• 16.081 nieuwsartikelen
  • 179.347 films
  • 12.301 series
  • 34.149 seizoenen
  • 649.964 acteurs
  • 199.384 gebruikers
  • 9.398.752 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2373 stemmen

moviemafketel schreef:

Waarom zit Davids eigenlijk in de RvC? Die beste man heeft daar helemaal niks te zoeken.

Dat is wat anders. Dan mag je natuurlijk nooit dit soort dingen roepen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

Voetbalzone - 'Bayern München denkt na seizoen aan Mertens als opvolger Robben'

Kon het niveau van Utrecht vorig jaar maar een half seizoen aan.

Bij PSV begon ie ook flitsend maar het is er nu ook wel weer grotendeels vanaf.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, ik zie NR dit al glimlachend opschrijven. Heerlijk dat zout in de wonden strooien he? Als het bij Feyenoord was gezegd door van Hanegem of zo, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Die 4 zijn echt vreselijk gekozen, hoe kreeg die Molenaar dit voor elkaar? Toch best een slimme kerel vond ik het altijd. Maar 4 keer mis van de 4 is niet best. Hij moet maar niet bij PO gaan werken.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ach, bij Barcelona deed ie het prima, al waren ze verreweg niet zo ongenaakbaar als nu, maar als je met Ajax in de transfertijd tegen het grote geld presteert wat van Gaal deed en nog knapper wat hij bij AZ deed en ook Munchen vind ik heel wat knapper.

De spelers waarmee Van Gaal werkte waren door Cruijff opgeleid. En nu jij...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik geloof nooit dat Ten Have dit dan zou bevestigen.

In het geval van Ajax en ook Ten Have weet ik niet meer zo goed wat wel en niet te geloven. Wordt me daar net wat te vaak gelogen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

@ naomi

Ik wil niet mijn gelijk halen, maar dat doe ik wel. Zo had ik het ook voorspeld, begint echt heel goed aan een seizoen maar kan het niet volhouden. Bij Utrecht langer (tot winterstop) dan bij PSV tot nu toe.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Het zit me erg dwars, dat Cruyff, Davids en toen ten Have verhaal.

Davids heeft heeft dit echt nooit verzonnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Chucky92 schreef:

@ naomi

Ik wil niet mijn gelijk halen, maar dat doe ik wel. Zo had ik het ook voorspeld, begint echt heel goed aan een seizoen maar kan het niet volhouden. Bij Utrecht langer (tot winterstop) dan bij PSV tot nu toe.

En ik onderschrijf je gelijk . Du Chatinier heeft 'm toch ook gewoon nog op de bank gezet later?

kos

• 46723 berichten
  • 8877 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

De spelers waarmee Van Gaal werkte waren door Cruijff opgeleid. En nu jij...

Welnee.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wanneer je door 4 mensen constant achter je rug wordt aangevallen, snap ik op ten duur best dat je Davids op een bepaald moment aanvalt. Ik wil, mocht het echt gezegd zijn, ook wel weten wat Davids daarvoor heeft gezegd om Cruijff zo witheet te krijgen. Ik had het zelf gezegd kunnen hebben, want ik kan verder ook geen andere reden bedenken dan positieve discriminatie dat Davids daar zit. Maar goed, tot nu toe geloof ik geen woord van Davids en de andere 3 Judassen.

kos

• 46723 berichten
  • 8877 stemmen

mikey schreef:

Het staat gewoon op band lees ik van journalisten op de twitters, dus dat ligt allemaal vast.

Overigens betwijfel ik zeer dat er echt racistische opmerkingen genaakt zijn, cruijff praat zo dom dat ie waarschijnlijk iets heel anders bedoelde.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

mikey schreef:

Als het een opzetje/gelogen zou zijn hoeft het natuurlijk ook niet door Davids verzonnen te zijn. Ze zijn met vier.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

kos schreef:

Het staat gewoon op band lees ik van journalisten op de twitters, dus dat ligt allemaal vast.

Ik wacht nog steeds op de Coronel tapes. Kortom eerst horen dan geloven.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

En ik onderschrijf je gelijk . Du Chatinier heeft 'm toch ook gewoon nog op de bank gezet later?

Dat klopt, hij werd een of twee wedstrijden op de bank gehouden en viel daarna dacht ik goed in tegen Vitesse en speelde ook goed tegen AZ. Ik weet niet wat het met die tuinkabouter is, of het is een mentaal probleem (zodra hij op de bank wordt gezet en daarna invalt kan hij het opeens wel) of hij kan gewoon niet constant niveau presteren. Ik denk het laatste, want het lijkt mij niet dat hij er bij PSV de kantjes vanaf loopt.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

timbo_ schreef:

Ik wacht nog steeds op de Coronel tapes. Kortom eerst horen dan geloven.

Complottheorietje?

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

kos schreef:

Overigens betwijfel ik zeer dat er echt racistische opmerkingen genaakt zijn, cruijff praat zo dom dat ie waarschijnlijk iets heel anders bedoelde.

Racisme bestaat allang al niet meer in Nederland. Want inderdaad het is tegenwoordig slechts dom. Of vanuit de emosie. Of .... het wordt ontkent dat het gezegd is.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

Wat er allemaal gezegd is, boeit me niet. Al dat geneuzel moet nooit naar buiten komen, waar of niet waar. Ze maken de hele club kapot. Dieptepunt na dieptepunt wordt bereikt. Niemand lijkt te beseffen wat voor consequenties dit nu al heeft voor Ajax. Het raakt me nu echt.

Precies mijn gedachte, ik ben er helemaal klaar mee.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Nee man, Hiddink is ook zo'n overtuigd racist inderdaad! Eigenlijk zijn alle blanke Nederlanders dat en is Davids continue het slachtoffer, ik denk dat we een "sorry, Edgar"-dag moeten inlassen in dit land, wat hebben we die jongen mishandelt zeg, verschrikkelijk

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Cruijff die gezegd zou hebben tegen Davids: "jij zit alleen maar in de RvC, omdat je zwart bent"

Net toen je dacht dat het dieptepunt qua niveau wel bereikt was ...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar is het ook niet gewoon waar? Dat heet toch positieve discriminatie. Alleen Davids maakt er weer racisme van. Het is ook nooit goed......

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Shit. Keane maakt 1-0 in de finale maar wordt onterecht afgefloten voor buitenspel.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Donovan!! 1-0!

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

LA Galaxy kampioen

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Johan Cruijff staat open voor Louis van Gaal als algemeen directeur als deze diens technisch plan wil uitvoeren.

De overige commissarissen lieten volgens de vandaag aftredende Ajax-voorzitter Uri Coronel weten dat Van Gaal bereid is om bij Ajax te werken volgens de door Cruijff ingezette technische lijn.

Tuurlijk, en Sinterklaas bestaat

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Blatter nam het vorige week al op voor Cruijff en Suarez komt uit de echte Ajaxschool

Kwam ik tegen op FB.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

mikey schreef:

Complottheorietje?

Nee hoor. Paar maanden geleden werd beweerd dat de schandelijke taal van Cruijff tegen Coronel op band stond. Nooit meer iets van gehoord daarna. Ben kortom benieuwd of we ze dit keer wel te horen krijgen of dat we iedereen maar weer op hun mooie blauwe ogen moeten geloven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Maar Jaap de Groot bevestigt opmerking nu. Dus dan lijkt het me te kloppen. Al voegt hij er wel wat context aan toe,

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Hier de ruwe beelden van het interview met Davids. Duidelijk vooropgezet plan van iemand van Ajax (lijkt me niet moeilijk om te bedenken vanuit welk kamp dit geïniteerd is) om dit te lekken. Wordt mooi op aangestuurd steeds. Ook niet geheel toevallig dat dit in alle rust binnen gebeurt, terwijl ieder ander lid niet of vluchtig op het parkeerdek gesproken moest worden. Pijnlijk.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2373 stemmen

Ik heb ook medelijden met Davids, die helemaal niet de juiste man is om over dit soort zaken te praten.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2373 stemmen

moviemafketel schreef:

Haha, ik zie NR dit al glimlachend opschrijven. Heerlijk dat zout in de wonden strooien he? Als het bij Feyenoord was gezegd door van Hanegem of zo, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Die 4 zijn echt vreselijk gekozen, hoe kreeg die Molenaar dit voor elkaar? Toch best een slimme kerel vond ik het altijd. Maar 4 keer mis van de 4 is niet best. Hij moet maar niet bij PO gaan werken.

Nee hoor. Zeg ik rare dingen dan? Sterker nog: het interesseert me allemaal niet zoveel.

Ik geloof nooit dat ten Have het zou bevestigen bij Studio Voetbal. Hij had ook kunnen zeggen dat hij zich daar niet over uitlaat en had gewoon zijn mond kunnen houden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.