• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.260 films
  • 12.292 series
  • 34.136 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.355 gebruikers
  • 9.396.245 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

Lijkt me ook niet dat cruijff nu blijft. Zou mooi zijn als ie nu weer naar Feyenoord gaat .

Dan zou de cirkel pas echt rond zijn.

-edit- eerste reactie cruiff zonet op aanstelling Louis: ' ze zijn gek geworden'

Zegt voldoende.

chevy93

• 12757 berichten
  • 1329 stemmen

Vascago schreef:

"Ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van", sprak oud-voorzitter Uri Coronel.

Waar haal je dat vandaan? Op teletekst staat juist "Ik kan niet zeggen dat ik er verdrietig om ben".

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ach ja ik beschouw 2010 als een enorme uitschieter. Zo hoog schat ik NL echt niet in. Heeft me amper kunnen overtuigen. Kijk nu enorm uit naar een duel NL-PT. Ronaldo en Nani tegen Braafheid en vd Wiel

Wat denk je van Boulahrouz tegen Ronaldo of de Jong tegen Ronaldo.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Voetbalzone - Cruijff boos na komst Van Gaal: 'Ze zijn gek geworden'

Ik weet niet precies waar Ajax mee bezig is, maar dit kan tot nog meer rotzooi leiden binnen Ajax. Neemt niet weg dat het echt vermakelijk is.

Louis van Gaal de nieuwe Algemeen directeur

"Niet hier" aldus Sjaak Zwart

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

De soap neemt een nieuwe wending. Genieten dit!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3601 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Waar haal je dat vandaan? Op teletekst staat juist "Ik kan niet zeggen dat ik er verdrietig om ben".

Voetbalzone

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Die kale kutvent mag van mij nou helemaal oprotten en neem dat wijfje ook maar mee. Zo ga je toch niet om met een clubicoon, iemand die Ajax op de kaart heeft gezet, schandalig! Ik hoop dat de ledenraad al die randebielen eruit gooit en Cruijff absolute macht geeft op technisch gebied, zijn we ook van het gezeik af. Niet dat Louis van Gaal een koekenbakker is, maar het feit dat ze Cruijff hebben buitengesloten van een belangrijke technische beslissing, terwijl Cruijff de baas zou zijn over het technische gedeelte, zegt voor mij genoeg. Dit is de druppel die de emmer doet overlopen. Gooi ze er maar uit!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Lijkt me ook niet dat cruijff nu blijft. Zou mooi zijn als ie nu weer naar Feyenoord gaat .

Dan zou de cirkel pas echt rond zijn..

zou leuk zijn, maar ik hou het liever effe bij Van Geel.

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Het was de afgelopen dagen ook weer aardig raak met de Sinterklaas = racisme idioten, dus hier kan ik alleen maar van genieten.

In dit geval :

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

The Almighty schreef:

Die kale kutvent mag van mij nou helemaal oprotten en neem dat wijfje ook maar mee. Zo ga je toch niet om met een clubicoon, iemand die Ajax op de kaart heeft gezet, schandalig! Ik hoop dat de ledenraad al die randebielen eruit gooit en Cruijff absolute macht geeft op technisch gebied, zijn we ook van het gezeik af. Niet dat Louis van Gaal een koekenbakker is, maar het feit dat ze Cruijff hebben buitengesloten van een belangrijke technische beslissing, terwijl Cruijff de baas zou zijn over het technische gedeelte, zegt voor mij genoeg. Dit is de druppel die de emmer doet overlopen. Gooi ze er maar uit!

En ook in dit geval :

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Helemaal warrig in de kop, weet even niet wat ik moet denken vandaag.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Zo gaat die kale dus met mensen om. Prachtig. Weken of maanden vergaderen met Van Gaal zonder dat Cruijff iets weet. Smerige actie. Ik heb er echt genoeg van, wegwezen met meneertje ikbenalles en mevrouwtje ikhebverstandvanfinanciën. En wel meteen. Het wordt tijd dat de grootste voetballer allertijden en de grootste Ajacied allertijden doet waar hij goed in is en dat is Ajax weer op topniveau brengen. En dan wil ik zelfs niet eens dat Ajax door dit soort smerige acties weer top wordt. Ik zou me kapot schamen. Louis is iemand met veel voetbalverstand, maar de manier waarop is schandalig. Daarnaast heb ik het Cruijff-kamp niet kunnen betrappen op het lekken naar de media, het anti-Cruijff kamp deed dat constant. En dan zit die kale op tv nog prachtig te verkondigen, met zn verschrikkelijke kop, dat ze Cruijff goed hebben geïnformeerd. Ja, ze hebben om 7 uur even gezegd dat ze Van Gaal hebben aangenomen, wat je goed informeren noemt. Dit artikel zegt al genoeg:

CRUIJFF: “DIT STINKT AAN ALLE KANTEN” | Ajax1.nl | De site met het laatste Ajax nieuws, foto's, Video's, Columns, Twitter, Hyves, Facebook en Archief

Ongelofelijk, Cruijff was tot dinsdag in Amsterdam, en als hij dan naar Barcelona vertrekt gaan ze 'toevallig' woensdag een vergadering houden. Ja, tuurlijk. Daarnaast wordt hij om 11:00 uur gemaild dat hij om 16:00 een vergadering heeft in Amsterdam, ja dan kan hij er natuurlijk nooi bij zijn. En nou vol in tegengas, Cruijff kan die kale namelijk makkelijk aan. En zeker met steun van andere ras-Ajacieden. Wat hier is gebeurd is een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax en het moet dan ook nooit meer gebeuren dat dit soort mensen de leiding krijgen bij Ajax. Dan krijg je dit. Cruijff is Ajax, Cruijff ademt Ajax. Cruijff hoort bij Ajax.

En nu ga ik dit even verwerken in mijn bed, welterusten mensen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8246 stemmen

Dan zal Andries Jonker binnenkort wel de nieuwe trainer worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Teringzooi daar. Schrijft iemand toevallig mee? "How to ruin a club?"

Ik heb me nooit zo bezig gehouden of gestoord aan alle randzaken, maar heb er nu inmiddels wel de buik van vol. Dit hoort thuis bij een plaatselijk café-elftal vol coke-snuivende alcoholisten met een lever zo groot als het achterwerk van Erica Terpstra in haar hoogtijdagen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Niet alleen de ras-ajacieden hebben hier schoon genoeg van, ook de anti-ajacieden clan (rest van Nederland) begint moe te worden van dit gedoe. Die club is verpest, op zijn zachtst gezegd. Toch denk ik dat deze mega-confrontatie tussen Cruyff en v Gaal misschien wat frisse stof doet wegwaaien, want Cruyff was ook een beetje lost de afgelopen maanden, wees eerlijk.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2368 stemmen

orbit schreef:

ook de anti-ajacieden clan (rest van Nederland) begint moe te worden van dit gedoe.

"Begint" moe te worden?

Sowieso heb ik liever dat het over voetbal gaat i.p.v. al die "randzaken".

Maar ik moet eerlijk bekennen dat het nu wel erg hilarisch wordt bij Ajax. Wat een droeftoeters!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik begin Ajax zowaar leuk te vinden.....

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Inderdaad.

Degenen die Cruijff hebben gesteund in de 'fluwelen revolutie' ( ) kunnen dit niet over hun kant laten gaan anders zijn ze helemaal ruggegraatloos.

Dit zooitje zal de pers nog wel een tijdje bezig houden.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Wel jammer voor Louis dat ie op het laatst zn mooie carriere nog zo ten grabbel gaat gooien.

Ultieme wraak en voor mij was het voorspelbaar.

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1847 stemmen

Van Gaal doet een meesterzet maar tegelijkertijd kan hij hiermee zijn persoonlijke ondergang inluiden ten opzichte van Cruijff. Ben erg benieuwd wie van de heren aan het langste eind trekt. Ik hoorde dat het idee wordt geopperd dat de heren gewoon samen even rond de tafel moeten gaan zitten om eea uit te praten. John de Mol, kom maar binnen! Top televisie gegarandeerd.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2368 stemmen

Geweldig format, inderdaad. Kun je zo aan 42 landen verkopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

John de Mol? HBO lijkt me zelfs haalbaar .

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Je had toch die reclame met Rijkaard en Voller, zoiets.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lees en huiver, ik ga de volgende combinatie van smileys hopelijk nooit meer toepassen op mijn club.

Ajax

Wat moet je er verder over zeggen. Schofterig gedaan door de RvC, echt te schofterig. Niks ten nadele van van Gaal, held en vakman, maar dit kan echt niet.

Hopelijk komen er zware protesten en stappen die 4 mafkezen uit de RvC zo snel mogelijk op.

Ik heb veel meegemaakt in al die jaren Ajax volgen, maar dit moet het ultieme dieptepunt zijn. GTST op de Ajax manier.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

lol @ Linke Lowietje

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Geweldig format, inderdaad. Kun je zo aan 42 landen verkopen.

Ik zou Louis en Johan samen in de boksring zetten, zoals met De Wolf - Ling jaren terug

De te dikke Louis tegen de oudere Cruijff.

Kan ook leuke tv worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Niks ten nadele van van Gaal, held en vakman

Als trainer absoluut, maar als (technisch) directeur..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Als trainer absoluut, maar als (technisch) directeur..

Van Gaal is natuurlijk wel iemand die alles van voetbal weet (het boegbeeld van een club moet ook voetbal uitstralen, iets wat bv Jaakke en vd Boog verweten werd) en een organisatie kan inrichten (lukte hem vooral bij Ajax en AZ erg goed). Natuurlijk zitten er nadelen aan hem (communicatie is soms erg bot, zijn visie is de enige juiste), maar dat zijn geen rampzalige nadelen. Ajax zit natuurlijk ook erg vol met van Gaal adepten. Neem oa de broertjes de Boer, Blind en ik kan me niet voorstellen dat zijn oud spelers Bergkamp en Jonk hem ook niks vinden, ook al zijn ze nu het Cruijff kamp.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.