- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Maar wees blij, we hebben na de winter weer snel een fittere selectie.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Omdat hij er bij Valencia, AZ en ook wel PSV (tenzij je alleen maar naar de eindklassering kijkt) weinig tot niks van gebakken heeft.
Maar in Rotterdam doet hij het uitstekend.
PSV was natuurlijk gewoon uitstekend. Als je kampioen wordt en overwintert in CL kun je het nooit slecht hebben gedaan. Zou sowieso niet weten waarom je naar iets anders als resultaat zou kijken
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
PSV was natuurlijk gewoon uitstekend. Als je kampioen wordt en overwintert in CL kun je het nooit slecht hebben gedaan. Zou sowieso niet weten waarom je naar iets anders als resultaat zou kijken
Merk dat jij een PSVer bent. Resultaat boven alles 
Hij kreeg een prachtige selectie na Hiddink, stond met de winter fier bovenaan en verspeelde daarna geloof ik een voorsprong van 12 punten ofzo en won de titel op basis van 1 doelpunt meer. Dat is gewoon mazzel hebben.
CL was wel prima, maar hij had ook toen nog een goede ploeg die daarvoor nog een halve finale CL speelde.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
3-2. Feyenoord gaat het weer weggeven hoor....
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zo kennen we Feyenoord weer, 2 tegengoals na de rust 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kut 3-2 net nadat Feyenoord twee grote kansen op 4-1 mist. Laat Twente maar gaan drukken counteren wij er nog wel eentje in.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord heeft kansen genoeg gehad op 4-0 en 5-0. Ik zie Twente dit nu nog wel winnen. Wedstrijd duurt nog veel te lang.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen

Een bijzonder moment voor Ajax. Vermeer hield de 0 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Komop Twente maak die 3-3 zou een mooie einduitslag zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maar wel 5 jaar ouder geworden de laatste 10 minuten. Heerlijk dat Fer geen pingel kreeg (Terecht overigens)
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Wooh, die laatste 10 minuten waren billenknijpen zeg. Maar heerlijke overwining.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ajax wint, Twente en AZ verliezen 
Nu Heerenveen nog winnen en we hebben de 100% score 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Damn had graag Fer die 3-3 zien maken 
AZ weer verloren
oh oh dit word zo een spannend seizoen !!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En nu nog Heerenveen-PSV.
Wat een dag zeg, alles zit tot nu toe mee. Hebben we Twente bijgehaald en AZ nog maar 5 punten voor, was recent geloof ik nog 12 punt. En toen kwamen Excelsior, Heerenveen en NAC.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maandje geleden was nog de vraag wanneer AZ zou gaan instorten. Nu weten we het; de maand december. 4 punten uit 4 wedstrijden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Geweldige wedstrijd Feyenoord - Twente. Klinkt misschien raar maar Feyenoord is tot nu toe denk ik de ploeg waar ik het meest van heb genoten dit seizoen. In alle vier de toppers speelde ze gewoon enorm leuk voetbal.
Nu heel erg hopen dat PSV niet het voorbeeld volgt van de concurrenten en wint. Doen we een gouden zaak. Maar ben er vooraf niet gerust op.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laat PSV maar gelijk spelen. Ik geef Feyenoord nog wel kans op en hogere dan de 5e plaats. Dus ook de ploegen boven ons zie ik graag punten verliezen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik sluit niet uit dat Feyenoord Twente nog in gaat halen. En als AZ zo doorgaat, dan staan ze ook snel 3e of 4e.
Ik denk nog steeds dat Ajax en PSV na de winter bepalen wie de titel wint.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Heerenveen 
0-3, einde.
PSV en Ajax gaan tevreden de winterstop in. Al komt er nog een bekerpotje voor beiden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Breuer en Zomer kunnen eigenlijk sowieso niet meer en Gouweleeuw laat het vandaag ook afweten, maar PSV speelt prima. Zelfs Matavz doet het goed (vond hem dit seizoen nog niet erg sterk). Jammer dat Dost de 1-3 niet maakte, dan had het misschien nog spannend kunnen worden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Heerlijke potje voetbal tot dusverre. Matavz, Toivonen, Wijnaldum, Labyad en Strootman spelen met zijn vijfen echt uitstekend en dan loopt het balletje wel heel makkelijk, is er enorm veel beweging en dan hebben we ook nog individuele kwaliteiten te over.
Nee ik blijf het zeggen als het voorste deel van PSV goed speelt zijn we niet te stoppen in Nederland. Jammer genoeg laten de mannen het ook wel eens af en toe (zoals tegen Feyenoord) afweten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
En Manolev weer uitstekend. Uitstekende voorzet bij goal en verdedigend geen enkel probleem tot nu toe.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
PSV en Ajax gaan tevreden de winterstop in. Al komt er nog een bekerpotje voor beiden.
Feyenoord ook. 
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Enne, over die azijnzeikers over Lodeiro(Nicolage Rico). Hij speelt weer een puike pot en die assist is weer goddelijk. Grootste verassing van dit seizoen tot nu toe wat mij betreft.
Grootste verassing voor Ajax toch, mag ik hopen?
Zulke spelers zijn toch Ajax-onwaardig? Net als een boel andere spelers in het elftal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben vooral benieuwd hoe Feyenoord de winterstop uitkomt. Afgelopen jaren altijd erg slecht.... Hopelijk veranderd dat ook.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ben vooral benieuwd hoe Feyenoord de winterstop uitkomt. Afgelopen jaren altijd erg slecht.... Hopelijk veranderd dat ook.
In ieder geval 4 wedstrijden zonder El Ahmadi. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.