- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Hahaha, was dat die klassieker dat hij 2 100% kansen misten en wij ook genaaid werden met die Tomasson penalty?
Nope, die Tomasson penalty was het jaar erop.
De wedstrijd, toen Slory vlak voor tijd 2 wereldkansen mistte, was die wedstrijd dat Ajax in de 1e helft weggespeeld werd.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Het is toch wel triest dat dit soort spelers nog interlands achter hun naam hebben.
Ajax wilde 'm toen meteen overnemen. Had Feyenoord daar maar naar geluisterd. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Was toevallig van 't weekend in Eindhoven. Daar hing wel een groot spandoek buiten het P.-stadion met deze tekst. Vroeg me al af wat de aanleiding hiervoor was.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Echt?
Dat is wel netjes.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Vermeer nu eruit halen is einde carriere van hem bij Ajax.
Die situatie met El Hamdaoui had nooit mogen gebeuren, dat was De Boers eerste brevet van onvermogen. Dat is vragen om problemen zoals in de beslissende CL-wedstrijd met een aanvallende middenvelder in de spits aan te moeten treden.
Tegen NAC was Lodeiro als spits waardeloos. Maar wat verwacht je ook van iemand zonder schot in de benen.
Gespannen hoef je niet te zijn trouwens, 3-0 heb ik gedroomd vannacht en mijn dromen hebben de neiging uit te komen (zie Nederland - Brazilië).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De wedstrijd, toen Slory vlak voor tijd 2 wereldkansen mistte, was die wedstrijd dat Ajax in de 1e helft weggespeeld werd.
Dat was geloof ik een 2-2 wedstrijd. Geloof dat 2 Klassiekers achter elkaar in Rotterdam 2-2 werden. En 2x werd Ajax toen bij 1-2 genept met een onterechte penalty.
Maar dat van Slory was wel erg grappig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
We zijn twee jaar op rij genaaid met Tomasson en zijn schwalbes 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Dat was geloof ik een 2-2 wedstrijd. Geloof dat 2 Klassiekers achter elkaar in Rotterdam 2-2 werden. En 2x werd Ajax toen bij 1-2 genept met een onterechte penalty.
Maar dat van Slory was wel erg grappig.
Nope. Bij die wedstrijd, waarin Slory 2 kansen mistte, kreeg Feyenoord niet eens een penalty.
Het is drie x achter elkaar gelijk geworden (2-2, 2-2, 1-1), en maar 1 onterechte strafschop, dacht ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die situatie met El Hamdaoui had nooit mogen gebeuren, dat was De Boers eerste brevet van onvermogen. Dat is vragen om problemen zoals in de beslissende CL-wedstrijd met een aanvallende middenvelder in de spits aan te moeten treden.
Tegen NAC was Lodeiro als spits waardeloos. Maar wat verwacht je ook van iemand zonder schot in de benen.
Gespannen hoef je niet te zijn trouwens, 3-0 heb ik gedroomd vannacht en mijn dromen hebben de neiging uit te komen (zie Nederland - Brazilië).
Haha wat een onzin.
Vermeer heeft (nogmaals, ik blijf geloof ik herhalen) tot aan Utrecht uitstekend gekeept. Niet foutloos, wel goed. Heeft oa tegen Lyon, PSV, Twente en Feyenoord echt heel wat ballen gestopt. Keept nu 2 slechte duels en meteen is hij waardeloos? Kom zeg, jij hebt toch wel meer niveau dan bv otherfool, waar je dat soort schreeuwerige teksten van verwacht?
En El Hamdaoui heeft genoeg kansen gehad. Is zelfs 2x teruggehaald bij de selectie, maar jezelf langdurig ziek melden, weigeren een hand te schudden en leugens te vertellen hebben hem onmogelijk gemaakt.
En Lodeiro als spits waardeloos? Sorry, maar dan heb je het gewoon echt niet gekeken. Was goed aanspeelbaar, had enkele schitterende ballen (oa de assist bij de 1-0) en heeft het prima gedaan. Dat Ajax niet won lag niet aan hem.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Als spits is Lodeiro inderdaad waardeloos, maar hij speelde wel een ruime voldoende zaterdag. Hij is meer een nummer 10, kan je ook wel zien aan zijn assists.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nope. Bij die wedstrijd, waarin Slory 2 kansen mistte, kreeg Feyenoord niet eens een penalty.
Het is drie x achter elkaar gelijk geworden (2-2, 2-2, 1-1), en maar 1 onterechte strafschop, dacht ik.
Ah, dan vergis ik me wat dat betreft. Maar Ajax is 2x genaaid. 2x was het een schwalbe van Mols op rij.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Ah, dan vergis ik me wat dat betreft. Maar Ajax is 2x genaaid. 2x was het een schwalbe van Mols op rij.
Toen Feyenoord die penal kreeg, stond het overigens 1-1. Wel je feiten kennen als je wat neerpent. 
Daarnaast heeft Feyenoord maar 1 penal gekregen in die drie wedstrijden.
Zie je, Ajacieden verzinnen er maar wat dingetjes bij als ze niet winnen. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
Was het Mols?
Tomasson scoorde de penal (wel na een overtreding op Mols).
Haha, jullie zijn zeker lam geslagen door de Ajax-perikelen, dat jullie zoveel onzin uitkramen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toen Feyenoord die penal kreeg, stond het overigens 1-1. Wel je feiten kennen als je wat neerpent. 
Daarnaast heeft Feyenoord maar 1 penal gekregen in die drie wedstrijden.
Zie je, Ajacieden verzinnen er maar wat dingetjes bij als ze niet winnen.
YouTube - Feyenoord - Ajax 2 - 2 ( 21-9-'08 )
4.10 minuut.
Die andere kant ik niet op YT vinden, maar is 11-11-2007 gespeeld. Werd na 1-2 ook 2-2 via de Guzman van 11 meter (in 2 keer, hij miste toen eerst).
Beide keren Mols, beide keren onterecht.
Verder ook niet meer relevant heur 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
YouTube - Feyenoord - Ajax 2 - 2 ( 21-9-'08 )
4.10 minuut.
Die andere kant ik niet op YT vinden, maar is 11-11-2007 gespeeld. Werd na 1-2 ook 2-2 via de Guzman van 11 meter (in 2 keer, hij miste toen eerst).
Beide keren Mols, beide keren onterecht.
Verder ook niet meer relevant heur
Ajax mocht blij zijn met die 2-2 toen. Niet relevant nee. Wel de wedstrijd van dit jaar in de aRENa. 
Feyenoord had op 1:20 en op 3:10 al een penal moeten krijgen, by the way. WIJ zijn genaaid. 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Tomasson scoorde de penal (wel na een overtreding op Mols).
Haha, jullie zijn zeker lam geslagen door de Ajax-perikelen, dat jullie zoveel onzin uitkramen.
Dat jullie altijd een scheidsrechter nodig hebben om punten tegen ons te pakken kan ik ook niet helpen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ik hoor dat hij vanavond een uur lang bij Paul & Witteman zit.....
Jammer dat Jeroen Pauw er sinds kort uitgegooid is, Had hem altijd wel hoog zitten 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Haha wat een onzin.
Vermeer heeft (nogmaals, ik blijf geloof ik herhalen) tot aan Utrecht uitstekend gekeept. Niet foutloos, wel goed. Heeft oa tegen Lyon, PSV, Twente en Feyenoord echt heel wat ballen gestopt. Keept nu 2 slechte duels en meteen is hij waardeloos?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ehm, vorig seizoen gemist? Vermeer sleepte in de weken tot Ajax-Twente bijna persoonlijk de titel voor je binnen. En dit seizoen heeft hij je 5 punten gekost in 2 duels, maar hij heeft er denk ik wel het dubbele gepakt voor de ploeg. Anders had je gewoon een potje tegen Feyenoord met 0-3 verloren om eens wat te noemen. Of tegen Lyon.
En El Hamdaoui zsm verkopen. Nog liever Ooijer in de spits als die enorme eikel cq werkweigeraar.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Daar zal allemaal best een reden voor geweest zijn. En moet dus ook op te lossen zijn. Hoe dan ook, alles beter dan in de beslissende CL-wedstrijd aan te moeten treden met Lodeiro in de spits. Tegen NAC speelde hij prima, maar nogmaals, als spits was 'ie waardeloos. Van een spits verwacht ik doelpunten, geen assists. Maar elk schot van 'm rolde of tergend langzaam naast of tergend langzaam in de handen van Ten Rouwelaar.
Klopt, al kan je Lodeiro dit niet kwalijk nemen. Ik zou dan eerder Sulejmani in de spits zeggen...jammer dat we geen alternatieven hebben. Wordt echt schijtziek van al die blessures. Vraag me af hoe hoog de training intensiviteit ligt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sulejmani is juist sterk als flankspeler op dit moment.
Ik zou persoonlijk vanavond 442 gespeeld hebben. Middenveld versterken, spelen op balbezit en inzetten op counters van Lodeiro en Sulejmani die beiden snel zijn.
Daarachter dan Eriksen op 10 en Janssen, Enoh en Anita erbij. Achterin Blind maar linksback dan. Het is maar niet anders, Anita bakt er de laatste weken ook weinig van daar.
Of Anita linksback en Serero op je middenveld, die dan regelmatig aan de rechterkant op kan duiken.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
En El Hamdaoui zsm verkopen. Nog liever Ooijer in de spits als die enorme eikel cq werkweigeraar.
Zullen clubs echt zo gek zijn om El Hamdaoui te kopen? Feyenoord had hem moeten huren dit seizoen, maar kopen... never. 
Dat jochie moet voetballen bij een club waar hij sowieso altijd, ook al speelt hij 10 wedstrijden achter elkaar stlecht, in de basis staat. Anders gaat hij huilie huilie doen. Mentaliteit van niks.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ehm, vorig seizoen gemist? Vermeer sleepte in de weken tot Ajax-Twente bijna persoonlijk de titel voor je binnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zullen clubs echt zo gek zijn om El Hamdaoui te kopen? Feyenoord had hem moeten huren dit seizoen, maar kopen... never. 
Dat jochie moet voetballen bij een club waar hij sowieso altijd, ook al speelt hij 10 wedstrijden achter elkaar stlecht, in de basis staat. Anders had hij huilie huilie doen. Mentaliteit van niks.
Mounir zou het nog onlogisch vinden als hij bij Barcelona ten koste van Messi op de bank gezet wordt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kijk jij maar eens potjes als Heerenveen-Ajax en NEC-Ajax terug.
En zelfs tegen Twente redt hij Ajax door in de eerste minuut al een goede bal van Ruiz te stoppen.
En lekker apart, je rekent hem af op wat hij doorlaat en niet wat hij stopt? Dus als een ploeg een zwakke achterhoede kent dan is de keeper bij jou ook standaard kut? Als hij 9 moeilijke ballen stopt en een 10de doorlaat dan heeft hij slecht gekeept? Haha.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
'Wereldreddingen' zijn niks waard als er veel blunders tegenover staan. En als een keeper er in twee wedstrijden een stuk of vier maakt, doet ie het gewoon barslecht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Wereldreddingen' zijn niks waard als er veel blunders tegenover staan. En als een keeper er in twee wedstrijden een stuk of vier maakt, doet ie het gewoon barslecht.
Wat je zegt ja, in 2 wedstrijden. Ik zou het erger vinden als hij 5 beslissende fouten in 5 duels maakt. Nu zit hij gewoon even in een slechte periode, maar dit is niet iets wat hij altijd doet.
Overigens vind ik Vermeer geen wereldkeeper. Ik mis Stekelenburg echt enorm, maar hij voldoet best wel. Het is niet dat we een absolute topper op de bank hebben.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2374 stemmen
En Lodeiro als spits waardeloos? Sorry, maar dan heb je het gewoon echt niet gekeken. Was goed aanspeelbaar, had enkele schitterende ballen (oa de assist bij de 1-0) en heeft het prima gedaan. Dat Ajax niet won lag niet aan hem.
Lodeiro speelde best goed, maar gaat hem echt niet worden bij Ajax. Te licht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.