• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.271 films
  • 12.295 series
  • 34.142 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.362 gebruikers
  • 9.396.693 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vertonghen, Ebecilio . Ongelofelijk dat je dit niet wint als Ajax zijnde.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sowieso hoort Ebecilio nooit meer een minuut in Ajax 1 te spelen. Echt schandalig. Hij is het ultieme voorbeeld waarom Cruijff de jeugdopleiding wil hervormen.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Pauperkneuzen. Dit is echt schandalig. Hoe kan je nou 2-0 vlak voor tijd nog weggeven? En dan is het wel weer enorm zuur dat het via een enorme keepersfout en een zondagsschot gaat. Bah.

Gefeliciteerd andere club met de titel. Zelfs plek 2 wordt nog debiel moeilijk. Hele avond verknald.

Twee keepersfouten, bedoel je? Die tweede ging dwars door het midden. Die eerste was nog erger uiteraard. Wat oogt Vermeer onzeker. Die gaat zijn basisplek terecht verliezen.

Heerlijke verassing in de laatste 5 minuten.

Op deze manier wordt een vierde plek nog lastig voor ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vermeer kan er wat van maar die van Isaksson .

Ebecilio moet je idd een stadionverbod geven in Amsterdam e.o.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik betwijfel nog of de 2e goal een keepersfout was. Dacht van niet, maar ben er nu te ziek van om een herhaling op te zoeken.

Doodzonde zeg. De 2 Ajax goals waren echt prachtig, maar wie heeft het daar nog over.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Heerlijk, als ons NAC nog even zout in de wonden bij Ajax kan strooien! Ik heb er niets van gezien helaas, daar ik geen TV heb. Dan maar ergens op zoek naar een samenvatting maandag op internet. Wat zijn jullie stil zeg, Ajacieden.

{edit} Zie dat Twente ook wederom punten laat liggen. Titelstrijd lijkt tussen PSV en AZ te gaan, waarbij ik uiteraard hoop op AZ. Ajax moet zich richten op de derde plaats.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, een zogezegde die de wedstrijd zelf niet eens ziet, dan moet je praten .

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, een zogezegde die de wedstrijd zelf niet eens ziet, dan moet je praten .

Gast, het gaat om een uitwedstrijd. Die volg ik nooit live. Buiten dat heb ik op zaterdagavond ook wel eens andere dingen te doen. Vandaag toevallig niet, maar voor die ene keer ga ik echt geen eredivisie live aanschaffen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Bij ons in Eindhoven kan het weekend niet meer stuk

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nu die gekke Rus waarschijnlijk ook geblesseerd is moet De Boer misschien maar weer eens aan zijn grote Marokkaanse vriend gaan denken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vrees dat dit EL voetbal voor 2012-2013 wordt. Bah, dat is echt kut met peren als je 2 jaar CL gewend bent.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

De Boer is zelfs zo van slag dat hij het op tv heeft over NEC.

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

@ajaxrulezzz ik durf best te zeggen dat ik wat verstand van organisaties heb ja, en wat de fans en kamp Cruijff bij Ajax willen is werkelijk tegen alle logica wat betreft bedrijven en organisatiestructuren in. Wat overigens nu al alleen maar bewezen wordt.

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

Wat die kale Ten Have nu op tv zegt lijkt mij overigens zeer helder en verstandig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

@ajaxrulezzz ik durf best te zeggen dat ik wat verstand van organisaties heb ja, en wat de fans en kamp Cruijff bij Ajax willen is werkelijk tegen alle logica wat betreft bedrijven en organisatiestructuren in. Wat overigens nu al alleen maar bewezen wordt.

Daarom is Ajax ook uniek. Net doen wat anderen niet doen. Daarmee hebben ze toch altijd succes gehad, binnen en buiten het veld.

Moet je trouwens niet over NEC klagen?

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

Ja, maar als beursgenoteerde onderneming kan dat dus niet zomaar meer. Het is leuk dat Ajax qua resultaten puur hangt aan het verleden maar omdat qua organisatie ook te doen lijkt me niet zo snugger.

Maar dat je een directeur aangesteld wil zien door een commissarisje die hij zelf moet controleren die volledig doet wat de commissaris zegt en alle andere commissarissen ook incl een commissaris die tevens stageloopt bij een jeugdtrainer

Begin dan gewoon je club weer als amateurvereniging of zo, dit is een compleet lachertje.

En nec was idd ruk.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Moment van de waarheid ook voor De Boer. Vermeer tegen Lyon laten starten en hij is niet meer serieus te nemen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Maar dat je een directeur aangesteld wil zien door een commissarisje die hij zelf moet controleren die volledig doet wat de commissaris zegt en alle andere commissarissen ook incl een commissaris die tevens stageloopt bij een jeugdtrainer

Het is allemaal niet zo moeilijk. Er moet een directie en RvC komen die in de geest van Cruijff werkt, waar voetbal op 1 staat en waar individuele benadering de belangrijkste taak is in de jeugdopleiding. Iemand als van Gaal gaat bv uit van het collectief. En het mogen best mensen zijn die Cruijff een weerwoord geven, maar niet mensen die compleet 180 graden de andere kant op werken. Dat slaat nergens op.

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

Hoezo? Ik verneem al tijden hier dat Vermeer een uitstekende keeper is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat is hij ook, doen 2 potjes niks aan af. Hij keepte overigens foutloos tot dat moment. Gewoon opstellen tegen Lyon. In de winterpauze moet de Boer maar eens beoordelen of er gewisseld moet worden. Zeker niet tegen Lyon. Dat is de enige wedstrijd die het seizoen nog een beetje kan redden.

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het is allemaal niet zo moeilijk. Er moet een directie en RvC komen die in de geest van Cruijff werkt, waar voetbal op 1 staat en waar individuele benadering de belangrijkste taak is in de jeugdopleiding. Iemand als van Gaal gaat bv uit van het collectief. En het mogen best mensen zijn die Cruijff een weerwoord geven, maar niet mensen die compleet 180 graden de andere kant op werken. Dat slaat nergens op.

Dat noem jij niet zo moeilijk?? Een directeur en RvC die 'in de geest van Cruijff' werken? Wat betekent dat? Dat slaat toch nergens op? Wie gaat nou zn hele organisatie ophangen aan 1 persoon? En dan ook nog zo'n onberekenbare?

Denk niet dat je financiers, aandeelhouders, sponsors etc daar erg vrolijk van worden en terecht.

En dat ze van Gaal als algemeen directeur aanstellen staat met of zonder Cruijff sowieso nergens op.

Zowel de algemeen directeur als de RvC zouden sowieso helemaal niks met voetbal te maken hoeven hebben. Zoals in elke fatsoenlijke organisatie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Dat noem jij niet zo moeilijk?? Een directeur en RvC die 'in de geest van Cruijff' werken? Wat betekent dat? Dat slaat toch nergens op? Wie gaat nou zn hele organisatie ophangen aan 1 persoon? En dan ook nog zo'n onberekenbare?

Denk niet dat je financiers, aandeelhouders, sponsors etc daar erg vrolijk van worden en terecht.

En dat ze van Gaal als algemeen directeur aanstellen staat met of zonder Cruijff sowieso nergens op.

Zowel de algemeen directeur als de RvC zouden sowieso helemaal niks met voetbal te maken hoeven hebben. Zoals in elke fatsoenlijke organisatie.

Dat klopt, de AD hoeft niet perse een voetbalman te zijn (al is het wel handig, als gezicht van de club), maar van Gaal is weer de tegenpool van Cruijff. Dat staat haaks tegenover elkaar, aangezien van Gaal zich zeker wel met voetbalzaken gaat bemoeien.

En de RvC mag toch wel wat voetbalkennis hebben hoor, er worden ook wel voetbaltechnische beslissingen genomen. Iemand als Keje Molenaar zou ik graag in de RvC willen zien.

En wat het inhoud dat mensen in de geest van Cruijff werken? Dat ze het beleid uitvoeren wat het laatste jaar ingezet is. Qua jeugd, qua Ajax weer laten neerzetten als voetbalclub etc. Je kan eigenlijk ook naar de laatste 10 jaar kijken en dan zeggen dat het precies andersom gedaan moet worden.

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

Dat van Gaal en Cruijff tegenpolen zijn en zogenaamd niet samen kunnen werken is allemaal crap. Kleuters zijn het, als ze echt in het belang van de club zouden denken is dat geen enkel probleem.

Geloof me, in de grote mensenwereld zijn er binnen organisaties heel wat meer managers en directeuren die elkaar zogenaamd niet kunnen luchten maar prima samenwerken.en die 'volledig andere kijk op voetbal' is ook complete onzin die cruijff weer uit zn duim heeft gezogen, as usual.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Gast, het gaat om een uitwedstrijd. Die volg ik nooit live. Buiten dat heb ik op zaterdagavond ook wel eens andere dingen te doen. Vandaag toevallig niet, maar voor die ene keer ga ik echt geen eredivisie live aanschaffen.
Je bent een fan of je bent het niet. Respect voor die paar nac fans in de Arena..maar iemand als jij...nee...

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dat is hij ook

Nee dat is 'ie niet, nooit geweest en zal 'ie ook nooit worden.

doen 2 potjes niks aan af.
Pardon? Dit zijn geen incidenten. Hij is altijd een bron van onzekerheid geweest en zal dat ook altijd blijven. Het mag een wonder heten dat het zo lang heeft mogen duren voordat 'ie punten is gaan kosten. Terwijl een doelman punten hoort te pakken.

Hij keepte overigens foutloos tot dat moment.
Tot dat moment heeft 'ie ook nauwelijks iets te doen gehad.

Gewoon opstellen tegen Lyon. In de winterpauze moet de Boer maar eens beoordelen of er gewisseld moet worden. Zeker niet tegen Lyon. Dat is de enige wedstrijd die het seizoen nog een beetje kan redden.
Niet als je Vermeer opstelt. Maar blijkbaar ben jij ook niet serieus te nemen. Hoeveel moet er fout gaan voordat jij niet meer met de hand over het hart strijkt?

kos

• 46721 berichten
  • 8876 stemmen

Zelfs leiders van Palestina en Israel gaan met elkaar om de tafel om op zn minst elkaars ideeen te horen, maar Cruijff en Louis... Ben je gek, die zijn daar veeeeeel te belangrijk voor.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

Je bent een fan of je bent het niet. Respect voor die paar nac fans in de Arena..maar iemand als jij...nee...

Right. Hoeveel Nac fans heb je geteld in de Arena? 100? Zijn er dus maar 100 echte Nac supporters? Lul toch niet zo slap man. Alsof jij naar alle uitwedstrijden van Ajax zit te kijken. En laat ik maar niet beginnen over al die andere Ajax-provinciaaltjes op Moviemeter.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Iemand als van Gaal gaat bv uit van het collectief.

Ja dat zei Derksen gister ook en toen begreep ik het al niet. Cruijff vindt hoe de jeugdteams presteren irrelevant zolang er elk jaar maar een paar talenten doorstromen naar de A-selectie. Ik kan me niet voorstellen dat Van Gaal dat niet ook wil.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

84 & 89

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar volgens Frank zullen we wel weer dominant zijn geweest, uitstekend hebben gespeeld en eigenlijk niks weg hebben gegeven?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.