- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Altijd lastig in Napels maar je doet echt hele goede zaken als je deze wint.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Complimenten voor Ajax vanavond. Had er niet veel vertrouwen in maar ze doen heel goed mee met kansen op meer.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ajax speelt toch redelijk, had dit ook niet verwacht. Al lijkt het dat Ajax beter speelt in de CL dan in de eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax 
Goed veldspel, scherp achterin. Helaas voorin te weinig kwaliteit lopen zonder Boerrigter en Sigthorsson en met Ebecilio en Lodeiro.
Vlak voor rust 2 goede mogelijkheden voor Ajax, maar helaas geen goal. Fuck, als Ajax een keer zich wil plaatsen dan is vanavond DE kans!
Dus zal het meteen na de rust wel 1-0 Lyon worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet niet met Balo, waar hij nou weer last van hebt. Hopelijk keert ie terug, altijd genieten en toch ook wel één van de meest kleurrijke voetballers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik mag zeker niet zeggen dat Ebicilio vooralsnog met afstand de beste Ajax aanvaller is vanavond he?
Dat kan, maar dan ga ik echt denken dat je er totaal niks van snapt. Met afstand de slechtste Ajacied op het veld.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ajax staat goed in de omschakeling (van aanval naar verdediging). Maar veel te veel balverlies (aan beide kanten, trouwens). Voorin weinig daadkracht en simpelweg te weinig kwaliteit.
Eriksen is een ruwe diamant (je ziet de klasse, maar het komt er nog niet echt uit). Lodeiro is te zwak voor dit niveau, echt slecht. Ebecilio idem. Sulejmani komt er nog niet aan te pas. En ik zou liever zonder een Enoh voetballen dan met. Vertonghen is sterk bezig. Raar dat hij zich voor dit soort wedstrijden wel kan blijven focussen.
Die Gomis heb ik nooit wat gevonden. Hij zal ze best scoren, maar ik vind het een typische net-niet-voetballer.
Geen fijne wedstrijd voor de neutrale supporter, in ieder geval.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Beetje wat ik verwacht had. Ajax dat goed mee kan komen maar voorin te weinig kwaliteit heeft. Had alleen verwacht dat Lyon daardoor zelf wat meer zou kunnen maar die vallen me tot op heden flink tegen. Zullen de tweede helft wel moeten,
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ajax speelt redelijk en verdedigt scherper dan normaal. Overigens is het echt een aderlating dat Boerrigter niet mee kan doen, want die Ebecilio kan echt niet voetballen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax staat goed in de omschakeling (van aanval naar verdediging). Maar veel te veel balverlies (aan beide kanten, trouwens). Voorin weinig daadkracht en simpelweg te weinig kwaliteit.
Eriksen is een ruwe diamant (je ziet de klasse, maar het komt er nog niet echt uit). Lodeiro is te zwak voor dit niveau, echt slecht. Ebecilio idem. Sulejmani komt er nog niet aan te pas. En ik zou liever zonder een Enoh voetballen dan met. Vertonghen is sterk bezig. Raar dat hij zich voor dit soort wedstrijden wel kan blijven focussen.
Die Gomiz heb ik nooit wat gevonden. Hij zal ze best scoren, maar ik vind het een typische net-niet-voetballer.
Geen fijne wedstrijd voor de neutrale supporter, in ieder geval.
Hier kan ik me wel aardig in vinden ja. Behalve dat laatste. Wedstrijd is toch best spannend? Of vind ik dat als Ajacied? Belangen zijn groot.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Spannend voor de neutrale supporter?
Het voetbal is ook niet best (van beide kanten). Veel te veel balverlies.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Spannend voor de neutrale supporter?
Het voetbal is ook niet best (van beide kanten). Veel te veel balverlies.
Spannend in de zin van dat een Nederlandse club dichtbij CL overwintering zit.
Maar ik snap als jij het minder spannend vind, voor de supporters van de spelende clubs is zon wedstrijd mooier.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Dat bedoel ik ook - vandaar "neutrale supporter". 
Begrijp dat de supporter op het puntje van de stoel zit.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Dat kan, maar dan ga ik echt denken dat je er totaal niks van snapt. Met afstand de slechtste Ajacied op het veld.
Als je veruit het meest de bal opeist, het hele veld afrent, zelfs goed meeverdedigt en (belangrijkste) prima vroeg de verdediging van de tegenstander afjaagt (waar bvb een Sulejmani wat duf loopt rond te sjokken) is kennelijk een teken van slecht voetballen.
Ik dacht al, ik snap er ook niks van.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ajax speelt niet heel erg slecht. Alleen worden er verkeerde keuzes gemaakt bij de eindpass of schiet men hopeloos (Ebecilio kneus...). Daarnaast verliezen we te vaak de bal. Hopen dat Ajax de nul houdt en er nog eentje bijprikt. Je ziet nou trouwens wel dat Boerrigter 1000x beter is dan Ebecilio.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Ajax speelt toch redelijk, had dit ook niet verwacht. Al lijkt het dat Ajax beter speelt in de CL dan in de eredivisie.
Goh, je meent het.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een tergend slechte kut speler is die Ebicilio.. 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
En we gaan lekker door met scoren de tweede helft.
Madrid, Villareal en Napoli scoren alweer.
Opvallend productieve CL avond. Alleen Lyon en Ajax blijven achter.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een kansen zeg !! GVD maak ze dan!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Loopt Ajax weer mijn toto te verklooien
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Hakjes op middenveld. Die Ebecilio wil volgens mij niet winnen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vandaar dat kos 'm zo goed vindt
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Vandaar dat kos 'm zo goed vindt
.
Haha, jammer voor Sulejmani, goede aanval, soms moet je wat geluk hebben.
kos
-
- 46724 berichten
- 8878 stemmen
Nou ja goed, de beste aanvaller zei ik. Deed de eerste helft veelal nuttige dingen, maar de rest van de aanvallers was dan ook wel erg slecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Drie gigantische kansen op 0-1 na de rust en vlak voor de rust al 2 mogelijkheden. Als Lyon dit wint dan word ik gek.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Het is een vriend van Suarez, vriend van Suarez!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit Lyon hoort helemaal niet in de volgende ronde. Saai gedoe met hun 442. Laatste kans om door te gaan en dan zo passief ballen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.