• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.332 gebruikers
  • 9.394.332 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Kuijt speelde het hele WK toch? Dan was hij ook niet om aan te zien...

Kuijt is zo ongelooflijk hard inwisselbaar. Juist voorin hebben wij voetbal nodig en niet zo'n verdedigende kneus als Kuijt. Jammer dat de Feyenoorders hier met een oogklep op lopen. Met hem worden we geen kampioen. Voorin hebben we geen werker nodig, laat Kuijt maar lekker op linksback lopen als hij zo graag mee wilt verdedigen. Liever een voorhoede met talent die wedstrijden met een actie kunnen beslissen dan meneertje rebound Kuijt.

Telkens weer die discussies, je wordt er moedeloos van. Niemand de afgelopen twee wedstrijden gekeken met Kuijt op links? Was niet om aan te gluren. Johan Derksen had helemaal gelijk. Durft geen actie aan te gaan en wat volgt is altijd een draai naar binnen met een eventuele waardeloze pass. Of een terugspeelbal natuurlijk. Dan liever iemand die er voorbij kan rennen en een (goede) voorzet kan afgeven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - KNVB gaat deze maand om tafel met 'nieuwe Nederlander' Douglas

Ik geef Douglas een goede kans om het EK te halen, als de KNVB er werk van maakt en van Marwijk hem wil.

Laten we eerlijk zijn, centraal zijn alleen Heitinga en Mathijsen zeker van een plekje. De rest (Vlaar, Boulahrouz, Bruma) zijn dat niet.

Of het een prettig idee is, een genaturaliseerde Braziliaan in Oranje, laat ik even er buiten maar kwalitatief gezien zou Oranje er zeker mee versterkt worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

FOKSPORT.nl / Nieuws / 'Scouts Barcelona gaan Maher bekijken' / FOK!sport - sport.fok.nl

Zou wel doodzonde zijn als de Eredivisie hier nu al van wordt beroofd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord neemt afscheid van Darley

Darley heeft zijn laatste wedstrijd als speler van Feyenoord waarschijnlijk al achter de rug. De doelman heeft van de club uit Rotterdam toestemming gekregen terug te keren naar zijn vaderland, met een aflopend contract op zak. De 21-jarige doelman kampt met een hardnekkige heupblessure en heeft van Feyenoord toestemming gekregen om zicht in zijn in zijn geboorteland Brazilië te laten opereren, meldt het Algemeen Dagblad. Door de operatie staat Darley ruim een half jaar buitenspel, met zijn aflopende contract op zak weet de goalie dat zijn tijd bij Feyenoord voorbij is.

"Darley heeft een aflopend contract", zegt technisch directeur Martin van Geel over de bij Atletico Mineiro weggeplukte doelman. "Dus de kans dat hij hier nog in actie komt is minimaal. Wij rekenen niet meer op zijn terugkeer." De jonge keeper speelde in totaal vijf competitiewedstrijden voor Feyenoord, daarin ontving hij eenmaal een rode kaart.

--------

Nu Mulder nog. Wel jammer dat Darley zolang geblesserd is. Had graag nog wat van 'm gezien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Moet hem ook niet op links beoordelen aangezien hij altijd rechts staat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord had Rob van Dijk moeten houden voor dit seizoen. Ook geen wereldwonder, maar wel betrouwbaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou nou. Zo betrouwbaar was ie ook vaak niet. Maar wel betrouwbaarder dan Mulder.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Kunnen ze die Lamprou niet de kans geven dan. Ik weet niet hoe goed hij is?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie het nog gebeuren dat Patrick Lodewijks een comeback maakt onder de lat bij Feyenoord

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Kunnen ze die Lamprou niet de kans geven dan. Ik weet niet hoe goed hij is?

Redelijk, ook niets bovengemiddelds. Zijn lengte heeft ie ook niet mee.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Klinkt ook niet overtuigend. Jeroen Verhoeven huren dan maar??

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Feyenoord heeft al jaren een keepersprobleem. Maar goed, er was geen geld. Volgend jaar als eerste een nieuwe keeper kopen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ben blij dat Ajax dat niet heeft. Laatste jaren toch goede keepers gehad met Stekelenburg en Vermeer. En Cillessen is natuurlijk ook zeer talentvol. En dan doet keeper Bizot het erg goed op uitleenbasis bij Cambuur Leeuwarden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord heeft al jaren een keepersprobleem. Maar goed, er was geen geld. Volgend jaar als eerste een nieuwe keeper kopen.

Hadden ze Velthuis niet gratis kunnen overnemen begin dit jaar? Staat me iets van bij namelijk, maar toen was er volgens van Geel geen keepersprobleem en niet noodzakelijk.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Zal ook wel aan de salariseisen van Pietje V hebben gelegen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Aangezien hij nu bij Vitesse aan de slag is zal dat niet zo heel gortig zijn geweest. En ondanks al het geld dat momenteel achter Vitesse zit, vertaald dit zich nog niet in extreem hogere salarissen voor spelers.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe weet jij wat ze bij Vitesse verdienen? Ik denk dat er best wel wat grootverdieners (6 ton en hoger zeg maar) bij zitten. Sowieso kan Vitesse meer bieden als dat Feyenoord nu kan.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - KNVB gaat deze maand om tafel met 'nieuwe Nederlander' Douglas

Ik geef Douglas een goede kans om het EK te halen, als de KNVB er werk van maakt en van Marwijk hem wil.

Laten we eerlijk zijn, centraal zijn alleen Heitinga en Mathijsen zeker van een plekje. De rest (Vlaar, Boulahrouz, Bruma) zijn dat niet.

Of het een prettig idee is, een genaturaliseerde Braziliaan in Oranje, laat ik even er buiten maar kwalitatief gezien zou Oranje er zeker mee versterkt worden.

Zo die gaat nu lekker cashen in Engeland.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

Aangezien hij nu bij Vitesse aan de slag is zal dat niet zo heel gortig zijn geweest. En ondanks al het geld dat momenteel achter Vitesse zit, vertaald dit zich nog niet in extreem hogere salarissen voor spelers.

Heb ik geen idee van. Ik ken het salarishuis van Vitesse niet. Ik kan me voorstellen, dat er aantal jongens zijn die redelijk wat verdienen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe weet jij wat ze bij Vitesse verdienen? Ik denk dat er best wel wat grootverdieners (6 ton en hoger zeg maar) bij zitten. Sowieso kan Vitesse meer bieden als dat Feyenoord nu kan.

Qua salarissen staat Feyenoord op dit moment altijd nog hoger dan Vitesse. Op den duur, als Vitesse echt miljoenen uit gaat geven voor spelers, zal er wel meer te verdienen vallen bij fietstas.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Zo die gaat nu lekker cashen in Engeland.

Hij heeft ook geen werkvergunning meer nodig voor Engeland toch? Naar de echte top zal hij niet gaan, maar naar een ploeg als Tottenham, Fulham of Newcastle zie ik hem wel gaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Qua salarissen staat Feyenoord op dit moment altijd nog hoger dan Vitesse. Op den duur, als Vitesse echt miljoenen uit gaat geven voor spelers, zal er wel meer te verdienen vallen bij fietstas.

Welnee. Feyenoord kan niet eens geld uitgeven aan spelers, laat staan dan aan forse salarissen. Bij Vitesse zit momenteel geld.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Volgens mij weet je niet helemaal hoe contracten werken en dat je je daar aan moet houden enzo.

Vitesse heeft vooral veel talenten, die nog niet zoveel verdienen.

Feyenoord is langzaam de grootverdieners er uit aan het werken. Denk dat er bij Vitesse niemand zoveel verdient als El Ahmadi, bijvoorbeeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, ziet geen heil in de komst van doelman Piet Velthuizen die voor een 'prikkie mag vertrekken bij Hercules Alicante en al een paar maal nadrukkelijk liet doorschemeren graag naar Feyenoord te willen.

'Velthuizen is een prima keeper en ik vind het hartstikke mooi dat hij naar ons toe wil, maar we hebben met Erwin Mulder, Rob van Dijk en Kostas Lamprou al drie keepers en daarmee moeten we het volgend seizoen doen', aldus Van Geel bij het tv-programma Barend & Barend. '

Maar nogmaals, we zijn gestreeld door zijn opmerkingen.Dat laat wel zien dat spelers ons nog steeds als een grote club zien.

Aangezien gortige salariseisen nooit ter sprake zijn gekomen mag ik ervan uitgaan dat dit geen probleem ging vormen. Normaliter is het een gesloten boek dan. Piet moest sowieso inleveren, en had daar ook geen moeite mee is gebleken.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Denk dat er sinds Jordania wel het een en ander is veranderd. Een gozer als Bony zal er niet voor een fooitje ballen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik neem aan dat je ook wel snapte dat ik niet spelers die al jarenlang vastliggen bij Feyenoord bedoel. Ik heb het over de huidige situatie bij beide clubs. El Ahmadi zal wel fors verdienen ja, spelers als Guidetti, Clasie en Cabral niet.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

TEHERAN - Twee voetballers van de Iraanse club Persepolis Teheran zijn voorlopig geschorst na 'onzedelijk' gedrag tijdens het competitieduel tegen Damash Gilan. Voor de ogen van miljoenen live-kijkers op de Iraanse staats-tv kneep Mohammad Nosrati zijn juichende ploeggenoot Sheys Rezaei stiekem in de billen.

Naast de voorlopige schorsing kregen de spelers ook een geldboete opgelegd van de door de staat gefinancierde voetbalclub. Nosrati, 80-voudig Iraans international, zou na afloop verklaard hebben dat hij 'niet wist waar zijn hand zich bevond'.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, ik neem aan dat je ook wel snapte dat ik niet spelers die al jarenlang vastliggen bij Feyenoord bedoel. Ik heb het over de huidige situatie bij beide clubs. El Ahmadi zal wel fors verdienen ja, spelers als Guidetti, Clasie en Cabral niet.

Welk gedeelte van "op dit moment" begreep je niet?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Joy4ever schreef:

(embed)

TEHERAN - Twee voetballers van de Iraanse club Persepolis Teheran zijn voorlopig geschorst na 'onzedelijk' gedrag tijdens het competitieduel tegen Damash Gilan. Voor de ogen van miljoenen live-kijkers op de Iraanse staats-tv kneep Mohammad Nosrati zijn juichende ploeggenoot Sheys Rezaei stiekem in de billen.

Naast de voorlopige schorsing kregen de spelers ook een geldboete opgelegd van de door de staat gefinancierde voetbalclub. Nosrati, 80-voudig Iraans international, zou na afloop verklaard hebben dat hij 'niet wist waar zijn hand zich bevond'.

Verdorven kutland. En al helemaal belachelijk dat die geknepen persoon ook een schorsing krijgt.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, ziet geen heil in de komst van doelman Piet Velthuizen die voor een 'prikkie mag vertrekken bij Hercules Alicante en al een paar maal nadrukkelijk liet doorschemeren graag naar Feyenoord te willen.

'Velthuizen is een prima keeper en ik vind het hartstikke mooi dat hij naar ons toe wil, maar we hebben met Erwin Mulder, Rob van Dijk en Kostas Lamprou al drie keepers en daarmee moeten we het volgend seizoen doen', aldus Van Geel bij het tv-programma Barend & Barend. '

Maar nogmaals, we zijn gestreeld door zijn opmerkingen.Dat laat wel zien dat spelers ons nog steeds als een grote club zien.

Aangezien gortige salariseisen nooit ter sprake zijn gekomen mag ik ervan uitgaan dat dit geen probleem ging vormen. Normaliter is het een gesloten boek dan. Piet moest sowieso inleveren, en had daar ook geen moeite mee is gebleken.

Overigens is van dijk inmiddels alweer weg en wisten ze vorig jaar al dat Mulder gewoon (nog?) niet goed genoeg is. De salarisonderhandelingen waren nog niet eens gehad. Ik denk dat, als Pietje gehoord had wat Feyenoord hem aan salaris wou geven, hij dat waarschijnlijk niet hoog genoeg vond.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.