• 16.081 nieuwsartikelen
  • 179.327 films
  • 12.301 series
  • 34.149 seizoenen
  • 649.916 acteurs
  • 199.382 gebruikers
  • 9.398.290 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klote Liverpool, weer in de slotminuten. Gaat lekker daar bij Chelsea .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Mhow, zonder er diep op in te gaan...laatste jaren is hij zakelijk toch erg actief.

Volg 'm dan niet zo direct maar kan het me moeilijk voorstellen, Edgar in het zakenleven.

Hij heeft wel een erg lekkere vriendin ja!

En dat bedoelde ik nog niet eens zo direct. Ik vind Gulsen een behoorlijk intelligente indruk maken, ik kan er echt niet bij wat ze dan met zo'n dom onbenulletje moet die ook nog eens graag vrouwen slaat. Je verwacht bi jeen succesvolle zakenvrouw toch wel een individu van een wat hoger niveau.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jammer van Utrecht, punten hadden wij goed kunnen gebruiken. Echter ben ik niet ontvreden om gelijk te spelen tegen Ado, toch uit altijd een lastige ploeg. Voortaan aub met Demouge beginnen ipv de Kogel (als Mulenga en Gerndt geblesseerd zijn) want die de Kogel kan er echt helemaal niks van. Oar viel tegen en Zullo slecht ingevallen. Voortaan lekker Asare op links, Duplan weer goed en houden op rechts en Kali maar op 10 zetten. Ook voegt Sneijder niks toe en hoop ik dat Lensky snel fit is om naast Martensson te staan. Verdedigend was het ook niet best, mag echt hopen dat Vorstermans naast Wuytens gaat staan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gulsen is een slimme vrouw ja, maar ook een mooie.

En Liverpool wint bij Chelsea, nice! Ik gun dat Chelsea nog steeds niks. Ze hebben trouwens ook een enorm lelijke ploeg, zit geen voetbal in op een enkeling na.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Volg 'm dan niet zo direct maar kan het me moeilijk voorstellen, Edgar in het zakenleven.

(quote)

En dat bedoelde ik nog niet eens zo direct. Ik vind Gulsen een behoorlijk intelligente indruk maken, ik kan er echt niet bij wat ze dan met zo'n dom onbenulletje moet die ook nog eens graag vrouwen slaat. Je verwacht bi jeen succesvolle zakenvrouw toch wel een individu van een wat hoger niveau.

Misschien wordt ze graag geslagen...... En wellicht heeft hij wat goede connecties in Milaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hmmm, dat zou het nog wel begrijpelijk maken ja .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat ze een pittige mevrouw is die Davids ook wel een paar corrigerende tikken kan geven

(afbeelding)

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Aan die grote blauwe plek op haar bovenbeen te zien is het vechten al begonnen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Aan die grote blauwe plek op haar bovenbeen te zien is het vechten al begonnen!

Edgar moest zijn ijsje zelf gaan kopen bij het ijscokarretje. Wilde hij niet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

De speelronde is nog niet afgelopen maar het lijkt een mooie te gaan worden.

De Graafschap speelde een kansloze wedstrijd tot aan de blunder van Isaksson daarna kreeg het tot aan de rust de geest maar de tweede helft is PSV eigenlijk totaal niet in de problemen gekomen en aan een slotoffensief is De Graafschap ook niet toegekomen. Mooie doelpunten van zowel Matavz als Wijnaldum.

De avond werd bekroond met laat puntenverlies van zowel Twente als Ajax. Vooral het gelijkspel van Ajax mag een mirakel genoemd worden. NAC niks in te brengen maar Vermeer hielp ze in het zadel.

Nu nog wachten totdat de wedstrijd van AZ uitgespeeld wordt maar die zullen nog wel winnen tegen de zwakste Eredivisieklant.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ach joh, jullie vechten samen met AZ om de titel. Ik denk dat PSV het wel gaat redden nog. Zo bijzonder is AZ echt niet.

Ajax doet nog wel mee om plek 2, al wordt dat nog een enorme klus. Maar dat gat is nog wel te dichten misschien.

Droevig seizoen, waarbij ik vooraf dacht dat we de grootste kanshebber waren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

The Oceanic Six schreef:

waarbij ik vooraf dacht dat we de grootste kanshebber waren.

Niet om mijn gelijk te halen ofzo, maar inmiddels ben je ook wel bijgedraaid over de kwaliteit van onze selectie neem ik aan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Niet om mijn gelijk te halen ofzo, maar inmiddels ben je ook wel bijgedraaid over de kwaliteit van onze selectie neem ik aan?

Deels. Ik snap het soms niet. Tegen Utrecht en NAC speelde Ajax lange tijd echt goed. Toch krijg je 8 goals tegen.

De achterhoede die al 2 jaar het minst gepasseerd was ziet ze nu om de oren vliegen. Neemt niet weg dat bepaalde spelers niet bij Ajax horen. En vergeet niet dat we gewoon veel bepalende spelers steeds hebben gemist. Boerrigter heeft al weken rugproblemen, Sigthorsson mis je gigantisch, je enige goede linksback Boilesen is er al 2 maanden niet bij, je reservespitsen zijn geblesseerd, je rechtsback heeft een enorme vormdip gehad, je normaal best betrouwbare keeper heeft het nu. Het zit ook wel enorm tegen.

De Boer moet maar eens gaan doorselecteren deze winter en zomer. Laten we hopen dat hij nog jaren blijft en de langetermijnvisie voor het eerste elftal eens uit kan voeren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Musa .

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ach joh, jullie vechten samen met AZ om de titel. Ik denk dat PSV het wel gaat redden nog. Zo bijzonder is AZ echt niet.

Ajax doet nog wel mee om plek 2, al wordt dat nog een enorme klus. Maar dat gat is nog wel te dichten misschien.

Droevig seizoen, waarbij ik vooraf dacht dat we de grootste kanshebber waren.

Nou ja, bijzonder genoeg om maar te blijven winnen en met relatief gemak.

Het is bij PSV nog vrij wisselvallig maar de manier waarop gisteravond de tweede helft uitgespeeld werd geeft wel vertrouwen. We komen met een kleine voorsprong nog regelmatig in de problemen het laatste kwartier maar De Graafschap is de tweede helft helemaal niet meer gevaarlijk geweest. Hoewel het natuurlijk maar de Graafschap is.

Ben wel benieuwd hoe Ajax zich dinsdag houdt tegen Lyon. In de competitie staan er een aantal makkelijkere wedstrijden op het programma met de afsluiter tegen AZ.

Dan zijn alle geblesseerden ook weer terug dus ik heb Ajax nog niet afgeschreven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, ik schrijf Ajax wel af voor de titel. Onmogelijk. Dan had je toch sowieso gister moeten winnen. De concurrentie faalt vaak, maar Ajax nog veel meer.

Komend weekend NEC uit. Kan 0-3 worden, maar net zo goed een nederlaag. Geen idee. Laten we hopen dat we dinsdag 1-1 spelen (Bulykin en Boerrigter ontbreken dan ook nog eens), zodat we CL overwintering krijgen. Dat zou wel heel gaaf zijn. En de rest, ach.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Lexy Immers

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Davids moet niet huilen, want zelfs Coronel zegt dat het tijdens de vergadering gewoon chique aan toe is gegaan. Er is volgens hem geen ordinaire scheldpartij geweest. Dus die Davids zit gewoon te liegen. Wat nog opvallender is, is dat Davids zegt dat Ten Have Louis als eerste heeft benaderd, maar ik kan me nog herinneren dat onze kale toch echt had gezegd dat Davids met Van Gaal was gekomen. Weer gelogen dus. Ik snap het echt niet, dat mensen niet gewoon kunnen zien dat die 4 clowns leugen na leugen produceren, ongelofelijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Davids had het niet over de vergadering, maar binnen de RvC. Daarbij zou ik die Ten Have nog minder vertrouwen met z'n slappe gelul over emoties. Wat een foute kwal is dat zeg.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De zwarte piet toegespeeld krijgen is overigens een gezegde en niet racisme...

Reactie van Bryan Roy:

Roy: Racisme? Ik ben nog zwarter dan Edgar

20-11-11 20:53 uur

Bryan Roy, een van de trainers van de jeugdopleiding van Ajax, heeft met verbazing kennis genomen van de uitlatingen van Edgar Davids vanmiddag na de ledenraadvergadering van Ajax.

Davids beweert dat er sprake is van racisme in de raad van commissarissen en lijkt daarmee te suggereren dat de dwarsligger in de raad, Johan Cruijff, zich hier schuldig aan gemaakt heeft.

'Ik zit al jaren héél dicht bij de familie Cruijff en dat zegt eigenlijk genoeg', aldus de voormalig topspeler, zelf van Surinaamse afkomst.

Roy denkt dat de woorden van Davids een ultieme troef zijn in de koude oorlog die woedt bij Ajax. 'Ik ben nog zwarter dan Edgar!'

De ledenraad van Ajax kwam vanmiddag bijeen om uitleg te krijgen van Cruijff aan de ene kant en de vier commissarissen - waaronder Davids - aan de andere kant. De voormalige nummer 14 gaf aan niet meer met zijn collega-bestuurders te willen samenwerken, waardoor er een vertrouwensbreuk is geboren.

Voorzitter Steven ten Have verklaart nog altijd te hopen op een aanblijven van Cruijff en een samenwerking met de beoogde directeur Louis van Gaal.

Volgende week komt de ledenraad opnieuw bijeen. Dan wordt er gestemd voor de vier commissarissen of Cruijff. Op 12 december volgt een definitieve keuze tijdens een aandeelhoudersvergadering. (Rogier Deelstra)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat Davids waarschijnlijk maar wat uitkraamt terzijde, hij zegt dat er racisme binnen de raad van commissarissen is, en noemt niet Cruyff, vind het dan ook gespeculeer dat ie Cruyff daarvan beschuldigt. Of al die sites moeten Davids verkeerd citeren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, hij zei dat er harde woorden vielen, tot het racistische toe.

Prima dat hij het beweert, maar kom dan met voorbeelden en bewijzen. Er zijn vast meer mensen op zo'n moment aanwezig.

Bah, Davids was altijd een Ajax held van me, maar hij heeft echt enorm afgedaan de laatste week met zijn gedrag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, dat heb ik ook vernomen maar heeft hij beweerd dat dat racistische van Cruyff kwam. Maar het één en ander afwachten, ten Have heeft ook enorm veel shit over zich heen gekregen en ondanks wat contradicties in zijn statements maakt ie toch niet zo'n slechte indruk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ten Have weet zich naar de media toe goed te verkopen, dat klopt. Maar inhoudelijk is het een dropstaaf. Praten over professionaliteit, terwijl je enkele dagen eerder de grootste naaistreek in de historie van Ajax hebt uitgewerkt. Hahaha, de mafkees.

Benieuwd of Studio Voetbal nog wat te melden heeft. Ik lees de berichten vanavond laat of morgen wel. Ik boycot sowieso elke uitzending met Arno Vermeulen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Is Vermeulen op zijn oog gemept door Davids?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slaat ie ook mannen dan?

Quido

• 14649 berichten
  • 6112 stemmen

Aan z'n blauwe oog te zien wel.

kos

• 46722 berichten
  • 8876 stemmen

Alweer een hele dag dat Ajax boardroomgelul .

Ik zou als ajaxfan dolblij zijn met Van Gaal, weet 3 x zoveel van voetbal als Cruijff, maar goed

Laat ze maar doorrommelen daar..

kos

• 46722 berichten
  • 8876 stemmen

En die Gulsen is een irritant dom, lekker wicht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Ik zou als ajaxfan dolblij zijn met Van Gaal, weet 3 x zoveel van voetbal als Cruijff, maar goed

Vandaar dat Cruijff als speler en trainer de voetbalwereld veranderde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.