- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Vanmiddag om 14.30u even met 9 doelpunten verschil van VVV winnen en we staan weer boven Ajax. Mooi man!
10 goaltjes maken nu, gaat nog lastig worden 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2371 stemmen
Volgens mij is dat een muts, ken die vent verder niet. Tussen ons in staat nog die jongen met een grijze vest en groen t-shirtje eronder.
Oooo daar. Ik zit helemaal verkeerd man! Ik zat te kijken naar die kerel in dat witte vest rechts naast die lelijke trommel. Doet er niet toe dat dat een overhemd is en geen vest. 
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Jeetje toch, 2 duels al. En dat op een heel seizoen. 5 punten, poe.
Je kan wel lekker sarcastisch doen maar een fout van een keeper wordt altijd extra uitvergroot. En dan heb ik het over 1 fout. Dat zou overdreven zijn om een keeper daarvoor te vervangen. Maar 5 fouten in 2 duels is blijkbaar voor jou nog geen reden om iemand te vervangen. Tja dan ben je gewoon een enorme optimist. Ik weet niet of ik daarvoor respect of medelijden moet hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan wel lekker sarcastisch doen maar een fout van een keeper wordt altijd extra uitvergroot. En dan heb ik het over 1 fout. Dat zou overdreven zijn om een keeper daarvoor te vervangen. Maar 5 fouten in 2 duels is blijkbaar voor jou nog geen reden om iemand te vervangen. Tja dan ben je gewoon een enorme optimist. Ik weet niet of ik daarvoor respect of medelijden moet hebben.
Ik zou het erger vinden als hij 5 fouten in 5 duels maakt, ipv 4 (waren er 4, geen 5) in 2 duels.
Dit mag wel profvoetbal heten, maar iemand na 2 slechte optredens vervangen is onzin. Ik heb Suarez ook wel eens een paar hele slechte wedstrijden op rij zien spelen. Haal je hem dan ook uit het veld?
Spartaan1986
-
- 3613 berichten
- 2173 stemmen
Ik zou het erger vinden als hij 5 fouten in 5 duels maakt, ipv 4 (waren er 4, geen 5) in 2 duels.
Dit mag wel profvoetbal heten, maar iemand na 2 slechte optredens vervangen is onzin. Ik heb Suarez ook wel eens een paar hele slechte wedstrijden op rij zien spelen. Haal je hem dan ook uit het veld?
Dat eerste kan nog erger worden als je hem laat staan. Ik tel er wel 5 (3 tegen Utrecht en gister 2) of je moet het schot van Schilder onhoudbaar vinden 
Tussen veldspelers en keepers zit daarin een verschil. Keepers kunnen zich eigenlijk geen fouten permitteren. En al helemaal niet 5 in een kort tijdsbestek. Suarez is van wereldklasse en kan uit het niets beslissend zijn. Dat is Vermeer bij lange na niet. Die vergelijking gaat dus niet op.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weer een scheids die de hele wedstrijd verneukt. VVV stond 0-1 voor tegen Groningen. Krijgt VVV daarna een onterechte penalty en direct rood tegen. Verdediger Andrea Mei speelde gewoon de bal.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Grunn heeft wel vaker geluk met die rode kaartjes dit seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ned1 live, over Cruijff.
Johan is weg, heeft net heel snel een paar dingen gezegd. Er is geloof ik niet gestemd nog en er is flink wat ruzie gevoerd gok ik.
Persconferentie volgt.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Wat een chaos daar. Ongelofelijk dat ze niet gewoon voor Cruijff hebben gekozen, maar dat er nog wordt beslist. Ongelofelijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stemmen was officieel niet toegestaan, vandaar. 1 ding is zeker, het is zij of Cruijff, samenwerking is definitief voorbij. Persconferentie zal zo volgen, stemming zal denk nog effe duren. Hoe kut ook.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
NED1, live persconferentie!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Voetbalzone - Wereldgoal Immers niet voldoende voor overwinning ADO Den Haag
Wat een gruwelijke goal van Immers zeg!
Schitterend doelpunt inderdaad. Zulke volley's vind ik sowieso altijd veel knapper dan van die slome (overigens ook knappe) solo's.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niks beslist, op 12 december mag er pas officieel gestemd worden.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Die wedstrijd van AZ is totaal niet te volgen. Verschrikkelijk dikke mist. Wordt ook met de oranje bal gespeelt.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Die wedstrijd van AZ is totaal niet te volgen. Verschrikkelijk dikke mist. Wordt ook met de oranje bal gespeelt.
is ook al gestaakt en terecht. je zag geen bal...
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2371 stemmen
Erg balen dat de Vrij waarschijnlijk langdurig is geblesseerd. Vooral ook met wedstrijden tegen PSV en Twente voor de boeg. Daarachter heeft Feyenoord vrijwel niks. Martins Indi. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Davids spreekt van racisme binnen rvc Ajax | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl 
Gooi het lekker allemaal op straat. Prachtig, hoe meer modder hoe beter. 
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2371 stemmen
Haha. Wat een soap. Het gerucht gaat dat GTST wordt vervangen door Ajakkes.
Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2371 stemmen
Haha, die Ronald (Koeman).
Verslaggever: jullie hadden het dubbele kunnen scoren vandaag.
Koeman: dat vind ik nog respectloos tegenover de tegenstander, maar we hadden er wel 2 of 3 meer mogen scoren.
Verslaggever: dan sta je ook al op 7, maar goed...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verslaggever: jullie hadden het dubbele kunnen scoren vandaag.
Koeman: dat vind ik nog respectloos tegenover de tegenstander.
Kijk Koeman snapt dat tenminste. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een enorme pauper is die Davids, pak de racisme kaart er maar weer bij. Maar het verder uitleggen of een voorbeeld noemen wilde hij niet. Kneus. Ik geloof er geen zak van dat Cruijff hem aanpakt met discriminatie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6112 stemmen
Wat een enorme pauper is die Davids, pak de racisme kaart er maar weer bij.
... maar verder wil ie er ook niks over kwijt. Die hele discussie over racisme laatst hier wordt maar weer eens bevestigd.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik hoop dat de hele wedstrijd wordt overgespeeld in plaats van alleen de tweede helft. AZ pakt toch zijn meeste tegenstanders op kracht en dan heb je meer kans om te winnen als je de hele wedstrijd over mag spelen. Ken de regels niet maar het lijkt me dat alleen de tweede helft wordt over gespeeld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een enorme pauper is die Davids, pak de racisme kaart er maar weer bij. Maar het verder uitleggen of een voorbeeld noemen wilde hij niet. Kneus. Ik geloof er geen zak van dat Cruijff hem aanpakt met discriminatie.
Typisch Davids. Zodra hij zijn zin niet krijgt gooit hij het op racisme. 1996 all over.....
Heb ook nooit begrepen waarom ze hem binnen hebben gelaten. Maar ben er natuurlijk wel blij mee. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Typisch Davids. Zodra hij zijn zin niet krijgt gooit hij het op racisme. 1996 all over.....
Heb ook nooit begrepen waarom ze hem binnen hebben gelaten. Maar ben er natuurlijk wel blij mee.
Het leek me een tijd terug nog wel een goede zet. Een oud voetballer, iemand met Ajax hart en iemand die zakelijk ook aan de weg timmert. Maar het is een grote fout gebleken.
Sowieso onbegrijpelijk dat een voetbaldier als Davids de kant van de bobo's kiest en niet van Cruijff. Had ik eigenlijk niet verwacht. Op zich is van Gaal erbij niet zo erg, maar wel de manier op. Zoiets moet Davids toch ook snappen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zakelijk aan de weg timmert? A la van Gobbel bedoel je?
. Wat Olcay Gulsen met die kneus moet is toch wel één van de grootste wereldraadselen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Davids is nu typisch iemand zonder hart. Denkt enkel aan zichzelf en voelt zich zodra hij de kans krijgt miskent. Cruijff zal wel niet naar hem geluisterd hebben, dus is hij tegen Cruijff..... Vreselijk figuur.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zakelijk aan de weg timmert? A la van Gobbel bedoel je?
. Wat Olcay Gulsen met die kneus moet is toch wel één van de grootste wereldraadselen.
Mhow, zonder er diep op in te gaan...laatste jaren is hij zakelijk toch erg actief. Hij heeft wel een erg lekkere vriendin ja!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.