- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik denk dat Tiny Sanders en de gemeente Eindhoven achter dit complot zitten!
Oei.
Die €48m is gewoon helemaal besteed aan het omkopen van journalisten en de RVC van Ajax om een zo groot mogelijke chaos te creëren. Meesterlijk!
Ten Have: "Ich bin ein Eindhovenaar".
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Wat een treurigheid. Nu mogen er zelfs geen pro-Cruijff spandoeken in de Arena hangen komende zondag. Wordt daar dictatoriaal gedrag vertoont op het moment.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eindelijk iemand die het door heeft!
Zullen we een moderator vragen of we in het conspiracy topic verder moeten gaan? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een treurigheid. Nu mogen er zelfs geen pro-Cruijff spandoeken in de Arena hangen komende zondag. Wordt daar dictatoriaal gedrag vertoont op het moment.
Dat is alweer oud nieuws:
Zou echt schandalig zijn als ze dat wel zo was. Ik geloof dat ze het bij Feyenoord ook hebben, dat daar regelmatig spandoeken worden verwijderd die tegen het bestuur zijn gericht. Echt bezopen, of we hier in Noord Korea leven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Eindelijk vanavond weer eens een interesante gast bij VI:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/211225/Keje-Molenaar-aan-tafel-bij-Voetbal-International-1.htm
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voetbalzone - Pelé: ?Nederland heeft het voetbal veranderd, vooral in de jaren zeventig?
Mooie woorden van Pele.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
http://www.vi.nl/Nieuws-item/211225/Keje-Molenaar-aan-tafel-bij-Voetbal-International-1.htm
Hm, twee objectieve mensen aan tafel. Ik ben benieuwd welke kant de discussie uitgaat...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik wist wel dat jij stiekem Keje Molenaar een topper vind!
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik wist wel dat jij stiekem Keje Molenaar een topper vind!
Ik vind Molenaar ook een topper. Samen met van Halst mijn favoriete gasten als het om voetbal gaat. Hele sympathieke vent, een van de weinige goede Ajacieden. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik vind Molenaar ook een topper. Samen met van Halst mijn favoriete gasten als het om voetbal gaat. Hele sympathieke vent, een van de weinige goede Ajacieden.
Sympathiek is wel het laatste woord wat ik aan Molenaar zou koppelen.
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
Vind hem nogal moeilijk in te schatten. Maar hij is op z'n minst slim en sluw.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De Boer heeft wel humor.
Via Sjoerd Mossou: Frank de Boer kijkt de volle perszaal rond en zegt: ,,Huh? Spelen we tegen Real Madrd morgen?''

Oh ja, en deze.

Nicolage Rico
-
- 20224 berichten
- 2368 stemmen
Messi is gewoon aan het Word Feuten. Dat kan niet anders.
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
Ik snap die foto niet.. Wat is daar grappig aan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Messi die juist iemand anders op de foto moet zetten?
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
Iemand wilde gewoon ook een foto met Mascherano en heeft zn telefoon aan Messi gegeven om m te maken. Lijkt me niet zo vreemd.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Niet te diep over nadenken kos, gewoon kijken en lachen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Idd, kos doet er te gewichtig over. Het is gewoon grappig dat Messi, misschien wel de meest populaire speler ter wereld, nu zelf de foto maakt van iemand die met Mascherano op de foto wilde.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Ik zie de humor ook niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Overigens gaat het bezoek van Keje Molenaar ten koste van Maarten van Rossem? Want dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Sowieso een beetje een nutteloze gast als Derksen er al zit. Die twee gaan elkaar natuurlijk tot op het pijnlijke af gelijk geven.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
V/d Gijp is er nog steeds niet dus zowel Molenaar als Van Rossem is te gast.
kos
-
- 46721 berichten
- 8875 stemmen
En van Rossem gaat sowieso niemand gelijk geven.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Timbo_ heeft het natuurlijk over Molenaar. 
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2860 stemmen
Gelukkig is Van Rossem niet vervangen door die Molenaar.
Elk woord over dat Ajax bestuur is er eigenlijk al een teveel.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Je kan het ook omdraaien. Is Cruijff niet alleen maar tegen gewerkt?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ik was het eigenlijk een beetje moe dat ik geen idee had hoe het nu werkelijk zit daar in Amsterdam. Daarom gisteren maar eens De Coup van Cruijff - Hoe Johan de macht greep bij Ajax van Menno de Galen besteld. Inmiddels nader ik het einde maar wat ontzettend boeiend boek. Ook mooi om al die bijeenkomsten eens beschreven zien te worden door de hoofdrolspelers. En kende hem eigenlijk nog niet maar vooral die Rutger Koopmans uit het kamp Cruijff is een reuzeinteressant figuur. Heerlijk hoe hij beschrijft hoe zij al die plannetjes in werking hebben gezet.
En helemaal leuk. Iets over de helft is het diezelfde Koopmans die al aangeeft bang te zijn voor de konijn uit het hoge hoed; Louis van Gaal. Of zoals Koopmans het zegt. 'Moge God dat verhoeden.'
Maar ik ga weer verder.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Klinkt als een ontzettend tof boek timbo, ik ga er ook eens achteraan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.