- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
De aankomende Feyenoorders (Vormer en Goossens
) scoren.
Balen dat Vitesse gewonnen heeft.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hopelijk motiveert het jullie om morgen ook te winnen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Agüero, Balotelli, Dzeko en Tévez...
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hebben ze ook niet nog (zij het een catagorie minder) Bellamy en Santa Cruz?
Inderdaad niet veel soeps daar voorin bij City.. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Bellamy zit bij Liverpool.
Overigens, op zich lachen. Excelsior verliest met 7-0 bij Roda, vorige week al verloren met 0-5 van Heerenveen.
Maar toch 0-0 ook tegen AZ en 2-2 uit bij Twente 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Goossens sloot Swansea ook niet geheel uit als ik het zo hoorde.. zou wel een versterking zijn, wat een geweldige vrije trappen!
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Het is natuurlijk nog lang niet zeker of hij naar Feyenoord komt. Alleen Vormer lijkt een zekerheidje.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Assaidi vs Manolev gaat wel echt grappig worden morgen haha
Daar ben ik dan weer niet zo bang voor. Manolev is verdedigend lang niet zo slecht als velen menen. Maak me meer zorgen over de andere kant.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Daar ben ik dan weer niet zo bang voor. Manolev is verdedigend lang niet zo slecht als velen menen. Maak me meer zorgen over de andere kant.
Dat kun je misschien nog net aan hem overlaten ja, alhoewel Assaidi dan weer wel één van de meest flexibele aanvallers van de eredivisie is, Manolev gaat zwetend slapen vannacht
Ik denk dat er weer veel kostbare punten verspeeld worden morgen. Hopelijk niet door AFCA
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dat kun je misschien nog net aan hem overlaten ja, alhoewel Assaidi dan weer wel één van de meest flexibele aanvallers van de eredivisie is, Manolev gaat zwetend slapen vannacht
Ik denk dat er weer veel kostbare punten verspeeld worden morgen. Hopelijk niet door AFCA
Aanvallend laat Assaidi elke back uit de eredivisie zweten.
Het is de vraag of hij verdedigend z'n werk tov Manolev gaat doen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
En zo niet? Is Manolev dan ineens gevaarlijk
Zou wat zijn..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Manolev, de nachtmerrie van elke verdediger.. dat zou wat zijn 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Lachen met die Gijpies.
Ga eens een wedstrijd kijken ipv af te gaan op de beelden van VI.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ga toch weg man! Die voorzetten collectie van Manolev zijn een regelrechte verzameling uit de Bloopers classics serie! Heeft V/d Gijp niks mee van doen, hij heeft het hooguit wereldkundig gemaakt.. Gijp is nota bene een PSV coryfee 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
real madrid haalt uit in sevilla | nusport.nl/spanje | Voor het laatste nieuws van elke sport
Schiet mij maar lek.

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
En zo niet? Is Manolev dan ineens gevaarlijk
Zou wat zijn..
Afgelopen week Europees weer goal en assist. Nee Manolev heeft even een echt slechte periode gehad maar over algemeen prima back die ik er graag heb staan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Afgelopen week Europees weer goal en assist. Nee Manolev heeft even een echt slechte periode gehad maar over algemeen prima back die ik er graag heb staan.
Dat staat dan tegenover 100 mislukte assists, goals hoef je als back niet te maken.
Er moeten betere spelers voor zijn salaris rondlopen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pareltje van Messi weer hoor, heel beheerst.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Manolev is niet bijzonder, maar ook niet slechter dan de meeste backs in de Eredivisie. Er zijn nu eenmaal maar bitter weinig goede backs. v/d Wiel reken ik daar ook niet bij.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En 2-0. Wat wordt dat Santos kapot gespeeld man. 76% balbezit. Niets kan in de buurt komen bij dit team.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Knap van Messi. 90% van de spelers gaat bewust naar het gras bij een dergelijke touchering.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Een doelpunt, die onstaan is door een complete blunder van de keeper. Zeer slecht ingeschoten door Manolev. 9,5 van de 10 keepers hebben die bal gewoon. Die assist was overigens niet van hem hoor. Hij gaf een te diepe bal op Lens, die hem nog goed corrigeerde en Lens gaf de assist op matavz.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Het WK voor clubteams
Daar valt toch geen eer aan te behalen voor Barcelona. Totaal geen tegenstand.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar tegenstand krijgen ze nergens
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.