- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Kunnen ze beter de laatste 14 minuten doen, hoeven ze het Haags Kwartiertje niet mee te maken 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dat had-ie al eerder gezegd. Maar goed, mocht er een club komen die 5 miljoen biedt, dan is hij weg. En terecht.
Ik zou wel blij zijn met zo'n middenveld. Kun je misschien zelfs 4-4-2 gaan spelen. Of 2-6-2
2-6-2 lijkt mij gewoon leuk om een keer te zien 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ach, dat valt erg mee. Mensen staren zich te veel blind op die 18 op 18. Graz en AEK Athene zijn ploegen die zelfs in de Belgische competitie niet meedingen naar de titel, op Lok Moskou zijn we erg gevleid gaan winnen en thuis tegen de Russen had het na de 0-1 achterstand ook anders kunnen lopen. Kortom, een beetje relativeren mag wel.
Neemt niet weg dat ik best blij ben met AZ als tegenstander. Kan alle kanten uit.
AZ wil altijd voetballen en Anderlecht volgens mij ook, wordt een open pot met veel kansen aan weerszijden denk ik.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Voetbalzone - Interlandcarrière Eto'o lijkt voorbij door extreem verhoogde schorsing
Onbegrijpelijk, zal er een persoonlijke vete zijn tussen de iemand uit de voetbalbond daar een Eto'o ofzo? Bizar, je uithangbord zolang schorsen om een relatief onschuldig vergrijp.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Hier ben ik niet zo zeker van. Genoeg Ajacieden die hun club Europees weer een keer een rol van betekenis willen zien spelen. Als je straks geen landskampioen wordt zit je gewoon met een betekenisloos seizoen. Echt mooi zou dit duel later in het toernooi zijn.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
He reppie, wil je van mij nog een dranghek lenen voor a.s. zondag.
Als het goed is gaan we al wel eerder naar binnen, om zo een betere doorloop te hebben bij de ingangen. Als het goed is wordt er dan op de omloop gewacht.
Moet nog maar even zien of ik dit allemaal ga redden. Heb een grafhekel aan 12.30 wedstrijden, het ergste commerciële misbaksel wat de KNVB ooit heeft uitgevonden. Ben benieuwd of ik mijn nest kan uitkomen voor die grafwedstrijd na een avondje stappen haha 
kos
-
- 46735 berichten
- 8888 stemmen
Haha ja ik baal vet. Vrienden van mij gaan denk ik wel allemaal. Zit er helaas niet voor me in. Zal een prijzig reisje worden(al heeft een vriend van me voor 14 euro vanaf Bremen een vliegreis geboekt).
Nou, ik zou het wel weten, zo'n reisje ga je niet vaak meemaken.
Naar London en met de trein naar Manchester of via de tunnel met de auto.
Heerlijk!
.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Lijkt me ook wel cool. Hopelijk wordt het toch een topper ook al geef ik AFC geen kans.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nou, ik zou het wel weten, zo'n reisje ga je niet vaak meemaken.
Naar London en met de trein naar Manchester of via de tunnel met de auto.
Heerlijk!
.
De Eurostar gaat als een raket, je bent binnen no-time hartje (St. Pancras) Londen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kalf, die Ribery. Ik vroeg me gister al af waarom hij 2x geel in een minuut heeft gekregen 
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Wel een beetje een hansworst, die Ribery. Als topspeler van die ploeg zou hij beter moeten weten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hopen dat de EK bal van een betere kwaliteit is dan die van gisteravond bij Bayern.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Hehe. Doet me denken aan vroeguh op de straat. We gingen net zolang door met een bal tot-ie er soorgelijk uitzag.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Feyenoord interesse in Janmaat
Zou ik geen verkeerde zaak vinden. Laten we hopen dat Swerts, net als Fernández, geen contractverlenging krijgt. Dan kunnen Leerdam, Schenkeveld en Janmaat strijden voor de rechtsbackpositie.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Misschien dat Ruiz eindelijk los komt in Engeland. Scoort een geweldig doelpunt tegen Bolton.
De waanzin!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3606 stemmen
Kan me niet voorstellen dat dat gaat gebeuren, maar anders zak je toch door de grond als Basel supporter.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Slecht gevoel over dit weekend. Ajax kon wel eens als grote winnaar winterstop ingaan
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4738 stemmen
Wat een uil, die Ribery. Krijgt hopelijk nog een schorsing bij van de club. Verdiende bij die eerste beweging misschien zelfs al rood... Die andere speler deed eigenlijk nauwelijks iets.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Slecht gevoel over dit weekend. Ajax kon wel eens als grote winnaar winterstop ingaan
Het is wel mijn droomscenario.
Feyenoord wint naar verwachting denk ik van Twente. 2-1.
Persoonlijk denk ik ook dat de achterhoede van PSV niet tegen de 3 van Heerenveen voorin op kunnen. Gelijkspel denk ik, maar stiekem hoop ik op een 3-1 of 3-2 van Heerenveen.
AZ uit bij NAC is lastig, maar geef AZ wel een aardige kans dit te winnen. Al win je daar lastig en is een puntendeling haalbaar.
En Ajax, tsja. Als zelfs NAC al bij Ajax een punt kan pakken, dan mag je ADO natuurlijk nooit uitvlakken. Maar Ajax is het wel weer eens verplicht om thuis eens ruim te winnen. Snelle 1-0 en je wint dik. Snelle 0-1 en het wordt net zo kut als vorig jaar. Gelukkig is Janssen er weer bij en kan Boerrigter als wissel ingebracht worden.
Wat een heerlijke middag morgen zeg.
Half 1 Ajax, half 3 Feyenoord en half 5 PSV kijken. En dan helaas voor de competitie winterstop, erg jammer. Maar het komt Ajax niet heel slecht uit.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Zie ADO ook nog wel een puntje pakken bij Ajax hoor. Zijn altijd enorm gedreven tegen dat soort tegenstanders.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik hoop het, maar Ajax om half een is traditioneel slecht, dus ik hou mijn hart vast.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik sluit het ook niet uit nee. Als dat gebeurt dan zit mijn voetbalmiddag er overigens meteen op. Dan graaf ik me onder een steen. Dit potje moet je winnen.
Ajax-AZ is trouwens een leuke afsluiter volgende week voor de beker. Net als Twente-PSV.
Ik gok overigens dat als PSV uit de beker vliegt en niet in Heerenveen wint, dat Rutten eind volgende week opstapt.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ik sluit het ook niet uit nee. Als dat gebeurt dan zit mijn voetbalmiddag er overigens meteen op. Dan graaf ik me onder een steen. Dit potje moet je winnen.
Ajax-AZ is trouwens een leuke afsluiter volgende week voor de beker. Net als Twente-PSV.
Ik gok overigens dat als PSV uit de beker vliegt en niet in Heerenveen wint, dat Rutten eind volgende week opstapt.
Dat zie ik ook wel gebeuren als er een ramp week voor PSV aan gaat komen..
Assaidi vs Manolev gaat wel echt grappig worden morgen haha
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Heb een grafhekel aan 12.30 wedstrijden, het ergste commerciële misbaksel wat de KNVB ooit heeft uitgevonden
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hoe sneu zou dit zijn voor Basel ! Voor Ajax is het vervelend,maar voor Basel is dit natuurlijk een ramp !
Waarom zou Basel moeten boeten voor wat Sion heeft gedaan ?
Het zou wat zijn als dit normaal is in de samenleving. Een Nederlander pleegt een misdrijf, dan gooien we ze allemaal maar de bak in.
Hoezo fair play ?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Het is wel mijn droomscenario.
Feyenoord wint naar verwachting denk ik van Twente. 2-1.
Persoonlijk denk ik ook dat de achterhoede van PSV niet tegen de 3 van Heerenveen voorin op kunnen. Gelijkspel denk ik, maar stiekem hoop ik op een 3-1 of 3-2 van Heerenveen.
AZ uit bij NAC is lastig, maar geef AZ wel een aardige kans dit te winnen. Al win je daar lastig en is een puntendeling haalbaar.
En Ajax, tsja. Als zelfs NAC al bij Ajax een punt kan pakken, dan mag je ADO natuurlijk nooit uitvlakken. Maar Ajax is het wel weer eens verplicht om thuis eens ruim te winnen. Snelle 1-0 en je wint dik. Snelle 0-1 en het wordt net zo kut als vorig jaar. Gelukkig is Janssen er weer bij en kan Boerrigter als wissel ingebracht worden.
Wat een heerlijke middag morgen zeg.
Half 1 Ajax, half 3 Feyenoord en half 5 PSV kijken. En dan helaas voor de competitie winterstop, erg jammer. Maar het komt Ajax niet heel slecht uit.
En dan te bedenken dat je een paar weken geleden nog ervan overtuigd was dat Ajax al uitgeschakeld zou zijn voor de titel. Heb ik je nog uit de put gepraat. 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
We zijn nog steeds geen grote kanshebber, maar het kan nog. Helemaal als we na de winter meteen AZ-Ajax winnen. Als je die verliest, dan sta je wederom heel ver weg.
Voordeel voor ons is dat de concurrentie net zo vaak punten verspeeld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Laten we eerst morgen maar eens winnen. Als zelfs een 2-0 voorsprong tegen notabene NAC niet meer genoeg is ...
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Logisch. Bij Man. City hebben ze nog geen goede spitsen.
50 miljoen in 4 jaar. Pffff.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.