- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Als jij het fatsoenlijk bewijs vindt een filmpje te maken over een keeper die ballen redt en al z'n gigantisch foute inschattingen door de jaren heen, z'n enorme onrust in de goal, wekelijks en z'n belachelijke misschien spectaculaire maar compleet stompzinnige acties waardoor je elke moment een blunder kunt verwachten, die er uiteindelijk dan wel eens komt, buiten de filmpjes laat...
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Dat kan ik ook wel over Messi roepen, maar als daar geen fatsoenlijk bewijs voor is slaat het nergens op.
Je kunt wel mooie filmpjes posten, maar Chun Soo Lee zag er toen ook aantrekkelijk uit
. Bovendien hoeveel keer heeft Vermeer de nul gehouden dit seizoen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
3 van de 4 keer in de CL. Of telt dat weer niet?
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Tuurlijk wel, maar stond laatst op een fora dat hij maar een paar keer dit seizoen de nul had gehouden en dat zegt ook wel wat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Een keeper wordt nu eenmaal be- of veroordeeld op zijn fouten. Net als een spits op zijn doelpunten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Een keeper wordt nu eenmaal be- of veroordeeld op zijn fouten. Net als een spits op zijn doelpunten.
Ik zou hopen dat er wat verder gekeken werd door mensen.
Bij Suarez was er toch ook terechte kritiek op dat hij vaak erg veel kansen miste, ook al maakte hij er 30+?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
3 van de 4 keer in de CL. Of telt dat weer niet?
Valt me sowieso op dat matige verdedigingen Europees makkelijker de 0 lijken te houden dan in de eigen competities. Misschien toch wat te maken met die poulefase waarin ploegen vooral uit eigenlijk nauwelijks pogen aan te vallen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Schijnbaar worden dit de nieuwe shirts van Oranje voor 2012. Uitgelekt via een bedrijf in China.

mikey
-
- 29000 berichten
- 5148 stemmen
?? want ik moet serieus met iemand in discussie gaan die mij zonder me te kennen zegt dat ik niets weet van wat er in Nederland allemaal gebeurt en politieke conclusies trekt in een voetbaltopic die werkelijk nergens over gaan?
toch? niet dan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mooie shirts, thuisshirt bevalt ook wel.
Benieuwd wat Ajax kan. Helaas speelt die waardeloze Ebecilio 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Die zwarte is gaaf ja, de oranje versie weinig bijzonder.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijkt er iemand naar de NOS? Kan je zo Vermeer zijn reddingen zien.
Joostdizzy
-
- 50 berichten
- 0 stemmen
Ik zou willen dat ze Snoeks bij voorbaat al wisselen, laten we hopen dat de NOS hem in de rust gaat wisselen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
En weer rent de verdediging alleen maar achteruit waardoor dr een levensgrote kans ontsaat.t
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Na 8 minuten staat de prestatie van Ajax tegen Zagreb al in een ander daglicht.
3-0 voor Madrid!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Benfica 0-1 bij Man Utd, ook apart.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dit Ajax oogt in ieder geval fris en wil ervoor gaan, dat is in ieder geval positief.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe Real-Zagreb 4-0 na 20 minuten 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Tsonge jonge, wordt zo'n paas even omzeep geholpen met dat schot van Ebecilio
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ebecilio is waardeloos voor dit niveau. Verder speelt Ajax echt prima. Maarja, dat zegt niks.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jezus, kan die Snoeks nou nooit eens zijn bek houden? Hij blijft maar slap lullen, zoals altijd.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Sinds wanneer heeft Real er zo'n zin in als ze al geplaatst zijn? Of is Dinamo echt zo megaslecht?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dinamo is niet geweldig nee. Maar goed, Real won maar met 0-1 in Zagreb.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Ik mag zeker niet zeggen dat Ebicilio vooralsnog met afstand de beste Ajax aanvaller is vanavond he?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Balo
. 1-1
Moet Man City ook wel winnen vind ik.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik mag zeker niet zeggen dat Ebicilio vooralsnog met afstand de beste Ajax aanvaller is vanavond he?
Haha, dat mag hoor alleen als je dat vindt dan ben ik benieuwd hoe 'goed' je de anderen vindt
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.