- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
kos
-
- 46723 berichten
- 8877 stemmen
Wat was die Schöne trouwens weer een drama, laat asjeblieft een club hem gratis ophalen. Krijg je Koolwijk er bij.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2373 stemmen
Zei ik toch al over Koolwijk.
Die werd de hemel ingeschreven, maar ik vroeg me werkelijk af waarom.
Jammer dat Schöne zich niet ontwikkelt. Bij Feyenoord zou hij nu ook overbodig zijn. Hopelijk blijft het middenveld van Feyenoord volgend jaar intact. Met Vormer er nog bij.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Ik geloof nooit dat ten Have het zou bevestigen bij Studio Voetbal. Hij had ook kunnen zeggen dat hij zich daar niet over uitlaat en had gewoon zijn mond kunnen houden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die beelden van Davids
Zag het net al, echt bizar. Gewoon 1 neppe, geplande zooi. Bah.
PS: Mooi voor David Beckham zeg, dit gun ik hem zeker! Modelprof!
PS 2:
Ik las vanmorgen trouwens wel een aardige grap. Ze schijnen Sjaak Swart ook beledigd te hebben.
''Sjaak, je zit hier alleen omdat je Swart bent!'' 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Dan vond ik die ene leuker: "Edgar, je zit hier alleen maar omdat je Swart kent."
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heeft Kennis weer eens een blunder gemaakt? 
Zelf naar Barca - Zaragoza geweest, toch imponerend hoe ze zo'n ploegie van minuut 1 tot 90 compleet van het veld tikken. Jammer alleen van die seniele oude man die achter mij zat die het nodig vond bij de donkere spelers constant oerwoudgeluiden te maken...
Joy4ever
-
- 4626 berichten
- 1849 stemmen

Ik dacht al: waar blijft die grap 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ook al ben 'k zwart als roet, 'k meen 't wel goed 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Heeft Kennis weer eens een blunder gemaakt? 
Zelf naar Barca - Zaragoza geweest, toch imponerend hoe ze zo'n ploegie van minuut 1 tot 90 compleet van het veld tikken. Jammer alleen van die seniele oude man die achter mij zat die het nodig vond bij de donkere spelers constant oerwoudgeluiden te maken...
Vreemd, Johan kan het niet geweest zijn die ging gisteren pas terug...
mikey
-
- 29000 berichten
- 5148 stemmen
Kon Davids nou echt alleen maar in die club komen omdat hij zwart is ;?
Raar hoor. Zijn de anderen ook zwart?
Whoah op Nu.nl
' Vervolgens zou Cruijff ook collega-commissaris Marjan Olfers vanwege haar vrouw-zijn op de korrel hebben genomen.' Ook nog eens een seksist.. (niet zo erg als racistisch!)
'Racistische uitlatingen Cruijff dieptepunt' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nog een keertje, vergeet niet om de CL toto in te vullen voor de wedstrijden van dinsdag en woensdag! Zonde als je de ronde vergeet!
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
Scoor je zo'n goal wordt ie afgekeurd, ten onrechte ook nog!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik dacht al: waar blijft die grap

stfuympos
-
- 13363 berichten
- 731 stemmen
Scoor je zo'n goal wordt ie afgekeurd, ten onrechte ook nog!
(embed)

Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2373 stemmen
Die grensrechter mag nooit meer een vlag vasthouden. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
VI gaat confrontatie met NOS nu vol aan. Arno Vermeulen gaat weer een zware avond tegemoet:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/211347/NOSinterview-met-Davids-krijgt-andere-wending.htm
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
En terecht, vond het vrij dubieus gisteren. Uitzending stonk van alle kanten. En ik ben niet eens per sé pro-Cruijff. Ook toen Jack hem eindelijk aan de lijn had gisteren: "Jack, Jack ... jij mag Steven zeggen."
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een farce, dus zo gaat dat achter de schermen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Je zou toch bijna Machiavelli willen gaan lezen na alles wat er dit jaar bij Ajax plaats vindt achter de schermen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1491 stemmen
En terecht, vond het vrij dubieus gisteren. Uitzending stonk van alle kanten. En ik ben niet eens per sé pro-Cruijff. Ook toen Jack hem eindelijk aan de lijn had gisteren: "Jack, Jack ... jij mag Steven zeggen."
Inderdaad, tenenkrommend!
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Hoe betrouwbaar kun je de NOS en SV nog noemen
Kontlikkerij eerste klas van Jack werpt z'n vruchten af. Ook maar even de tenenkrommende uitzending gaan bekijken onder het genot van het opruimen van mn woning.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
VI is precies hetzelfde alleen dan andersom.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap trouwens niet hoe SV partij kan kiezen voor die vreselijke RvC leden. Of zouden het omroepvriendjes zijn.....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Is denk ik een kwestie van vraag en aanbod. Cruijff reageert via de Telegraaf en VI. NOS en AD lopen achter feiten aan. RvC wil verhaal ook kwijt dus die komen automatisch daar terecht. Maar is journalistiek gezien natuurlijk een groot drama van alle vier de betrokkenen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, echt onafhankelijk oogt het allemaal niet....... Maar ach. Let the soap continue! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.