• 16.086 nieuwsartikelen
  • 179.359 films
  • 12.301 series
  • 34.149 seizoenen
  • 649.966 acteurs
  • 199.386 gebruikers
  • 9.398.963 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De blunder van Isaksson is toch net voorbij gekomen?

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een enorme held is Johan Cruijff, hij heeft alles weer helder uitgelegd.

Inderdaad een bijna bovenmenselijke prestatie van de man.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Geloof je echt nog dat Cruijff nog met die 4 overlegd? Sowieso zei hij een paar keer weer dat het leugenaars waren en ook dat het achterbaks is om het te zeggen terwijl hij de hele dag daar was. Dus nee, 0% kans dat dit ingestudeerd is.

Tuurlijk wel, Cruijff heeft er alle belang bij dat Davids zijn verklaring intrekt. Daarnaast valt het me op dat Cruijff nog altijd niet is opgestapt, ondanks dat de beslissing over Van Gaal niet teruggedraaid gaat worden.

De RvC weet ook dat hen geen lang leven beschoren is wanneer Cruijff op zijn strepen gaat staan. Ergens zullen beide partijen elkaar moeten vinden. Ik zeg niet dat het lukt, maar waar ik eerst dacht dat het onmogelijk was, begin ik daar steeds meer van terug te komen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Kai schreef:

Tuurlijk wel, Cruijff heeft er alle belang bij dat Davids zijn verklaring intrekt. Daarnaast valt het me op dat Cruijff nog altijd niet is opgestapt, ondanks dat de beslissing over Van Gaal niet teruggedraaid gaat worden.

Wel een erg voorbarige en ook niet kloppende conclusie. Is nog totaal onduidelijk hoe dit verder gaat.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

kos schreef:

Zoals ik eerder al zei, als het om straatschoffies gaat prima, maar om er puur een zwarte dude voor de zwarte kids neer te zetten lijkt me compleet idioot en een negatieve spiraal inleidend.

Daarnaast, als jeugdtrainer kan dat nog, commissaris heeft er geen hol mee te maken.

Wake up. Segregatie is allang een feit. In Amerika, in Europa en ook in Nederland. De multi-culti samenleving is mislukt; zo'n beetje elke politicus van links tot rechts heeft dat inmiddels ingezien. Kos, die in zijn veilige witte eilandje Nijmegen woont, weet dat uiteraard niet. Maar hier in de randstad weten we dat allang. Of je het nu hebt over Turken, Marokkanen, Surinamers of Nederlanders, iedereen heeft vooral vrienden uit zijn/haar eigen culturele achtergrond. Is niks vreemds aan, want dat is heel menselijk. In het voetbal is dat niet anders. Heel begrijpelijk dus dat je dan in een voetbalorganisatie waar het spelersmateriaal voor de helft uit 'zwarte' spelers bestaat ook een 'zwarte' man in de organisatie wil. Die kan ongetwijfeld beter met donkere jongens levelen dan iemand uit Oost-Groningen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Wel een erg voorbarige en ook niet kloppende conclusie. Is nog totaal onduidelijk hoe dit verder gaat.

Voorbarig sowieso, het is ook maar een gevoel.

Maar waarom zou Cruijff nog aanblijven? De keuze voor Van Gaal houdt hij niet meer tegen. Ergens zullen beide partijen elkaar toch moeten vinden.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Wake up. Segregatie is allang een feit. In Amerika, in Europa en ook in Nederland. De multi-culti samenleving is mislukt; zo'n beetje elke politicus van links tot rechts heeft dat inmiddels ingezien. Kos, die in zijn veilige witte eilandje Nijmegen woont, weet dat uiteraard niet. Maar hier in de randstad weten we dat allang. Of je het nu hebt over Turken, Marokkanen, Surinamers of Nederlanders, iedereen heeft vooral vrienden uit zijn/haar eigen culturele achtergrond. Is niks vreemds aan, want dat is heel menselijk. In het voetbal is dat niet anders. Heel begrijpelijk dus dat je dan in een voetbalorganisatie waar het spelersmateriaal voor de helft uit 'zwarte' spelers bestaat ook een 'zwarte' man in de organisatie wil. Die kan ongetwijfeld beter met donkere jongens levelen dan iemand uit Oost-Groningen.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

Ik snap de kritiek op de NOS niet zo. Die mensen ruiken een spectaculair verhaal, en dat is het natuurlijk ook, dan ga je dat niet laten lopen.

Het is inderdaad meer een smerig spelletje van 'de vier' die nu via alles aangrijpen om maar te kunnen blijven zitten.

Heb je dat onbewerkte filmpje niet gezien? Daarin is duidelijk dat de NOS Davids aanspoort om dit naar buiten te brengen, het is dan wel heel erg zwak van Davids dat hij dit dan nog doet. Maar zoiets doe je gewoon niet. En dan hoe Arno Vermeulen met zijn stijve lul dat stond te verkondigen bij SV, nou hij staat nu mooi voor lul na de verklaring van Davids! Ten Have trouwens ook, want die kneus heeft het bevestigd en nu ontkracht Davids het. Ik heb het al vanaf de aanstelling van Van Gaal gezegd, deze mensen liegen aan een stuk door. Hoe lang moet het nog duren voordat mensen het doorhebben? Moet Ajax naar de klote geholpen worden voordat mensen dat doorhebben? Ik hoop het niet. Ik vind het al ongelofelijk dat ze er nu nog steeds zitten na dit soort dingen. En dit is niet de eerste keer dat er negatieve publiciteit is voor die 4 clowns. Niet de eerste keer dat ze weer iets terugdraaien. Lekker geloofwaardig zijn ze, niet dus...

kos

• 46723 berichten
  • 8877 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)

Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat ik met jou op deze plek lekker in discussie ga over de multiculturele samenleving.

Verder zou ik het op prijs stellen mij geen woorden in de mond te leggen danwel in een raar hoekje te duwen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Heb je dat onbewerkte filmpje niet gezien? Daarin is duidelijk dat de NOS Davids aanspoort om dit naar buiten te brengen, het is dan wel heel erg zwak van Davids dat hij dit dan nog doet. Maar zoiets doe je gewoon niet. En dan hoe Arno Vermeulen met zijn stijve lul dat stond te verkondigen bij SV, nou hij staat nu mooi voor lul na de verklaring van Davids! Ten Have trouwens ook, want die kneus heeft het bevestigd en nu ontkracht Davids het. Ik heb het al vanaf de aanstelling van Van Gaal gezegd, deze mensen liegen aan een stuk door. Hoe lang moet het nog duren voordat mensen het doorhebben? Moet Ajax naar de klote geholpen worden voordat mensen dat doorhebben? Ik hoop het niet. Ik vind het al ongelofelijk dat ze er nu nog steeds zitten na dit soort dingen. En dit is niet de eerste keer dat er negatieve publiciteit is voor die 4 clowns. Niet de eerste keer dat ze weer iets terugdraaien. Lekker geloofwaardig zijn ze, niet dus...

Als Davids dat niet wil zeggen zegt hij dat niet. Dat hij dat niet heeft willen zeggen blijkt wel weer uit z'n statement van vanavond maar hij heeft het wel gezegd. Daar is alleen Davids op aan te spreken, niet een journalist die op zoek is naar nieuws.

Ik neig ook steeds meer naar de kant van Cruijff maar Derksen en co hebben natuurlijk een net zulke harde plasser van deze hele kwestie als Vermeulen.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Vermeer 'gewoon' op doel tegen Lyon - AT5 Nieuws

Valt me vies tegen van De Boer, wat een faalhaas. En Lodeiro in de spits, ook zoiets belachelijks.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Normaal gesproken kan Ajax daar inderdaad nooit winnen. Zou met huidige elftal een prestatie van formaat zijn. Met De Jong of Sightorsson in de spits van Boerigther op links kun je nog wat afdwingen want wie moet er een goal gaan maken? Hooguit Suljemani.

Gevolg verdediging komt onder druk en juist daar is Ajax in het centrum enorm kwetsbaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Ook op de flanken, hoor

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Verder zou ik het op prijs stellen mij geen woorden in de mond te leggen danwel in een raar hoekje te duwen.

Daar heb je hem niet voor nodig..

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik hoop niet dat je de illusie hebt dat ik met jou op deze plek lekker in discussie ga over de multiculturele samenleving.

Jammer he, eruit geluld worden. Neem je verlies en geef gewoon toe dat het niet zo'n rare zet is. Het is blijkbaar nodig in deze samenleving op dit moment. Nu nog wat Marocco boys inhuren om Hamlap in bedwang te houden.

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Apollinisch schreef:

En Lodeiro in de spits, ook zoiets belachelijks.

Wie moet hij er anders in zetten? El Hamdaoui? dan haalt hij z'n geloofwaardigheid ook wel naar benden, en je kan zeggen wat je wilt, Lodeiro was wel goed tegen NAC.

Naja we gaan zien wat het wordt.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Vond hem juist opvallend sterk; rationeel, nette argumentatie, en waarschijnlijk heeft hij ook nog het gelijk aan z'n zijde.

mikey schreef:

'Alsof de massa altijd gelijk zou hebben' Peter R. tegen Jan.

Peter is een dikke zwetser die er de ballen verstand van heeft. Heb me weer kapot lopen ergeren aan deze eikel. Had nooit wat tegen hem, maar de laatste tijd is hij een vervelend PR persoon geworden voor Ten Have en consorten. Cruijff hypocriet noemen en constant afkraken terwijl hij 0,0 kritiek heeft op dit walgelijke bestuur dat de club de vernieling in helpt. Walgelijk en zum kotsen

Je kan over Cruijff zeggen wat ie wilt, maar hij is altijd eerlijk. Noem is een leugen van de afgelopen maanden waar je Cruijff op hebt kunnen betrappen. Maar ook na zijn verhaal in VI kan je niet anders tot de conclusie komen dat het bestuur een achterbaks zooitje is dat enkel bezig is om Cruijff op alle mogelijke manieren zwart te maken om hun eigen hachie te redden. Op de vergadering allemaal mooi ja-knikken en vervolgens wanneer Cruijff in het vliegtuig zit hem zwart gaan maken.

De enige duidelijke kritiek die er op Cruijff is blijft het Ling verhaal...Ling die zonder reden zomaar is afgeknald en Johan is een keer of 2 met Ling terug gekomen om verhaal te halen en voor duidelijkheid, niet meer dan logisch toch?

Dit soort dingen komen allemaal achteraf naar buiten op momenten dat het toevallig goed uitkomt voor de RvC. Ik heb haast het idee naar Amerikaanse verkiezingen te kijken, met hun achterbakste achterkamertjes politiek. Echter is er 1 partij die constant de ander zit zwart te maken. Het racisme verhaal is hier een voorbeeld van.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Een mariabeeldje tegen beide doelpalen en hopen op een counter, c'mon Ajax!

kos

• 46723 berichten
  • 8877 stemmen

rep_robert schreef:

Jammer he, eruit geluld worden..

.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het heeft er anders wel veel van weg kos

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja kos, daar lijkt het wel op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hou jullie hart vast. Schokkend nieuws. Slory beeindigt zijn carriere. Dat had ie gelijk moeten doen na die ene klassieker.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Hahaha, was dat die klassieker dat hij 2 100% kansen misten en wij ook genaaid werden met die Tomasson penalty?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Liever iets daarvoor zelfs.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hou jullie hart vast. Schokkend nieuws. Slory beeindigt zijn carriere. Dat had ie gelijk moeten doen na die ene klassieker.

Ik hoor dat hij vanavond een uur lang bij Paul & Witteman zit.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daar zal ik Slory ook aan blijven herinneren! De man die me 2 keer in 3 minuten een bijna fatale hartaanval bezorgde, maar ook de persoon die me 2x in die 3 minuten hard liet lachen

PS: Laatste kans mensen, vanavond begint de CL weer dus vergeet de CL toto niet in te vullen als je dat nog niet hebt gedaan.

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Het is toch wel triest dat dit soort spelers nog interlands achter hun naam hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Apollinisch schreef:

Valt me vies tegen van De Boer, wat een faalhaas. En Lodeiro in de spits, ook zoiets belachelijks.

Vermeer nu eruit halen is einde carriere van hem bij Ajax. En daarbij, zo geweldig is Cillessen nu ook niet. Gewoon Vermeer opstellen. Hopelijk pakt hij bij 1-1 vanavond nog een cruciale bal van Lyon. Ben overigens wel gespannen voor dit potje.

En Lodeiro is vreemd? Welke spitsen heeft Ajax dan nog, behalve persona non grata el Hamdaoui? Of is het jou niet bekend dat spits nr 1, 2 en 3 geblesseerd zijn?

En die Lodeiro viel tegen NAC heel sterk in.

De Boer heeft bijna geen opties. Er zijn geloof ik 5 spelers uit de A1/Jong Ajax mee gegaan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Voetbalzone - Van Raaij hekelt ?televisie?: ?Nog geen minuut tijd voor eerbetoon PSV?

Gut, Eindhoven voelt zich ook weer achtergesteld zeg.

In de ArenA hing toch negentig minuten lang een spandoek met de tekst 'Rust zacht Rob'.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt, zag ik ook gisteravond nog ergens op tv. Netjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.