams balcontrole zal wel prachtig zijn, maar daar word je geen kampioen mee.
Dat is Beckham toch aardig vaak gelukt hoor. Paar weken terug nog zelfs.
Ik heb diep respect voor Beckham. Als je door dat glamour gedoe heen prikt dan zie je gewoon een normale gozer zonder arrogante fratsen die ook altijd als eerste op het trainingsveld was en er als laatste afging. En buiten zijn vrije trap was hij altijd een wereldspeler met veel spelinzicht, een geweldige balcontrole, een sublieme inzet en veel kracht. Jammer dat hij met een huppelkut is getrouwd, maar het is wel een toffe gast.
En waar zeg ik dat Ronaldo alleen gehaald is voor de verkoop? Ik zeg alleen dat hij oa daarvoor is gehaald.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beckham is de voetballer met de beste voorzet ooit. Zijn voorzetten waren vernieuwend.
Alleen al om dit is het een held:
Laatste seconden van de laatste WK 2002 kwalificatiewedstrijd en dan Engeland met die bal direct naar het WK schieten. Zulke dingen doen alleen de grootsten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik had erbij moeten zeggen 'in een beetje een competitieve competitie'. Dat kan je van de MLS niet echt zeggen natuurlijk. En natuurlijk heb ik het over de Beckham van nu. Alsof hij PSG even kampioen gaat maken. Ik snap werkelijk niets van deze aankoop.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niemand zegt toch dat hij PSG kampioen moet maken?
Ik zou die club ook niet hebben gekozen nee, maar het is wel leuk dat hij weer in Europa speelt. Jammer dat hij die 5 jaar in Amerika heeft gezeten, had hem graag nog wat jaren in de CL gezien. Vond dat Galactico's team van Real altijd maar sneu, maar Becks vond ik 1 van de weinige positieve uitzonderingen. Werd door Capello lange tijd als wissel gezet, het leek wat persoonlijks. Maar hij knokte zich terug en schoot er nog belangrijke ballen in voor de titel van Madrid.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Jammer dat Beckham naar PSG vertrekt. Zal vooral met marketing te maken hebben.
Had hem graag nog en jaartje bij Galaxy gezien. Zeker nu ook Juninho lijkt te vertekken heb je een wel heel erg dun middenveld.
Had hem dan nog liever bij Man U gezien.
Bij LA had hij ook nog steeds veel kunnen verdienen dus aan het loon zal het niet direct liggen. Denk eerder dat Victoria Beckham graag naar Parijs wilde.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, hier had ik nog niet eens aan gedacht. Je kan maar zo eens gelijk hebben.
Las trouwens dat Tom Cruise, goede vriend van Beckham, graag eens met hem een actiefilm wil maken. Zou best grappig zijn.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hehe, hier had ik nog niet eens aan gedacht. Je kan maar zo eens gelijk hebben.
Las trouwens dat Tom Cruise, goede vriend van Beckham, graag eens met hem een actiefilm wil maken. Zou best grappig zijn.
Had het ook gelezen ja.
Zou geniaal zijn. Naast voetbalheld, ook actieheld.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Als iemand in de wedstrijd Ajax-AZ een 5de gele kaart krijgt, is hij dan ook geschorst voor de volgende competitie-wedstrijd ?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Tjonge jonge, wat respectloos van Heerenveen...
Hahaha 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alleen al om dit is het een held:
(embed)
Laatste seconden van de laatste WK 2002 kwalificatiewedstrijd en dan Engeland met die bal direct naar het WK schieten. Zulke dingen doen alleen de grootsten.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
[quote]Bottleneck schreef:
[quote]kos schreef:
Als reactie op de eerdere stelling: ze zitten daar ook meer in de kroeg en heel veel vrij te nemen etc. Snap niet wat daar zo ingewikkeld aan is eerlijk gezegd.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Een legendarische held 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Enfin, jammer voor onze sympathieke Groesbeekse buurtjes, maar wel ronde verder.
Nu tegen Vitesse zou mooi zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Een heldige legende. Of legendarische held 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Enfin, jammer voor onze sympathieke Groesbeekse buurtjes, maar wel ronde verder.
Nu tegen Vitesse zou mooi zijn.
Vitesse zou dat zeker van NEC winnen, lijkt me niet lekker voor je. Ik hoop op Ajax-Vitesse in de volgende ronde. Wil dat Vitesse ook wel eens slaag zien krijgen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Wil dat Vitesse ook wel eens slaag zien krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eredivisie Live. Tot de kwartfinales hebben zij alles exclusief geloof ik.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
crap... Met zulke wedstrijden. Dan wordt het pas interessant als de winnaars van Ajax - AZ en Twente - PSV tegen elkaar spelen. Als dat uberhaupt gebeurt. Van darts wordt ik altijd zo verdrietig..
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Vitesse zou dat zeker van NEC winnen, lijkt me niet lekker voor je. Ik hoop op Ajax-Vitesse in de volgende ronde. Wil dat Vitesse ook wel eens slaag zien krijgen.
Ik kan me nauwelijks herinneren dat Vitesse 'zeker van ons won'. Dat zal nu niet anders zijn. Al hebben ze wellicht wat meer kwaliteit nu ( al zijn veel belangrijke spelers als een Bony er niet bij) , maar in een alles of niets wedstrijd in een kwartfinale moet ik het nog zien.
Buiten dat boeit me het niet eens, het gaat me veel meer om de sfeer en alles er omheen bij die wedstrijd mocht ie er toevallig komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.