• 16.082 nieuwsartikelen
  • 179.349 films
  • 12.301 series
  • 34.149 seizoenen
  • 649.965 acteurs
  • 199.385 gebruikers
  • 9.398.785 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wanneer en hoe laat is volgende aflevering eigenlijk?

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/211347/NOSinterview-met-Davids-krijgt-andere-wending.htm

Tjonge tjonge en ik dacht dat de NOS een betrouwbaar medium was...

EDIT: Zie net dat het al gepost is

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Ik snap trouwens niet hoe SV partij kan kiezen voor die vreselijke RvC leden. Of zouden het omroepvriendjes zijn.....

Simpel. Ze zijn anti Cruijff. Johan was jarenlang de CL analist bij de NOS totdat hij zich ging ergeren aan zaken daar. Hij uitte kritiek en stopte ermee. NOS chef sport Arno Vermeulen vind dat natuurlijk klote en is tegen Cruijff gaan werken. Dat merk je nu, maar vorig jaar al net zo goed toen de coup begon.

Gelukkig komen er nu steeds meer achter hoe achterbaks de NOS werkt in deze hele zaak, met die smerige Vermeulen voorop. Die vent moeten ze achter de schermen houden. Wie vind de mening van die gast nou nog interessant?

NOS Sport - Cruijff vindt meeste analisten “dramatisch”

Cruijff hekelt negatieve benadering NOS | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

http://ajax1.nl/archief/ten-liegt/#more-19581

http://ajax1.nl/archief/ling-overweegt-juridische-maatregelen-tegen-rvc/#more-19600

Ik hoop dat iemand die kale leugenaar aanklaagt, want dit kan niet zo verder. Hij beschadigt iedereen die hij beschadigen kan, hij speelt alleen maar vuile spelletjes.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Neem aan dat ze bewijzen hebben dat Ling corrupt is. Zo niet, dan heeft Ling groot gelijk dat hij die kale aan gaat klagen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Ten Have heeft dus ook gezegd dat ze geen bewijzen hebben, maar wel zulke dingen gaan roepen...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

kos schreef:

(quote)

Welnee.

En toch is het zo. Mensen als Seedorf, Van der Sar, Overmars zijn allemaal opgeleid door de Cruijff-visie.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Triest wat de NOS doet, ik zei toch dat Ten Have niet te vertrouwen is. Weg met die 4 clowns!

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ik snap de kritiek op de NOS niet zo. Die mensen ruiken een spectaculair verhaal, en dat is het natuurlijk ook, dan ga je dat niet laten lopen.

Het is inderdaad meer een smerig spelletje van 'de vier' die nu via alles aangrijpen om maar te kunnen blijven zitten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

NOS laat zich wel heel erg voor het karretje spannen. Sensatiejournalistiek die de nos vreemd zou moeten zijn.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

De NOS covert al maanden de hele zaak die bol staat van de sensatie. Ik zou het niet logisch vinden om dan dit links te laten liggen.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Het lijkt me gewoon goed dat Cruijff weggaat. Helemaal na die uitspraak, roddeljournalistiek of complot (wat het ook moge zijn ) Hopelijk komt het ook bij DWDD. En zit die goeie man daar weer PrdV.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

I knew it

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Ik zie Smeets en helaas ook weer Peter r. de Vries zitten. Vieze kwal de afgelopen week, snapt er werkelijkwaar geen hol van. Kijken of ie al een beetje is bijgedraaid. Gelukkig zit Jan Mulder er om die mafkees van een Peter tegen te spreken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Ongelooflijk!

Een van de weinige keren dat Jan Mulder eens een keer geen onzin uitkraamt.

Van Beveren nummer 1!

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

rep_robert schreef:

Ik zie Smeets en helaas ook weer Peter r. de Vries zitten. Vieze kwal de afgelopen week, snapt er werkelijkwaar geen hol van. Kijken of ie al een beetje is bijgedraaid. Gelukkig zit Jan Mulder er om die mafkees van een Peter tegen te spreken.

Vond hem juist opvallend sterk; rationeel, nette argumentatie, en waarschijnlijk heeft hij ook nog het gelijk aan z'n zijde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wat is de Peter R. toch een vreselijk mens. Brrrrr. Kan hij nog wel zoveel zinnige dingen zeggen het blijft een engerd en proleet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Derksen:

Ajax heeft lange tijd niet met zwarte talenten om kunnen gaan (cultuur), daarop heeft Rijkaard toen gezegd dat Ajax misschien een donker iemand aan kon nemen als bestuurder, wat stimulerend voor die jongens moet zijn. Dat vond Cruijff goed. Dus dat werd Davids. Dus wat Cruijff tegen Davids heeft gezegd klopt wel, het was dus niet discriminerend bedoeld, maar meer gericht op de reden waarom Davids erbij gehaald werd.

Dit zet alles natuurlijk wel in een ander daglicht, ook al had Cruijff het niet moeten zeggen.

Cruijff nu live aan de telefoon bij VI.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3602 stemmen

Cruijff klinkt behoorlijk emotioneel. Logisch ook.

Dat interview gaat nergens meer over.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Cruijff heeft absoluut groot gelijk, wat een smeerpijpen, Davids voorop.

Ik heb nu zelfs medelijden met Cruijff, sneu wat ze hem aandoen.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

'Alsof de massa altijd gelijk zou hebben' Peter R. tegen Jan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Nou de pastoor preekt weer voor eigen parochie? V&I/ Cruyff (Telegraaf)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Duidelijk verhaal van Johan. Wel weer typisch des ajax om een plan te schrijven/omarmen en het dan vooral niet zo uit te voeren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, lekker typisch inderdaad. Maanden bezig zijn met iets (oa TD afschaffen) en dan vrolijk Blind als TD aanstellen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3602 stemmen

Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Als Ajax een geweldige sfeeractie of zoals in dit geval een prachtig eerbetoon heeft voor iemand, dan verwachten jullie ook wel om er iets van terug te zien. Bovendien wordt die hele kermis in Amsterdam ook wel tot vervelens toe wordt uitgemolken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een enorme pauper is die Davids, na alle ophef zet hij nu op zijn weblog dat hij Cruijff nooit een racist heeft genoemd. Toevallig, net nu Johan alles uitgelegd heeft.

Wat een enorme held is Johan Cruijff, hij heeft alles weer helder uitgelegd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tot een half uur geleden was ik volledig neutraal in het Ajax conflict en zou het me allemaal aan mijn reet roesten. Nu wordt alles opeens pijnlijk duidelijk. Davids is na zijn stuntelinterviewtje voor altijd ongeloofwaardig en ten Have is na zijn optreden in Studio Voetbal een judas, NSB-er en mol tegelijkertijd gebleken.,

Iemand ten onrechte van racisme betichten is echt het meest lage wat je op deze manier kan doen.

Wat een smeerlappen (los van wat je al dan niet van johan mag vinden).

En kan iemand Arno Vermeulen eindelijk eens een spuitje geven?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Als Ajax een geweldige sfeeractie of zoals in dit geval een prachtig eerbetoon heeft voor iemand, dan verwachten jullie ook wel om er iets van terug te zien. Bovendien wordt die hele kermis in Amsterdam ook wel tot vervelens toe wordt uitgemolken.

SV heeft een uur zendtijd en er is nu eenmaal in Amsterdam een crisisweek. Dan kan het voorkomen dat beelden van een eerbetoon aan een overleden commerciële medewerker niet op tv komen. Wat een overdreven reactie weer van van Raaij. PSV moet juist eens stoppen met zo te huilen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

Tot een half uur geleden was ik volledig neutraal in het Ajax conflict en zou het me allemaal aan mijn reet roesten. Nu wordt alles opeens pijnlijk duidelijk. Davids is na zijn stuntelinterviewtje voor altijd ongeloofwaardig en ten Have is na zijn optreden in Studio Voetbal een judas, NSB-er en mol tegelijkertijd gebleken.,

Iemand ten onrechte van racisme betichten is echt het meest lage wat je op deze manier kan doen.

Wat een smeerlappen (los van wat je al dan niet van johan mag vinden).

En kan iemand Arno Vermeulen eindelijk eens een spuitje geven?

Dat wij het nog eens roerend eens zouden zijn...mooi!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.