• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.283 series
  • 34.120 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.340 gebruikers
  • 9.394.432 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het maakte mijn voetbalweekend nog een beetje goed, inderdaad.

Feyenoord had gewoon moeten winnen van N.E.C.. Belachelijk dat het niet zo is gegaan.

Feli nog met Utregggg.

Thanks, heb niet de samenvatting kunnen zien van Feyenoord, alleen snel wat beelden gister bij studio sport. Zonde van dat buitenspel doelpunt, kost toch belangrijke punten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Tja. N.E.C. heeft 2 kansen gecreëerd, waarvan dat buitenspel doelpunt. Feyenoord was voorin te onmachtig om écht gevaarlijk te worden, hoewel er een handjevol kansen gemist zijn.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Insignificance schreef:

Vaak is die er juist wel, maar wordt er -om wat voor reden dan ook- geen gebruik van gemaakt. Als ze iets zouden moeten leren, is dat het.

Laat ik het zo zeggen: Je kan niet altijd de voetballende oplossing zien, kon je dat wel speelde je wss al bij Barca. Daarom moeten ze, als ze geen voetballende oplossing zien, de bal gewoon wegrossen.

O ja, die Fernandez mag van mij voor een wedstrijdje of 15 geschorst worden, schandalig wat hij deed.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Almighty schreef:

Laat ik het zo zeggen: Je kan niet altijd de voetballende oplossing zien, kon je dat wel speelde je wss al bij Barca.

Ach, vaak genoeg. De lat ligt weer eens veel te laag. En je je vervolgens maar afvragen waarom het al jaren zo verdomd weinig voorstelt.. Maar je snijdt onbedoeld misschien wel een aardig punt aan met Barça, als je begrijpt wat ik bedoel..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Almighty schreef:

O ja, die Fernandez mag van mij voor een wedstrijdje of 15 geschorst worden, schandalig wat hij deed.

Zal wel een wedstrijd of drie, vier worden. Bijten is natuurlijk veel erger.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

RTV Utrecht: Onderzoek naar vuurwerkbom bij FCU-Ajax - rtvutrecht.nl

Hopen dat de Ajacied te vinden is. Als zo'n bom bij je gezicht ontploft dan zijn de gevolgen niet te overzien. Levenslang stadionverbod en 5 jaar cel (poging to doodslag), dat zal hem wel leren.

Hier de bom duidelijk

YouTube - FC Utrecht - Ajax (Nov 6, 2011)

@ 4:47

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jammer van de bom, inderdaad levensgevaarlijk en bovendien niet bevordelijk voor toekomstige bezoekjes naar de domstad. Al vraag ik me wel af of hij uit het uitvak komt, ivm met de netten die eromheen hangen(duidelijk te zien op het filmpje en ze gooien zelf stoeltjes op het veld).

Maar dat daar rechts is het grootste kneuzen vak dat er bestaat op deze planeet. Vol met provocateurs en kansloze "hoolies". Laat ze lekker aan de overzijde zitten bij de rest van dat kansloze zooitje van de punnikside en dan lekker hamas liedjes zingen ipv je eigen club steunen.

Volgens mij is er de hele wedstrijd over en neer wat gebeurt daarzo, ik ben de tel kwijt geraakt over het aantal bommen dat ik heb gehoord.

Grootste vraag voor mij blijft, waarom werd er na afloop geklapt voor de spelers?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Jammer van de bom, inderdaad levensgevaarlijk en bovendien niet bevordelijk voor toekomstige bezoekjes naar de domstad.

Maar dat daar rechts is het grootste kneuzen vak dat er bestaat op deze planeet. Vol met provocateurs en kansloze "hoolies". Laat ze lekker aan de overzijde zitten bij de rest van dat kansloze zooitje van de punnikside en dan lekker hamas liedjes zingen ipv je eigen club steunen.

Volgens mij is er de hele wedstrijd over en neer wat gebeurt daarzo, ik ben de tel kwijt geraakt over het aantal bommen dat ik heb gehoord.

Punnikside

Als er een bom in je vak wordt gegooid door het uitvak, kan ik de reactie zeker begrijpen. Tegen Legia liep het 10 jaar geleden ook uit de hand omdat er Hagenezen/Polen vuurwerk gooide in het Utrecht vak en er mensen gewond zijn geraakt.

Tuurlijk gebeuren over en weer dingen. Zo zingt Utrecht Hamas en Ajax kanker Utrecht etc. Kan best begrijpen dat dat kwetsend is, maar daarmee breng je geen levens in gevaar. Spreekoren en uitlokken is er altijd bij FCU - 020 aan beiden kanten, maar vind echt een bom gooien wel te ver gaan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Die worden over en weer gegooid, al jaren. Op deze wedstrijd komt ook veel kansloos gespuis af, van beide kanten.

En denk niet dat die sukkeltjes aan de overkant (alleen)boos waren vanwege wat bommetjes. Die staan er al jaren irritant te wezen, waarom denk je dat dat doek daar ook ligt alleen bij deze wedstrijd.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Die worden over en weer gegooid, al jaren. Op deze wedstrijd komt ook veel kansloos gespuis af, van beide kanten.

En denk niet dat die sukkeltjes aan de overkant (alleen)boos waren vanwege wat bommetjes. Die staan er al jaren irritant te wezen, waarom denk je dat dat doek daar ook ligt alleen bij deze wedstrijd.

Nou, Utrecht heeft niks in het Ajax vak gegooid (op voetbalzone staat trouwens van wel maar die hebben berichten vaker verkeerd). En tuurlijk is het aan beiden kanten jennen en staan die mensen op Vak U om als het los gaat hun de grachten in gaan, je hoeft mij niet uit te leggen waarom dat doek er staat. Neemt niet weg dat die bom levensgevaarlijk is. En Ajax ging trouwens ook leuk de grachten in en hebben na de wedstrijd laf auto's gesloopt in de garage.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Chucky92 schreef:

RTV Utrecht: Onderzoek naar vuurwerkbom bij FCU-Ajax - rtvutrecht.nl

Hopen dat de Ajacied te vinden is. Als zo'n bom bij je gezicht ontploft dan zijn de gevolgen niet te overzien. Levenslang stadionverbod en 5 jaar cel (poging to doodslag), dat zal hem wel leren.

Vijf jaar cel:)? l.m.f.a.o.

Was het maar zo. In Nederland gaan ze met zoiets niet verder dan een jaartje, waarvan 6 voorwaardelijk. Wat dat betreft kunnen we jaloers zijn op de wetgeving aan de andere zijde van het kanaal.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Nou, Utrecht heeft niks in het Ajax vak gegooid (op voetbalzone staat trouwens van wel maar die hebben berichten vaker verkeerd). En tuurlijk is het aan beiden kanten jennen en staan die mensen op Vak U om als het los gaat hun de grachten in gaan, je hoeft mij niet uit te leggen waarom dat doek er staat. Neemt niet weg dat die bom levensgevaarlijk is. En Ajax ging trouwens ook leuk de grachten in en hebben na de wedstrijd laf auto's gesloopt in de garage.

Ga je nou serieus huilie huilie doen en naar Ajax lopen wijzen? Vuurwerk op het veld gooien(waar spelers staan) is natuurlijk niet levensgevaarlijk en zo.

Neem anders is een kijkje op Rondje foto's FC Utrecht - Abcoude Noord - fcutrechtnieuwegein.com waar ze dit goedpraten.

Ga gewoon een keer de overwinning vieren en niet zoals altijd alleen maar naar Ajax wijzen of over Ajax zingen. Lijkt wel alsof jullie met een soort Ajax complex zitten of zo.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Insignificance schreef:

Ach, vaak genoeg. De lat ligt weer eens veel te laag. En je je vervolgens maar afvragen waarom het al jaren zo verdomd weinig voorstelt.. Maar je snijdt onbedoeld misschien wel een aardig punt aan met Barça, als je begrijpt wat ik bedoel..

Wat een onzin, als je kijkt naar de Europese top zijn er zat ploegen te vinden die ook niet altijd de voetballende oplossing kunnen vinden. Bedoel je dat Barça niet veel voorstelt??? (of begrijp ik je verkeerd )

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ga je nou serieus huilie huilie doen en naar Ajax lopen wijzen? Vuurwerk op het veld gooien(waar spelers staan) is natuurlijk niet levensgevaarlijk en zo.

Neem anders is een kijkje op Rondje foto's FC Utrecht - Abcoude Noord - fcutrechtnieuwegein.com waar ze dit goedpraten.

Vriend, jij heb het erover dat wij het in die joden vak hebben gegooid. Er is vuurwerk gegooid op het veld, maar niet in het uitvak.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Vijf jaar cel:)? l.m.f.a.o.

Was het maar zo. In Nederland gaan ze met zoiets niet verder dan een jaartje, waarvan 6 voorwaardelijk. Wat dat betreft kunnen we jaloers zijn op de wetgeving aan de andere zijde van het kanaal.

Tuurlijk krijgt hij dat niet, maar hoopten van wel natuurlijk. Niet alleen deze actie hoor, maar rechters moeten zowiezo veel harder straffen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Vriend, jij heb het erover dat wij het in die joden vak hebben gegooid. Er is vuurwerk gegooid op het veld, maar niet in het uitvak.

Oke, op het veld waar fotografen, stewards, ballenjongens, spelers, wedstrijd officials en cameramannen staan mag het dus wel. Weet ik dat ook alvast. En ik zei niet dat er in het Ajaxvak dingen waren gegooid, lijkt me lastig met die netten ervoor.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ja tuurlijk joh, de Ajax-supporters zijn weer de boosdoener. Ik hoor je dan ook niets over het 'Hamas-hamas joden aan het gas' of 'Oe oe oe' voor Enoh. Hoe dom kunnen die supporters zijn, volgens mij zijn Mulenga en Asare ook gewoon donker. Maarja het kan triester. En ja dan lok je het ook uit. Niet dat ik de actie goedpraat hoor, verre weg. Het zijn allemaal een stelletje zonder hersencellen, maarja die heb je er ook.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Oke, op het veld waar fotografen, stewards, ballenjongens, spelers, wedstrijd officials en cameramannen staan mag het dus wel. Weet ik dat ook alvast. En ik zei niet dat er in het Ajaxvak dingen waren gegooid, lijkt me lastig met die netten ervoor.

Joden gooiden over de netten heen en dat vuurwerk op het veld was niet in de buurt van spelers, Na de wedstrijd en een keer vlakbij een vent die cofentie opruimden. Is ook niet goed.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Offfff Remember this one..

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Almighty schreef:

Wat een onzin, als je kijkt naar de Europese top zijn er zat ploegen te vinden die ook niet altijd de voetballende oplossing kunnen vinden

Wat andere clubs doen, heeft er niks mee te maken. Wij zijn Ajax. Tenminste, dat was ooit zo.

The Almighty schreef:

Bedoel je dat Barça niet veel voorstelt??? (of begrijp ik je verkeerd )

Dat laatste.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Ja tuurlijk joh, de Ajax-supporters zijn weer de boosdoener. Ik hoor je dan ook niets over het 'Hamas-hamas joden aan het gas' of 'Oe oe oe' voor Enoh. Hoe dom kunnen die supporters zijn, volgens mij zijn Mulenga en Asare ook gewoon donker. Maarja het kan triester. En ja dan lok je het ook uit. Niet dat ik de actie goedpraat hoor, verre weg. Het zijn allemaal een stelletje zonder hersencellen, maarja die heb je er ook.

Volgens mij ben jij een beetje blind, ik heb namelijk hierboven al aangegeven dat Utrecht Hamas Hamas Joden aan het gas zong. Ten tweede, er zijn helemaal geen oergeluiden naar Enoh gemaakt. Ik heb ook gelezen op internet dat dat is gebeurt, maar dat is niet gebeurt, iedergevla niet waar ik zat.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Offfff Remember this one..

(embed)

Ja, die ken ik ja. Niet heel slim van die Hagenzen haha.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Insignificance schreef:

Dat laatste.

Je maakt me nieuwsgierig

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Toch zit het team zo in elkaar zoals ik het graag zie. 2 echte buitenspelers en normaal gesproken een goede spits(Sigthorsson) en het middenveld met Janssen en Eriksen kun je toch ook niet zwak noemen. Achterin lopen ze alleen te prutsen als een stelletje amateurs. Ik maak me nog steeds niet veel zorgen. Ajax komt wel weer terug, alleen jammer dat ze daar eerst een winterstop voor nodig hebben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Er niets van gezien (Met voetballen sleutelbeen gebroken en meteen geopereerd gisteravond) maar prima voetbalmiddagje. PSV lastig potje gewonnen en grootste concurrent Ajax verloren. Nice.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Autsch, iets te harde schouderduw gehad of gewoon erop gevallen? Is toch meer een wielren-blessure. Sterkte in ieder geval.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Gingen tussen twee man door in de mangel en viel op sleutelbeen en hoorde het kraken. Dus was snel duidelijk

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat Utrecht won door het falen van de defensie van Ajax. Tuurlijk werden er fouten gemaakt, maar bij Utrecht werden er ook 2 grote fouten gemaakt en daar hoor je niemand over. Dat jullie 4x scoren kwam ook door het defensieve blunderen van Utrecht. Het doelpunt van Ooijer en Eriksen als dieptepunt.

Voetbaltechnisch was Ajax beter, dat zowiezo. Maar dat telt niet alleen, Utrecht speelde met veel meer strijd en passie. Als je ziet bijvoorbeeld ook bij de 6-4. van der Wiel had de bal, die werd opgejaagd door 1 Utrechter, hij paste de bal naar Vermeer en gelijk stonden er 2 Utrechters om Vermeer heen. Dat Vermeer dan slecht uittrapt komt ook mede door het goede doorjagen van Utrecht. Zoals ik al zei, gelijk spel was misschien verdiend. Maar dat Utrecht won kwam niet alleen door het slechte verdedigen van Ajax, maar ook omdat Utrecht het af en toe gewoon goed deed.

Nouja, Vermeer gaf met slecht uittrappen sowieso 2 goals kado. Tel daarbij de afgeweken bal bij de 2-1 en je hebt sowieso al 3 hele vreemde goals.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.