- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Laten we het weer over echte zaken praten....de competitie ! Ben bang dat de 'Feyenoorders' op deze site sidderen van angst voor morgen, waarin ze verslagen word in de Arena .
De gebruikelijke prietpraat voor een klassieker
Over zondag tegen Feyenoord: ik denk dat Feyenoord verliest met een nulletje of 3/4....
Laten we het daar maar op houden. We zien zondag wel hoe goed die stoere ploeg vol met vertrouwen uit Rotterdam is.
Feyenoord thuis hoef je de spelers niet voor te motiveren. Feyenoord gaat op 100% zeker GEEN punten pakken bij ons
Uiteraard ga je wel verliezen, maar da's zorg voor daarna
Ajax - Feyenoord; dat wint Ajax natuurlijk. Kleine kans op een gelijkspel.

Ben trouwens benieuwd naar de Klassieker in de Kuip. Ook bij de supporters zal nu veel meer vertrouwen zijn....
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lekker makkelijk wegwuiven achteraf
Compleet logische statements. Ajax heeft onverwachts het dieptepunt van dit seizoen bereikt... tegen zo'n zielig stel kakkerlakken..
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Volgens mij was het meer de zwakte van Ajax dan de kracht van Feyenoord dat het 1-1 geworden is.
Zelden zo'n zwak Ajax gezien.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Maar vooral erg lekker om te doen. 
Hopelijk nu eindelijk de arogantie bij de ajacieden weer even een tijdje naar de achtergrond.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Compleet logische statements. Ajax heeft onverwachts het dieptepunt van dit seizoen bereikt... tegen zo'n zielig stel kakkerlakken..
Blijkbaar totaal geen terechte statements. Juist bijzonder ONterechte statements, blijkt in de praktijk.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4239 stemmen
Ajax weer niet gewonnen, het lag vast weer aan de scheidsrechter (sarcasme). 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Volgens mij was het meer de zwakte van Ajax dan de kracht van Feyenoord dat het 1-1 geworden is.
Zelden zo'n zwak Ajax gezien.
Ajax heeft ook niet zo'n geweldig team.
Maar typisch Ajacieden weer: Feyenoord is (een stuk) beter en nu ligt het weer aan de zwakte van Ajax. Natuurlijk waren ze reteslecht, maar nogmaals: o.a. de verdienste van Feyenoord.
Ik had verwacht dat Leerdam en Martins Indi helemaal overlopen zouden worden, maar het was v/d Wiel die niet wist waar hij het zoeken moest met Schaken tegenover hem.
Als Schaken zo doorgaat, is hij terecht vast waarde in dit Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Arrogante joden. Zo is het, en zal het altijd blijven.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jankbal. Kom je echt elke week nu hier om je gelijk te halen?
Waar was je dinsdag?
Seizoen is zeker nog niet voorbij. Eerst de concurrentie vandaag maar eens zien en komend weekend Twente-PSV. Ajax komt wel weer terug in de strijd.
Jankbal? Ik neem als supporter geen genoegen met 4 uit 5 en in oktober al uitgeschakeld zijn. En bovenal: Al het hele seizoen met dra-ma-tisch voetbal. Zegt meer over jou als blinde idioot met een roze bril.
Als het wel goed is zou ik het ook zeggen, maar dat is het buiten dat half jaar onder Jol gewoon niet (ook vorig jaar niet). Als je dat niet ziet heb je er weinig kijk op.
chevy93
-
- 12757 berichten
- 1329 stemmen
Lekker makkelijk lullen trouwen, met "leek te spelen". Feyenoord speelde een goed eerste uur en een matig laatste half uur.
Mag je arrogantie noemen, maar Ajax heeft tegen Zagreb ook niet goed gespeeld. Alleen maar omdat Zagreb het naliet, ging het op een gegeven moment lopen.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2860 stemmen
Feyenoord had vandaag moeten winnen van Ajax. Jammer!
Het veldspel van Ajax was echt barslecht, nauwelijks uitgespeelde kansen en alleen maar gevaarlijk kunnen worden via standaardsituaties. Ik heb genoten van de bravoure van het jonge Feyenoord, uitblinkers: Schaken en Clasie. En Vermeer aan Ajax kant natuurlijk, hij verricht niet alleen prima reddingen, maar voorkomt ook nog eens de 0-2 door rood te incasseren.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Blijkbaar totaal geen terechte statements. Juist bijzonder ONterechte statements, blijkt in de praktijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat feyenoord best 4e kan worden, achter PSV, Twente en AZ. 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ajax heeft ook niet zo'n geweldig team.
Maar typisch Ajacieden weer: Feyenoord is (een stuk) beter en nu ligt het weer aan de zwakte van Ajax. Natuurlijk waren ze reteslecht, maar nogmaals: o.a. de verdienste van Feyenoord.
Ik had verwacht dat Leerdam en Martins Indi helemaal overlopen zouden worden, maar het was v/d Wiel die niet wist waar hij het zoeken moest met Schaken tegenover hem.
Als Schaken zo doorgaat, is hij terecht vast waarde in dit Feyenoord.
Oh begrijp me goed, ik ben helemaal objectief hierin hoor. Ik vond Ajax gewoon erbarmelijk slecht, en ik ben niet de enige.
chevy93
-
- 12757 berichten
- 1329 stemmen
Volgende week trouwens Groningen - Feyenoord, een zeer mooi affiche. Zullen we zien of dit Feyenoord inderdaad zo geweldig speelt. Vorige weken was het drama (0-3 tegen ADO en een zeer matige wedstrijd tegen VVV), dus ik zie niet in waarom Feyenoord nu opeens wel heel goed zou zijn en Ajax "tactisch makkelijk vastzette".
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Lijkt me logisch: ze moesten wel. Feyenoord dacht het makkelijk uit te spelen en raakten lichtelijk vermoeid, zo leek het. Jammer dat ze nonchalant met de ruimte omgingen.
Ajax kon gewoon niet het eerste uur.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat deed ik en dat was nogal onnozel wat je zei.
Doodzonde dat Fernandez die bal er niet simpel inlobt. Dan had Feyenoord volkomen terecht op 0-2 gestaan en win je de wedstrijd.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik heb het helemaal gehad met die arrogante klootzakken. Je speelt gvd voor Ajax! Je speelt in een ArenA vol met Ajacieden tegen Feyenoord! En dan nog loop je er zo bij! Je bent kwalitatief gezien 10x beter dan Feyenoord en dan heb je een instelling van likmevestje. Als je kijkt hoe bijvoorbeeld Verthongen erbij liep, schandalig. Ajax werd veelste gemakkelijk vastgezet, elke bal over 5 meter of meer ging fout. Elk duel werd verloren en niemand gooide er de beuk in. Als je puur naar de kwaliteit kijkt moet dit Ajax makkelijk meedoen om de titel, maar als je voor de zóveelste keer met deze instelling het veld opgaat, dan vrees ik dat je beter op kan houden met voetballen en onder ballet moet gaan. Dit is geen incident, vorig jaar gebeurde het ook al heel vaak dat Ajax gewoon puur op duelkracht werd afgetroefd en dat mag niet als je meer kwaliteit (en dus ook inzicht) hebt dan je tegenstander. Ik zou niet weten wat er nodig is om het tij te keren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een wanvertoning! Vermeer, Lukoki en Bulykin zijn de enige vandaag die boven een 5 uitkomen. Om te brullen zo slecht. Een maand geleden was het de grote vraag hoe Ajax deze reeks van 6a7 moeilijke wedstrijden door zou komen: nu weten we het....
Het zal weer een inhaalrace worden van ongekende omvang, alleen nu moet je drie ploegen zien te achterhalen in plaats van 2 zoals vorig jaar. Tevens drie ploegen die een akelige goede vorm bezitten.
Complimenten aan Feyenoord! Positioneel heel sterk gevoetbald met uitstekende pressie. Ergens ben ik blij dat Feyenoord er langzaam weer bovenop komt, maar het geblaf van 'wij staan boven Ajax, en we zijn beter dan Ajax' komt me nu alweer de strot uit.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Volgende week trouwens Groningen - Feyenoord, een zeer mooi affiche. Zullen we zien of dit Feyenoord inderdaad zo geweldig speelt. Vorige weken was het drama (0-3 tegen ADO en een zeer matige wedstrijd tegen VVV), dus ik zie niet in waarom Feyenoord nu opeens wel heel goed zou zijn en Ajax "tactisch makkelijk vastzette".
Ajax "tactisch makkelijk vastzette" was een feit van vandaag. Vervolgens zou Feyenoord zo weer uit tegen VVV kunnen verliezen. Feyenoord is bijzonder grillig, mist vooral veel ervaring. Ben wel erg blij met Bakkal, die vandaag ook weer balvast was.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Het heeft niks met motivatie te maken, Feyenoord speelt gewoon goed en Ajax mist scherpte.
Eerst zeg je dat het niks met motivatie te maken heeft en dan zeg je dat Ajax niet scherp is 
Volgens mij heeft schepte juist wet met motivatie te maken.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Oh ja Feyenoorders gefeliciteerd, jullie hadden eigenlijk de volle buit verdiend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat deed ik en dat was nogal onnozel wat je zei.
Doodzonde dat Fernandez die bal er niet simpel inlobt. Dan had Feyenoord volkomen terecht op 0-2 gestaan en win je de wedstrijd.
Ik zeg dat het vooraf LOGISCH was om ervan uit te gaan dat Ajax op papier de beste kansen had. Blijkbaar niet terecht nee, maar daar ging het bericht helemaal niet om...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Haha gaan we weer allemaal zielig doen. Moet elke Feyenoorder eens eerlijk zeggen: Wie had van te voren nou gedacht dat Feyenoord punten zou pakken in de ArenA? Nou niemand volgens mij.
Stelletje lamballen zijn het, echt ongelofelijk hoe arrogant die Vertonghen stond te spelen. En dan, met alle respect, tegen zo'n team. Echt triest.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik zeg dat het vooraf LOGISCH was om ervan uit te gaan dat Ajax wint. Blijkbaar niet terecht nee, maar daar ging het helemaal niet om..
Het gaat om die statements. Dat waren reacties op quotes als "Feyenoord maakt wel een kansje."
Feyenoord thuis hoef je de spelers niet voor te motiveren. Feyenoord gaat op 100% zeker GEEN punten pakken bij ons
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ah ok, ik hou geen archief bij. Leken gewoon losse quotes.. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ah ok, ik hou geen archief bij. Leken gewoon losse quotes..
Ik ook niet hoor. Maar ik kan wel quotes onthouden van een paar daagjes oud. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Was Vertonghen nou man of the match? 
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4239 stemmen
Volgens mij was o.a. de scheidsrechter beter. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.