• 16.043 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.335 gebruikers
  • 9.394.349 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je weet dat de naam alleen maar met Derksens blaadje, de hoofdsponsor van de show (dat wel over het buitenland bericht) te maken heeft hé?

I know, maar het was relevant op de bovenstaande discussie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Je kent mijn standpunt: Nederland heeft geen talenten tussen 18 en 24. Daar blijf ik bij.

Maher? Van Wolfswinkel? Van Ginkel?

Als dat geen talenten meer zijn dan weet ik het ook niet.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Pröpper ook toch? Of is die geblesseerd? Ik hoor niet veel meer over hem.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Als Van Ginkel en Pröpper zelfs genoemd worden mag Labyad natuurlijk niet ontbreken. Hoewel het natuurlijk de vraag is of hij ooit voor Oranje uit gaat komen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ruud van Nistelrooy balde op de leeftijd van Luuk de Jong nog bij FC Den Bosch...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

depri83 schreef:

mag Labyad natuurlijk niet ontbreken. Hoewel het natuurlijk de vraag is of hij ooit voor Oranje uit gaat komen.

Labyad heeft al voor Marokko gekozen...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Niet toch? Volgens mij moet hij zijn keuze nog maken.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Laat hem maar lekker voor Marokko kiezen

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Hij heeft al voor Marokko gekozen inderdaad.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je kent mijn standpunt: Nederland heeft geen talenten tussen 18 en 24. Daar blijf ik bij.

(quote)

Roda is een prima clubje voor dit soort weifelaars.

Als jij niet kan inzien dat bijvoorbeeld Strootman een groot talent is, dan houdt het op.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jan v Halst, Barend en alle andere analisten zijn het niet eens met de pseudo analisten hier die Wijnaldum aan het afkraken waren afgelopen weekend. Hehehe

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wij kraakten Wijnaldum niet af. Won ontzettend veel duels. Als je echter gaat kijken wat hij vervolgens met die gewonnen duels deed word je echter niet vrolijk. Maar blijkbaar kijken onze analisten niet zo ver. Al had ik Van Halst inderdaad hoger ingeschat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Van Halst is gewoon prima en Brama werd compleet weggespeeld door Wijnaldum natuurlijk. Dus hij speelde gewoon een goede match. Maar volgens mij vonden een paar de ophemeling over Wijnaldum tijdens de wedstrijd echt lachwekkend. Zoek het maar terug.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ik was de eerste die daarover begon dus hoef ik niet terug te lezen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wijnaldum is een prima speler, maar zijn rendement is bijna altijd 0. Als nr 10 van PSV moet hij echt meer gaan laten zien. Dan moet je 10 goals maken en 10 assists geven. Dat eis ik ook van Eriksen btw.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wijnaldum is niet echt een nummer 10 bij PSV. Die rol is meer voor Toivonen. Maar verder wel helemaal eens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wijnaldum staat toch regelmatig op 10? Hij is het alleen niet nee, dat ziet bijna iedereen wel. Daar mist hij het overzicht en de koelbloedigheid voor. Hij is meer een speler die je een vrije rol aan de zijkant moet geven.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wijnaldum is een prima speler, maar zijn rendement is bijna altijd 0. Als nr 10 van PSV moet hij echt meer gaan laten zien. Dan moet je 10 goals maken en 10 assists geven. Dat eis ik ook van Eriksen btw.

Was te verwachten dat Wijnaldum niet heel rendabel zou zijn in het eerste seizoen bij PSV, maar het zou me niet verbazen als hij alsnog aan de 10 doelpunten komt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wijnaldum staat toch regelmatig op 10? Hij is het alleen niet nee, dat ziet bijna iedereen wel. Daar mist hij het overzicht en de koelbloedigheid voor.

Hij mist vooral inzicht.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Everse is overigens wel lekker eerlijk en recht voor z'n raap Laat zich niet remmen door mediatrainingen iig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha tuurlijk. Demba Ba . 0-1 Magpies.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind die Everse maar een zelfingenomen kwal. Bah.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Haha die keeper van MVV. Wat een prutser

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die grappen over Iwan zijn echt pijnlijk ongrappig zeg. Snap sowieso niet waarom Genee er grappig over zit te doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

haha, Demba "Wanker' Ba. Eat this Stoke . 0-2

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Doet het leuker dat Iwan het de laatste tijd deed iig. Mag vaker komen.

Overigens jammer dat Derksen nooit wil prijsgeven (lees: er altijd dom omheen lult) wat zijn favoriete voorhoede van Oranje zou zijn. Ben wel benieuwd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kan je toch wel nagaan wat Derksen vind.

Hij vind van Persie de beste spits en Sneijder de beste nr 10. En hij zou een fitte Robben altijd opstellen. Dan heb je dus nog een linksbuiten nodig. Hij vind Afellay goed en is gecharmeerd van Boerrigter. Kuijt vind hij niks.

Dus:

Persie

Afellay-Sneijder-Robben

En daarachter vast van Bommel/De Jong samen met vd Vaart, waar hij ook fan van is. Hij is immers lovend over de grote 4 van Oranje (Persie, Sneijder, VDV, Robben).

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ah, ben het vrijwel met hem eens . Zou alleen zowel De Jong als Van Bommel opstellen. VdV mag banken.

Maar het valt me op dat hij hier altijd een beetje vaag over doet. Spreekt zich nooit recht voor zn raap, zoals hier altijd is, hierover uit.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zoals al verwacht presenteert PSV morgen nog een fors verlies over het afgelopen boekjaar. Verwacht wordt dat het verlies de €10m overstijgt. Door de ingezette bezuinigingsplannen is het verlies al wel minder dan vorig jaar maar alle bezuinigingen en inkomstenstijgingen konden nog niet meegenomen worden in het jaarverslag.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En daarachter vast van Bommel/De Jong samen met vd Vaart, waar hij ook fan van is. Hij is immers lovend over de grote 4 van Oranje (Persie, Sneijder, VDV, Robben).

Derksen stoot zich ook mooi 2 keer aan de zelfde steen, de 'grote 4' waren niet om aan te zien op het WK. Spelers als Kuijt heb je trouwens gewoon nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.