- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Wat je zegt ja, in 2 wedstrijden. Ik zou het erger vinden als hij 5 beslissende fouten in 5 duels maakt. Nu zit hij gewoon even in een slechte periode, maar dit is niet iets wat hij altijd doet.
Overigens vind ik Vermeer geen wereldkeeper. Ik mis Stekelenburg echt enorm, maar hij voldoet best wel. Het is niet dat we een absolute topper op de bank hebben.
Denk dat het niet heel lang gaat duren voor jij ook inziet dat Vermeer een middelmatige keeper is. Denk nog wel 1 seizoen, omdat je aardig koppig bent natuurlijk. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Te licht? Vind hem met die Serero (ofzoiets) één van de grootste talenten van de eredivisie die niet in de basis spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
'Wereldreddingen' zijn niks waard als er veel blunders tegenover staan. En als een keeper er in twee wedstrijden een stuk of vier maakt, doet ie het gewoon barslecht.
Inderdaad. Vraag me af waarom Casillas vorig jaar heel het seizoen de eerste keus was.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Dat een doelman reddingen verricht lijkt me een minimumvereiste. Daarbovenop geen of in ieder geval weinig fouten maken lijkt me niet teveel gevraagd. Maar als je wilt beweren dat Vermeer Ajax redt door in de eerste minuut een bal te stoppen (daar zijn keepers voor of vergis ik me nou) weet ik genoeg.
En bedoel je deze Heerenveen - Ajax?
Blunder van jewelste.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Te licht? Vind hem met die Serero (ofzoiets) één van de grootste talenten van de eredivisie die niet in de basis spelen.
Mark my words. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lodeiro speelde best goed, maar gaat hem echt niet worden bij Ajax. Te licht.
Is ook maar een noodoplossing he.
Overigens mag hij best vaker meespelen, leuke voetballer. Zou hem ook 100x liever opstellen op links dan die vreselijk irritante Ebecilio.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nogmaals, hulde dat jij hier nog eens post. Iemand die de bedoel wat kan relativeren.
Ik wil best meegaan dat Vermeer geen nieuwe Stekelenburg zal zijn, maar het is ook geen vliegenvanger. Beetje lachwekkend dat een keeper na 2 slechte potjes afgeschreven wordt. Ik heb Stekelenburg toch ook wel de nodige fouten op die leeftijd zien maken. En nu vinden we hem 1 van de beste keepers in Europa.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Is ook maar een noodoplossing he.
Overigens mag hij best vaker meespelen, leuke voetballer. Zou hem ook 100x liever opstellen op links dan die vreselijk irritante Ebecilio.
Begrijp ik. Maar ik schrijf 'm alvast af. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Nogmaals, hulde dat jij hier nog eens post. Iemand die de bedoel wat kan relativeren.
Relativeren?
Het zijn gewoon puur meningen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Relativeren?
Het zijn gewoon puur meningen.
Sommigen overdrijven gewoon enorm. 2x een matige wedstrijd en de keeper moet eruit en kan er werkelijk niks van.
Als Bulykin 2x een hattrick scoort achter elkaar, dan roep je toch ook niet dat hij de rest van het seizoen in de basis hoort?
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
De meeste mensen die dit zeggen zijn nota bene Ajacied.
Ik heb het al eerder gezegd: het meest zorgelijke is dat het helemaal niet goed zit in het koppie van Vermeer, en dat hij zo onzeker is als wat. Die duikt zo weer over de bal tegen Lyon. Dat hij daar tegenover 2 knappe reddingen verricht is dan een schrale troost.
stfuympos
-
- 13363 berichten
- 731 stemmen
Vermeer is de beste keeper allertijden!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De meeste mensen die dit zeggen zijn nota bene Ajacied.
Ik heb het al eerder gezegd: het meest zorgelijke is dat het helemaal niet goed zit in het koppie van Vermeer, en dat hij zo onzeker is als wat. Die duikt zo weer over de bal tegen Lyon. Dat hij daar tegenover 2 knappe reddingen verricht is dan een kleine troost.
Maakt me niet uit wie het zeggen. Het is krom. Pas als hij over langere termijn faalt moet hij eruit gehaald worden. Niet na 2 potjes.
Verder heb je wel gelijk hoor. Hij is nu erg onzeker. Daarom moet je hem sowieso niet wisselen, dan maak je hem kapot. Hij mag het vanavond bewijzen nog niet verleerd te zijn.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Je doet net of een keeper van papier mache is. Een echte prof weet dat hij er naast komt te staan als hij zo onfortuinlijk blundert, en zal er dan alles aan doen om zich te herstellen en terug te knokken. Het is ook niet best als een speler weet toch wel opgesteld zal worden, terwijl hij er met de pet naar gooit. Concurrentie kan ook de goede kant op werken.
Het is lastig om je keeper eruit te halen, maar in de huidige situatie ben ik bang (naja, ik niet natuurlijk) dat hij weer keihard op zijn bek zal gaan. Zoiets moet je voorkomen.
"Feit" blijft dat Vermeer een matige keeper is. Maar of Cilessen nou zoveel beter is... dat is de vraag.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hij is nu erg onzeker. Daarom moet je hem sowieso niet wisselen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Maakt me niet uit wie het zeggen. Het is krom. Pas als hij over langere termijn faalt moet hij eruit gehaald worden. Niet na 2 potjes.
Ik zeg ook niet dat ie er nu direct uit moet, maar mocht ie nog één keer opzichtig falen, dan rest je niks anders dan hem eruit te halen. Denk dat De Boer dat anders ook wel in de winterstop van plan zal zijn (geweest). Een keeper moet punten pakken, en dat doet Vermeer dit seizoen niet.
stfuympos
-
- 13363 berichten
- 731 stemmen
Je kan die hele selectie op de bank pleuren zo slecht is het.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Nog even over de multiculturele samenleving:

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sterker nog, als Vermeer een beetje zelfinzicht had zou 'ie nu zelf op zoek gaan naar een carrière elders. Buiten het voetbal welteverstaan.
't Is misschien een goeie jockey...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch lullig voor Edgar, nu is hij de landelijke excuusneger geworden 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als hij constant onzeker is dan weet je dat het een structureel probleem is. Dat weet je na 2 potjes op rij ieder geval niet. Nogmaals, tot Utrecht uit heb ik niemand over hem horen klagen.
En de reden dat ik rekening hou met zijn mentale gesteldheid is omdat hij de komende jaren nog voor Ajax zal keepen en het dus niet slim is om hem nu helemaal te breken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Vermeer is wel al langer dan twee wedstrijden dramatisch bij hoge ballen. Vooral daardoor zie ik het niet in hem zitten. Op de lijn echter prima keeper.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was Stekelenburg ook. Dat valt te trainen en met ervaring maak je minder die fout. Het probleem bij Vermeer is dat hij de afgelopen 5 jaar veel te weinig gekeept heeft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van 'een clown' naar 'beter als Stekelenburg' en weer terug, het kan verkeren. Laten we hopen voor Kennis dat-ie toevallig vanavond een bal tegen zich aan getrapt krijgt, dan zal het wel weer een ijskoude wereldtopper zijn. Maar ik zou er maar niet te veel op rekenen, met die jongen de Champions League in is een aanfluiting 1e klas. Te hoog 'ballenjongen op het veld' gehalte.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor wie vind dat hij helemaal niks kan en voorheen niet belangrijk was.
PS:
Er wordt overwogen om een topadvocaat in te zetten om de zogenaamde 'technische crisis' op te lossen.
Welke partij die topadvocaat gaat inschakelen is niet bekend. Het trio Jongkind, Jonk en Bergkamp claimen de leiding te hebben over de techniek op De Toekomst, terwijl nieuwbakken technisch directeur Danny Blind dezelfde verantwoordelijkheden zou hebben.
Het trio heeft het in haar contract staan, maar Blind ook. Voer voor juristen.
De RvC zou het trio hebben verzekerd bij aanvang van het seizoen dat de nieuwe directie de hervorming van Cruijff zou accorderen. Dat zegt een betrokkene in het opleidingscentrum. Ajax wil niks ontkennen noch bevestigen.
In het artikel op Parool.nl staat 'dat de emoties hoog opliepen' maandag. 'Bergkamp en Jonk hebben in hun contract staan dat zij de technische leiding hebben, maar Blind claimt dat nu ook', zegt een nauw betrokkene, die zijn naam wegens alle commotie niet vermeld wil hebben. 'Straks hebben we vijf directeuren, wie is er dan nog de baas?'.

kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Voor mijn part maak je een Oscarwinnende film over zijn 'wereldreddingen'. Ik zeg al jaren dat ie er niks van kan, niet 2 wedstrijden. En ik blijf er nog steeds bij.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Het heeft er anders wel veel van weg kos
?? want ik moet serieus met iemand in discussie gaan die mij zonder me te kennen zegt dat ik niets weet van wat er in Nederland allemaal gebeurt en politieke conclusies trekt in een voetbaltopic die werkelijk nergens over gaan?
Nou, dan wordt ik er graag 'uitgeluld' hoor
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor mijn part maak je een Oscarwinnende film over zijn 'wereldreddingen'. Ik zeg al jaren dat ie er niks van kan, niet 2 wedstrijden. En ik blijf er nog steeds bij.
Dat kan ik ook wel over Messi roepen, maar als daar geen fatsoenlijk bewijs voor is slaat het nergens op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.