• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.340 gebruikers
  • 9.394.443 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wat een dom gelul over zelfpijperij en Jack van Gelder over de uitzending van gisteren.

Lijkt me niet dat Jack op de hoogte was. Dat is namelijk meestal zo bij een verassing.

Ha, ja geloof jij maar dat het allemaal een spontane verrassing was en dat Sjekkie er niks van wist. En al was het dat, dan nog redelijk gênant om daar 20 minuten aan te besteden. Had het einde van het programma even genoemd ofzo.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik zeg het nu alvast even:

Neem maar van mij aan dat Ajax na de winterstop weer meedoet om het kampioenschap Geen reden tot paniek, Frankie lost het wel op.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Iemand die weet wie de gasten bij VI zijn vanavond?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dinsdag wordt duidelijk hoe serieus de blessure van Theo Janssen is. De middenvelder van Ajax kreeg al vroeg in de wedstrijd tegen FC Utrecht (6-4 nederlaag) last.

Janssen bleef echter staan omdat ook Siem de Jong en Toby Alderweireld​ reeds gewisseld waren. "In de rust zag ik dat Derk Boerrigter last had van zijn rug. Ik hoopte dat hij het zou houden. Toen dat niet het geval was, wist ik dat ik door moest. Ik denk dat het een klein scheurtje is. Dan ga je toch anders voetballen", geeft Janssen te kennen aan NUsport.

Sluit maar aan in de rij! Janssen, Boilesen, Sighorson, de Jong, Serero langdurig.

Mickey enkele weken geleden. Ozbilliz en Ebecillio lange tijd eruit geweest. En vrijwel allemaal spierblessures. Vertonghen begin dit seizoen ook. What the fuck is going on met die medische staf man.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Sjonge jonge. Laat aub gauw Gijpie weer terugkomen. Die Jan Everse is pijnlijk niet grappig!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hahaha schitterend, VI dist effe Studio Voetbal met die 250x

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Vascago schreef:

Sjonge jonge. Laat aub gauw Gijpie weer terugkomen. Die Jan Everse is pijnlijk niet grappig!

Met die grap over dat startschot zat ie er even flink naast inderdaad..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ha, ja geloof jij maar dat het allemaal een spontane verrassing was en dat Sjekkie er niks van wist. En al was het dat, dan nog redelijk gênant om daar 20 minuten aan te besteden. Had het einde van het programma even genoemd ofzo.

250 wedstrijden is niet niets. Mooi om daar even op die manier bij stil te staan. Al was quiz op zichzelf matig

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

250 wedstrijden is niet niets. Mooi om daar even op die manier bij stil te staan. Al was quiz op zichzelf matig

Dat zei ik net, doe het dan in de laatste 2 minuten even met een felicitatie en een stuk taart ofzo. Maar toch niet 20 minuten op een vol uur zendtijd.

Hilarisch dat VI er ook even op in ging haha.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Almighty schreef:

Je maakt me nieuwsgierig

Denk aan opleiding en verkoop.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hahaha schitterend, VI dist effe Studio Voetbal met die 250x

Had het ook gezien, was inderdaad een wanstaltige vertoning bij Studio Voetbal haha. Te beschamend voor woorden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Ga gewoon een keer de overwinning vieren en niet zoals altijd alleen maar naar Ajax wijzen of over Ajax zingen. Lijkt wel alsof jullie met een soort Ajax complex zitten of zo.

Dat zitten ze toch ook?

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Leuk hoor om daar in Rusland te spelen... Was toen toch ook iets met Lazovic, die met een stroomstootwapen naar de grond was gehaald?

Johan Derksen heeft trouwens LA-NY zitten kijken en vond Rodgers zowaar een goede spits.

Eindelijk wat NL erkenning op tv voor de MLS!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, Lazovic was na een wedstrijd door de politie met een stroomstootwapen bewerkt buiten het veld, dachten dat ie een hooligan was ofzo

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nouja, Vermeer gaf met slecht uittrappen sowieso 2 goals kado. Tel daarbij de afgeweken bal bij de 2-1 en je hebt sowieso al 3 hele vreemde goals.

Achja, Utrecht had gister ook 2 blunders. Die van Ooijer en Eriksen mogen zowiezo nooit vallen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Sluit maar aan in de rij! Janssen, Boilesen, Sighorson, de Jong, Serero langdurig. Mickey enkele weken geleden. Ozbilliz en Ebecillio lange tijd eruit geweest. En vrijwel allemaal spierblessures. Vertonghen begin dit seizoen ook. What the fuck is going on met die medische staf man.

Ik zei enkele weken geleden al dat de selectie totaal niet fris oogt, en ook dat valt Frank aan te rekenen. Het programma is ruimschoots van te voren bekend, dus daar kun je rekening mee houden. En iedere leek kon ook wel zien dat de selectie vrij dun is, mocht er iemand wegvallen. Nu krijg je de rekening gepresenteerd, en vragen ze zich af hoe het kan ...

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Vascago schreef:

Klopt, wat een slechte gast zeg. Elke keer grappig proberen te zijn, alleen jammer dat niemand erom moet lachen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Godsklere was stoor ik mij aan Johan zeg. Elke keer zo denigrerend doen tegenover Hans wat echt helemaal nergens op slaat. Maar dan denkt Johan weer even grappig te zijn ten kosten van Hans. Misselijkmakend.

Ook denk hij dat hij de wijsheid in pacht heeft. Met het stomme gelul over Utrecht. Hij vind het raar dat Utrecht moet verkoopt terwijl zij moeten verkopen. En hij zegt 3 beste spelers verkopen. Sorry hoor, alleen Strootman kan je tot een van de beste Misschien aanrekenen. Asare is echt beter dan Mertens en van Wolfswinkel heeft nooit bij Utrecht gespresteerd. Het lijkt wel of hij een hekel aan Booy zomaar heeft. En hij vergeet inderdaad te vertellen dat Booy wel die talenten heeft gehaald.

Ook dat stomme gelul, dat Utrecht geen lijst had, Utrecht wilde namelijk Roorda, Toornstra, Verhoek, der Reijk en de Ridder halen. Maar die waren geen van alle haalbaar.

En dan nog die nonsens over de Zweden. Nilsson kan er inderdaad niks van, maar zoals Hans terrecht zegt wordt Martensson steeds beter en kan Gerndt echt heel goed voetballen alleen is die lui. Die Johan lult ook maar,

En als Gerndt er aan het eind van het seizoen er 30 inlegt, gaat die zeggen ja heb het altijd al een goede spits gevonden alleen niet voor dat geld.

En dan ook nog Wilfred (die ik normaal echt leuk vind) heeft zich achterlijk gedragen.

Maar niet om te beginnen om onze mislukte comedian Everse. Godverdetering wat is hij slecht zeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Achja, Utrecht had gister ook 2 blunders. Die van Ooijer en Eriksen mogen zowiezo nooit vallen.

Dat is matig verdedigen, zijn geen blunders. Vermeer die 2 ballen in de voeten schiet en meteen gepasseerd wordt, dat zijn blunders. En de 2-1 was dikke pech, bal week af.

Verder alle credits aan Utrecht hoor. Prima gereageerd tegen Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik zei enkele weken geleden al dat de selectie totaal niet fris oogt, en ook dat valt Frank aan te rekenen. Het programma is ruimschoots van te voren bekend, dus daar kun je rekening mee houden. En iedere leek kon ook wel zien dat de selectie vrij dun is, mocht er iemand wegvallen. Nu krijg je de rekening gepresenteerd, en vragen ze zich af hoe het kan ...

De selectie vrij dun? Ik vind dat Ajax een forse, complete selectie heeft. Het is alleen jammer dat er nu 5-10 spelers niet fit of geblesseerd zijn. Wat wil jij dan? Terug naar een selectie van 60 spelers, zoals begin deze eeuw?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat is matig verdedigen, zijn geen blunders. Vermeer die 2 ballen in de voeten schiet en meteen gepasseerd wordt, dat zijn blunders. En de 2-1 was dikke pech, bal week af.

Verder alle credits aan Utrecht hoor. Prima gereageerd tegen Ajax.

Die eerste was misschien wel een blunder van Vermeer. Die 2e vond ik twijfeld, tuurlijk niet lekker weggeschoten maar goed fel gereageerd van Utrecht en je kunt niet ontkennen dat het een drama bal van van der Wiel was.

Was volgens mij de 1-1 van Asare dat erg veel geluk was. Achja, de gelukkigste heeft gewonnen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Robert Maaskant is ontslagen als trainer van Wisla Kraków, zo meldt Voetbal International. De 42-jarige oefenmeester wordt door de titelverdediger van Polen verantwoordelijk gehouden voor de sportieve malaise.

Onder leiding van Maaskant pakte Wisla Kraków afgelopen seizoen de landstitel en afgelopen zomer kwam men net tekort om het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken. De matige resultaten in eigen land en in de groepsfase van de Europa League zijn de reden voor het congé van Maaskant.

Wisla Kraków leed zondag tegen stadsgenoot Cracovia Kraków een 1-0 nederlaag en staat op een zesde plaats in de Ekstraklasa, de nationale competitie van Polen. De achterstand op koploper Slask Wroclaw, de werkgever van Johan Voskamp, bedraagt slechts zeven punten.

Voetbalzone.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De selectie vrij dun? Ik vind dat Ajax een forse, complete selectie heeft. Het is alleen jammer dat er nu 5-10 spelers niet fit of geblesseerd zijn. Wat wil jij dan? Terug naar een selectie van 60 spelers, zoals begin deze eeuw?

Kwalitatief dun. Achterin heb je geen fatsoenlijke back-up (en de basis is al niet je van het), op het middenveld heb je genoeg rondlopen (ook als iemand er niet is), en voorin weer te weinig (een basiswaardige vleugelspeler erbij had geen kwaad gekund). De jeugd een kans geven is het leuk, maar je moet het niet enkel en alleen doen omdat het je beleid is of zou moeten zijn. Het belangrijkste is dat ze het niveau aan moeten kunnen, en dat is in veel gevallen gewoon niet het geval (de opties achterin, Lukoki, Ebecilio, Castillion, en vast nog een handvol).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Chucky92 schreef:

Die eerste was misschien wel een blunder van Vermeer. Die 2e vond ik twijfeld, tuurlijk niet lekker weggeschoten maar goed fel gereageerd van Utrecht en je kunt niet ontkennen dat het een drama bal van van der Wiel was.

Was volgens mij de 1-1 van Asare dat erg veel geluk was. Achja, de gelukkigste heeft gewonnen.

Die kopbal van Bovenberg is ook gewoon een blunder van Vermeer. Ajax ging gisteren ten onder door een handvol persoonlijke fouten. Utrecht was zelfs beduidend minder fel dan voorgaande jaren.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

PSV is wel lekker bezig met die prestatie-premies !

3de worden is een catastrofe voor PSV en dan krijgen die spelers 60.000,merkwaardig....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Kwalitatief dun. Achterin heb je geen fatsoenlijke back-up (en de basis is al niet je van het), op het middenveld heb je genoeg rondlopen (ook als iemand er niet is), en voorin weer te weinig (een basiswaardige vleugelspeler erbij had geen kwaad gekund). De jeugd een kans geven is het leuk, maar je moet het niet enkel en alleen doen omdat het je beleid is of zou moeten zijn. Het belangrijkste is dat ze het niveau aan moeten kunnen, en dat is in veel gevallen gewoon niet het geval (de opties achterin, Lukoki, Ebecilio, Castillion, en vast nog een handvol).

Op deze manier. Dan ben ik het met je eens.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

%%%%%% schreef:

PSV is wel lekker bezig met die prestatie-premies !

3de worden is een catastrofe voor PSV en dan krijgen die spelers 60.000,merkwaardig....

Het argument 'dat men meer kon spenderen omdat er zoveel bezuinigd is op de salariskosten', welke door vrijwel elke PSV'er deze zomer werd aangehaald, kan inderdaad ook weer de prullenbak in (according to VI).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Maaskant in Polen ontslagen. Lijkt me een goede voor Utrecht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.