• 16.174 nieuwsartikelen
  • 179.540 films
  • 12.333 series
  • 34.201 seizoenen
  • 650.547 acteurs
  • 199.466 gebruikers
  • 9.405.744 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

tegen Trabzonspor zal het juist wel aardig vol zitten. Alleen dan niet met Twente supporters.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

tegen Trabzonspor zal het juist wel aardig vol zitten. Alleen dan niet met Twente supporters.

Dat denk ik ook niet, want ze spelen tegen PSV.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

PRACHTIG dit Was heel tevreden toen ik de loting hoorde, kijk er enorm naar uit.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat denk ik ook niet, want ze spelen tegen PSV.

Precies.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Petitie Cruijff

Ik heb al getekend .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Almighty schreef:

Petitie Cruijff

Ik heb al getekend .

1...

3. Ajax moet terug naar de Europese top

4. Heeft iemand onze realiteitszin misschien gevonden?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Anderlecht is echt ontzettend sterk geworden dit jaar. Doorstoten is een lastig verhaal.

Het is natuurlijk wel lekker reizen. Ik ben daarmee nu de laatste jaren niet verwend. Heb er in iedergeval zin in !

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

Jeeee.. Man United

Dat winnen we nooit!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

(quote)

4. Heeft iemand onze realiteitszin misschien gevonden?

Met een goede jeugdopleiding en de invoering van die Fair Play-regel is het zeker mogelijk.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Met een goede jeugdopleiding en de invoering van die Fair Play-regel is het zeker mogelijk.

Nope!

Heb je wel eens gekeken wat clubs als Madrid, Barcelona, Man Utd e.d. voor omzet draaien? Daar kom je als Nederlandse clubs nooit meer bij.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Heerlijke pot, misschien wel de moeilijkste die we hadden kunnen treffen. Maar fuck dat, dan maar eervol ten onder tegen Man U. Jammer dat ik het waarschijnlijk niet kan betalen om die uitwedstrijd mee te pakken. Is toch een unieke uitwedstrijd die we volgens mij nog nooit hebben gespeeld. Lijkt me heerlijk om Ajax op dat veld te zien spelen in dat immens grote stadion.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Reactie van Verbeek:

Verbeek uitgesproken: "Anderlecht is favoriet" - VoetbalPrimeur.nl

Wat? De nummer 1 van Nederland is altijd favoriet tegen een Belgische ploeg. Daarnaast kan ik me nog herinneren dat Ajax met twee vingers in de neus van Anderlecht won. Komop Verbeek, wat meer vertrouwen.

Zo, erg on-Nederlandse houding inderdaad (is hij een Belg ?). Vermoed dat Jacobs (Anderlecht-coach) wellicht hetzelfde zal zeggen over AZ (behalve dan van het budget natuurlijk).

Ik herinner me overigens ook dat Anderlecht vlotjes 1-3 ging winnen in de ArenA hoor, een paar seizoenen terug

%%%%%% schreef:

Anderlecht is echt ontzettend sterk geworden dit jaar. Doorstoten is een lastig verhaal.

Ach, dat valt erg mee. Mensen staren zich te veel blind op die 18 op 18. Graz en AEK Athene zijn ploegen die zelfs in de Belgische competitie niet meedingen naar de titel, op Lok Moskou zijn we erg gevleid gaan winnen en thuis tegen de Russen had het na de 0-1 achterstand ook anders kunnen lopen. Kortom, een beetje relativeren mag wel.

Neemt niet weg dat ik best blij ben met AZ als tegenstander. Kan alle kanten uit.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik ben blij voor rep_robert. Die heeft nu een mooie uitwedstrijd om heen te gaan. Ik zou zeker gaan, had ook wel gewild dat AZ United of City had geloot. Anderlecht ook leuke loting. Ik ga zeker heen en we hebben ook nog wel een (kleine) kans om door te gaan naar de volgende ronde.

Edit: Oeps, lees nu dat ie geen geld heeft.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Haha ja ik baal vet. Vrienden van mij gaan denk ik wel allemaal. Zit er helaas niet voor me in. Zal een prijzig reisje worden(al heeft een vriend van me voor 14 euro vanaf Bremen een vliegreis geboekt).

Anderlecht ook mooi hoor, al zal jij dat minder vinden. Is toch het Ajax van België haha, ook vriendschapsbanden.

http://i34.tinypic.com/2sb756r.jpg

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vrienden van me denken ook al over een Engels tripje na. Moet effe kijken of ik het kan betalen en of het in mijn schema past. Lijkt me wel enorm gaaf.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ik herinner me overigens ook dat Anderlecht vlotjes 1-3 ging winnen in de ArenA hoor, een paar seizoenen terug

Wel even nuanceren he. Dat was de 6e wedstrijd van de 6 in de EL en Ajax was al gekwalificeerd en stelde de B ploeg op. Maar het was wel een wanprestatie van Ajax, dat wel. Daardoor eindigde dat lelijke kut Dinamo Zagreb overigens 3e

Ik had kaarten voor die wedstrijd, maar het sneeuwde toen zo erg dat heel het land plat lag qua openbaar vervoer en de wegen stonden dicht, dus ik kon niet gaan. Achteraf niet zo erg met 1-3

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Haha wat zei Smit nou, heeft-ie een doorverkooppercentage van 20% bij Dost? Ouwe lepe onderhandelaar

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

rep_robert schreef:

Heerlijke pot, misschien wel de moeilijkste die we hadden kunnen treffen. Maar fuck dat, dan maar eervol ten onder tegen Man U. Jammer dat ik het waarschijnlijk niet kan betalen om die uitwedstrijd mee te pakken. Is toch een unieke uitwedstrijd die we volgens mij nog nooit hebben gespeeld. Lijkt me heerlijk om Ajax op dat veld te zien spelen in dat immens grote stadion.

Man. City was nog lastiger geweest, denk ik. Die zouden met 7-1 winnen van Ajax in eigen huis.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

El Ahmadi open voor langer verblijf

Zou mooi zijn, en het middenveld stabiel en compleet vanaf de zomer (Clasie, El Ahmadi, Vormer en Bakkal waarschijnlijk, Mokotjo, Van Haaren).

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Dat had-ie al eerder gezegd. Maar goed, mocht er een club komen die 5 miljoen biedt, dan is hij weg. En terecht.

Ik zou wel blij zijn met zo'n middenveld. Kun je misschien zelfs 4-4-2 gaan spelen. Of 2-6-2

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Oke, is de eerste keer dat ik het lees, in de meeste interviews heeft hij toch vooral benadrukt toe te zijn aan een nieuw avontuur. Nou blijft het allemaal wel spelersgelul maar toch goed om te horen dat spelers weer bij Feyenoord willen blijven /spelen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

die bondsmensen worden gelyncht in Kameroen

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Slim om je beste speler zolang te schorsen...

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Bottleneck schreef:

Oke, is de eerste keer dat ik het lees, in de meeste interviews heeft hij toch vooral benadrukt toe te zijn aan een nieuw avontuur. Nou blijft het allemaal wel spelersgelul maar toch goed om te horen dat spelers weer bij Feyenoord willen blijven /spelen

Het is goed dat er weer allerlei positieve geluiden uit de Kuip komen. Dat is wel een tijdje anders geweest.

El Ahmadi is niet gek, die weet wel hoe hij het in de media moet brengen. Geef hem eens ongelijk als er een grotere club voor hem aanklopt, en hij vertrekt.

Zou mooi zijn als hij voor nog een paar jaar bijtekent. Het middenveld Clasie - El Ahmadi zie ik graag nog jaren in de Kuip voetballen op deze manier.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Slim om je beste speler zolang te schorsen...

2 potjes voor Enoh valt toch wel mee?

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

2 potjes voor Enoh valt toch wel mee?

Ik heb het niet over de beste voetballer van Ajax.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik heb het niet over de beste voetballer van Ajax.

Zit mijn grap niet aan te passen!

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

He reppie, wil je van mij nog een dranghek lenen voor a.s. zondag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.