• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.271 films
  • 12.292 series
  • 34.139 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.358 gebruikers
  • 9.396.394 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Hmm Johan Cruijff vanavond bij Pauw en Witteman zegt Matthijs net...ben benieuwd of het ook zo is..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het staat ook op de P&W site, dus lijkt me wel. Tenzij die gehackt is door de RvC.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Cruijff bij P en W is natuurlijk wel geweldig. Ben zeer benieuwd.

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

lol

-edit- van Rossem momentje

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha hij heeft echt helemaal niks met voetbal haha. Hij zit er als wederdienst voor Derksen die aan zijn blad mee werkte. Haha, wordt grappig.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De eerste quote van Van Rossum over de situatie Ajax is al meteen legendarisch.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Kai schreef:

Klinkt als een ontzettend tof boek timbo, ik ga er ook eens achteraan.

De inleidende beschietingen die de situatie tot op heden schetsen zijn minder interessant maarr vanaf het moment dat de fluwelen revolutie na bladzijde of zeventig begint is het 150 bladzijdes lang bijzonder interessant.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Van Rossem is geweldig bezig. Iedere maand een keer zou ik wel waarderen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Van Rossem is geweldig bezig. Iedere maand een keer zou ik wel waarderen.

Ik denk dat dat snel gaat vervelen, aangezien hij weinig over voetbal kan vertellen. En nu is het een keer leuk, ook precies het juiste moment aangezien iedereen wel wat over Ajax en Cruijff wil zeggen, maar wat moet hij vertellen over pakweg PSV-NEC?

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

Helemaal mee eens, een keertje is leuk maar hij is sowieso veel beter en scherper over dingen waar hij wel verstand van heeft.

Durf ook wel met zekerheid te zeggen, van Rossem kennende, dat dit eenmalig is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Durf ook wel met zekerheid te zeggen, van Rossem kennende, dat dit eenmalig is.

Dat zei hij net eigenlijk al. Derksen heeft in zijn tijdschrift gestaan en als wederdienst schuift hij een keer bij VI aan. Prima deal. En zo heel af en toe mag dat van mij best nog wel een keer. Maar niet met regelmaat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Eerste tien minuten waren in ieder geval wel hilarisch.

happie

• 6253 berichten
  • 426 stemmen

ALs er niks gebeurd was, dan hadden ze het nu over Duitsland-Nederland.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wie is Jaap de Groot? .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie is Jaap de Groot? .

(afbeelding)

Telegraaf man. Pro Cruijff man. Zat eergister nog bij P en W.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik citeer Maarten maar . Ik weet wel wie Jaap de Groot is hoor .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja jonguhhhh, weet ik dat je een quote zet

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je kijkt toch ook of niet, of hebben jullie een vertraging daar in de achterhoek .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

De hamsters die in molentjes energie opwekken zijn moe geworden, dus ik krijg maar om de paar minuten beeld

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Hoe meer ik van de praktijken hoor die die 4 achterbakse personen hebben uitgevoerd, hoe kwader ik wordt en hoe groter mijn ongeloof hoe het mogelijk is dat deze 4 ratten zijn aangesteld bij Ajax. Zo snel mogelijk weer ontslaan die handel!!!

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Geen bevredigend antwoord van Molenaar op de vraag van Van Rossem wat het motief was van De Telegraaf voor die brief. Olie op het vuur gooien? Dat kan toch veel eenvoudiger door gewoon contact op te nemen met Cruijff? Of is dat niet diplomatiek genoeg?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat van Rossem zei, wel knap dat Molenaar 4 van die idioten aan heeft kunnen stellen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Dat (eerste) bezoek van de Raad van Commissarissen staat ook in boek De Coup van Cruijff beschreven. Sowieso zit er veel overlap in. Begin die Ajax soap eindelijk bijzonder interessant te vinden.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ongelofelijk wat die 4 hebben geflikt, ongelofelijk. Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Dat (eerste) bezoek van de Raad van Commissarissen staat ook in boek De Coup van Cruijff beschreven. Sowieso zit er veel overlap in. Begin die Ajax soap eindelijk bijzonder interessant te vinden.

Dat boek is eigenlijk te vroeg geschreven. Ik zou het hele verhaal van begin tot eind wel willen lezen als deze hele crisis erop zit (ergens in 2019 ofzo ), maar nu krijg je eigenlijk maar een half verhaal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Zeker. Maar ik wist op een gegeven moment niet meer wat er wel en niet gebeurd was. Nu is het me een stuk duidelijker vooral omdat beide kanten veel dingen bevestigen of toelichten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Zeker. Maar ik wist op een gegeven moment niet meer wat er wel en niet gebeurd was. Nu is het me een stuk duidelijker vooral omdat beide kanten veel dingen bevestigen of toelichten.

Ik zou het ook niet allemaal meer weten. Het begon met klagen over het spel van Jol en het eindigt momenteel met van Gaal hehe.

Maar nogmaals, als er ooit een boek komt die de hele crisis beschrijft dan ga ik het zeker lezen.

Komt er ook uit het boek wie de goede en verkeerde partij is?

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat van Rossem zei, wel knap dat Molenaar 4 van die idioten aan heeft kunnen stellen

Hahaha, geniale tekst was dat

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wel knap, sowieso is nu 2/3 deel over Ajax gegaan, benieuwd tot hoelaat ze doorgaan Al wil ik hier nog wel tot 11 uur over praten. En dan zappen naar P en W

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

Wat is die Jonk een gigantische kneus zeg. Hou toch je smoel ipv al die zooi op straat te gooien.

Domme palingvisser.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.