- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Nou, met die eerste elf minuten is weer een nieuw dieptepunt bereikt in de ArenA. En mag die Sulejmani alsjeblieft een enkeltje Rusland krijgen ofzo? Krijgt 20 minuten de tijd om de bal met rechts van een meter of tien in het doel te schuiven, maar wacht en draait weer zo lang naar links dat de kans verkeken is.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als je maar lang genoeg probeert heb je het vanzelf een keer goed. -Kevin Blom-
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Dit was meer dan terecht, hoor. Overigens echt erg om te zien dat Ajax pas na die rode kaart druk durft te zetten op ADO. Doe dat gewoon altijd vanaf minuut 1 en je hebt het in 8 van de 10 wedstrijden niet zo moeilijk als normaal tegenwoordig.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Lekker Ajax. ADO gaat pak slaag krijgen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Als ze de kansen eens af gaan maken wel ja, maar als je ziet hoe kinderlijk Sulejmani en Ozbiliz al 100% kansen verprutsten ...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
We missen ook helaas onze beste afmaker en onze vaste centrumspits.
Ik ben dan wel enthousiast maar geef je groot gelijk Sulejmani,Ozbiliz,Lodeiro,Eriksen allemaal kleine spelers en totaal geen afmakers. er spelen ook te veel dwergen in ons team je zou met maximaal 2 of 3 van deze gasten in de aanval moeten spelen of je moet Barcelona heten natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ajax - ADO lijkt al gespeeld. Hoewel, je weet nooit met Ajax.
Tegen RKC werd zelfs nog bijna gelijk gespeeld tegen 10 man...
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Zo, flesje Grolsch los, beetje muziek luisteren en rond 2 uur maar eens richting kroeg. Heb er zin in 
Cootje moet toch eens van Koeman gaan winnen hehe
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
De twee dingen die me echt storen aan dit Ajax zijn a) het geen druk zetten, maar collectief inzakken tot de middenlijn bij balbezit tegenstander (dit moet vreemd genoeg wel een opdracht zijn van De Boer, anders gebeurt het niet zo demonstratief), en b) het weigeren tempo te maken, laat die bal verdomme eens wat sneller rond gaan en beweeg ook zonder bal. Het is echt weer slaapverwekkend en ergerlijk om te zien. Dit ADO is rijp voor de slacht, maar zelfs dan zijn we niet bij machte daar ook iets mee te doen en moeten we nog uitkijken voor de 1-1 (twee kansen ADO).
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Nou, met die eerste elf minuten is weer een nieuw dieptepunt bereikt in de ArenA. En mag die Sulejmani alsjeblieft een enkeltje Rusland krijgen ofzo? Krijgt 20 minuten de tijd om de bal met rechts van een meter of tien in het doel te schuiven, maar wacht en draait weer zo lang naar links dat de kans verkeken is.
Lekker balletje van Sulejmani he 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het WK voor clubteams
Daar valt toch geen eer aan te behalen voor Barcelona. Totaal geen tegenstand.
Geen tegenstand...
. Santos zou in de vier grote Europese competities moeiteloos meedraaien in de top.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Geen tegenstand...
. Santos zou in de vier grote Europese competities moeiteloos meedraaien in de top.
Denk het niet. Je overschat Zuid Amerikaans voetbal. De passie is geweldig, het niveau is mwoah mwoah
Het WK voor clubteams
Daar valt toch geen eer aan te behalen voor Barcelona. Totaal geen tegenstand.
Zoals ik al verwachtte, nog een vergelijking op VI tussen grote sterren als Neymar en Messi. Maar zoals verwacht speelt Barca dat clubje uit Brazilie gewoon helemaal stuk.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Zo, flesje Grolsch los, beetje muziek luisteren en rond 2 uur maar eens richting kroeg. Heb er zin in 
Cootje moet toch eens van Koeman gaan winnen hehe
Ik ga richting Kuip.
Prettige wedstrijd, al gun ik je geen prettige uitslag. 
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Zoals ik al verwachtte, nog een vergelijking op VI tussen grote sterren als Neymar en Messi. Maar zoals verwacht speelt Barca dat clubje uit Brazilie gewoon helemaal stuk.
Precies dat Santos heeft misschien 3 leuke spelers, maar voor de rest stelt bar weinig voor.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Geen tegenstand...
Lichtelijk overdreven. Prima team hoor maar de verdediging komt te kort voor jou statement.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Enne, over die azijnzeikers over Lodeiro(Nicolage Rico). Hij speelt weer een puike pot en die assist is weer goddelijk. Grootste verassing van dit seizoen tot nu toe wat mij betreft.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ben benieuwd wat de Boer met Lodeiro gaat doen, als iedereen weer fit is.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Ik ga richting Kuip.
Prettige wedstrijd, al gun ik je geen prettige uitslag.
Ik gun je exact hetzelfde 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Enne, over die azijnzeikers over Lodeiro(Nicolage Rico). Hij speelt weer een puike pot en die assist is weer goddelijk. Grootste verassing van dit seizoen tot nu toe wat mij betreft.
Kom op man die Lodiero is niks bijzonders dat soort spelers kunnen we zelf ook wel opleiden.
Zeker als spits vind ik het gewoon een aanfluiting.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Lodeiro is dan ook geen spits, maar je kan onmogelijk zeggen dat hij een onvoldoende scoort. Hij is wel belangrijk geweest de afgelopen weken. En natuurlijk zal hij waarschijnlijk wel weer wisselspeler worden wanneer iedereen fit is.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mhoa vind het wel meevallen beetje erg gehypted die gozer.
Snap overgens niet waarom de Boer altijd voor Ebecilio/Ozbiliz kiest boven Serero 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Gehyped? Ik ben volgens mij de enige die positief over hem praat. Hij was juist altijd het lachertje van 5 miljoen dat 2 wedstrijden had gespeeld of zo. Maar aan alles zie je dat hij een nummer 10 is die de beslissende steekbal kan geven. Jammer dat we nu geen echte spits hebben.
Serero vind ik ook geen buitenspeler, is ook een "creatieve" middenvelder.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Het is dat Ado met tien man staat en Ajax dit never nooit gaat weggeven maar wat spelen ze weer dramatisch.
Overigens nu wel eindelijk de 2-0
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
WTF?! Dat is gewoon een penalty hoor. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gehyped? Ik ben volgens mij de enige die positief over hem praat. Hij was juist altijd het lachertje van 5 miljoen dat 2 wedstrijden had gespeeld of zo. Maar aan alles zie je dat hij een nummer 10 is die de beslissende steekbal kan geven. Jammer dat we nu geen echte spits hebben.
Serero vind ik ook geen buitenspeler, is ook een "creatieve" middenvelder.
Ik heb best veel mensen positief over hem horen praten nadat hij in de plannen voorkwam en heb dit altijd overdreven gevonden vandaar.
P.S Lekker Theo
laat die eindeloze pielvoetballers maar eens hoe je een schot op doel aflost.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dat was in het begin, maar het was natuurlijk gewoon een flop voor iemand die zo weinig speelde. Denk dat weinig mensen wisten dat hij nog bij Ajax speelde haha. OVerigens een lekkere assist van Sulejmani en ook eindelijk is goed afgerond ja 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Denk dat weinig mensen wisten dat hij nog bij Ajax speelde haha.
Dat was een paar weken terug wel een verrassing inderdaad. Ik wacht sindsdien ook nog (met smart) op de plotsklapse terugkeer van Timothee 'prima aankoop' Atouba.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gelukkig dan toch nog een ''redelijk'' grote uitslag tegen de 10 man van ADO
Wat een verademing trouwens Ricardo van Rhijn. Blind aub nooit meer in Ajax1
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Wat een zaadpot weer, ongelooflijk. En wat Sulejmani deed kan echt niet, zich even aan het spel onttrekken omdat ie kut speelt en terecht gemor van het publiek te horen kreeg. Als de spelers blijven denken dat ze het op 60% wel afkunnen, wordt het nooit wat. Je ziet ook dat wanneer ze wel direct gaan jagen het publiek er vanzelf achter gaat staan. Het begint allemaal met de 11 op het veld.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Blind aub nooit meer in Ajax1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.