• 16.175 nieuwsartikelen
  • 179.544 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.582 acteurs
  • 199.467 gebruikers
  • 9.405.811 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar wees blij, we hebben na de winter weer snel een fittere selectie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Omdat hij er bij Valencia, AZ en ook wel PSV (tenzij je alleen maar naar de eindklassering kijkt) weinig tot niks van gebakken heeft.

Maar in Rotterdam doet hij het uitstekend.

PSV was natuurlijk gewoon uitstekend. Als je kampioen wordt en overwintert in CL kun je het nooit slecht hebben gedaan. Zou sowieso niet weten waarom je naar iets anders als resultaat zou kijken

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

PSV was natuurlijk gewoon uitstekend. Als je kampioen wordt en overwintert in CL kun je het nooit slecht hebben gedaan. Zou sowieso niet weten waarom je naar iets anders als resultaat zou kijken

Merk dat jij een PSVer bent. Resultaat boven alles

Hij kreeg een prachtige selectie na Hiddink, stond met de winter fier bovenaan en verspeelde daarna geloof ik een voorsprong van 12 punten ofzo en won de titel op basis van 1 doelpunt meer. Dat is gewoon mazzel hebben.

CL was wel prima, maar hij had ook toen nog een goede ploeg die daarvoor nog een halve finale CL speelde.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

3-2. Feyenoord gaat het weer weggeven hoor....

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Zo kennen we Feyenoord weer, 2 tegengoals na de rust

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kut 3-2 net nadat Feyenoord twee grote kansen op 4-1 mist. Laat Twente maar gaan drukken counteren wij er nog wel eentje in.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord heeft kansen genoeg gehad op 4-0 en 5-0. Ik zie Twente dit nu nog wel winnen. Wedstrijd duurt nog veel te lang.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

feijenoort

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

(afbeelding)

Een bijzonder moment voor Ajax. Vermeer hield de 0

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Komop Twente maak die 3-3 zou een mooie einduitslag zijn.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

2-1 NAC

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar wel 5 jaar ouder geworden de laatste 10 minuten. Heerlijk dat Fer geen pingel kreeg (Terecht overigens)

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Wooh, die laatste 10 minuten waren billenknijpen zeg. Maar heerlijke overwining.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax wint, Twente en AZ verliezen

Nu Heerenveen nog winnen en we hebben de 100% score

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Damn had graag Fer die 3-3 zien maken

AZ weer verloren oh oh dit word zo een spannend seizoen !!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

En nu nog Heerenveen-PSV.

Wat een dag zeg, alles zit tot nu toe mee. Hebben we Twente bijgehaald en AZ nog maar 5 punten voor, was recent geloof ik nog 12 punt. En toen kwamen Excelsior, Heerenveen en NAC.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maandje geleden was nog de vraag wanneer AZ zou gaan instorten. Nu weten we het; de maand december. 4 punten uit 4 wedstrijden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Geweldige wedstrijd Feyenoord - Twente. Klinkt misschien raar maar Feyenoord is tot nu toe denk ik de ploeg waar ik het meest van heb genoten dit seizoen. In alle vier de toppers speelde ze gewoon enorm leuk voetbal.

Nu heel erg hopen dat PSV niet het voorbeeld volgt van de concurrenten en wint. Doen we een gouden zaak. Maar ben er vooraf niet gerust op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat PSV maar gelijk spelen. Ik geef Feyenoord nog wel kans op en hogere dan de 5e plaats. Dus ook de ploegen boven ons zie ik graag punten verliezen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik sluit niet uit dat Feyenoord Twente nog in gaat halen. En als AZ zo doorgaat, dan staan ze ook snel 3e of 4e.

Ik denk nog steeds dat Ajax en PSV na de winter bepalen wie de titel wint.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Heerenveen wat doe je?

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hopppaa, lekker weekendje zo

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Heerenveen

0-3, einde.

PSV en Ajax gaan tevreden de winterstop in. Al komt er nog een bekerpotje voor beiden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Breuer en Zomer kunnen eigenlijk sowieso niet meer en Gouweleeuw laat het vandaag ook afweten, maar PSV speelt prima. Zelfs Matavz doet het goed (vond hem dit seizoen nog niet erg sterk). Jammer dat Dost de 1-3 niet maakte, dan had het misschien nog spannend kunnen worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Heerlijke potje voetbal tot dusverre. Matavz, Toivonen, Wijnaldum, Labyad en Strootman spelen met zijn vijfen echt uitstekend en dan loopt het balletje wel heel makkelijk, is er enorm veel beweging en dan hebben we ook nog individuele kwaliteiten te over.

Nee ik blijf het zeggen als het voorste deel van PSV goed speelt zijn we niet te stoppen in Nederland. Jammer genoeg laten de mannen het ook wel eens af en toe (zoals tegen Feyenoord) afweten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

En Manolev weer uitstekend. Uitstekende voorzet bij goal en verdedigend geen enkel probleem tot nu toe.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

The Oceanic Six schreef:

PSV en Ajax gaan tevreden de winterstop in. Al komt er nog een bekerpotje voor beiden.

Feyenoord ook.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

rep_robert schreef:

Enne, over die azijnzeikers over Lodeiro(Nicolage Rico). Hij speelt weer een puike pot en die assist is weer goddelijk. Grootste verassing van dit seizoen tot nu toe wat mij betreft.

Grootste verassing voor Ajax toch, mag ik hopen?

Zulke spelers zijn toch Ajax-onwaardig? Net als een boel andere spelers in het elftal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben vooral benieuwd hoe Feyenoord de winterstop uitkomt. Afgelopen jaren altijd erg slecht.... Hopelijk veranderd dat ook.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Reinbo schreef:

Ben vooral benieuwd hoe Feyenoord de winterstop uitkomt. Afgelopen jaren altijd erg slecht.... Hopelijk veranderd dat ook.

In ieder geval 4 wedstrijden zonder El Ahmadi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.