- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Denk aan opleiding en verkoop.
O jij bedoelt natuurlijk dat iedereen die een beetje kan ballen in de jeugd, weggekocht wordt door de grote Europese clubs.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Maaskant in Polen ontslagen. Lijkt me een goede voor Utrecht.
Dacht ik ook gelijk aan. Is geen slechte trainert!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Godsklere was stoor ik mij aan Johan zeg. Elke keer zo denigrerend doen tegenover Hans wat echt helemaal nergens op slaat. Maar dan denkt Johan weer even grappig te zijn ten kosten van Hans. Misselijkmakend.
Ook denk hij dat hij de wijsheid in pacht heeft. Met het stomme gelul over Utrecht. Hij vind het raar dat Utrecht moet verkoopt terwijl zij moeten verkopen. En hij zegt 3 beste spelers verkopen. Sorry hoor, alleen Strootman kan je tot een van de beste Misschien aanrekenen. Asare is echt beter dan Mertens en van Wolfswinkel heeft nooit bij Utrecht gespresteerd. Het lijkt wel of hij een hekel aan Booy zomaar heeft. En hij vergeet inderdaad te vertellen dat Booy wel die talenten heeft gehaald.
Ook dat stomme gelul, dat Utrecht geen lijst had, Utrecht wilde namelijk Roorda, Toornstra, Verhoek, der Reijk en de Ridder halen. Maar die waren geen van alle haalbaar.
En dan nog die nonsens over de Zweden. Nilsson kan er inderdaad niks van, maar zoals Hans terrecht zegt wordt Martensson steeds beter en kan Gerndt echt heel goed voetballen alleen is die lui. Die Johan lult ook maar,
En als Gerndt er aan het eind van het seizoen er 30 inlegt, gaat die zeggen ja heb het altijd al een goede spits gevonden alleen niet voor dat geld. 
En dan ook nog Wilfred (die ik normaal echt leuk vind) heeft zich achterlijk gedragen.
Maar niet om te beginnen om onze mislukte comedian Everse. Godverdetering wat is hij slecht zeg.
Hahaha, kortom, ze moeten gewoon niet fucken met FC Utrecht....?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het jaarverslag loopt tot 30 juni dit jaar. De deal met de gemeente en alle bezuinigingsplannen zijn daarna dan ook pas in werking getreden.
Wel een tegenvaller op financieel vlak is het niet kunnen verkopen van Engelaar en Isaksson die zwaar op de begroting drukken.
Dat spelers van PSV zelfs bij een 3e plaats nog een premie krijgen is schandelijk. Ik dacht enkele maanden geleden te horen dat men (net als Ajax) naar een systeem toe wilde waarin alleen premies werden uitgedeeld bij een kampioenschap. Weet niet in hoeverre dat al is geregeld.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
"Veel kritiek lees ik, jullie clowns hadden het zelf ook niet beter gedaan.. Kijk eerst naar jezelf"
twittert Kenneth Vermeer.
.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8242 stemmen
Haha als dat echt waar is kan het niet veel triester. Maar hoe betrouwbaar is twitter?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Lijkt me niet serieus. Als je verder leest lijkt me dat voor niemand moeilijk te constateren:
"Villareal, Ath. Madrid, Sporting Portugal, AC Milan en Liverpool, zouden zich gemeld hebben. Waarschijnlijk vertrek ik volgend seizoen, helaas."
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ath? Begint wel een gewoonte te worden
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lijkt me heel sterk dat het daadwerkelijk Kenneth Vermeer is. Lijkt me best een verstandige jongen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De Pers neemt dat twitteraccount wel serieus blijkbaar: ?BlackBerry verpest levens? - DePers.nl
Maar het is natuurlijk een neppert. Wel curieus is de combinatie van de woordkeuze 'clown' en het schermen met buitenlandse topclubs voor een ondermaatse Ajax speler. Als de volgende tweet 'ik ben beter als Stekelenburg' is weet ik in ieder geval wie er achter zit...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als de volgende tweet 'ik ben beter als Stekelenburg' is weet ik in ieder geval wie er achter zit...
Hij komt wat mij betreft niet echt over als iemand die de Nederlandse taal niet goed beheerst.t
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hij komt wta mij betreft niet echt over als iemand die de Nederlandse taal niet goed beheerst.
Ik snapte hem wel. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De Pers neemt dat twitteraccount wel serieus blijkbaar: ?BlackBerry verpest levens? - DePers.nl
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat subtiele, fijnbesnaarde gevoel voor humor is niet een ieder gegeven 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig is gevoel voor humor subjectief
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
Vermeer is een stuntelaar, maar ik vind dat het toch echt meer lag aan de dramatisch laconieke defensie. Vermeer werd gedwongen om steeds in te grijpen, en zodoende maakte hij die slordige fouten.
Zoals Ajax tegen Utrecht speelde kan echt niet. Ik schaam me kapot.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar het is natuurlijk een neppert. Wel curieus is de combinatie van de woordkeuze 'clown' en het schermen met buitenlandse topclubs voor een ondermaatse Ajax speler. Als de volgende tweet 'ik ben beter als Stekelenburg' is weet ik in ieder geval wie er achter zit...
Ik heb niet eens Facebook, laat staan Twitter, dus helaas ik was het niet. Maar weer leuk geprobeerd hoor 
Voetbalzone - Nieuwe rel bij Portugal: boze Bosingwa stelt zich niet meer beschikbaar
Gaat daar lekker zeg
Carvalho kapte er al mee, nu ook Bosingwa. Portugal is wel 1 van de beste voorbeelden dat goede spelers nog geen sterke ploeg maken.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hahaha, kortom, ze moeten gewoon niet fucken met FC Utrecht....?
Ze mogen van mij wel kritiek hebben op Utrecht, dat heb ik ook. Maar ik heb het idee dat Derksen maar wat roept. Gister zegt hij dat niet begrijpt dat Utrecht hem haalde, 2 maanden geleden zij hij dat het een leuke speler voor Utrecht is.
YouTube - VI 26-08-11 - Johan Derksen: 'Bovenberg is een klein leuk backje'
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vermeer is een stuntelaar, maar ik vind dat het toch echt meer lag aan de dramatisch laconieke defensie. Vermeer werd gedwongen om steeds in te grijpen, en zodoende maakte hij die slordige fouten.
Zoals Ajax tegen Utrecht speelde kan echt niet. Ik schaam me kapot.
Dat vond ik ook, Vermeer was slecht maar elke fout van hem kwam vooruit uit een fout van de verdediging. Die twee terug speelballen waren drama, Vermeer had meer fout bij de 1e want okej die had beter uitgetrapt moeten worden. Maar numero 2 was een hele slechte terug speelbal. Daarnaast (bij het doelpunt van Bovenberg) sprong geen een verdediging op en liep niet in de buurt van Bovenberg.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ajax raakt geblesseerde De Jong en Janssen weken kwijt.
Wat is daar aan de hand joh? Ze vallen bij bosjes met spierblessures.
Ik voel een interview met Raymond Verheijen aan komen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
GVD, gaat weer lekker...
Sigthorsson en de Jong is bijna niet op te vangen. Dat wordt dus Bulykin, die gelukkig zondag wel goed speelde.
Janssen 2 weken....gelukkig zijn er interlands en is NAC thuis wel te doen zonder hem. Hopelijk haalt hij Lyon-Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Niet goed voor de breedte, maar denk, gezien hun huidige vorm, dat Ajax beter zal voetballen zonder hen. Alleen houden ze niet veel spelers over zo. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Middenveld is nog wel op te vangen met oa nog Lodeiro, Serero en wie weet Aissati.
Voorin wordt het krap. We hadden 3 opties, 2 zijn nu langdurig geblesseerd. Enige plus is dat het programma tot de winter relatief goed te doen is, buiten de CL duels.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Gewoon lekker El Hamdaoui erin gooien, zo slecht is hij toch niet? Je kunt hem volgens mij ook op de vleugelszetten, Frankie heeft weinig keus denk ik. Middenveld zal wel Anita, Enoh en op 10 Erikssen worden en dan linksback die Koppers.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als De Boer nu nog toegeeft in de zaak El Ham is hij zijn geloofwaardigheid totaal kwijt. Dat zal hij niet gaan doen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Als De Boer nu nog toegeeft in de zaak El Ham is hij zijn geloofwaardigheid totaal kwijt. Dat zal hij niet gaan doen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Niemand weet natuurlijk precies wat daar heeft afgespeeld, maar zou het zo erg zijn dat El Ham niet eens met zoveel blessures kan rekenen op een kans? Het kan niet anders of El Ham moet of de Boer uit hebben gescholden flink op hem een klap op zijn smoel hebben gegeven. Anders geef je die vent toch een kans.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gewoon lekker El Hamdaoui erin gooien, zo slecht is hij toch niet? Je kunt hem volgens mij ook op de vleugelszetten, Frankie heeft weinig keus denk ik. Middenveld zal wel Anita, Enoh en op 10 Erikssen worden en dan linksback die Koppers.
Zucht, besef eens dat MeH een gepasseerd stadium is. Heeft niet eens met kwaliteit te maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.