- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vier mooie goals gezien, legio kansen helaas gemist maar ik ben wel tevreden verder. Het was wat saai, soms nonchalant maar wel met mooie dingen. Sulejmani, Eriksen en later Bulykin vielen me het meeste op. En ook eens de 0 weer gehouden, lekker.
Nu hopen dat de concurrentie het vandaag verpest.
En die Leeuwin, wat een sukkel zeg.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En het Feyenoordpubliek komt nog maar eens met vuurwerkgekuiden 
Zegt genoeg over hyet IQ van dat soort mensen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
En 1-0 Feyenoord, haha ben er blij mee.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Buitenspelgoal, lullig voor Twente. Bakkal buitenspel.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kneus die Cabral zeg. Is gewoon geel voor een schwalbe, probeert Twente rood aan te naaien.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Klopt, daarbij komt dat als hij gewoon doorgelopen was, het waarschijnlijk 2-0 was geworden.
Schaken speelt wel erg goed.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Schwalbes worden ook veel te licht aangepakt helaas.
Nog zo een voorbeeld waarom er gewoon gewerkt moet worden met videobeelden dan zullen spelers dit ook wel uit hun hoofd laten voortaan.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Klopt, daarbij komt dat als hij gewoon doorgelopen was, het waarschijnlijk 2-0 was geworden.
Schaken speelt wel erg goed.
Ja, als hij doorgelopen was had je een goede kans op de 2e goal, want de pass op Cabral was erg goed.
En nu mist El Ahmadi de 2-0. Damn.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Die snel genomen bal van Bakkal was trouwens echt heel goed, El Ahmadi reageerde ook goed.
En Twente is wat ik al een tijd roep, helemaal niet zo goed.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Feyenoord moet ze er wel in gaan schieten.
Gewoon de wedstrijd in de eerste helft bepalen, anders wordt het nog een hele moeilijke middag.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord speelt te moeilijk soms en heeft ook wel pech. Had 2-0 of 3-0 kunnen staan.
Adriaanse hoeft denk ik niet aan contractverlenging te denken in Enschede.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
NAC op 1-0 tegen AZ. Zou wel is een hele mooie week voor Ajax kunnen worden.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
NAC op 1-0 tegen AZ. Zou wel is een hele mooie week voor Ajax kunnen worden.
Tot nu toe loopt alles zoals ik hoopte. En dan moet de leukste pot om half 5 nog beginnen waar ik het meeste op hoopte.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Die vuurwerkgeluiden in de Kuip worden nu wel erg triest zeg. Damn.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
2-0 Guidetti. Wat een geweldenaar!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Sjeezus, PSV deed het nog niet eens heel slecht in de Kuip.
Ongelooflijk!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik begin nu wel een klein beetje te denken dat Feyenoord-Ajax nog wel lastig voor ons kan worden na de winter 
Wel een giller, zowel Wijnaldum als Fer met 0 punten terug naar huis.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Uitstekende spits die Guidetti. Zo zie je maar dat bijna elke 'grote' speler maniertjes heeft. AZ maakt één seconde voor rust helaas de 1-1.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ja, in de 1e periode vond ik Guidetti niet zo bijzonder, scoorde alleen maar penalty's maar de laatste weken is hij echt heel sterk bezig.
Feyenoord mag er na de rust nog wel 3 inschieten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Ben overigens wel blij dat mijn lofzang op Ronald Koeman toen hij naar Feyenoord ging een terechte blijkt. Nooit gesnapt waarom de meest succesvolle trainer in Nederland altijd zoveel kritiekt heeft gekregen. Toptrainer.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoop dat Sigthorsson en Boerrigter er snel weer bij zijn bij Ajax. Kijkend naar die Guidetti begin ik echt jalours te worden als ik kijk wat voor slapjanussen wij voornamenlijk voorin hebben lopen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ben overigens wel blij dat mijn lofzang op Ronald Koeman toen hij naar Feyenoord ging een terechte blijkt. Nooit gesnapt waarom de meest succesvolle trainer in Nederland altijd zoveel kritiekt heeft gekregen. Toptrainer.
Omdat hij er bij Valencia, AZ en ook wel PSV (tenzij je alleen maar naar de eindklassering kijkt) weinig tot niks van gebakken heeft.
Maar in Rotterdam doet hij het uitstekend.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geloof dat Van Geel deze week maar geen video naar Man C moet sturen, anders halen ze 'm in de winterstop al terug. Nee zonder gekheid, zou echt geweldig zijn voor zowel Feyenoord als Guidetti als hij nog een jaartje langer bij ons mag rijpen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hoop dat Sigthorsson en Boerrigter er snel weer bij zijn bij Ajax. Kijkend naar die Guidetti begin ik echt jalours te worden als ik kijk wat voor slapjanussen wij voornamenlijk voorin hebben lopen.
Geen slapjanussen, ander soort spelers. Lodeiro doet het prima, werkt zich kapot maar is geen echte spits.
Maar wees blij, we hebben na de winter weer snel een fittere selectie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.