- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toptalenten? Dan is die definitie wel aan inflatie onderhevig hoor. Goede talenten maar top? Nee.
Inderdaad. Toptalenten hebben we (nog) niet.
Wat doet Leerdam eigenlijk in dat rijtje, Chucky?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zal wel weer een half uur over Ajax gaan, daarna het klassement en Gillet speler van de week en nog paar van die onzin. Hoop dingen zullen herhaald worden, kortom tijdverspilling.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Toptalenten? Dan is die definitie wel aan inflatie onderhevig hoor. Goede talenten maar top? Nee.
Ik zie in Luuk de Jong en Castaignos de toekomstige spitsen van Oranje. Castaignos gaat het echt ver schoppen als hij de goede keuzes gaat maken in zijn carriere, Luuk de Jong groeit enorm snel. Hij is niet voor niets al bij Oranje, terwijl Kuyt, Huntelaar en van Persie daar ook nog rondlopen.
Wijnaldum werd bij Feyenoord altijd gezien als een waanzinnig talent, heeft een aantal jaren weinig van gebakken maar ik ben denk ik een van de weinige die hem echt heel goed vind spelen bij PSV.
Strootman spreekt voor zich, Bruma is misschien wel afwachten, Narsing is de beste rechtsbuiten van Nederland, en voor Maher is het te hopen dat hij voor Oranje kiest. In hem zie ik echt een toekomstige topper.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Inderdaad. Toptalenten hebben we (nog) niet.
Wat doet Leerdam eigenlijk in dat rijtje, Chucky?
Waarom zijn het geen toptalenten? Omdat zij in de Eredivisie spelen, als Strootman bij Arsenal had gespeeld was het zeker wel gelijk een toptalent? En Leerdam heb ik er neer gezet omdat het de enige echte jonge rechtsback hebben, vd Wiel is al bijna 24 volgens mij en Leerdam pas 20.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Inderdaad, het programma gaat steeds meer op Studio Voetbal lijken met dat gelul over Ajax. Wat VI wel moet doen is gewoon lekekr korten naar een uur, je ziet namelijk dat ze af en toe echt helemaal niks meer te melden hebben en de meest belachelijke dingen laten zien om de tijd maar te vullen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Waarom zijn het geen toptalenten? Omdat zij in de Eredivisie spelen, als Strootman bij Arsenal had gespeeld was het zeker wel gelijk een toptalent? En Leerdam heb ik er neer gezet omdat het de enige echte jonge rechtsback hebben, vd Wiel is al bijna 24 volgens mij en Leerdam pas 20.
Maar Leerdam is geen groot talent.
Voor de rest is het afwachten, maar ik verwacht er, op een paar namen na, weinig van.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik ben erg geschrokken van Huntelaar. Ik wist al dat hij niet kon voetballen, maar wat hij zaterdag liet zien was echt zorgelijk. Toch knap dat je dan 2 x weet te scoren, al was het uit een penalty (bijzonder zwak ingeschoten) en een knappe intikker. Daarnaast mistte hij 2 100% kansen en eigenlijk nog eentje, toen hij alleen op de keeper af kon lopen, maar over de bal struikelde.
Ja, typisch scorebordjournalistiek he, je kent t wel.
Zijn jullie trouwens nog zo blij met Dani Fernandez? Ik zei toch al dat ie er niks van kon 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Er zitten een paar grote talenten tussen, maar of ze ooit top worden is nog maar afwachten natuurlijk. Neem Castagnois, die de hele verkeerde club heeft gekozen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voor de rest is het afwachten, maar ik verwacht er, op een paar namen na, weinig van.
Dat lijstje stond ook niet voor TOPtalenten maar voor talenten.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Er zitten een paar grote talenten tussen, maar of ze ooit top worden is nog maar afwachten natuurlijk. Neem Castagnois, die de hele verkeerde club heeft gekozen.
Het is altijd afwachten, het is jammer dat Castaignos de verkeerde club heeft gekozen. Maar het talent zit er, sommige spelers blijven eeuwig talent kijk naar Stef Nijland.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, het programma gaat steeds meer op Studio Voetbal lijken met dat gelul over Ajax. Wat VI wel moet doen is gewoon lekekr korten naar een uur, je ziet namelijk dat ze af en toe echt helemaal niks meer te melden hebben en de meest belachelijke dingen laten zien om de tijd maar te vullen.
Welnee. Show blijft leuk tot het einde. Maar ze mogen sommige zaken als de bestuurscrisis bij Ajax wel eens weglaten of inkorten qua zendtijd ja.
Ik zie liever gewoon altijd wedstrijdanalyses en voorbeschouwingen. En als ze over Ajax willen praten, dan graag eens over wat ze op het veld lieten zien.
Ze mogen trouwens van mij best wel iets vaker over het buitenland praten. Neem alleen al dit weekend. Adrie Koster ontslagen, Chelsea-Arsenal, van Persie blijft scoren, Huntelaar blijft scoren, Inter blijft verliezen, Messi scoort een hattrick en ga maar door. Ook dat kan wel eens leuk zijn. Hoeft geen uur te duren, maar je mag best wel eens een 20 minuten het buitenland doornemen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Misschien moet ie maar ophouden met voetballen en met zijn echte passie aan de gang gaan.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Klopt. Het is immers 'Voetbal International toch'? Anders is omdopen naar 'Voetbal National' logischer.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het is altijd afwachten, het is jammer dat Castaignos de verkeerde club heeft gekozen. Maar het talent zit er, sommige spelers blijven eeuwig talent kijk naar Stef Nijland.
Die werd wel overdreven erg opgehemeld terwijl ik nou nooit heb gedacht dat hij de nieuwe spits van Oranje zou worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt. Het is immers 'Voetbal International toch'? Anders is omdopen naar 'Voetbal National' logischer.
Je weet dat de naam alleen maar met Derksens blaadje, de hoofdsponsor van de show (dat wel over het buitenland bericht) te maken heeft hé?
Snap wel dat het grootste deel over Nederlands voetbal gaat, maar het mag soms ook wel even van onderwerp veranderen.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Inter heeft de verkeerde speler gekozen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Misschien moet ie maar ophouden met voetballen en met zijn echte passie aan de gang gaan.
(afbeelding)
Hij is alles behalve een kaaskop.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Welnee. Show blijft leuk tot het einde. Maar ze mogen sommige zaken als de bestuurscrisis bij Ajax wel eens weglaten of inkorten qua zendtijd ja.
Ik zie liever gewoon altijd wedstrijdanalyses en voorbeschouwingen. En als ze over Ajax willen praten, dan graag eens over wat ze op het veld lieten zien.
Ze mogen trouwens van mij best wel iets vaker over het buitenland praten. Neem alleen al dit weekend. Adrie Koster ontslagen, Chelsea-Arsenal, van Persie blijft scoren, Huntelaar blijft scoren, Inter blijft verliezen, Messi scoort een hattrick en ga maar door. Ook dat kan wel eens leuk zijn. Hoeft geen uur te duren, maar je mag best wel eens een 20 minuten het buitenland doornemen.
Mij part gooien ze die kansloze voetbalprogramma's daarachteraan van de buis en maken ze VI een half uurtje langer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
sommige spelers blijven eeuwig talent kijk naar Stef Nijland.
Alleen een blinde heeft daar ooit enig 'talent' in gezien. En Hans maar lachend cashen. Mag in de categorie Donald, Aissati, Kastanjes, Wijnaldum en noem ze allemaal maar op.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mij part gooien ze die kansloze voetbalprogramma's daarachteraan van de buis en maken ze VI een half uurtje langer.
Mhow, na 1,5 uur heb ik het wel gezien hoor. Van mij mogen ze wel op woensdag nog 1,5 doen, hebben we doordeweeks elke 2 dagen een show 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, typisch scorebordjournalistiek he, je kent t wel.
Zijn jullie trouwens nog zo blij met Dani Fernandez? Ik zei toch al dat ie er niks van kon
Ik kan niet zeggen dat ik hem goed vind dit seizoen. 
Ik weet niet of die 2 langdurige blessures er iets mee te maken hebben... Verdedigend vond ik hem al niet super, maar voetballend stelt hij nu ook zwaar teleur.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Otherfool met een zelfde mening in dit topic, zowaar 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij is alles behalve een kaaskop.
Had je dat grote woord LEERDAM al opgemerkt op de foto?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lijkt me moeilijk overheen te lezen.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Alleen een blinde heeft daar ooit enig 'talent' in gezien. En Hans maar lachend cashen. Mag in de categorie Donald, Aissati, Kastanjes, Wijnaldum en noem ze allemaal maar op.
Die Donald is dit seizoen anders wel prima bezig.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Mhow, na 1,5 uur heb ik het wel gezien hoor. Van mij mogen ze wel op woensdag nog 1,5 doen, hebben we doordeweeks elke 2 dagen een show
Ik niet en woensdag wordt lastig ivm Europees voetbal. Ze moeten het ook niet veel vaker uitzenden, straks moet ik het elke avond gaan kijken en dan werkt de formule op een gegeven moment niet meer(zoals bij Jensen, ik weet een rare vergelijking, maar daar ging het ook extreem bergafwaarts toen die kneus elke dag op de tv kwam ipv 1keer per week).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool met een zelfde mening in dit topic, zowaar
Je kent mijn standpunt: Nederland heeft geen talenten tussen 18 en 24. Daar blijf ik bij.
Die Donald is dit seizoen anders wel prima bezig.
Roda is een prima clubje voor dit soort weifelaars.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hij is nog een beetje chagrijnig van gisteren 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Je kent mijn standpunt: Nederland heeft geen talenten tussen 18 en 24. Daar blijf ik bij.
Talenten genoeg, alleen qua toptalent is het op dit moment nog wel magertjes ja. Er zijn een aantal prima spelers die allemaal mee kunnen draaien tussen de toppers in ons huidige NL elftal, maar potentiële Sneijdertjes en Robben's zie ik ook niet helaas.
Maar we hebben nog een jaartje of vijf te gaan voordat de huidige generatie echt te oud is. Dus echt zorgen maak ik me nog niet.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Castaignos gaat het echt ver schoppen als hij de goede keuzes gaat maken in zijn carriere.
Daar is het dus al fout gegaan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.