• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.251 films
  • 12.292 series
  • 34.136 seizoenen
  • 649.756 acteurs
  • 199.354 gebruikers
  • 9.396.201 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

1-5

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ach ja ik beschouw 2010 als een enorme uitschieter. Zo hoog schat ik NL echt niet in. Heeft me amper kunnen overtuigen. Kijk nu enorm uit naar een duel NL-PT. Ronaldo en Nani tegen Braafheid en vd Wiel

Ik wil wel eens zien wat die mietjes van Portugal tegen Robben, Sneijder en Afellay kunnen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

1-6

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Man we hebben net met 6-2 over Bosnië heen gewalst, in een wedstrijd waar het erom ging.

Pas in de laatste 20 minuten afstand genomen. En toen had Bosnie al een speler minder op het veld.

Wel hilarisch. Na duels tegen Noorwegen, Cyprus, IJsland en Denemarken horen we je hier nauwelijks, maar nu Portugal 1x een wint komt je hier met je Portugal gemiep proberen je gelijk te halen en moet de hele wereld plots weer dat elftal vol dramaqueens vrezen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

En NL is nog een maatje te klein voor Europese top.. zit het diep, Tuga ?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Piet Keizer doet, in de saga rond Ajax, ook nog even een duit in het zakje

Ajax denkt met hun kloten.

Edit: En het Sportjournaal meldt zometeen (+/- 18:45), naar eigen zeggen, groot nieuws.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat gezeik moet echt snel afgelopen zijn. Stelletje kleuters.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Het gezeik gaat denk ik nog een tijdje door na de aanstelling van Van Gaal, of Cruijff gaat linea recta terug naar Barcelona.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik wil wel eens zien wat die mietjes van Portugal tegen Robben, Sneijder en Afellay kunnen.

Pepe en Alves mietjes noemen En dan met Robben, Sneijder en Afellay aankomen. Hilarisch.

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

Wel jammer voor Louis dat ie op het laatst zn mooie carriere nog zo ten grabbel gaat gooien.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Pas in de laatste 20 minuten afstand genomen. En toen had Bosnie al een speler minder op het veld.

Wel hilarisch. Na duels tegen Noorwegen, Cyprus, IJsland en Denemarken horen we je hier nauwelijks, maar nu Portugal 1x een wint komt je hier met je Portugal gemiep proberen je gelijk te halen en moet de hele wereld plots weer dat elftal vol dramaqueens vrezen

Bosnië heeft nooit controle over de wedstrijd gehad en is volledig weggespeeld. En na de wedstrijd tegen Denemarken was ik hier gewoon te vinden hoor. Verder ben ik inderdaad niet altijd actief in dit topic, veel onjuist gelul. Zo nu en dan dus een goed idee om wat tegengas te geven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Het gezeik gaat denk ik nog een tijdje door na de aanstelling van Van Gaal, of Cruijff gaat linea recta terug naar Barcelona.

Dat lijken me inderdaad de twee meest logische scenario's. Weet waar je aan begint Louis.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Cruijff wordt hier even vakkundig weggewerkt. Wat een verrassende en (smerige) actie. Dit komt natuurlijk nooit meer goed. En wat zullen Jonk en Bergkamp zich nu zorgen maken.

Wel keiharde revanche van Blind overigens.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

dutchtuga schreef:

Zo nu en dan dus een goed idee om wat tegengas te geven.

En da's maar goed ook, anders denken al die Nederlanders al dat ze Europees kampioen zijn nog voor een minuut gespeeld is

Maar, NL hoort voor mij wel bij de topfavorieten, samen met Spanje en Duitsland.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Cruijff wordt hier even vakkundig weggewerkt. Wat een verrassende en (smerige) actie. Dit komt natuurlijk nooit meer goed. En wat zullen Jonk en Bergkamp zich nu zorgen maken.

Wel keiharde revanche van Blind overigens.

Cruijff's column zal leuk worden komende tijd....

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Wel jammer voor Louis dat ie op het laatst zn mooie carriere nog zo ten grabbel gaat gooien.

Ik begrijp dit ook niet, blijkbaar wordt er weer flink aan achterkamertjespolitiek gedaan. Ik dacht dat JC en LvG niet door 1 deur konden...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Suarez officieel aangeklaagd door de FA voor racisme.

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ik begrijp dit ook niet, blijkbaar wordt er weer flink aan achterkamertjespolitiek gedaan. Ik dacht dat JC en LvG niet door 1 deur konden...

Gaat ook echt niet gebeuren natuurlijk.

Daarnaast ook hoogst merkwaardig dat ze van Gaal juist inhuren op 1 van de weinige functies bij Ajax die niet direct met voetbal te maken hebben en juist de dingen inhoudt die hij slecht kan, namelijk communicatie met niet-voetbalmensen.

Onbegrijpelijk gewoon.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

Suarez officieel aangeklaagd door de FA voor racisme.

"Het woord 'negro' is bij ons een andere naam voor een goede vriend", luidde het verweer van Suárez.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Voor een keer: Suarez

Het was de afgelopen dagen ook weer aardig raak met de Sinterklaas = racisme idioten, dus hier kan ik alleen maar van genieten.

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3601 stemmen

Ledenraad van Ajax kan verrassende komst Van Gaal nog blokkeren

Woensdag, 16 november 2011 om 19:50

De Raad van Commissarissen van Ajax heeft zonder medeweten van Johan Cruijff de onderhandelingen met beoogd directeur Louis van Gaal afgerond. Dat zeggen bronnen rond de Amsterdamse club woensdagavond aan het ANP. Cruijff, lid van de RvC, is pas daarna ingelicht over de gang van zaken. Mocht de ledenraad tijdens de ledenraadvergadering van vanavond partij kiezen voor Cruijff, dan kan de terugkeer van Van Gaal nog worden geblokkeerd. (Voetbalzone)

Bij Sjaak Swart viel het nieuws over de aanstelling van Van Gaal als algemeen directeur rauw op zijn dak. Een NOS-équipe ving de 73-jarige oud-speler van Ajax op toen hij arriveerde voor de ledenraadvergadering, zo meldt De Volkskrant. "Van Gaal algemeen directeur? Ja, maar niet hier', zo reageerde hij vinnig toen het icoon van de Amsterdamse club werd geconfronteerd met het nieuws.

"Een dolksteek in de rug voor Johan", zei Keje Molenaar bij aankomst bij de Amsterdam ArenA tegenover de i>NOS. Het lid van de verzoeningscommissie en de ledenraad had de aanstelling van Van Gaal niet aan zien komen. "Ik word er eigenlijk een beetje verdrietig van", sprak oud-voorzitter Uri Coronel.

Hahaha je lacht je toch een krul in je lul om die teringzooi daar. Wat een kleine kleuters allemaal

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1847 stemmen

Met Danny Blind als zijn rechterhand, OMG . Blijkbaar willen mensen echt dat Ajax naar de klote gaat. Cruijff moet het nu echt hard gaan spelen, opzouten met die clowns daar. Ik vermoed wel dat als Cruijff aan het kortste eind trekt hij het voorgoed voor gezien houdt. En geef hem ongelijk.

kos

• 46721 berichten
  • 8875 stemmen

Dat je als financieel directeur dus moet rapporteren aan Van Gaal .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De waanzin gaat maar door en door. Er valt geen touw meer aan vast te knopen. Ik heb geen zin om een uitgebreid betoog te houden, dus houd ik het kort:

- wat maakt Van Gaal een geschikt AD?;

- waarom weet Cruijff hier niks van;

- wat was de functie van de 'verzoeningscommissie'?

- en waarom moet Blind altijd, no matter what, een functie krijgen?;

Het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam...

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1847 stemmen

En waarom riep Van Gaal recentelijk nog: “Het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur wordt bij Ajax. Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook.''

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.